Jump to content

Franare - probleme


nelro
 Share

Postare recomandată

In poza 3 , bucsele sunt cele vechi sau cele noi?

Deoarece nu sunt montate deloc corect.....

post-1788-0-16895500-1344572372_thumb.pn

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata!

In poza 3 este bucsa noua! Hmm. ma mir, totusi omul este in domeniu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum pare pusa bine. Ai dat bucsa jos din nou si ai montat-o conform schemei ?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la postul lui Al Bundy daca nu le montezi asa ca in poza ce se poate intampla.

nu cumva face si zgomote prin gropi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu am dat-o jos deocamdata, din lispa de bani :( - cred ca atunci cand o sa le dau jos ma duc la Skoda direct sa mi le schimbe...dar mai intai cred ca o sa-i sun sa-i intreb cat costa

Modificat de BigSAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

referitor la postul lui Al Bundy daca nu le montezi asa ca in poza ce se poate intampla.

nu cumva face si zgomote prin gropi?

daca nu le montezi corect...ca in schema...cedeaza mai repede

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat azi ca pe un drum forestier roata din stanga spate nu se duce taras ca aia de pe dreapta spate.Eram cu un prieten in spatele meu si mia zis ca roata de pe stanga spate nu tine ca aia de pe dreapta.

De la ce sa fie oare?Am cumva aer pe instalatie?

Si daca am aer ii pot face aerisirea ca la dacie?Adica sa pornesc motorul,fac pedale dupa care ii dau drumul la aerisitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aerisirea se face la fel la toate masinile. e acelasi principiu.daca ai nevoie de ajutor da`mi un apel colegu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In poza 3 , bucsele sunt cele vechi sau cele noi?

Deoarece nu sunt montate deloc corect.....

Nu sunt montate bine este? :tuktuk:

post-39339-0-60426900-1345580920_thumb.j

post-39339-0-86063500-1345580930_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wow, ce prostie e acolo!!!

Deci, bucsa dinspre spate de la bascula trebuie sa vina cu partile goale orientate pe lungimea masinii. Adica sa vina "bratele de cauciuc" ale bucsei orientate pe directia puntii fata (stanga-dreapta). Asa cum le ai tu montate, ele nu lucreaza si se opun miscarii basculei, ceea ce poate suna bine, insa nu e bine deloc asa deoarece iti poate si rupe surubul care iti tine bascula prinsa in punte la o adica. Daca vrei rigiditate, poti opta pentru bucsele pline de Cupra. Acele bucse sunt dintr-o bucata, pline cu cauciuc.

