Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

Asta de obicei se face numai daca a fost decuplata bateria si in acest fel se recalibreaza. Dar in nici un caz daca iti apare deodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc pentru raspunsuri! :)

Azi am vorbit cu ea si mi-a spus ca azi nu s-a aprins deloc. Ieri ii palpaia. Si era doar acest martor. Nu s-a plans ca i-ar merge volanul mai greu.

Multumesc si va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ce ziceti de ciudatenia asta?

Dupa un drum mai lung, opresc masina, bag in Parking, scot centura, si deschid usile (din fata). In acel moment aud frana de mana cum se cupleaza si la o fractiune de secunda se decupleaza... asta fara sa fi apasat pe niciun buton, nimic...

Recunosc ca in ultima vreme am avut si eu problema cu frana de mana, ca ramanea becul galben clipocind pe bord, dar de atunci am evitat sa o mai folosesc.

Pareri???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai activat AutoHold la scoaterea centurii se activeaza automat frina de "mina", e mai ciudat ca s-a decuplat singura!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi-a facut odata asa, dupa un drum de 1000km.am ajuns acasa, mi-am dat centura jos si am oprit motorul.in clipa asta s-a cuplat frana de mana si imediat s-a si decuplat.am avut impresia ca parca era o chestie de verificare a sistemului....

si mie mi-a facut odata asa, dupa un drum de 1000km.am ajuns acasa, mi-am dat centura jos si am oprit motorul.in clipa asta s-a cuplat frana de mana si imediat s-a si decuplat.am avut impresia ca parca era o chestie de verificare a sistemului....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am avut Hold-ul activat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare nu am AutoHold ....si cateodata cand plec de pe loc cu fata uit sa mai apas pe butonul de frana sa o dezactivez, si am vazut ca se dezactiveaza singura....intrebarea mea este se poate strica ceva in cazul in care uit si plec cu frana de mana chiar daca aceasta se desactiveaza imediat ?

Modificat de Alinushu2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca se strica nimic - frana se decupleaza automat numai daca ai pusa centura de siguranta (insa s-ar putea sa-ti ramana in ECU stocata o eroare referitoare la ABS - 02840 - Wake-Up Line from Central Convenience Module - cel putin la mine asa face).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cateodata imi vine sa lipesc pe geam un bilet ca sa nu uit ca inainte sa plec cu masian ca tre sa iau frana de mana :icon_thumright: pana azi am vazut ca atunci cand incercam sa dau cu spatele si uitam sa iau frana de mana nu ma lasa, probabil azi sa decuplat singura din cauza ca am pornit mai repede cu spatele,oricum mai astept si alte pareri in legatura cu aceasta chestie ...sper sa nu fie una care afecteze cumva sistemul de franare :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ESTE NICIO PROBLEMA!

De aia e frana, ca sa tina si sa te opreasca in caz ca nu ai decuplat-o, nu se strica nimic.

Gandeste-te daca o parchezi in rampa sau stai in rampa... pui centura si apesi acceleratia, astfel decupleaza si poti pleca linistit!

Totusi eu am o alta problema: seara cuplez frana si UNEORI, dimineata o gasesc decuplata! DE CE?

PS: sigur cuplez seara, pentru ca am verificat si dimineata pot pleca, cu centura nepusa, deci frana e clar decuplata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul Sarstiuc
am si eu o intrebare nu am AutoHold ....si cateodata cand plec de pe loc cu fata uit sa mai apas pe butonul de frana sa o dezactivez, si am vazut ca se dezactiveaza singura....intrebarea mea este se poate strica ceva in cazul in care uit si plec cu frana de mana chiar daca aceasta se desactiveaza imediat ?

Aceasta este o functie in plus pe care o ai (daca se poate spune astfel!)

Incearca urmatoarea faza (cand ai timp):

Esti in panta, la un semafor de exemplu, apesi butonul de frana de mana. In momentul in care vrei sa pleci, bagi in viteza si pleci.

Nu va mai trebui sa decuplezi frana deoarece se decupleaza singura. Stiu SIGUR ca am citit in manual despre aceasta funtie (sau pe site la VW).

