Jump to content

Franare - probleme


nelro
 Share

Postare recomandată

ajunge la mufa ce intra in modulul ABS. Eu unul nu as face reparatii in acea zona, care flexeaza si vede apa des. L-as schimba cu unul din dezmembrari care arata bine si l-as sertiza sau cred ca as schimba pinii din mufa de la abs, ca nu-mi prea plac innadelile.

 

Cat despre tubulatura, dezmembrari scrie pe ea, vezi sa iei din aia ca a ta, sunt care au senzorul MAP/IAT mai sus, la vedere, iar la asta cum e in poza e sub far.

 

PS: sertiza dupa ce intra in caroserie

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am prezentat ce se poate face...si varianta cu cablu din dezmembrari este cea mai buna...imbinarea sa fie facuta in compartimentul motor eventual undeva unde sta fixa...

Alte probleme as avea rugamintea sa le tratati in topicurile dedicate...

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super! Va multumesc pentru idei si ajutor!

 

Gata, ne oprim cu tubulatura :) (mi-am dat seama dupa ce am scris ca am lansat un topic nou, care nu avea ce cauta aici, dar voi fi mai atent).

 

Sa auzim de bine si va anunt cum am reparat ABS-ul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Vreau sa descriu si eu o problema pe care o am la sistemul de franare.

Nu am gasit alt topic adecvat unde sa expun problema, asa ca cer scuze daca nu este in topicul corect.

Pe scurt pierdeam lichid de frana.

Daca tineam apasata pedala de frana cu putere incet cobora pana jos

Am depistat pierderile de lichid pe la axul de actionare al cablului franei de mana in etrierul dreapta spate.

Am cumparat kit de reparatie etrier si am inlocuit tot ce era de inlocuit(bucsa, oring etc)

In acest moment nu mai am pierderi de lichid dar..........

Am aerisit de 2 ori franele dupa metoda fa pedala/tine apasat

Si pedala tot la fel face. Daca o tin apasata cu putere incet incet coboara jos.

Mentionez ca functioneaza bine in mod normal, asa cum functiona inainte cu exceptia acestui fapt. Se duce la fund daca o tin apasata.

Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Fa-i o aerisire ca la carte, cu vag-com, output test. Iti trebuie si ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA orice masina din grupul vag daca apesi si tii apasata pedala, aceasta coboara lent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms de informatii.

O sa-i mai aplic o procedura de aerisire cu ajutorul vag-comului.

Intradevar, am mai intrebat in stanga-dreapta si multi au spus despre acest fenomen ca exista la masinile VAG

Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa va aduc si eu in atentie o problema legata de franare. :icon_confused:

 

Pe scurt: cand calc frana usor, volanul joaca stanga-dreapta si masina trepideaza. In momentul in care vad ca incepe sa trepideze incep sa calc frana mai tare si pe masura ce o calc dispare orice trepidatie si volanul nu mai are joc. Plus ca atunci cand vreau sa opresc, uneori masina se opreste in "suturi" usoare. :sly:

 

Va dati seama ca sunt nevoit mai tot timpul (mai ales in exterior) sa pun frane bruste ca sa nu trepideze masina si nu e prea placut, mai ales pentru familie.

 

Intrebarea mea este: credeti ca problema este de la discuri sau din alta parte ? Multumesc. :unsure:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu niste detalii. La o zi dupa ce am postat problema mea, am fost nevoit sa pun o frana mai violenta de pe la 120 km/h. Dupa acea frana, surpriza...a disparut problema timp de vreo 4 zile, dupa care iar a inceput usor usor sa-si revina la comportamentul descris mai sus. :tuktuk:

Ma poate ajuta cineva cu o parere, va rog ? Ca sa stiu daca schimb doar discurile sau problema poate fi si din alta parte. Multumesc. :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

ce sa putem spune decat sa masoari abaterea cu un ceas comparator cand face si cand nu, apoi abia incepi sa vezi cam pe unde e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul in care nu ai ceas comparator,ridic-o putin pe elevator,da rotile jos,baga in viteza a-2-a ridic-o putin mai sus si o sa vezi daca sunt ovalizate sau care dintre ele este.Exact ca tine sm patit si eu,am schimbat butucul+rulment+disc si gata,de vreo 3000km nu mai am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, asa am sa fac. Multumesc. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut! Dupa schimbarea discurilor fata si spate si a placutelor fata, facandu-se si aerisire, a aparut un zgomot la apasarea pedalei de frana, ca un click, si se simte si in pedala. Zgomotul vine din habitaclu, de la pedala de frana, fie ca masina se afla in deplasare sau in stationare, cu motorul oprit sau pornit. Vreo idee de la ce poate fi?

Se manifesta ca in clipul acesta gasit pe youtube:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine parca face la fel...dar cand fortezi pedala la capat...ceea ce in mers nu ai nici o sansa ca dai cu nasu de parbriz...

