Jump to content

Franare - probleme


nelro
 Share

Postare recomandată

Multumesc mult! Este adevarat ca am o janta stramba dar pe spate, cred ca ea e problema. Trebuie sa ma duc sa o indrept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca in franare apare vibratie ... 90% din cauza este discul de frana ovalizat .

poate sa fie si cauciucul sau janta ..dar asta ar inseamna vibratie si la drum intins.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu te cred. Dar din ce sunt facute aceste discuri ca dupa maxim 2000 de km sa se ovalizeze. Mai am 2 masini dintre care un Bmw 320 din '83 cu 150.000km cu discurile originale si nu mi s-a intamplat asa cv. E foarte ciudat daca o sa trebuiasca sa le schimb din nou. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presupun ca ai luat after market ... nu le recomand deloc ..am patit si eu in trecut pe un ford probe ...le-am pus si in germania cand am calcat mai tare frana sau ovalizat ....precizez ca aveam viteza mare ..

sau ar mai fii o cauza ....sa nu cumva sa mearga infranata vreo roata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da e adevarat am luat after market (ferodo). Chiar ieri am mers, aceeasi problema, trepidatii la viteze mari. Stiti cumva discurile oem cat costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut!

acum 2 zile am plecat cu masina si la cand am vrut sa franez era sa intru in cel din fata mea.

a fost ca atunci cand schimbi placutele si calci pentru prima data frana si nu tine. am intrat intr-o parcare si am inceput sa franez de mai multe ori si usor, usor si-a revenit. in momentul in care am fatait-o prin parcare imi dadea impresia ca tine doar pe spate, parca fugea de cur.

nu am erori, nu am avut pedala tare si mici abs-ul nu a intrat aiurea sau abuziv, doar am calcat frana si nu tinea.

ceva pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

Azi am observat in timp ce mergeam cu masina cu viteze intre 80-130 km/h cand apas frana imi tremura foarte rau volanul ba chiar la franare are si o mica oscilatie stanga dreapta volanul.

Daca o las in frana de motor totul este ok iar pedala de frana NU bate adica o simt rigida fara vibratii.

La viteze mici nu bate volanul la franare.

Am fost la o vulcanizare si nenea de acolo mi-a zis ca am discurile ovalizate dar trebuia sa bata pedala de frana.

Discurile le-am schimbat anul trecut in vara si sunt ferodo si in mare parte nu prea am mers cu masina iarna asta dar uite ca ma trezesc ca bate volanul la franare.Si daca merg de exemplu cu 130km/h si apas brusc frana intra ABS-ul dar volanul nu mai bate la franare

 

Ma putetii ajuta cu niste sfaturi,ce as putea sa verific?/

Modificat de SSRAZVAN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, sfatul meu e sa verifici daca iti sunt originale jantele, dupaaceea schimba discurile si placutele cu unele originale sau ATE si daca tot persista cred ca ar fi butuci, si eu am avut aceeasi problema si dupa ce am schimbat jantele,butuci,rulmenti si discuri originale, nu a mai persistat problema,  Sa ne anunti care a fost problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

o intrebare......la golf 4 exista repartitor frana pe spate sau vreun fel de repartitor pe spate?.......am un scratai foarte fin si foarte scurt la franare undeva in spate, se aude in interior, afara nu stiu daca se aude........sunetul este ca un "chitcait" scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am si eu o problema dupa ce opres motorul  incepe sa lucreze ABS, se simte si in pedala, am puso pe testar si nu este nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum dupa ce opresti motorul ? Dupa ce scoti cheia din contact ?

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut, am schimbat toate discurile si placutele de frana, inlocuit lichidul si aerisit cu masina speciala, la un service, nu prin metoda pedala, dar in timpul mersului , pedala este tot moale...  Am motor 1.6, cu ambreiajul pe acelasi circuit cu frana.

Nu ar trebui sa se intareasca rapid ?

Inca nu am facut 100km de cand le-am schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este prea devreme daca nici 100 de km nu ai facut. Se recomanda ca in decursul primilor 200 de km., nici sa nu frânezi energic daca nu este neaparat nevoie de asta. Daca nu ai avut probleme inainte si presupunând ca nici dupa schimbare nu sunt, intr-adevar ai senzatia ca pedala este mai moale fiindca placutele nefiind pasuite cu discurile nu frâneaza inca bine si atunci apesi mai departe pe pedala ca sa poti opri totusi masina.