Pentru mai multe detalii puteti incerca sa cititi pe site la VW!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU e pb daca pleci direct fara sa apesi butonul de frana (deoarece chiar asa este si gandita sa ofere o functie de confort). In schimb autoholdul tb decuplat atunci cand nu se mai foloseste (asa scrie si-n cartea tehnica).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrucat am pasit in "marea familie" a posesorilor de Passat 3C care au schimbat pompa de motorina revin cu niste informatii utile: pompele noi de motorina sunt tot MADE IN FRANCE (lucru verificat inclusiv la PBV).

Una din componentele pompei vechi a fost acum eliminata. Este vorba de sorbul suplimentar (3C0 919 715 - suction jet pump filter) - vezi poza atasata.

Din discutiile avute cu cei de la PBV, acesta se pare a fi una din cauzele care produceau arderea motorasului si implicit distrugerea pompei. Pentru cei care se tem de eventualele probleme care pot apare, recomand eliminarea acestui sorb suplimentar (macar se elimina astfel una din cauze).

LE: codul este 3C0 919 715A (pentru motoarele diesel)

post-21426-1248365437_thumb.jpg

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal,

ce zice mecanicul, cam ce rol are sorbul ala,daca-l desfintezi nu cumva-ti da eroare la rezerva de motorina ,banuiesc ca coboara pana la fundul :lol: rezervorului? are cumva si un filtru care inbacsindu-se cu eventuale impuritati forteaza pompa ducand la arderea ei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

O problema mica am si eu .Ieri am luat pe cineva cu mine pe scaunul din dreapta si era mai solid si s-a tot foit pe scaun pana mi s-s aprins martorul de airbag din bord(stiti voi ,problema cu cablajul ,este pt a 2 oara in 3.5 ani).Cine ma poate ajuta cu vagcom sa sterg si eu eroarea , in Bucuresti.Va rog.

Modificat de TVS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TVS: Tu mai ai mufe sau ai circuit-ul legat pe direct ?! :zzzzz:

Daca ai mufe, dute la un service si zile sa-ti taie mufele si sa-ti lege firele pe direct :)

Exact asa scrie si in nota de reparatie de la fabrica :D

Eu unu asa am scapat de erorile alea de airbag ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mah, oricat de "pe langa subiect" as fi, daca si la o masina de 15.000 - 20.000 euro, LEGI CEVA, ORICE, PE DIRECT - ca la Dacie - apai Dumnezeu cu mila... se duce dracului toata fiabilitatea Volkswagen si credeti-ma: CHIAR IUBESC ACEASTA MARCA! Si mai vorbim si de capitolul SIGURANTA, pacat! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ,am mufe si dupa cum am spus ,este a doua oara cand mi se intampla.Ai vorbit serios cu legatul pe direct la service :D ?.Poate ma duc acolo si ma iau aia la misto.Le-as lega si eu pe direct dar eroarea din bord tot ramane si am inteles ca nu mai functioneaza airbag-urile daca sta aprins martorul ala in bord.Te rog sa-mi confirmi daca asa recomanda cei de la reprezentanta. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am senzatia, daca nu ma insel, ca acele cabluri pentru airbag de sub scaune sunt un pic cam scurte si, la miscari mai bruste sau mai ample ale scaunelor, se pot slabi conexiunile (si eu am patit-o o data la o spalatorie). Ma gandesc ca mai bine lungesti cablurile respective si ai rezolvat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect ce zice alxrro :)

Modelele 2005 - 2006 au avut aceasta problema cu cablurile scurte, iar "prelungindu-le" o idee rezulta in anularea mufei si legarea lor pe direct.

@TVS: Eu am vb foarte serios :P

Ca sa-ti faci o idee cum arata mufele "acuzate", uite aici niste poze cu mufele mele:

k2yxh4yjtvfz12t2iad3_thumb.jpg 9b9l2eraf9k2e1oj148c_thumb.jpg k6iqvjt3gdstkvg11jn2_thumb.jpg qmgvuus94kkk204j3l6_thumb.jpg

Funny nu ?! :D

Aceste mufe se afla sub mocheta si ca sa ai access la ele trebuie sa dai scaunu la maxim in spate, dupa dai capacul negru la o parte si ai sa le vezi

Generatia noua de Passat-uri am observat ca nu mai exista acest locas, pt ca s-a schimbat sistemul.

Deci te poti duce linistit la orice reprezentanta, si sa le zici din start sa-ti scoata mufele si sigur nu vor rade.