Inceaca sa verifici cum sta swich-ul...sau chiar demonteaza-l si vezi daca mai face cu el scos...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am crezut  si eu, ca ar fi de la switch si am testat cu el scos si la fel face. In pedala se simte cam la jumatatea cursei, cand e motorul pornit, iar cand e oprit, click-aitul apare cum atingi pedala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul acesta trebuie sa investigam intreg ansamblul si piesele care sunt antrenate in momentul in care actionezi pedala de frana...

Din pacate deocamdata vad ca nu merge site-ul pe care ma uitam la schemele cu piese :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta este plansa...

ae320d94f04270f7b5027668231a5330.png

Dupa cum vezi exista niste suruburi pe acolo...verifica-le sa fie stranse...

Dupa care mi-au atras atentia piesele nr 3A/3B care practic sunt 2 plastice...intre pedala si tija de la tulumba de servo...

1J0721169A si 1H0721179 sunt codurile lor sa le cauti pe google...

Daca ai timp si chef demonteaza sa vezi in ce stare sunt...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a nu mai deschide un alt subiect indraznesc sa dezvolt aici un subiect legat de furtunul vacum a-l servofranei !

Scurt si la obiect ...... Furtunul cel lucios s-a fisurat si scapa aer . Nou nu se vinde decat cu acea supapa si costa undeva la 200 lei ( sa fii nebun sa dai 200 lei ptr 10 cm de furtun )  Sh nu merita pentru ca este la fel de imbatranit si nu are durata de viata mai mare de 1-2 ani . Intrebarea este ......A vazut cineva pe piata asemenea tip de furtun care se poate cumpara la metru ? Este un furtun plastifiat si foarte tare .

Am atasat si o poza ptr o parere . ( este vb despre un golf 4 , 1.4 benzina cod BCA an 2004.

ALH TUBE 3.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scurt si la obiect...ia-l nou...

Sunt sigur ca stii ce face furtunul respectiv...si cand vei ramane fara frane...si cine stie ce patesti...200 ron ti se vor parea foarte putini...

Sau...(nu recomand)...la magazinele de specialitate exista tub termo plastifiat si cu adeziv pe interior...poti incerca sa-l ''vulcanizezi"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recent am descoperit si eu acel furtunas crapat ca un capat si nu stiam de ce tine ca naiba frana la masina,incearca sa il infasori cu banda panzata sau ceva de genu asta,eu asa am procedat si se pare ca frana si-a revenit la normal, se simte si altfel pedala acuma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ce rol are furtunul respectiv , nu ramai fara frane ( se intareste pedala pentru ca nu mai functioneaza servo ) e drept si corect ca nu e bine sa faci improvizatii dar eu cred ca e un pret prea exagerat ptr acel furtun . Este un simplu furtun rezistent la presiune care se mufeaza la cald . Nu cred ca acolo este o presiune mai mare decat la compresor ( 4-8 bari ) . Eu zic ca furtunul de compresor merge sigur mufat la cald , daca mai punem si coliere nu are moarte !

E bine daca gasesc furtun de aceiasi componenta cu cel de acolo !

ceva de genul ....

http://www.flupec.ro/produse/pneumatica/conectica/furtunuri-pneumatice/furtun-poliamida-fpdt

 

Fara a se considera reclama , acesta este furtunul .

Se comercializeaza la metru , costa mai mult transportul decat furtunul !

http://www.gerocoh.ro/search_show.php?grupaid=165#page=detalii

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este masina ta...alegearea ta...

Conducta aia trebuie sa fie rezistenta la vacuum...nu la presiune...

Din experienta...orice am incercat sa repar...am iesit mai scump si cu mai multa bataie de cap decat daca recurgeam la original...

Sa ne tii la curent ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat mai simplu decat credeam , am taiat partea fisurata, am fiert un ibric de apa si din aproape in aproape furtunul tinut acolo am reusit sa-l imping i-napoi in stutul de platic . Desi intrate la cald amblele parti pentru mai multa siguranta le-am pus si coliere . Teava de poliamida pe care am luat-o o pastez ptr viitor dar nu cred sa mai fie probleme . Ce nu inteleg ........ de ce oare nu au continuat cu furtun si intre supapa si servo ( de ce au pus poliamida ). La majoritaea masinilor am vazut furtun ( marca ex VW) .

Am pus si o poza sa vedeti ce a iesit .

20161013_154801.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, sunt proaspat posesor al unui golf 4 combi din 2003 la care am o problema... cand apas pedala de frana imi vibreaza volanul insa la o apasare mai ferma aceasta vibratie se diminueaza iara ce am mai observat este ca in gropi mai adanci bate ceva la amortizoarele fata sau in zona aceea.. ca si cum ar lovi un opritor.. un sunet destul de puternic care la masinile altor amici nu este prezent.
Nu ma pricep foarte bine la mecanica asa ca apelez la ajutorul vostru.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin_gti :Sa stii ca ai rezolvat oarecum dar l ai cam ''gatuit"... prea impachetat si sigur va crapa cat e curand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!