Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

Vezi sa nu fie spart(e) furtunele de la intercooler. Cele 2 sus si jos la radiatorul de racire aer. E posibil sa nu il depistezi decat daca accelerezi. Atunci se dilata . volant o schimbi cand trepideaza masina la plecarea de pe loc. Abia atunci e "stramba".

Modificat de teo0605
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sau mai este o varianta, o-ringurile de la intrare/iesire intercooler sunt uzate/atacate de ulei si pierde presiune pe acolo (eu am patit-o cu cel de la intrarea din intercooler dar le-am schimbat pe ambele ca sa fiu sigur).

In principiu un log in mers ar trebui sa arate cam care este problema cand este vorba de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot ce trebuie pentru log (cablu si laptop), dar inca nu am inteles cum se face acesta, am vazut ca pe blocurile de masura 03, 10 si 11, dar la ce turatie si cum ? Daca doreste cineva sa imi explice si mie as fi recunoscator, chiar cu un PM daca nu se poate aici ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata multumesc ... am reusit sa ii fac cu viteza a 3-a de 2 ori ... sunt ambele tabeluri in urmatorul atasament ...  Sa imi ziceti si mie daca se vede cumva cam cum stau cu aerul fals tras sau suflat ...

LOG-01-003-010-011.xls

Modificat de Ropotin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. O intrebare....daca schimb caseta de directie de la un vw passat 4motion si o pun la mine Vw Passat cod motor BKP se potriveste? Trebuie sa fac codari pe masina sau adaptari ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Nu mi se mai aprinde becul de pozitie fata dreapta si nu e ars ca l-am schimbat. Cate o data se aprinde, cand vrea el se stinge. E ca si cum nu ar face contact undeva. Exista releu/siguranta ceva separat pt becul de pozitie fata dreapta (nu cred) ?

 

 

Iti apare pe bord avertizare de bec ars?

 

 

Am facut incercare cu alte doua becuri noi. Nu sunt leduri, sunt becurile acelea mici fara dulie, doar sticla si sarmele...

 

W5W

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu poate sa ma ajute nimeni cu interpretarea la acel log ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema: mi se deschide suportul de ochelari daca se face prea cald in masina. Asta iarna nu am avut probleme, vara trecuta l-am gasit deschis de cateva ori, acum s-a deschis deja o data cand a fost mai cald afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesant...........al meu se deschide doar "ajutat", indiferent de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, revin si eu cu inca o problema ... nu stiu daca e rezolvare rapida si usoara...

 

In mers uneori cand schimb din treapta intai in a 2-a direct face urat (ca si cum nu as apasa bine ambreiajul) . NU FACE NICI ODATA ASA DIN TREAPTA A 3A IN A 2-A.

 

Daca scot din treapta intal trec prin punctul mort apoi treapta a 2a nu face zgomotul cu pricina.

 

DOAR DACA SCHIMB DIRECT (SCURT) DIN TREAPTA INTAI IN A 2-A.

 

Are cineva o idee ce ar putea fii?? Mentionez ca treapta a 2a functioneaza perfect.. odata ce a fost cuplata iar cu celelalte viteze nu am probleme.

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, stie cineva cum se schimba becul de la scrumiera passat b6 (2009)?sau o schema?merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, revin si eu cu inca o problema ... nu stiu daca e rezolvare rapida si usoara...

 

In mers uneori cand schimb din treapta intai in a 2-a direct face urat (ca si cum nu as apasa bine ambreiajul) . NU FACE NICI ODATA ASA DIN TREAPTA A 3A IN A 2-A.

 

Daca scot din treapta intal trec prin punctul mort apoi treapta a 2a nu face zgomotul cu pricina.

 

DOAR DACA SCHIMB DIRECT (SCURT) DIN TREAPTA INTAI IN A 2-A.

 

Are cineva o idee ce ar putea fii?? Mentionez ca treapta a 2a functioneaza perfect.. odata ce a fost cuplata iar cu celelalte viteze nu am probleme.

 

Multumesc anticipat!

 

 

salut, 99% sincronul 1 - 2,  cred ca este cel mai folosit si cel mai fortat, eu am patit cu sincronul 5-6 , era tocit ~50%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam care ar fi rezolvarea?Si aprox la ce pret sa ma astept?

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EaglePk, si eu am niste probleme cu trecerea 1 - 2, dar doar cand e rece. La mine nu face zgomot, ci doar se 'zbuciuma' putin schimbatorul chiar cand intra in treapta a doua. Cand se incalzeste, nu mai face.

La golful 5 al tatalui meu, luat de nou, se intampla sa nu intre de tot in treapta 1, nu conteaza rece sau cald. Trebuie sa dau drumul la ambreiaj, sa mai apas o data, si pe urma intra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o curiozitate, poate imi dati o idee.