Dupa ce-ti mai adauga cativa cm la fire si fac legaturile de rigoare + izolarea lor, o sa-ti stearga erorile si gata => System functional again :cool:

@CT10VWP: pe vremea cand aveam eu probleme cu mufele acestea (anu' trecut mai exact) m-a linistit urmatoare replica a unui consilier de la Tess Brasov...

"...a, pai si la A3-ul meu am avut aceleasi probleme, iar solutia a venit dupa ce-am demontat de 3 ori scaunele din fata..."

Deja eram a 2-a oara acolo in mai putin de 48 de ore de la ultima interventie asupra mufelor.

:) safe

LE: TVS, read this -> Martor Airbag aprins

Acesta este postul meu unde ceream sfaturi pe aceasta problema, ca deja ma apuca cu :offtopic: crezand ca nu mai am airbag-uri.

Am aflat ulterior ca desi martorul este aprins iar sistemul are stocata o eroare, in caz de un impact, airbag-urile tot vor sari pe principiul "Unde dai, acolo crapa" :lol:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Riddler de raspuns dar din cate am vazut eu ,mufele astea galbene se afla sub scaun nu sub capacul ala negru.Eu am vazut sub capac o mufa mare ,neagra in cara intra doua fire dar ma uit maine exact si iti spun.

Si e bine daca nu afecteaza functionarea airbagurilor chiar daca e martorul aprins :icon_cheesygrin: .

Modificat de TVS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TVS, nu e chiar OK daca ai martorul aprins. E posibil sa nu functioneze sistemul sau sa nu functioneze in mod corect. In cartea tehnica spune ca sistemul de airbag-uri nu functioneaza atata timp cat e in mod "eroare". Teoretic asa e, insa practic altii mai in tema spun (citeste aici de ex.) ca sar toate airbag-urile care exista si care sunt conectate, indiferent de localizarea punctului de impact si de intensitatea impactului. E bine sa stergi eroarea cat mai repede. Nu am gasit relatari pe acest forum cu accidente in care sa fi sarit sau sa nu fi sarit airbag-urile in situatia de "airbag fault" ca sa ai un punct de reper. In schimb in alte forumuri (alte marci) am dat peste situatii in care nu sarea nici un airbag in conditii de accident si martor airbag aprins. Peste tot unde am citit, se recomanda stergerea cat mai rapida a erorii sau, in caz ca martorul ramane aprins si dupa stergere, rezolvarea problemelor din sistem intr-un mod sau altul. Ideea e sa nu ramana eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@clau 75:sunt convins ca nu e in regula sa merg cu martorul aprins si crede-ma ca ma streseaza rau.De aceea am si postat ,poate ma ajuta cineva sa sterg eroarea dar vad ca nimeni nu ma salveaza :( .Este un baiat foarte de treaba de aici din Bucuresti care mi-a mai scos niste erori dar e in concediu(NAPSTER isi spune).

@Riddler:m-am uitat din nou sub acel capac si intr-adevar sunt cele 2 mufe galbene.

O sa incerc maine la o reprezentanta .

Modificat de TVS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am o problema, de fapt sper sa nu am o problema, la un passat 3C, BKC, 2006, 77.000 km. Masina am cumparat-o la mana a doua la 74.000. Mi s-a intampalt de 2 ori in ultima luna. Dupa un drum lung si dupa forja(turatii 3500-4000rpm), scoate un scort scartait la oprire. Ce inseamna scurt. Oprirea, de felul ei, ca zgomot, tine cam 3-4 secunde. Ei, cam in ultimele doua secunde, deci nu de la inceput, se aude acel scurt scartait. Tind sa cred ca zgomotul nu vine de la turbina. Culmea, dupa drumuri prin oras cu motor supersolicitat, dar nu la turatii mari, la oprire totul este normal. Nici un zgomot suspect. Deci problema se intampla numai dupa drumuri lungi. Dar nu intotdeauna. Ideea e una, de cate ori am forjat-o s-a auzit zgomotul resectiv la oprire.

Sper sa ma puteti ajuta cu sfaturi, iar daca nu, sper sa ma indrumati catre un alt membru al forumului. Mersi anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele diesel dupa un drum lung este recomandat sa fie lasat motorul sa mearaga la relanti timp de vreo 5 minute, pentru racirea motorului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!