Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

Esti sigur ca nu se cupleaza scurt frana de mana si apoi se decupleaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Din pacate nu este asta. Cand o opresc se aude ca un scartait de la ceva ce se invarte, ceva neuns. Dar nu cred ca este intamplator faptul ca ca face asta numai dupa drumuri lungi si forja la turatii de 3500-4000rpm . Spre exemplu, azi m-am plimbat vreo 4 ore prin oras, nu am trecut de 2500 de rpm, si de fiecare data cand am oprit-o nu am auzit zgomotul(scartaitul) suspect. Sa fie oare EGR-ul? Sa fie ceva de la alternator? Inca ceva am accelerat-o de cateva ori la relanti(pe loc) pana la 3000rpm, si s-a auzit acel scartait la decelerare. Mentionez ca nu era zgomotul turbinei, care este inconfundabil.

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele diesel dupa un drum lung este recomandat sa fie lasat motorul sa mearaga la relanti timp de vreo 5 minute, pentru racirea motorului...

5 minute? Nu-i cam mult? Vezi cartea masinii 3.2. Conducerea, pagina 7 - aici se recomanda 2 minute. :)) De regula eu o las la relanti 15-20 de secunde dupa un drum normal si cca. 30-40 secunde dupa un drum mai lung, cu "forje". Are mai putin legatura cu racirea motorului si mai mult cu ungerea acestuia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, bun, poate ma poate ma lamureste cineva de unde vine scartaitul! Va rog! Un nr. de tel. de-al lui cipos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa reformulez problema mea, ca se pare ca nu am fost inteles./--

Am 77.000km si am observat ca atunci cand turez brusc in gol se aude un fluierat,un scartait. Mai precis fix cand iau piciorul de pe acceleratie, cand trece de 2500-3000rpm, cand ar trebui sa decelereze.E grav,e normal? Alta chestie care se leaga, cred, de ce am spus mai sus. Daca o las sa mearga 1 minut, doua in gol si o opresc, nu se aude nimic. daca o tin vreo 4-5 si o opresc, se aude acelasi scartait, dar mai intrerupt, scartaie, pauza, scartaie, pauza, si gata!!! s-a oprit motorul!

O alta rugaminte: cand imi dati un diagnostic, dati-mi si explicatia. Va rog! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VOOOOLAAAAANTAAAAAA!

M-am gandit si eu la volant, dar de ce cred ca volant nu are nimic: am facut testul ala babesc. Am bagat-o in viteza 1, am luat piciorul de pe ambreiaj usor si masina a poernit, tot usor, fara nici cea ma i mica trepidetie sau altceva! Ziua urmatoare am fost la un service Scoda, mi-au testat-o aia si mi-au spus ca volant nu are nimic.

ACum imi spun, poate chiar asa trebuie sa faca motorul dupa ce o turez pe loc la 3000rpm si iau brusc piciorul de pe acceleratie. Unii spun ca asa scartaie turbina, pentru ca iese din sarcina. Nu stiu ce sa mai cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnu..la mine asa facea de ceva timp (a se citi cca 1 an) am crezut ca e ok, ca am zis la revizii si mi s-a spus ca har ca mar ca e normal.

Nu trepida la ralanti, nici la pornire..

Doar la oprire, exact cum spui,cand mai avea putin sa se opreasca se auzea un scartait/harait pe inalte..ca sa zic asa.

iar la ralanti, cand era masina incalzita, din cand in cand, dar nu tot timpul se mai auzea acelasi scartait, dar mult mai scurt..

Se auzea doar de afara, din masina nu percepeai nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnu..la mine asa facea de ceva timp (a se citi cca 1 an) am crezut ca e ok, ca am zis la revizii si mi s-a spus ca har ca mar ca e normal.

Nu trepida la ralanti, nici la pornire..

Doar la oprire, exact cum spui,cand mai avea putin sa se opreasca se auzea un scartait/harait pe inalte..ca sa zic asa.

iar la ralanti, cand era masina incalzita, din cand in cand, dar nu tot timpul se mai auzea acelasi scartait, dar mult mai scurt..

Se auzea doar de afara, din masina nu percepeai nimic.

Da' volant asta se invarte? Sau sta pe loc? Pentru ca la mine se aude ca ceva care scartaie invartindu-se(atunci cand se opreste). Asta pe de-o parte. Pe de alta parte, la mine scartaie doar daca o opresc dupa ce o tin mai mult timp(peste 2 minute) la relanti. Ieri, spre exemplu, i-am dat o forja de vreo 300 de km, am oprit-o de vreo 20-30 de ori, si nu s-a auzit nimic suspect. Cineva imi spunea ca este de la nu stiu ce rola, curea alternator, etc. Mai am o singura intrebare: de ce se aude scartaitul doar dupa ce o tin mult timp pornita la relanti, inainte sa o opresc? Niciodata nu mi-a facut figuri dupa ce am oprit-o imediat sau dupa un minut. Mi-a facut figura dupa ce a stat mai mult de 2 minute la relanti. Si nici atunci intotdeauna. Ieri am fost nervos si am tinut-o vreo 4 minute si nu s-a auzit nimic litigios :Driver: . Inca ceva, alaltaieri, am pornit-o dimineata, deci era rece, am lasat-o fix 5 minute sa mearga in gol si am oprit-o. Ce crezi ca s-a auzit? Exact scartaitul ala de doi bani! La mine se aude clar si din masina(daca nu e zgomot imprejur).

Modificat de savoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da' volant asta se invarte? Sau sta pe loc?

