Jump to content

Problema de alimentare sau de alta natura?


alex
 Share

Postare recomandată

De ceva vreme am urmatoarea problema: imediat dupa schimbarea intr-o treapta superioara de viteze, cand incepe accelerarea mi s-a intamplat sa am cate un moment de "infranare" daca pot sa spun asa. Am mai avut acelasi simptom mergand in viteza a 2-a cred cu viteza constanta (pe la 2000 de ture) si iar "a dat in nas". Poate nu folosesc exprimarea cea mai tehnica ... dar sper ca se intelege ce vreau sa spun. :?

Cred ca se poate elimina problema unei cuplari defectoase a cutiei de viteze. Nu-mi dau seama daca e o problema de alimentare cu benzina (imi seamana tare cu momentele cand trebuia desfundat jigleurul la Dacie :12:)

Aveti ceva idei ... v-ati confruntat cu asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aerul conditionat pornit sau oprit? Face la fiecare schimbare de viteza sau neregulat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa vezi ce coduri de eroare ai in ECU....

Intrebare: Masina merge bine pana in 4500 ture in acceasi treapta de viteza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dante - cand mi s-a intamplat dupa schimbarea vitezei, temperatura era deja la 90 de grade; cand mi s-a intaplat mergand in viteza a 2-a ... motorul era pornit in urma cu 1 minut.

@r&d - cu aerul conditionat oprit

@alinica2001 - intentionez sa fac un check ... mai ales ca ma gandesc sa o duc maine la revizie. Am sa incerc si chestia cu mersul pana in 4500; pana sa apara problema asta ... mergea ok ... zic eu ca se ducea fara probleme si mai sus (nu ca as fi incercat eu de prea multe ori :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea inca de la inceput s-a manifestat cam cum spui tu, dar numai la rece, si e normal. Dar nu asi putea spune ca da in nas. Mai precis se manifesta mai violent la orice actiune asupra pedalei de acceleratie.

Oricum cel mai sigur fa un check.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc sa fac un check ... inainte sa ma duc la revizie. Aveam de gand sa pun revizia maine ... dar probabil ca o sa o aman pana saptamana viitoare.

Sper sa nu ma trezesc ca-i prea tarziu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Fiind cam aglomerat inainte de plecarea in concediu nu am mai avut timp decat de revizie. N-am reusit sa fac si check-ul de care spuneam. Cert este ca in concediu am avut un episod, pe care nu stiu daca sa-l atribui aceleiasi probleme. Asadar, dupa o bucata de vreo 10 km mersi cam cu 150-170, la o iesire de pe autostrada, am trecut peste niste "vibratoare" care desi nu se constituie decat in niste avertizari sonore pentru soferii care au deviat de la trasa obisnuita, s-au simtit suficient de bine. Ei bine dupa vreo cateva secunde, motorul s-a oprit lampa indicatoare a presiunii uleiului aprinzandu-se pentru o secunda. Am tras pe dreapta, am examinat masina, m-am uitat sa vad daca s-a intamplat ceva cu uleiul sau daca sunt "modificari" evidente sub capota :scratch: N-am vazut nimic evident ... asa ca m-am urcat si am pornit motorul, de data asta a ramas aprinsa (continuu) lampa Diagnoza/Poluare excesiva. Aveam manualul masinii la mine ... am lecturat sectiunea respectiva ... si am ales varinata "suna un prieten". Adica pe proaspatul inginer Voinea :lol:. Dupa ce am fost "linistit" de Dragos am purces mai departe. Dupa cateva porniri ale motorului martorul a disparut (cum banuiesc ca era de asteptat).

Am mai avut un episod cateva zile mai tarziu ... fiind in viteza a 5-a am lasat masina sa decelereze singura de la 160 ... pe la 140 a avut o cadere a turatiei (si o incetinire brusca) ... a fost o chestie foarte scurta si nu s-a mai repetat.

O sa-i fac o diagnosticare sa vedem daca se pot afla mai multe date. Eu habar n-am daca toate cele de mai sus au aceeasi cauza sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Va mai amintiti care a fost rezultatul diagnosticului?

Eu am exact aceleasi simptome de cateva zile (adica trage greu - si face si figura cu "decelerarea" la schimare in treapta superioara). Si colac peste pupaza, acu' 30 de min mi s-a aprins si martorul "Poluare Excesiva"...

Oricum, maine dimineata, fuga la service :rolleyes: ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Cu toate ca este un topic mai vechi o sa postez aici pentru a nu deschide altul.

Acum vreo doua luni am avut aceeasi problema ca si Alex : m-am trezit cu lampa de diagnoza/ poluare aprinsa continuu. Avand in vedere ca vineri seara nu prea ai la cine sa mergi la service si dupa lecturarea manualului, unde nu se spune mai nimic despre acest martor, am sunt un prieten care mi-a spus ca mai pot merge cu masina asa dar totusi sa merg la o diagnoza. Am constatat cu surprindere dupa doua zile ca s-a stins acea lampa asa ca am pus intamplarea pe seama benzinei si am lasat-o asa. La urmatorul drum cu masina insa s-a reaprins motiv pentru care am facut o programare la sevice.