Daca folosesti tot bucsele astea si le orientezi corect, ai grija atunci cand pui bascula la loc ca surubul care vine prin bucsa dinspre fata(cealalta bucsa) se strange definitiv dupa ce cobori roata pe pamant. Adica masina trebuie sa stea pe roti cand strangi surubul ala. Asta se face deoarece daca strangi surubul cu roata ridicata de la sol, pentru ca surubul ala "intepeneste" respectiva bucsa, iar cand tu cobori roata pe sol, bucsa va sta mereu tensionata, mai tensionata chiar si decat atunci cand roata urca spre oala atunci cand se apleaca masina pe curbe si tot asa. Ai vazut cat de mult se intinde suspensia masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este cam offtopic ce se discuta aici, dar am sa continui si eu cu intrebare........ca sa schimb bucsele la bascula trebuia dat jos bratul, cas a fie dat jos bratul trebuie desfacute conducte de frana?....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu trebuie date jos conductele de la frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un mecanic mi-a spus ca trebuie dat jos tot prin fata.....desfacute conducte frana....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfaci pivotul ca sa-l scoti de pe fuzeta, desfaci suruburile de la bascula, desfaci bratele de la bara stabilizatoare si asta ar trebui sa fie tot. De fapt, cel mai bine desfaci cele 3 suruburi in care sta pivotul prins in bascula, ca exista riscul sa se decomprime sau sa cedeze garnitura daca-l scoti din fuzeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti, de curand am achizitionat un G4 1.4 16V, in 4 usi, masina arata impecabil e din 2001 cu 103 mii km.Adusa pe platforma din Germania. Dar au cam inceput sa apara si cateva probleme. 1 cum am ajuns la peco si am alimentat dupa cateva zeci de km s-a aprins martorul check. 2. Martorul ESP era aprins dar avand placute noi in torpedou pt ca cele din spate erau tocite am crezut ca e de la placute,k am schimbat placutele si atunci cel care m-a ajutat sa le schimb mi-a rupt conducta in fine am strangulato sa nu mai curga si am mers asa 2 zile pana a venit cea noua.La care in aceste 2 zile aveam o bataie foarte mare in volan. Am schimbat conducta la un service si mi-a facut aerisirea doar pe acea roata. martorul ESP tot nu sa stins si la 3 zile de la aerisire a inceput sa bata iar in volan si se aude un scrtait pe spate cand calc frana. ABS-ul functioneaza. I-am facut un test VAG dupa aerisire si mi-a zis ca poate fi de sub pedala de frana si sa-i dau cu niste sprai. Check-ul se stinsese dar dupa cativa km s-a reaprins. Si imi dadea o eroare G200. 3 .Geamul fata stanga era la jumate ,cand sa-l salt a urcat un pic si s-a dus jos de tot. M-i la ridicat un baiat si mi-a zis ca m-i sa rupt un plastic de pe sufa. Trebuie sa schimb toata macaraua aia cu tot cu melc sau se pot scimba si acele plastice? V-as ruga sa ma ajutati cu un sfat ce pot face? P.S. am inteles ca masina e cam statuta de ceva vreme aproximativ 1 an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze dar am scris deoarece cred ca nu intra toti in fiecare topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ptr franarea smucita fata-spate / sau in valuri nu are nimeni rezolvare? Ca a intrebat cineva acum vreo 300 de posturi dar nu s-a mai amintit de atunci. Nu tremura nici volanul, nici pedala si nici daca trag doar frana de mana..doar un smuncit in toata masina (desi eu daca nu simt in volan imi imaginez ca il simt in scaun)..simtit si in frana de motor si cu frana pe liber. Si partea cea mai intriganta si deranjanta e ca un smucit foarte asemanator il simt si la accelerare pana in 50 km/h (mai evident la deal..si cu alte roti..dar nimic peste viteza asta - la frana insa se simte la orice viteza, fara amplificare). Alte simptome..daca invart discurile pe spate aud cum ating foarte putin intrun loc, dar nu opun niciun fel de rezistena..si nu se incalzeste nimic chiar dupa sute de km. Frana de mana tine pe la jumatatea cursei (doar vreo 4-5 clickuri merge trasa) dar nu a dat vreodata semne de blocare; si la viteza foarte mica (mai ales daca merg pe langa un panou ceva) aud un zgomot de roata ovala (si cu celelalte roti de iarna pe 14)..care nu stiu ce ar putea fi decat acea atingere a discului simtita si la invartirea cu mana. Simtomele sunt de cand am adus masina primavara trecuta..fara nicio modificare dupa ce am schimbat bucse si capete de bara pe fata (singurele care aveau joc mic). Mecanicii unii nu simt, altii vor discuri si mai vedem dupa, amortizoare si flanse. Alte idei ptr smucit atat la frana cat si la accelerare? Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu problema cu franarea in valuri, se manifesta la viteza mica prin hopuri la franare, parca ar fi contact intre placuta si disc intermitent. La viteza mare se manifesta prin vibratie in volan. Desi am pus discuri noi , problema a ramas, nu am avut inspiratia sa vad daca bat butucii, ca altceva nu vad ce ar putea fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ovalizarea discurilor accentueaza vibratiile la franare, de obicei se ovalizeaza din cauza franarii bruste, sau atunci cand dai cu ele prin apa si sunt incinse ft tare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus azi rotile de iarna si am vazut ca abia invart cu mana discul stanga spate..o portiune agata chiar tare (cu roata pusa si pe cric se invarte mai usor...dar scoate exact sunetul de roata ovala :| ). Sa vad acum daca e blocat etrierul sau e prea stransa frana de mana..dar o sa cer ajutor ca nu ma descurc :( ..Culmea totusi ca am facut 500km weekendu asta si la toate pauzele am pus mana pe disc si se mentine rece ca celelalte (si in roata stanga fata se simte vibratia motorului; e normal?)

Modificat de adyo13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu o problema. De curand (aproximativ 2000km) am schimbat discurile plus placutele pe fata. Cand am fost la munte aici pe meleagurile noastre la intoarcerea spre Bucuresti, la viteze de aproximativ 110km/h la franare se simtea o trepidatie destul de puternica in volan pana la viteza de aproximativ de 80km/h, dupa aceea nimic. Stiti cumva care este cauza? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seamana cu manifestarile astea

http://vwforum.ro/topic/16757-discuri-frana-si-placute-inlocuire/page__st__1400#entry1862391

Ridica rotile din fata pe cric si vezi daca se invart uniform cu mana si te uiti la placuta daca apare vre-un spatiu intre ea si disc. Asta ca sa verifici intr-o prima faza daca este vreo abatere la vre-un disc.

Daca nu a facut tot drumul ci numai pe anumite portiuni, este posibil sa fi fost si drumul de vina.

Sau daca ai schimbat de curand gumele cu tot cu jante sa nu ai vre-una stramba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!