Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

nu am vazut lucrarea ta.. :rolleyes: . e cam singura solutie ca sa nu mai curga...pe motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare sper sa nu fie considerata offtopic: aveti idee ce diametru are corpul EGR pentru motor AXR? Vreau sa fac un colier care sa se prinda acolo pentru a prinde de el furtunul care vine de la intercooler. Ca si idee furtunul care vine de la intercooler are ca si diametru exterior 63.5 mm oare corpul EGR are acelasi diametru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A curatat cineva EGR ca cel din poza si daca da cum ,ca nu-mi dau seama cum sa-l demontez.Chiar va trebui sa demontez toata galeria de admisie ?

post-25908-1283440556_thumb.jpg

post-25908-1283440566_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

la mine s-a dat jos cu tot cu admisie. l-a dat jos mecanicul, eu doar l-am dus la curatat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum se poate verifica membrana din actuatorul de la egr?(ala din fier) eu am tras cu gura prin stutul ala putin cate putin pana am ridicat tija si am pus limba pe gaura si nu scapa aer.Daca iau limba tija sare inapoi la locul ei.E normal? Daca era membrana rupta sau sparta trebuia sa scape aer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@LAURENTIU UTIU - e de bine, asa tre' sa functioneze!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat jos azi egr-ul si l-am curatat,mai ales in zona tijei si clapetei.Membrana din actuatorul de fier nu e rupta, dar totusi parca tot scoate fum. Mentionez ca la prima accelerare a iesit din toba de esapament ceva lichid si calamina de a ramas o pata mare de negreala pe jos. Apoi a disparut,nu mai scotea. Ce inseamna asta? Ca trebuie sa fac cativa km cu masina sa se curete evacuarea?Asta inseamna ca egr-ul lucreaza bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ai pus la loc egr-ul....mai avea apa in el, sau solutie de curatat? dar si asa...cata apa putea sa treaca de catalizator de toba intermediara si cea finala...ca sa iti faca balta pe jos.

verifica nivelul la ulei, sper sa nu fie ce cred eu ca este....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu avea deloc lichid in el..l-am sters bine inainte sa-l pun inapoi...ceea ce a scos afara pe toba nu era ulei...era lichid f subtire....ca apa de exemplu..si a mai scos si niste funingina.....dar numai la prima acceleratie...dupa aia nu a mai scos deloc.Acum trebuie sa inlocuiesc valva n18 ca e defecta (era scos un furtunas de pe unul din stuturi probabil de fostul proprietar)iar cand l-am bagat inapoi a inceput sa fac ca broasca egr-ul (oac oac)Acum sa vad cum se manifesta egr-ul dupa ce schimb valva.Chiar si cu valva defecta fumul a disparut aproape in totalitate.Inainte era un fum in spatele masinii de numa numa.O sa revin cu vesti zilele urmatoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare daca te-as ruga sa-mi faci si mie 2 fileturi de genu' ala, as cere mult ?! :unsure:

Chiar ma tenteaza sa adopt si eu solutia prezentata de tine si pt egr-ul meu, ca degeaba l-am curatat acum 2000 km, ca tot scuipa :angry:

Si de eroare blestemata cu "Emissions! Garage!" tot n-am scapat :mellow:

Cred ca intampit aceiasi problema ca a colegului Radek cu acel "vacuum" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai... banuiesc ca gasesti si tu acolo un strungar. La fel am facut si eu. As putea eventual sa-ti dau o schita cu ceea ce are de facut.

Insa mai conteaza si gaurile ce le ai in EGR-ul tau. La mine erau de 7mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Riddler - pai daca vrei sa scapi si de eroarea check engine artificiul lui C_o_s_m_i_n nu te ajuta

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@asap03: stiu ca nu scap cu artificiul lui C o s m i n, dar macar nu mai am motorul "patat" tot timpul :Driver:

@C o s m i n: O sa ma bag intr-o zi sa masor diametrul gaurilor sa vedem.

Daca ai putea atasa schita ti-as ramane dator :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua, am si eu o problema ,acum o luna in urma s.a aprins martorul check engine si am fost l mecanic ,dupa testarea cu vag.com rezultatul a fost eroare l valva EGR ,eroarea a fost stearsa si timp d 2 zile nu mi.a mai aparut,dar cum nici o minune nu tine mai mult d 2 zile martorul d gaze iar s.a aprins si s.a repetat figura : mecanic _ sters eroare_4 zile_martor aprins. Tin s precizez k nu am sesizat nici o modificare in functionarea masinii si martorul nu s.a aprins niciodata in mers ci a ramas aprins la pornirea motorului. Ma puteti ajuta k s nu ma apuc s umblu sau s schimb piese aiurea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Riddler

Ia un manometru pentru vacuum si te pui la verificat.

Alimentarea la distribuitor, de unde vine furtunasul la EGR.

Cat vacuum ai pe EGR.

@popel_cat

Pana nu se postezi eroarea nu ne putem da seama.

Primele verificari se pot face si acasa, pui un furtun pe EGR si vezi daca tine vacuum-ul.

Dai jos furtunul de admisie care merge la EGR si verifici daca functioneaza clapeta.

Degeaba tot stergi eroarea, ea tot va reaparea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, sper ca nu ma abat de la subiect, am o si eu o problema la un passat an 97 1.9 tdi 110 cp si am inteles ca ar fi de la EGR-u asta, cand merg cu ea normal pe strada sau cateodata cand accelerez ma lasa dintr-o data puterea adica merge ca si cum nu ar merge turbo, dar el merge ca l-am curatat de curand pt ca am zis ca ar fi din cauza lui dar nu este,iar daca o opresc si o pornesc merge iar cu putere pana moare iar si tot asa, stiu ca au multi problema asta de la ce sa fie? multumesc celor care incearca sa ma ajute...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers cu vag-com, treapta 3, la 1600 rpm apesi blana si tii asa pedala pana la 4000 rpm si posteaza rezultatul in topicul cu loguri. Cred ca ai limp mode cand te lasa dintr-o data puterea si daca repornesti motorul ai din nou putere.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers cu vag-com, treapta 3, la 1600 rpm apesi blana si tii asa pedala pana la 4000 rpm si posteaza rezultatul in topicul cu loguri. Cred ca ai limp mode cand te lasa dintr-o data puterea si daca repornesti motorul ai din nou putere.

Salut ieri am rezolvat problema, era un furtun gros spart in partea de jos care duce la un radiator micut si cred ca tragea aer prea rece pe acolo,l-am lipit la loc si acum merge iar bine.Multumesc oricum,salutare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu tragea aer. Pe-acolo sufla afara presiunea de la turbina si iti intra in limp.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sal all, vreau sa-mi curat si eu EGR-ul la masina din semnatura, am spicuit topicul, dar nu am gasit nimic ce ma intereseaza. Rog, orice material legat de EGR la G 5 imi poate fi de folos, mai ales sfaturi cum sa-l demontez. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu ma poate ajuta nimeni cu un material foto/video , sfaturi, cum sa dau EGR-ul jos?? treb sa tin cont de ceva ??? Sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Pfu...in principiu e usor...scoti siguranta(nr 5) de pe furtunul ce intra in corpul clapetei de "Cut Off"(nr 3 in poza) dupa care te apuci de desfacut suruburile sa separi corpul de EGR(nr 1 in poza). Mai ai o teava sub EGR care e prinsa de EGR cu 2 suruburi(nr 11 in poza e teava) si mai ai si 3 suruburi cu care este prins EGR de admisie. Iti trebuie imbus de 5 sau 6. Spor.

2qs5lhg.jpg

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!