Uite aici o explicatie clara a felului cum lucreaza o Volant Bimasica (DMF) :)

Volant Bimasica

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva cum se pune la loc scrumiera din spate de pe mijloc cea de pe cotiera . A dat cineva peste ea si nu mai pot sa o pun la loc.Intra la loc insa nu mai functioneaza ramane blocata in interior. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici o explicatie clara a felului cum lucreaza o Volant Bimasica (DMF) :lol:

Fara a deveni pisalog, de la ce ar putea veni scartaitul, pentru ca eu cred ca nu este de la volant. La mine scartaie ceva care se invarte la turatii mari. Se aude numai la decelerare dupa ce o accelerez in gol la 3500rpm, si, uneori la oprire(daca o las mai mult de 3-4 minute sa mearga in gol, nu conteaza ca e rece sau calda), si, foarte important, numai cand vrea ea! :blah:

Si nu conteaza daca apas sau nu ambreiajul, imi scrataie asa in situatiile decrise anterior. Inca un element pentru care tind sa cred nu are legatura cu volant. :emthup: :P

Modificat de savoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volantul se invarte odata cu motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am aflat eu, ea oscileaza pe trei pozitii: la subturare, normal si suprtaturare, adica nu se invarte odata cu turatiile motorului. E adevarat? Cel putin asa reiesea din demo-ul prezentat pe pagina anterioara de Riddler.

Modificat de savoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, concludent ca si la Riddler. Ii multumesc, de asemenea si lui Mama Omide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am patit o chestie haioasa (si nu e prima oara). Am plecat dintr-o parcare subterana cu oglinzile intunecate, acel senzor anti orbire ramasese activat (nu stiu de la ce) si nu se mai dezactiva. Am incercat sa il opresc de la butonul de la oglinda si...tot degeaba. Dupa ce am ajuns la destinatie si am oprit motorul, la intoarcere totul a fost ok. Aveti idee de la ce s-a intamplat asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit exact la fel. Doar 1 data. Am tot comutat ON/OFF nimic. Am tras pe dreapta, oprit motor, repornit...totul ok :)

Modificat de Caal-Shto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit exact la fel. Doar 1 data. Am tot comutat ON/OFF nimic. Am tras pe dreapta, oprit motor, repornit...totul ok :Driver:

Mie mi-se intampla foarte des de obicei cand imi sta in soare masina, si soarele e foarte puternic, la fel isi revine la oprirea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi! Am lasat masina seara in parcare iar dimineata cand am bagat cheia in contact si am vrut sa pornesc motorul, s-a auzit un carait si nu a vrut sa porneasca. Nu se invartea nici macar o data motorul. La inceput, am crezut ca e electromotorul si nu mai cupleaza ( aveam faruri, claxon si toate luminile de la bord functionau). Nu imi aparea nici o eroare sau mesaj pe bord. Problema... m-a lasat bateria. Am cumparat baterie noua, iar bateria veche a iesit la test ca ar fi incarcata mai putin de jumatate. Concluzia celor de la "Caranda"... s-a sulfatat bateria! Dupa inlocuirea bateriei, raman aprinsi in bord martorii de ESP si volan care, dispar dupa primele viraje usoare facute. Geamurile nu se mai ridicau la incuierea masinii dar isi revin dupa cava timp de mers cu masina (pana invata iar calculatorul comenzile) Acum totul e OK. Am mers si la test cu VAG-COM si s-au sters erorile date de baterie.

Am scris aceste randuri convins ca multi dintre voi stiti simtomele acestea, dar poate mai sunt si incepatori ca mine in problemele masinii si sa nu mai dea telefoane transpirati la 7.00 dimineata pe la cunoscuti.

Conduceti cu prudenta!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am o problema in ceea ce priveste usa de la portbagaj adica,de o perioada destul de mare de timp ,mai ales acum cand incep sa scada temperaturile,apasand tasta din mijlocul cheii,cea de deschidere portbagaj,se deschide portbagajul dar usa nu se mai ridica ca la inceput si pana acum am zis hai ca asta e dar azi chiar aveam ambele brate ocupate si chiar aveam nevoie sa mi se deschida pana sus si mi-am dat seama ca trebuie facut ceva .Ce mi se pare dubios este faptul ca fenomenul s-a accentuat de cand am avut masina vreo 8 zile la Midocar pt. mici retusuri si de atunci sunt convins ca mi le-au schimbat aia :angry: .In concluzie ,stie cineva daca sunt tot amortizoare de alea ca la variant ,dacia break etc. si daca stie cineva cu ETKA codul lor, ca as vrea sa le schimb neaparat si daca stie cineva si cum se schimba :blink: .

Ma gandesc ca e ceva de genul asta dar stiu ca la inceput se deschidea incredibil de repede si chiar punea rezistenta la inchidere

Multumesc.

post-28968-1254506206_thumb.jpg

Modificat de TVS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciao

asta este codul de amortizor 3C5827550B (berlina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ti le-au schimbat, de obicei se ridica mai greu odata cu scaderea temperaturii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai incercat sa folosesti un spray ?!

Spre exemplu, spray-ul WD-40 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai l-as folosi dar din cate am vazut eu sunt sub captuseala aia din mocheta si e cam frig zilele astea dar astept raspuns de la volksparts si nu cred ca pot fi foarte scumpe . O sa ma uit maine desi cred ca e cam complicat sa scot toata mocheta aia :) .

Mersi Scorpion.

Modificat de TVS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!