Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

As vrea si eu sa imi montez un carlig de remorcare pentru masina din semnatura. Am gasit pe internet ceva si legat de calculator. Imi poate explica cineva mai exact pentru ce este acel calculator si ce imi trebuie mai exact sa pun carlig de remorcare la masina?

Stie cineva :D ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Alternatorul e nou de la vw,in leg cu mufa cu cele doua fire am verificat firele erau bune nu am desfacut mufa complet dar am miscat de fire si se misca acei papuci inauntrul ei,am vazut pe o schema de in incarcare ca la alternatoarele de 180amperi ar fi o rezistenta incorporata in cablu ggros care vine de la alt la Chris cu

Scuze,de la alt la cutia cu rezistente numai la Passat cu alt de180 amperi,o fi aceea

Am masurat si direct la iesirea din alternator si mimic doar4,08

am accelerat si pests 2000 rot si nimic

Daca pun vcds-up pe ea imi arata ceva?

vcds nu iti va arata nimic,doar volti care ii poti vedea si cu un aparat de masura.cum la iesire iti arata 4.8 v?acolo trebuie sa ai voltii de  la baterie.vezi firul gros de plus de pe traseu.la siguranta te-ai uitat sa nu fie oxidata?borna nu e oxidata?e strinsa bine?

Modificat de marianu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema rezolvata,firul gros care duce  de la alternator la cutia cu rezistente are siguranta incorporate in el,aceea siguranta a fost arsa,trebuie sa cumpar cablu nou luni, oricum multumesc tuturor ptr ajutor,acest forum este de mare ajutor,datorita lui am aflat ca numai alternatoarele de 180A cum am eu au rezistenta incorporate in cablu,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

 

Am incercat azi sa reglez farurile din bord, (faza scurta bate parca prea jos). Am pus masina cu fata la un perete si cand am incercat sa reglez farurile am constatat ca farul de pe partea stanga nu coboara/ulrca . Mentionez ca masina are volan pe dreapta. Este firesc sau motorasul de la farul stang nu functioneaza?

In cazul asta cum cum pot verifica daca este defect motorasul sau e ceva de la cabluri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei se arde integratul de la servomotor. E un TDA . Problema e ca nu se gaseste. E facut de Philips si e doar pentru domeniul auto. El regleaza pas-cu-pas motorul. Vestea buna e ca gasesti la dezmembrari de pe la alte masini . Eu am rezolvat cu unul de Opel de ex. Sunt 2-3 producatori mari de ansamble servomotor far. Daca nu gasesti exact modelul, poti lua montajul din interior si il adaptezi la tine. E universal. Pentru schimbare trebuie neaparat sa dai farul jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu si nici nu am gasit nimic...ma poate indruma careva cum sau unde pot gasi un tutorial pentru a desface oglinda de la sofer(nu stiu daca este vreo diferenta cu cea de pe stanga).

 

nu-mi mai merge semnalul si as vrea sa stiu daca il pot schimba eu? sau daca o pot desface intr-un fel... .

 

multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe frigul asta vei rupe sigur cel putin un clips. Normal se scoate intai sticla(dai oglinda spre interior bagi varful degetelor la ext. si tragi usor. Se va declipsa. Scoti papucii si gata) plasticul mare iese in sus. Are 2cleme principale pe mijloc(stanga,dreapta) si cateva pe contur. Succes.

P S: foloseste un garaj incalzit, o aeroterma ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau cracanata sticla, dinspre sofer si actionate cleme de prindere de sus, cu o surubelnita subtire. Dupa aia iese imediat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te grabi sa desfaci oglinda. Verifica intai in burduful cu fire care intra in portiera sa nu ai vreun fir rupt. Nu se prea strica semnalizatorul din oglinda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e nu... se strica si astea la greu.... e adevarat ca nu mor instantaneu, dar se paradesc.

 

oricum, nu strica sa verifice si in manson.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc...o sa incerc azi ca e mai soare:)

