Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

Unde ar fi aceasta popa de vacum localizata? Cumva e distribuitorul ala in care intra toate tevile de vacum?

Am masurat la iesirea ei si tot atata e, sa trag concluzia ce e dus pompa de vacum?

Modificat de Radek
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde ar fi aceasta popa de vacum localizata? Cumva e distribuitorul ala in care intra toate tevile de vacum?

Am masurat la iesirea ei si tot atata e, sa trag concluzia ce e dus pompa de vacum?

Pompa de vacuum e corp comun cu pompa de motorina si este localizata in capatul axului cu came. Urmareste furtunul 1 din distribuitorul de care vorbesti (cel mai de sus) si vezi ca intra in pompa de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e pompa de vacum de vina, am testat pompa de vacuum si da vacuum bine mersi, doar distribuitorul e de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu masuratorile.

In fata EGR am -0.12 bar, la pompa am -0.5 bar. Aseara am masurat la un prieten pe un motor AXR, in fata EGR avea -0.5 bar.

De aici trag concluzia ca presiunea de vacuum in circuit trebuie sa fie -0.5 bar. Corect?

La mine banuiesc ca e dusa capsula EGR sau N18.

Ca sa verific capsula EGR, cum nu am pompa manuala de vid cu manometru, am sa pun din nou manometrul in fata EGR dar fara sa conectez cu EGR. Astup cu degetul capatul liber si daca capsula N18 e buna ar trebui sa-mi indice -0.5 bar. Gresesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am masurat la un alt coleg tot asa si era -0.8 . El tot cu motor BXE era ca si al meu.

Ti-ai dat jos furtunul ala dinaintea electrovalvei sa vezi daca se deschide supapa EGR?

La mine nu se deschide la -0.4 nici in ruptul capului.

Modificat de Radek
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg ce vrei sa spui cu scosul furtunului din capsula egr. Supapa se deschide cand se aplica vacuum. Daca scoti furtunul, vacuum zero, deci supapa ramane inchisa.

N-am gasit nicaeri pe net (desi am cautat in draci) la ce valoare se deschide supapa aia sau cat ar trebui sa scoata pompa.

Cand am dat jos egr sa-l curat, am constatat si eu ca arcul ala e f. tare, deci cred ca ai dreptate si nu se deschide la -0.4 bar. Poate la -0.5? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Precum ti-am zis, eu am masurat la cat se deschide, 0.65 incepe sa deschida, 0.8 ar trebui sa fie normal deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am si eu o octavia tour 1.9 alh si dupa ce i-am schimbat turbina cu una vnt 17 si i-am facut resoftarea a inceput sa-mi curga ulei pe la EGR un pic mai mult decat era normal si presiunea in turbina imi crescuse de la 1.3 bari cat era setata la 1.5 bari.

Dupa ce i-am scos furtunul din EGR si l-am infundat cu un surub, dupa care l-am introdus la loc (dupa cum citisem aici pe topic :Driver: ), totul a revenit la normal, nu mai curgea ulei pe la EGR, presiunea in turbina a revenit la normal, masina tragea un pic mai bine parca, dar la 2 zile mi s-a aprins becul de engine check.

Am citit tot topicul si am o singura intrebare: e recomandat sa scot eroarea de engine check cu VAG-COM-ul si sa las furtunul infundat cu surubul?

Mersi mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Radek Am facut testul cum am spus in postul meu anterior si am avut surpriza sa vad ca manometrul imi indica -0.8 bar. Concluzia e clara, am sa schimb capsula vacuumatica egr.

Multumesc tuturor pt. ajutor.

@Jimmy E inutil sa anulezi eroarea cu vag-com, pt. ca iti va reaparea pana in 50 km parcursi. Asta pt. ca ECU are o mapa de egr si se asteapta sa primeasca gaze arse recirculate. Cred ca trebuie modificata mapa aia si apoi sa anulezi eroarea de check engine, sper sa nu zic prostii.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jimmy, e asa cum a spus si asap03.

