Jump to content

Franare - probleme


nelro
 Share

Postare recomandată

Am schimbat servofrana si pompa de vacuum,acum ma gandesc sa schimb si furtunul dintre servo si vacuum,este un furtun cu o supapa si atunci ma gandeam sa fac o verificare mecanica la sistemul de franare,este posibil ca de la supapa asta sa fie in continuare probleme sau pot fi numai vrun furtun defect?? ma intrebam daca este un furtun fisurat este posibil sa blocheze asa pedala de frana?? este posibil ca masina sa fi avut simptomele asta doar din cauza unui furtun fisurat si sa nu fii fost nevoie sa schimb servo?? dar acum a facut doar de 2 ori pentru 2 sec....si de o luna nu a mai avut nici o reactie adversa la franare :lol:

Va solicit ajutorul/parerea in doua probleme:

1. la masina tatei, dupa ce ramane in garaj cateva ore cand te urci in ea si apesi frana e rigida pedala si se "inmoaie" doar dupa pornirea motorului, la mine ramane moale indiferent de cat timp sta oprita. Cum e normal ?... banuiesc ca la mine e normal, nu ? Dincolo care ar putea fi problema ?

2. trepidatii la franare, parca nu se simt in volan, dar banuiesc discuri ovalizate (discurile sunt schimbate totusi de vreo 2-3 ani). Ar mai putea fi si altceva ? Sa incerc sa fac si o echilibrare inainte ?. Am schimbat si un arc pe dreapta fata de vreo luna de zile, dar nu pot aprecia daca trepidatiile au fost si inainte de schimbarea arcului sau nu. Ar putea avea legatura ?

Ce se intampla la masina tatalui tau este actiunea serovfranei,este normal sa se intample asta,si eu discurile ovalizate pe spate de la defectul cu servofrana care nu mai actiona corect,trebuie sa faci si o geometrie and modifici ceva la roti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci pedala trebuie sa nu se intareasca daca motorul e oprit si nu apesi pe ea ?, ca nu am inteles. La mine pedala e moale indiferent cat sta masina oprita, se intareste doar daca apas pe ea.

La punctul 2 e vorba despre masina mea, nu am mentionat.

LE: In momentul schimbarii arcului am postat si AICI

Modificat de MariusAP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@raduflorin1..daca ai o fisura la un furtun sau supapa respective lucreaza cand vrea ea..e posibil sa fie de acolo problema.Supapa de care vorbeai de pe furtunul..racordul de plastic respectiv,e o supapa de sens a carui rol e sa lasa sa circule aerul doar intr-un singur sens,daca nu mai lucreaza odata cu apasarea pedalei de frana se duce si presiunea din tulumba de servo. Se intampla exact fenomenul cand motorul este oprit..pedala de frana e beton si aproape inutilizabila ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@raduflorin1..daca ai o fisura la un furtun sau supapa respective lucreaza cand vrea ea..e posibil sa fie de acolo problema.Supapa de care vorbeai de pe furtunul..racordul de plastic respectiv,e o supapa de sens a carui rol e sa lasa sa circule aerul doar intr-un singur sens,daca nu mai lucreaza odata cu apasarea pedalei de frana se duce si presiunea din tulumba de servo. Se intampla exact fenomenul cand motorul este oprit..pedala de frana e beton si aproape inutilizabila ;)

La mine era ca la nebunii,cand masina era o oprita pedala era tare,cand porneam masina pedala cobora lin exact cum era normal la masinile cu servo in shimb cand mergeam cu masina o luat razna frana,devenea asa de rigida de trebuia sa te sui cu toata greutatea pe ea sa se apese,am mers cu ea cam 6 luni si la un moment am zis gata si am shimbat la sfatul mecanicului servo si pompa de vacuum si surpriza s-a mai intarit o data timp 1-2 sec :huh: ,iti dai seama ca am luat foc si m-am dus la mecanic care mi-a zis ca el nu mai geseste nici o "buba" nici pe tester nu ii iese nimic nici mecanic,deci in consecinta caut alt mecanic !!!! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patito si eu cu intarirea pedalei de frana si dupa vreo cateva zile am gasit un furtunas care era crapat si pirdea vacum.l-am pus la loc si sa rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

ajutati-ma sau macar un sfat la urmatoarea problema .am un golf 4 pe care i l-am dat tatalui meu pt a merge pana in italia...pe drum a avut surpriza sa iasa fum de la roata dreapta. a tras pe banda de urgenta ,a facut un popas niste pedale si iar la drum.asta cica dupa un ambuteiaj.chinuit a ajuns unde trebuia si ce a facut ce n-a facut i-a zis lui cineva ca e de la etrier.a remediat problema(dupa el)...schimband-ul cu unul tot second de pe alt "sicriu"

intr-un final a ajuns acasa si mi-a inmanat masinuta cu urmatoarele probleme:se incalzesc rotile fata, la plecat de pe loc tremura masina si se simte infranata,daca o las pe o panta cat de cat usoara pe liber si cu frana de mana jos se chinuie sa curga la vale deci ramane infranata si dupa ce o las cateva minute in pace se deblocheaza, mai nou am auzit ca s-a cam dus si discul de ambreiaj de la cursa pana in afara cu probleme caci un mecanic mi-a turat-o cu a treia pana peste 4000 rot/min si abia abia trecea de 65 km/h cand cica trebuia sa trec de suta-deci discul de ambreiaj si toate astea de la frani blocate???????cum,de ce ,ce trebuie sa fac.

