Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

Daca sunt probleme la EGR motorul e mai galagios la ralanty ?

Pun intrebarea asta pt ca daca circul o perioada in oras motorul clentane mai tare, dupa ce fac un drum mai lung in afara zgomotul facut de motor e mult mai mic aproape ca nu-l aud pana in 2000 rot/min

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Radek: Multumesc pt raspuns!

@passat19tdi: Nu are nicio legatura EGR-ul cu "zgomotul" motorului. Este normal sa faca asa motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@serbanra eu te-as contrazice. Dupa ce mi-am dat jos EGR'u, l-am curatat, l-am suflat cu un compresor...pana o puscat membrana, cel putin asa o sunat(suflu in el si cand trag face vid, dar de puscat o puscat ceva), la remontare se auzea un clantzanit ca la cobrele mai vechi sau ca si in perioada cu peste -20de grade dimineata afara, zgomot pe care inainte nu l-am auzit! Cred ca si EGR'ul e raspunzator de o anumita galagie a motorului..

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in afara de zgomot egr-ul scade puterea motorului?daca scapa ulei pe la el

si inca o intrebare mai am......am pierderi de ulei si pe la intercoler este vreo problema?

Modificat de cristiturlea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in intercoler in mod normal nu trebuie sa fie ulei...acolo se strange uleiul ce scapa pe la turbina datorita uzurii acesteia .dupa parerea mea daca EGR-ul ramane deschis scade puterea,daca ramane inchis face motorul zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am promis ca revin cu detalii dupa schimbarea valvei EGR.

Am cumparat piesa vineri. O chestie interesanta, sa-mi aminteasca ca traiesc in Romania, mi-au spus ca-mi aduc o valva Pierburg la 315 RON. Cand ma duc seara dupa piesa era un Wahler cu codul, sigla W si Wahler WAO frezate, pusa intr-o cutie Pierburg, care era deja deschisa cand mi-a aratat-o. Te doare mintea ce mintit esti in ro. I-am intrebat de ce e frezata piesa, mi-au dat o explicatie puerila.

Ok, am luat piesa si am testat-o sa tina -0.8 bar (altfel o duceam inapoi). Piesa era noua, buna, asa ca am montat-o a doua zi dimineata (desi asa am pierdut garantia, trebuia sa montez piesa in service agreat R.A.R. sa n-o pierd, dar cum is satul de service-uri si mecanici...).

Am sters eroarea EGR System: Insufficient flow si am masurat in grupul 003. Valoarea actuala la EGR la relantiu e acum 240 mg/stoke, asa cum cere mapa. Am deja 150 km cu piesa noua si martorul check engine nu s-a mai aprins (tin sa mentionez ca dupa curatare a reaparut dupa 15km).

Case close.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am inteles ca sunt vapori de ulei in intercoler se poate ca din cauza ca -l am spart si se formeaza condens ....cred?este doar o parere...va rog sa ma corectati daca gresesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresit. Vaporii de ulei nu sunt de-acolo. Turbina, gaze de carter, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci sa inteleg ca turbina este pe duca?...........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, atat timp cat consumul de ulei nu e semnificativ. :mop:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul nu misca este acelasi nivel dupa 3000 si ceva de km.....altceva ce poate sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum a spus si Cosmin , atat timp cat consumul de ulei este ok, nu e nici o problema, acel ulei in intercooler se strange de la vapori, este normal ca la o masina cu ceva nr.de km sa existe ulei in intercooler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc cosmin si geotd acum a venit inima la loc ca pe prafu asta o lasam in fata blocului si trecem la mers pe jos si tren

.......multumesc inca o data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu EGR rezolvata!

Daca va mai apare eroarea :

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl

Part No SW: 03G 906 021 LB HW: 03G 906 021 AN

Component: R4 1,9L EDC 000SG 9251

Revision: --H08--- Serial number: SKZ7Z0H4844044

Coding: 0050071

Shop #: WSC 73430 790 00000

1 Fault Found:

001025 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01110000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 32910 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 16:37:36

Freeze Frame:

RPM: 1764 /min

Speed: 44.0 km/h

Load: 22.0 %

Duty Cycle: 14.6 %

Duty Cycle: 100.2 %

Mass Air / Rev.: 230.0 mg/str

Mass Air / Rev.: 510.0 mg/str

Readiness: 1 1 0 0 0

Pe langa ca verificati daca tine vacuum-ul EGR, verificati clapeta din fata EGR-ul, si verificati si distribuitorul de vacuum , pentru ca astia de la reprezentanta sunt noobi rau de tot, ei vroiau sa-mi schimbe ansamblul EGR, 1400 RON fara manopera, si ansamblul EGR functioneaza perfect. Era de vina acest distribuitor de vacuum cu ventile, 780 RON cu TVA, schimbat in 5 minute, un surub si o clema. Nu am apelat la reprezentanta, sunt la pamant cu probleme ce nu-s uzuale.

Sper sa fie utila aceasta informatie.

Va atasez o poza cu piesa

post-46091-1281528759_thumb.jpg

Codul piesei :

6Q0906625E

O zi frumoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Distribuitorul asta de vacuum avea defect doar circuitul spre EGR? Cum ti-ai dat seama ca el e piesa defecta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge la mai multe piese vacuum de la el, curios la mine pe toate duzele, are 7 la numar, in afara de EGR era vacuum, numai pe cel cu EGR nu. Nu l-am putut desface, e o chestie turnata, nu ai ce desface pe el.

Iar verificarea e simpla, pui pe stuturile de la iesire un instrument de masura pentru vacuum si observi. Pentru EGR trebuie sa ai -0.8. La intrare in distribuitor eu am -0.9 care vine de la pompa de vacuum.

Eu aveam -0.3 , insuficient pentru a deschide supapa EGR de aici eroarea cu insuficient flow.

Bafta!

Modificat de Radek
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

imi poate explica cineva de ce masina trage in hopuri (uneori) cand e egr-ul cuplat; daca il anulez (cred) prin infundarea acelui furtunas cu un surub, masina trage ok;

egr-ul l-am curatat (cu toate ca nu avea depuneri de calamina pe el, max 1mm), acum 3 saptamani. Am inteles ca ar fi si o componenta electronica...care comanda acest egr. Din ce am citit pana acum nu cred ca ar fi vorba despre partea mecanica a EGR-ului, ci mai degraba acel actuator (daca nu m-am exprimat cum trebuie..sorry).

Acum instalez ETKA si sper sa aflu intre timp despre ce este vorba mai exact cu acea componenta electronica. Astept parerile voastre. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie sparta membrana din EGR si sa piarda vacuum si de aia masina sa nu mai traga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Sa inteleg ca daca incerc sa setez la masina din semnatura cu VCDS-ul ca EGR-ul sa lucreze la jumatate de ciclu(e specificat pt masini off road), masina mea nu va mai trage la fel de bine? Va scoate mai mult sau mai putin fum?

Multumesc

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

poate sa-mi explice si mie pe pm care e treaba cu acest vacuum ce inseamna de fapt acesta? Banuiesc ca e vorba de presiune dar de ce toata lumea ii spune vacuum are valoare negativa sau cum ar veni? As vrea o explicatie tehnica daca se poate multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAcuum=presiune negativa, valoarea presiunii este sub 1 bar cat e presiunea atmosferica.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!