Jump to content

Ralanti variabil cu climatronicul pornit!!!


kador
 Share

Postare recomandată

Cand sta masina pe loc si pornesc climatronicul scade ralantiul...ceea ce mi se pare normal.Problema e ca sta asa scazut doar 3-4 secunde dupa care revine iar la normal pentru alte cateva secunde.Apoi scade din nou....si procesul se repete non-stop...

E ca si cum climatronicul cupleaza si decupleaza la interval de cateva secunde.Cine a mai patit asta?Ce trebuie sa fac sa vad de unde vine problema???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Fulgul" de pe afisajul climatronicului se stinge intermitent?

Cu un tester sau cu VAG-COM poti:

- vedea daca ai erori la motor sau climatronic (ac. din urma poti si fara tester)

- vedea daca compresorul se opreste intermitent - este un grup de masura care contine starea compresorului (on/off) in modulul Engine

Acestea ar fi un punct de pornire in diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la FULG raspunsul este NU.Nu se stinge intermitent!!!

" vedea daca ai erori la motor sau climatronic (ac. din urma poti si fara tester)"...cum si ce pot vedea fara tester?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu ti-a explicat Andi cum sa afisezi codurile pe afisajul climatronicului, cand ai avut problema cu ventilatorul? sau am retinut eu aiurea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK!Am rezolvat problema.De fapt, nu era complicata deloc, dar pana nu o rezolvi nu stii despre ce e vorba.

In instalatia de A/C mai aveam doar jumatate din cantitatea de freon necesara iar in momentul pornirii A/C crestea presiunea. Este undeva un senzor ceva care decupleaza in momentul cresterii presiunii pe instalatie, lucru care se intampla la cca 3-4 secunde dupa pornirea compresorului.

Am completat freonul si acum nu doar ca functioneaza nomal, dar baga si aer rece in masina.

PS: Inainte intra fff putin aer rece in habitaclu (nici macar nu era foarte rece) si acest lucru se intampla doar prin grila din mijloc.Prin cele 2 grile din lateralele bordului intra aer la temperatura aerului de afara.Acum si prin astea 2 tot aer rece vine.....da rece-rece.Rece rau de tot :D mai ales ca se anunta cateva zile calde vara asta :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu placere :D

de fapt, ca sa fie subiectul tratat complet, ca si cauza posibila mai era si ambreiajul/vascocuplajul compresorului, dar s-a dovedit a fi de vina problema cea mai simpla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate...s_c!!!

oricum , si vascocuplajul ar fi bine sa-l schimb pentru ca face un zgomot mai...deosebit.Dar ince merge...stie cineva care ar fi pretul????

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu incep alt topic am sa pun si eu o intrebare tot aici, mie imi variaza relantiul, dar foarte putin fara AC pornit, cam care ar fi punctele de unde ar trebuii sa plec ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand A/C e pornit tot la fel variaza?Cam cate turatii are variatia? (in fiecare din cazuri: cu A/C si fara A/C).Vrei sa zici ca nu merge "rotund"?

Iar ca punct de plecare...ce sa zic...cred ca VAG COM-ul ar fi.Poate au altii alte idei...la mine nu varia ralantiul cand A/C era oprit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ PGV, ai deconectat de curand bateria ?

Daca simptomele au aparut dupa o deconectare de baterie atunci trebuie refacute setarile de baza la clapeta de acceleratie. Spune-ne si ce cod motor ai ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai a fost deconectata bateria, pentru ca a trebuit sa refac tot motorul (a fost blocul motor spart), dar eu ma gandesc ca odata ce deconectezi bateria , setarile ar trebuii sa revina la setarile de baza, sau nu e asa ?

Seria la motor, daca nu ma insel, este AEB (motorul de 150CP).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[...]dar eu ma gandesc ca odata ce deconectezi bateria , setarile ar trebuii sa revina la setarile de baza, sau nu e asa ? [...]

Tocmai asta e si ideea, s-au resetat parametrii "invatati". Unii se "re-invata" automat, in timp, insa pentru altii trebuie initiate procedurile de "basic settings", ceea ce spune si Andi.

Cauta pe forum dupa TBA sau throttle body adaptation si te vei lamuri - se poate face si fara vag-com (in general)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Ca si altii, ca sa nu mai deschid un topic nou, am sa postez aici. Problema e tot de oscilatie la relanti. Faza e ca la mine mi s-a intamplat cand eram la un semafor, fara aer deschis fara nimic. Dintr-o data a inceput sa se accelereze, acul trecand de 1000 de rotatii. a tinut cateva secunde apoi si-a revenit. La doua zile ... la acelasi semafor, mi s-a intamplat acelasi lucru, iar azi am pornit masina, si-am coborat sa iau ceva din portbagaj, si mi s-a intamplat acelasi fenomen.

Faza asta mi s-a mai intamplat anul trecut de vreo doua ori, dar cum a aparut asa a disparut. Acum vad ca a revenit iar. Ce ar putea fi? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus VAG_com-ul. Ce zice?

Daca nu da nici o eroare verifica EGR-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!