zic si eu daca a batut soarele in ea e mai bn decat pe ger.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu inca o problema. nu imi functioneaza clanxonul. se aude in bord ca si cum ar cupla releul.. dar nu clanxoneaza... ma poate ajuta cineva ? ce sa verific? de unde sa pornesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sa verifici goarnele. ai doua claxoane: unul high si unul low. ele sunt dispuse in spatele grilelor proiectoarelor. desfaci acea grila si in partea de jos e prins claxonul. cel mai bun test e sa il dai jos sa testezi la rece claxonul adica goarna direct pe baterie si apoi sa masori daca ai tensiune cand claxonezi. e destul de ciudat sa cedeze amandoua o data. eu am probleme cu unul si ala a dat semne de oboseala dar se pare ca tine cu casa si incepe sa isi revina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o mica problema, de curand am schimbat becurile din plafoniera spate, iar acuma vad ca butoanele nu mai sunt iluminate? Becurile sunt de aceeasi putere si acelasi model, e posibil sa fi facut scurt pe acolo din cauza asta? Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu inca o problema. nu imi functioneaza clanxonul. se aude in bord ca si cum ar cupla releul.. dar nu clanxoneaza... ma poate ajuta cineva ? ce sa verific? de unde sa pornesc?

Verifica intai sigurantele din compartimentul motor. In mod cert ai una arsa. E ptin probabil ca sa te lase amandoua in acelasi timp. Mai mult ca sigur ca unul e in scurt de la apa intrata in el, a ars siguranta si de aici nu-ti merg amandoua. De obicei se arde cel de pe partea unde grila proiectorului prezinta acela fanta de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o mica problema, de curand am schimbat becurile din plafoniera spate, iar acuma vad ca butoanele nu mai sunt iluminate? Becurile sunt de aceeasi putere si acelasi model, e posibil sa fi facut scurt pe acolo din cauza asta? Mersi mult.

Hmm ... sigur se aprindeau inainte? De regula butoanele de pe spate nu sunt luminate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De bolovan ce sunt eu așa am crezut ca sunt, iluminate din fabrica nu mă intrebati de ce dar eu așa am știut poate datorita faptului ca am curatat plafoniera fata si am rămas cu ideea ca am si pe spate butoane iluminate. Dar am dat jos plafoniera spate si am desfacut un buton ai am văzut ca m-am înselat amarnic. Si puteam sa jur ca am butoane iluminate si pe spate. Imi cer scuze pentru confuzie si neatentie.

Modificat de skorpyon_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu esti singurul... asa fac multi. Ba ca lor le mergea inainte roll up... si nu e activat, ba ca aveau Range... pe ceasuri din 2000... etc.

 

Se pot ilumina - dar trebuie sa faci rost de o plafoniera fata de pe care sa culegi butoanele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sacalu-Brasov

Salutare. Nu mi se mai aprinde becul de pozitie fata dreapta si nu e ars ca l-am schimbat. Cate o data se aprinde, cand vrea el se stinge. E ca si cum nu ar face contact undeva. Exista releu/siguranta ceva separat pt becul de pozitie fata dreapta (nu cred) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil ca becul sa nu fi intrat bine in locasul lui,sau sunt oxidate contactele.sau unul din firele care intra in soclu bec se misca in papuc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sacalu-Brasov

păi becul e băgat bine, l-am scos şi băgat de câteva ori, contactele nu par oxidate. Dacă ţin comutatorul din blocul de lumini pe 0 şi pornesc maşina nu mi se aprinde eroarea în bord, în schimb când comut pe senzor sau poziţii eroarea apare. De unde pleacă firul care merge la becul de poziţie, poate o fi mişcat din papuci acolo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel fir este matisat cu alte zeci de fire deci ...

Avand in vedere ca este pe dreapta, unde accesul este limitat, ar cam trebui sa dai bara jos si bidonul de lichid pt parbriz, pentru o analiza amanuntita.

Nu exista siguranta doar pt becul ala.

Mai fa o incercare, cu un alt bec.

Sau ai cumva leduri can-bus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sacalu-Brasov

Am facut incercare cu alte doua becuri noi. Nu sunt leduri, sunt becurile acelea mici fara dulie, doar sticla si sarmele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu 2 probleme la un motor BMP, la rece fara ambreiaj apasat am o bataie(volant cred) dupa un pic de mers nu mai face nimic probleme. Acum intrebarea la problema asta este daca e grava, trebuie schimbata imediat sau ma mai tine ceva de genu 10.000 ? A doua problema era ca atunci cand accelarez mai tare (cu turbina) se aude un fasait enervant dinspre motor parca ar trage un aer pe undeva. Am avut o problema la racitorul de gaze, pierdea aer la axul clapetei, dar s-a rezolvat iar atunci oricand apasam pedala tare inclusiv pe loc se auzea, acum nu se mai aude decat cand accelarez tare in mers.

Pe tester nu da nici o eroare la a doua problema.

Modificat de Ropotin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant mai tine. Mai mult de 10.000km. Menajeaza-o putin pana se incalzeste, motorul sau afara :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!