In mod normal, dupa 2-3 zile de mers moderat, ar trebui ca situatia sa revina la normal.

Modificat de Remus66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, o problema de discutat va rog: am un tremurat in volan destul de violent la franare.Problema este ca sunt la al doilea set de placute si discuri(noi). acum am placute+discuri bosch si inainte am avut ferodo( care  scartaiau la franare asta ca fapt divers).nu stiu ce sa fac sa scap de acest tremurat... am ridicat masina pe lelevator si am facut "pedale" sa vad cum functioneaza pistonasele de frana si mecanicul zice ca merg ok( au cursa ok, cel putin asa zice el). volanul nu trage stanga sau dreapta. cauciucuri noi de iarna( facea si cu cele de vara). 

Pe langa astea am identificat 2 probleme:

-bucsele mari de la bascula sunt uzate

-volanul cand rotile sunt drepte el defapt sta putin stanga( dar in mers nu trage masina)

 

Cam astea sunt datele problemei, niste sfaturi va rog sau daca cineva s-a confruntat cu ceva similar.

 

 

Ps imi vine sa o vand! este ff enervant tremuratul asta continuu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- Verificare geometrie

- Verificarea abaterii discurilor cu ceas comparator

- Verificată starea cauciucurilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut postul tau despre butuc, daca este de la butuc l-as schimba ca e mai simplu si mai eficient zic eu.

Acum problema este care dintre butuci este? o sa imi zica la geometrie, se vede sigur? de acolo e posibil ca sa fie si deviatia din directie( care nu era acum 5-6 luni). 

O sa revin cu post.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă este din butuc se poate vedea şi cu ochiul liber sau simţi la mână când învârţi roata suspendată dacă abaterea este mai măricică.

Nu ştiu dacă se vede la geometrie, dar având în vedere că nu stă volanul drept cred că de aici trebuie plecat,

În privinţa pneurilor, schimbă roţile de pe faţă pe spate.

Dacă faci o regresie temporară :D  poate îţi aminteşti cam în ce moment a apărut, poate coincide cu vreo intervenţie la maşină sau vreo groapă mai zdravănă....ar putea fi un punct de plecare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-129288-0-23297500-1386588783_thumb.

 

Acesta este rezultatul testului facut in service.Mi s-a explicat ca este o problema des intalnita la vw golf 4(si alte modele din aceeasi perioada), trebuie sa schimb fuzeta+rulment+etrier(sau supert etrier). Apoi puse discuri de frana noi( a treia oara), unde mai adug si manopera pret total in jur de 1500-1700 lei  :grrrrrr:. Sa vad poate gasesc ceva second ca sunt  prea scumpe noi.

 

Sper doar ca asta sa fie problema...

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Naspa! Cred ca sunt in aceiasi situatie, sunt la al trei-lea set de discuri si nu trag sperante ca va fi mai bine acum.

Merg iar saptaman aceasta sa masor planietatea discurilor noi ATE, daca nu iese complicat de determinat care-i buba.

 

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut. am si eu o problem la franare, franele tin si merg ok, dar cand apas pedala la max simt in pedala ca si cum ar fi placutele obalizate sau ruginete, dar ele sunt noi, de la ce sa fie, lichid de frana am, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Is discurile ovalizate, daca nu is uzate tare se mai pot rectifica la un strungar priceput, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca a prins ceva intre placute si discuri , cel mai probabil pe spate pt ca acolo nu mai am aparatoarele aclelea de tabla, acum am testat-o si nu mai are nimic. ma miram sa fie ceva pentru ca sunt noi, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

attachicon.giftest.jpg

 

Acesta este rezultatul testului facut in service.Mi s-a explicat ca este o problema des intalnita la vw golf 4(si alte modele din aceeasi perioada), trebuie sa schimb fuzeta+rulment+etrier(sau supert etrier). Apoi puse discuri de frana noi( a treia oara), unde mai adug si manopera pret total in jur de 1500-1700 lei  :grrrrrr:. Sa vad poate gasesc ceva second ca sunt  prea scumpe noi.

 

Sper doar ca asta sa fie problema...

Schimba bucsele de la brate, de acolo e problema vibratiei volanului la franare.Ai sa vezi minunea ca nu trebuie sa schimbi etrieri, butuci ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!