Degeaba anulezi EGR-ul si degeaba stergi eroarea, pentru ca ea iti va reaparea. Daca vrei sa-l anulezi intr-adevar, trebuie modificata harta din ECU.

Faptul ca iti da ulei pe la EGR e din vina turbinei. E calitate mai slaba decat ce ai avut inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

De ce zici ca e problema de la turbina?

La un prieten cu un AVB pe passat ii curge ulei pe acolo si are turbina originala. Mai mult de atat are joc destul de maricel la axul de la shut-off valve care taie aerul la oprire, deci e mai mult ca limpede ca din cauza uzurii excesive a lagarului curge ulei pe acolo.

Pe de alta parte de ce numai la passat sau la PD se intampl asta? A mea e ca noua, nici urma de ulei.

Si inca ceva, la mine e scos din soft EGR-ul ,si cum au rezolvat baietii este punand la valoarea specificata EGR tot timpul la 850mg(canalul 3 pe vag-com), ceea ce presupune sa fie tot tipul inchis egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis ca e una din cauzele enumerate, nu neaparat turbina e de vina. Dar cel mai adesea e turbina. Si ce daca e originala? E vorba de mici scapari pe la ax, nu semne de uzura excesiva. Oricum, dupa aparitia acestei "probleme", turbina mai poate merge sute de mii de km fara alte probleme.

Referitor la turbinele pentru motoare PD vs. motoare nonPD, eu cred ca diferenta consta in materiale si in solicitarea turbinei. De aici apare si acest neajuns cu EGR-ul.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o alternativa la EGR original (cred ca e facut de Wahler) este EGR Pierburg. Pt. motorul BXE codul piesei este 7.24809.16.0.

Am gasit piesa la un magazin din Cluj la pretul de 320 RON, garantie 18 luni. Si n-am de gand sa ma duc la reprezentanta sa dau 10 milioane vechi pt. ca o membrana de cauciuc e slabita (precizez ca la egr-ul meu original arcul inca e f. tare).

Pe net, pe un site german am gasit-o la 55 EUR, dar fiindca as astepta vreo saptamana dupa ea, prefer s-o iau din magazin.

Informatia asta este pt. cei ce se gandesc sa inlocuiasca valva respectiva si nu sa o anuleze.

Revin cu detalii dupa ce mi-o montez (respectiv daca se mai aprinde martorul check engine - insufficient flow).

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate schimba doar membrana din EGR? Sau EGR cu tot? Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ziceam, ca la motoarele mai noi, BXE de exemplu, capsula vacuumatica e corp comun cu restul valvei EGR. Daca desfaci capsula vacuumatica ca sa ajungi la membrana nu cred s-o mai poti sigila la loc. Si nu cred ca se vinde membrana aia ca piesa de schimb.

De aceea trebuie inlocuita toata piesa, respectiv valva EGR + capsula vacuum. Cea mai ieftina alternativa ramane valva egr Pierburg (sau o piesa SH fara garantie) Nu fac reclama la piesa Pierburg, fiecare isi pune ce vrea la urma urmei.

La motoarele de pe Golf 4 s-ar putea, nu stiu sigur, sa se poate inlocui capsula de vid separat, fara sa mai cumperi valva propriu-zisa. Un posesor de Golf 4 poate confirma sau infirma...

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

in nici un caz nu se poate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca esti un pic dezinformat, tot ansamblul e EGR-ul , cu acea ciuperca cu tot, iar ala costa 400 RON la reprezentanta, partea cu 1000 lei ii clapeta de shut-off care e inaintea EGR-ului .

La mine nu EGR-ul e de vina, momentan, e prea putin vacuum la acel distribuitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Poate am inteles gresit intrebarea eu,dar era vb de golf 4. Nu vad cum se poate schimba membrana(vorbim de EGR nu de shut-off valve)

post-34985-1280568212_thumb.jpg

post-34985-1280568220_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jimmy, e asa cum a spus si asap03.

Degeaba anulezi EGR-ul si degeaba stergi eroarea, pentru ca ea iti va reaparea. Daca vrei sa-l anulezi intr-adevar, trebuie modificata harta din ECU.