Si la golful 5 al tatalui meu (benzina, 2008), dar si la golful 5 al unui prieten (motorina, 2005), ambele masini cu roti standard de 15, anvelope 195/65/R15, volanul se misca destul de greu. Golful tatalui meu, fiind cumparat de nou, stiu cum se misca in primii 2 ani, si era o placere sa parchezi masina aia. Eu am crezut ca de vina ar fi bateria, pentru ca servodirectia este electrica, bateria nu mai este noua... Dar prietenul meu tocmai ce si-a schimbat bateria si are volanul la fel de greoi, deci tind sa cred ca nu-i bateria de vina. Aveti idee ce ar putea cauza comportamentul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sincer nu as da vina pe baterie din mai multe motive: 1. nu misti volanul doar cu contactul pus adica cu curent direct din baterie sa nu aiba "putere", ci cu motorul pornit adica generat de alternator si curent masurat de o groaza de componente. 2. daca ar fi o problema cu bateria ai avea mai mari probleme cu alti consumatori in mod special la pornire. 3. daca ar fi o problema cu acel curent produs de alternator, la fel echipamentele facute sa supravegheze lucrul asta te-ar atentiona/instiinta.

as da vina mai degraba pe chestii mecanice, gen marimea anvelopelor, presiune necorespunzatoare pt tipul de anvelopa aferenta sezonului, sau poate chiar pe flansele amortizoarelor.

 

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flansele amortizoarelor ar merita verificate.

Anvelopele cel putin la golfului tatalui meu sunt neschimbate, cele originale, si volanul se misca greoi si cu cele de vara, si cu cele de iarna, si cu jante de tabla/aliaj, deci as elimina varianta asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sacalu-Brasov

 

Salutare. Nu mi se mai aprinde becul de pozitie fata dreapta si nu e ars ca l-am schimbat. Cate o data se aprinde, cand vrea el se stinge. E ca si cum nu ar face contact undeva. Exista releu/siguranta ceva separat pt becul de pozitie fata dreapta (nu cred) ?

 

 

Iti apare pe bord avertizare de bec ars?

 

 

>Am facut incercare cu alte doua becuri noi. Nu sunt leduri, sunt becurile acelea mici fara dulie, doar sticla si sarmele...

 

W5W

 

 

Când nu-mi merge becul îmi apare şi eroarea în bord. Acum de câteva zile nu mai am probleme cu becul, a dispărut de la sine, la fel cum a apărut :)



Legat de altă problemă: oglinzile
Am fost ieri la spălătorie şi după spălare când îmi ştergeau maşina mă cheamă fata de acolo să-mi arate că mi se mişcă oglinda (sticla doar). Când am verificat şi în partea stângă era aceeaşi problemă. Se mişcau şi se mai ţineau doar în vid-ul care era între sticlă şi suportul pe care erau lipite (pe care trebuiau să fie lipite). Am fost la o firmă care se ocupă cu schimbatul parbrizelor şi mi le-am lipit la loc, acum sper să-mi mai funcţioneze încălzirea la ele. Mi s-a spus că este o problemă destul de întâlnită la passat-uri şi la golf-uri, mai ales la cele care au încălzire în oglinzi. Deci, verificaţi oglinzile ca nu cumva să fie dezlipite şi să vă cadă pe drum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema veche, s-a mai discutat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zilele acestea, in timp ce dadeam curent la un prieten caruia ii murise bateria am auzit un zgomot ciudat, feros, cand am accelerat, ca sa dea cheie prietenul.

Dupa ce a pornit, l-am pus pe prieten sa apese acceleratia la mine si am constatat ca atunci cand tureaza se aude un zgomot feros din partea din fata, zona pompei de inalte. E ca si cum ar vibra ceva, ca m-am pus si am dat capac motor jos si am inceput sa verific daca vibreaza ceva.

Nu am constat nimic, am pus urechea langa pompa de inalte si parca zgomotul vine din interiorul ei.

Ce credeti ca ar putea fi? Ceva sfaturi, va rog.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Am fost azi la service, la reprezentanta, cu problema mea si mecanicul a spus ca e un zgomot normal acela, ca toate motoarele astea fac zgomotul ala. M-a dus in showroom si mi-a pornit o masina ca sa aud. Intr-adevar, era zgomot asemanator, acel tzacanit metalic, la mine era o idee mai pronuntat.

Mecanicul mi-a zis sa stau linistit, asa se aude de la injectie si nu e nimic defect.

Prin urmare, mergem inainte! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un coleg de-al nostru la care faceam reparatii recomanda ascultarea cu o surubelnita lipita de motor cu varful si se asculta cu urechea pe maner. Vibratiile se transmit prin surubelnita si astfel poti sa iti dai seama care este sursa in functie de cat de tare se aude. Este o chestie foarte simpla dar efectiva.

 

Si la masina mea (motor PD fara DPF) se auzea un zgomot metalic la acceleratie/mers cu turatie constanta cca 2000RPM, zgomot care s-a estompat doar prin schimbarea uleiului (am folosit Motul Specific 505.01), chiar daca si mie mi s-a spus ca ar fi zgomot de injectoare.

 

Mai cere si alte pareri (tot avizate) ...

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mers nu aud nimic din masina, nici cu geamurile deschise.

Sincer nu imi mai fac probleme cand am auzit masina de showroom cu 7km la bord, cu acelasi zgomot.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat azi si la un A6, motor CR de 170cp cu 38k km si are acelasi zgomot.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!