La prima vizita au fost sterse erorile ( motivul cu benzina ). Dupa alte 5 zile martorul s-a aprins iar. La a doua vizita s-a curatat clapeta de acceleratie dupa care nu am mai avut probleme pana acum doua zile cand acel martor a inceput sa clipeasca si la relanti motorul trepideaza destul de tare, sub 2500 de ture " ii da in nas " intre 2500 si 3-4000 merge relativ normal . Cand ajung in treapta a 4-a de la 90 de km /ora cu pedala de acceleratie la fund viteza creste cu incetinitorul .

Am facut o programare maine la service dar daca poate cineva sa-mi zica la ce sa ma astept, va rog mult.

Multumesc anticipat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauzele aprinderii martorului "check engine" pot fi multiple. Dupa descrierea facuta de tine, e posibil sa fie sonda lambda. Incearca sa vezi si in acest topic, daca sunt asemanari cu problema ta. Stiu, sunt 19 pagini, dar cu putina rabdare.... Bafta si anunta-ne care este rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara a sti erorile stocate e ca si cum ai merge pe intuneric, posibil sa nimeresti unde trebuie dar mai mult ca sigur dai si un picior la pat :salut:

Salveaza erorile date de ECU si apoi mai discutam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri. Data trecuta nu am cerut erorile la service. Daca le cer le pot primi ?

Modificat de bruk74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bruk74

E mai mult ca sigur ca ai mers in 3 sau poate chiar si 2 cilindrii(dupa spusele tale);sigur este de la vreo bobina, acum mai ramane de vazut de la care cilindru si va trebui schimbata.Oricum aparatul de diagnoza iti va spune exact care este cilindrul cu pricina;este un fenomen des intalnit in anotimpurile reci.Problema este alta:mergand mai mult timp asa va ajunge benzina nearsa in catalizator iar lucrul acesta, cu timpul ii va fi fatal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca problema era intr-adevar o bobina de inductie de la cilindrul 3. A fost schimbata cu un cost total de 337,07 Ron cu tva. Pret bobina fara tva 124,25 Ron.Nu am ridicat eu masina ci un coleg dar am inteles ca merge OK.

Multumesc tuturor pentru sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O sa va rog sa-mi mai raspundeti la o intrebare .asa cum am spus mai sus inainte sa cedeze bobina s-a mai aprins martorul acela la bord. credeti ca avea legatura sau pur si simplu a fost o coincidenta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Daca tot nu a raspuns nimeni o sa merg eu mai departe cu povestirea. S-a schimbat bobina , am facut un drum de vreo 600 de km dus intors si totul a fost in regula. Intre timp nu am mai folosit masina pentru ca in Bucuresti merg cu alta. La urmatorul drum dupa vreo 200 de km aceeasi problema : s-a aprins martorul si nu mai tragea. am ajuns la destinatie si a doua zi s-a stins si m-am intors la Bucuresti cu ea la capacitate. Sambata dimineata am plecat cu masina spre Tulcea si totul a fost in regula in schimb pe drumul de intoarcere spre Bucuresti azi pe autostrada pe la km 33 s-a oprit motorul in mers si nu l-am mai pornit . Am ajuns cu masina tractata in Bucuresti . Daca poate cineva sa-mi dea o idee multumesc anticipat. Am inceput sincer sa ma cam satur de masina asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti sugerez din nou sa faci o scanare cu Vag-Com.

Probabil nu bobina era de vina, dar cand a fost schimbata s-au resetat si erorile stocate de ECU, inclusiv valorile de adaptare si de aici masina a mers mai bine ... o perioada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu mai stiu ce sa fac . Am lasat masina dimineata la service si mi-au spus ca s-a ars alta bobina. Plus ca s-a blocat pompa de benzina. au deblocat-o si cand au mutat masina s-a blocat iar. acum cica trebuie sa schimb si pompa de benzina.

Nu stiu ce sa fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand incep sa pice bobinele pica toate in decurs de 10mii km.... si apare martor pe bord din cauza Missfire....

pompa o fi alt ghinion....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am schimbat bobinele si am schimbat si pompa. sper sa nu mai am probleme . o sa va tin la curent.

multumesc tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salut. acceiasi poblema o am si eu...pana la 120 km/h imi trage bine dar cand ajunge la 120 km/h in treapta a 5 se ''infraneaza'' sau mai bine zis ''imi da in nas'' si nu mai si duce decat foarte greu ce ar putea fii??? poate sa ma ajute cineva inainte sa ma duc la mecanic??? mentionez ca: la filtru de motorina imi trage aer pe o conducta transparenta si se vad bule de aer. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aburika, ar trebui sa citesti topicul despre "Limp Mode", cred ca asta patesti pentru ca tu ai diesel iar cei care au postat aici benzinare, si o sa afli mai multe, sunt multi cei care au patit asa si de regula e turbina de vina...

Uite si link-ul: http://vwforum.ro/index.php?showto...t=0&start=0

Modificat de maniax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aburika, ar trebui sa citesti topicul despre "Limp Mode", cred ca asta patesti pentru ca tu ai diesel iar cei care au postat aici benzinare, si o sa afli mai multe, sunt multi cei care au patit asa si de regula e turbina de vina...

Uite si link-ul: http://vwforum.ro/index.php?showto...t=0&start=0

multumesc chiar m-ai ajutat. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!