Faptul ca iti da ulei pe la EGR e din vina turbinei. E calitate mai slaba decat ce ai avut inainte.

Probabil ca asa sa fie, nu zic nu...am auzit ca modificarea hartei ECU ma costa aprox 150 Euro si ca mai mult de 10% nu se poate inchide....acuma nu vreau sa-mi sariti in cap dar ideea era sa va intreb daca merita sa-mi modific harta sau sa-mi iau altul nou care m-ar costa 4 mil?

Aseara a facut urat rau: am plecat de la un stop un pic mai repejor si mi-a dat in nas cand am schimbat a 2-a, faza dupa care mi s-a aprins senzorul de la bujia incandescenta si de la ASR.am tras pe dreapta, am scos surubul din furtun, am bagat furtunul la loc in egr si pe rand mi-au disparut toate erorile: ASR-ul, bujia si un pic mai tarziu si check engine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca e de la EGR?

La mine EGR-ul nu merge deloc acuma, nu e deschis nici un pic, si tin sa te anunt ca masina merge brici , nu pica in nas, nu se aprinde nimic in afara de martorul de bord si Emissions Workshop .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am aceeasi problema ca voi pe un golf 4 ,90 cp,dar a zis un mecanic ca se poate curata si nu mai curge .in legatura cu anularea lui sunt putin cam rezervat ca nu cred ca a fost degeaba pus acolo.mecanicu asta mai zicea ca la disel egr -ul nu se schimba ....se curata si este brici...acum care are bani poate sa investeasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate curata pana la un moment dat, dupa care nu se mai poate curata si trebuie schimbat. Tin sa te anunt ca eu deja l-am curatat, rezultat 0 .

Nu l-am anulat, problema la mine e ca nu e destul vacuum si nu-l deschide deloc. Nu e degeaba pus acolo, e pus sa reduca poluarea.

Spune-i la mecanic sa se mai informeze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de frate ce sa faci daca in ziua de azi toti se cred mecanici....eu am doar idee de cum lucreaza un motor in rest ioc

si noi avem o problema minora si astia ne pun sa schimbam tot motoru pentru ca -mi curge apa din vasu de spalat parbrizu......ROMANIA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma cu 2 saptamani mi s-a aprins becul cu motorasul. Am schimbat supapa EGR deoarece nu mai facea vacuum (se verifica facand vid cu gura) - cost supapa: 350 ron - si cu aceasta ocazie am scos si capacul de la circuitul electronic al clapetei de shut-off (se gaseste sub supapa EGR). Era plin de ulei. L-am curatat cu spray de contact. Dupa montare am observat ca atunci cand pui contactul motorasul de la clapeta bazaie si are mici "scapari". In schimb clapeta o deschide iar la oprirea motorului inchide clapeta - dar nu complet - dupa aprox. 3 sec.

Am mers asa 2 saptamani, perfect, fara absolut nicio problema. Ieri cand m-am intors de la Brasov, motorul fiind incins, la oprire, motorul s-a "scuturat putin". Am incercat sa repornesc motorul si nu a mai vrut sa porneasca iar beculetul cu motoras s-a aprins. Dupa ce am citit postul lui Alexis (http://vwforum.ro/index.php?showtopic=62883&st=0), am verificat siguranta de 10 A (blocul de sigurante din compartimentul motor) si era arsa. Am schimbat-o si masina a pornit la sfert.

Ma gandesc ca pana la urma va trebui sa schimb acea clapeta de shut-off.

Aveti idee de unde as putea sa achizitionez mai ieftin? Eventual SH?

Pentru moderatori: am postat aceasta problema si in alt topic: Clapeta oprit motor - 2.0 TDI (BKD), Cod piesa, si compatibilitatea ei cu alte motoare , rog moderatorii sa-l stearga de unde considera ca nu este edificator.

Modificat de serbanra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am o intrebare: Cu motorul oprit, cum trebuie sa stea clapeta shut-off: deschis sau inchis?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!