va multumesc ca m-ati suportat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sunt toate rotile infranate atunci posibil sa ai probleme cu servofrana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stiti cumva de ce atunci cind parchez masina, acasa sau la serviciu si trebuie sa fac manevre mers inainte-mers inapoi, cu viteza foarte mica, ca la parcare, imediat dupa schimbarea sensului de mers inainte-inapoi, prima pedala de frina este mai lunga decit cele obisnuite ?

Altfel cursa pedalei de frina, la mersul normal este chiar foarte scurta.

M-am obisnuit cu fenomenul ,dar tot am o senzatie de gol in stomac, cu toate ca viteza este foarte mica, atunci cind apas pedala si cursa este mai lunga. Apoi la urmatoarele apasari revine la normal.

Repet fenomenul se manifesta numai in parcare, imediat dupa schimbarea sensului de mers, fata-spate, cu viteza mica.

Fenomenul se manifesta de cca 2 ani si am banuit discurile care erau destul de uzate. Am inlocuit in urma cu 1 an toate cele 4 discuri si toate placutele de frina, insa problema persista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

probleme de franare am si eu.......este destul de moale pedala de frana.....adica are o portiune la apasare unde nu prinde........daca fac pedale pe loc cu motorul pornit, la un moment dat ajung cu pedala aproape de podea. Placutele de frana sunt schimbate acum 3000 km. Niste sfaturi idei......va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut

am o problema cu frana ,cu motorul pornit apas pe frana iar pedala se lasa usor in jos aproape de fund,masina e cea din profil,daca stie cineva care e problema va rog sa ma ajutati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ai mai intrebat, ai verificat ce ti s-a raspuns? Iti face mereu la fel?

Modificat de Razvan_SPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e aceeasi sintoma mereu,nu pierde lichid ,e la semn , asta mi sa spus sa verific

Modificat de Cehu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

De ceva vreme la pornire pedala de frana nu se retrage. :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

initial verifica supapa unisens pe furtunul de la tulumba de servo sau furtunul sa nu fie crapat.

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal.in legatura cu problema mea mi-au gasit rezolvarea.racordurile sau furtunele de frana

si partea nasoala e ca imi patineaza si discul de ambreiaj.ma costa cam 1000 RON discul plus racordurile si vreo 4oo RON manopera.

asta e

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bad post.Scuze :(

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vezi ca manopera e separat 400 lei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu cu o problema:

La franare a inceput brusc sa mi se auda initial o bataie pe stanga spate si apoi un zgomot de frecat fier pe fier. Am crezut ca e ceva la placute/disc semne de uzura si ca trebuie schimbate. Am dat totusi roata jos sa ma conving si placutele sunt ok, discurile la fel, dar in schimb am o urma slefuita pe butuc ca si cum placuta in loc sa stranga discul, vine sa stranga butucul. A mai patit cineva? Care poate fi cauza? Oricum m-am programat pe maine la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema....masina a fost avariata usor pe partea din dreapta fata...proprietarul masinii a lovit un stalp de protectie cu viteza mica spart far sters aripa dreapta fata si a sters janta rotii drepte.......acum i-am echilibrat rotile..directia e ok. volanul la viteze mari nu trepideaza de loc nu trage drepta sau stanga....insa la viteze mici cand franez brusc..imi apare in bord mesajul STOP de 3 ori...sau cand iau cate o curba mai agresiva....(sens giratoriu)..dar nu se intampla mereu...

masina franeaza destul de bine ...drept...abs-ul si esp-ul functioneaza.nu sunt batai la roata discurile-s intregi..cele originale..placutele de frana lockhead..

sa fie un senzor de vina?...nu mi se aprinde nici un martor luminos in bord..decat foarte scurt un clipit cu o masina si o cheita.cat clipesti din ochi atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E imobilizatorul electronic,,masina si cheita,,.Teoretic nu exista legatura frana-imobilizator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat problema: etrierul nu era fixat bine (in urma unei lucrari ce am avut-o acolo) si se mai tinea usor intr-un surub. Asa ca la frana se apasa pe butuc. Fixat bine etrierul in 2 suruburi si nu mai am probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai a intrat un dement in mine in parcare, asa de bine ca mi-a indoit puntea spate. Si cand s-a schimbat puntea etrier-ul nu a fost strans corect/complet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar nu inteleg care ar putea fi cauza de ma anunta bc Stop de 3 ori...la franarea brusca...toate-s la locul lor....la testul cu interfata auto nu este semnalata nici o eroare...

Modificat de adri3n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!