Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

Pe langa axul turbinei care are "joc".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mecanicul spune ca daca trage aer in timp ce accelerezi e de supapa de la boost...

Eventual sufla aer. In acel caz scapa presiune pe la unul din cuplaje sau e fisurat vreun furtun de pe traseul turbo.

Daca uleiul pierdut prin intercooler nu e mult, e o uzura normala a turbinei si nu necesita neaparat inlocuirea.

Daca ajungi sa o inlocuiesti, e bine sa speli intercoolerul, dar nu te baga la esapament sau catalizator. Chiar si in majoritatea cazurilor cand motorul o ia "pe ulei", catalizatorul se curata singur in cativa km.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut ca si la mine e umed furtunul care vine de la intercooler. Dar nu cred sa fie ceva sa ma ingrijorez speriat pentru ca uleiul e la nivel (eu il tin la maxim).

Totusi... Cosmin, ce parere ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa un anumit numar de km, cam la toate motoarele supraalimentate apare acel ulei, din cauza micilor uzuri ce apar la turbina.

Cat timp asta nu se traduce printr-un consum exagerat de ulei, nu e motiv de ingrijorare. Majoritatea celor de pe forum au aceeasi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFF - Eu am turbina schimbata de vreo 15-20k km si la fel am pe tubulatura, in parte din fata, aproape de compresorul de clima, urme de ulei. Merg turat cu ea, circul mult si in afara localitatiilor. De la un schimb la altul, de ulei s.a.m.d., complectez si 2 litri de ulei(acum in perioada de vara)!!! Pe scutul de la motor n-am urme de ulei, sub masina nu raman pete, nu fumega, trage bolUnda de rupe... dar manca 2 litri! Sa fie doar de la mersul sportiv, @C o s m i n? Multumesc si scuze de off!

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul asta de ulei il poti vedea cel mai clar daca n-o mai "incingi" asa. In regim de mers sportiv, temperatura mediului ambiant ridicata, uleiul e posibil sa fie consumat chiar de motor, nu neaparat de turbina.

Eu zic sa incerci un Valvoline Durablend la urmatorul schimb si vezi daca e mai bine. La mine a dat rezultate spectaculoase.

Acum... uleiul din tubulatura de admisie (turbo) e posibil sa ajunga acolo sub forma de vapori din capacul de culbutori, prin racordul gazelor de carter.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cumva unde e localizat senzorul DPFE la O2?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care? de temperatura, de presiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De presiune,

Azi am dat jos furtunul care intra in partea electrica, valva aceia de la EGR, sa-i verific functionarea.

Concluzii trase:

Pozitie normala: deschis

Pozitie in timpul pornirii : deschis

Pozitie in timpul functionarii : deschis,

Pozitie indiferent de turatie: deschis , fara modificare de pozitie (orizontal)

Pozitie la oprire : inchis

Pozitie dupa oprire: ~3 sec , deschis.

Din cele citite aici pe forum tind sa cred ca functioneaza corect, sau ma insel?

De asemenea am testat supapa EGR cu vacuum, am tras cu un furtun si s-a deschis relativ usor, si a mentinut vacuum-ul .

Nu mi-am putut da seama daca la peste 2000 RPM acesta se inchide . La ce turatii se opreste admisia de gaze de ardere?

De asemenea am tras concluzia ca supapa ar functiona corect.

Din cele citite pe Rosstech, ar fi mai acest sezor DPFE care poate fi stricat. Senzorul de presiune diferentiala.

Va reamintesc ca imi apare eroare cu Insufiecient Flow pe teste.

O localizare la O2 mi-ar fi foarte utila, de asemenea o sursa de unde as putea achizitiona un astfel de senzor.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune si tu un log la relanti cu canalu 3... si unu cu 2000 ture in gol..

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce ai descris tu, aia e functionarea clapetei de shut-off, nu a egr.

Senzorul e in spatele motorului, se vad niste conducte metalice subtiri care vin de la DPF, si in capul lor e senzorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Mi s-a aprins si mie martorul Emissions, Garage! La un test vcds a iesit 001025 EGR System - insufficient flow deci as vrea sa dau jos egr-ul sa-l curat. Mentionez ca scapa deja si ulei pe la gaurelele de care vorbea Cosmin.

La motorul BXE mai e o piesa in fata egr, un surub lung trece prin aceasta piesa si intra si in egr si le strange. Are si un senzor. Stiti cumva ce piesa e si in cate suruburi se tine de egr?

Cu diluant de vopsele e ok sa curat egr sau se gaseste altceva mai bun?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am vazut cateva poze cu EGR desfacut pe alte topic-uri cred ca piesa de care vorbesc in postul anterior e clapeta EGR :D Totusi mi se pare un pic diferit fata de EGR-ul de pe ALH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez niste poze facute fara sa dau jos inca egr. Mie nu mi se pare a fi foarte colmatat.

Voi ce ziceti, depunerile de pe clapeta pot da eroarea "EGR system - Insuficient flow" ? Sa curat?

De asemenea, am gasit putin ulei pe furtunul ce intra in egr. Ce ar trebui sa fac sa nu mai apara acolo? Cred ca ala e scuipat apoi de egr si imi murdareste motorul...

post-27283-1280081846_thumb.jpg

post-27283-1280081854_thumb.jpg

post-27283-1280081863_thumb.jpg

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceasi problema, am curatat EGR-ul si fara succes, tot apare:

Monday,26,July,2010,14:03:37:46862

VCDS Version: Beta 912.0

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl

Control Module Part Number: 03G 906 021 LB HW: 03G 906 021 AN

Component and/or Version: R4 1,9L EDC 000SG 9251

Software Coding: 0050071

Work Shop Code: WSC 73430 790 00000

1 Fault Found:

001025 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01110000

Fault Priority: 0

Fault Frequency: 1

Mileage: 32599 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 15:33:02

Freeze Frame:

RPM: 1974 /min

Speed: 70.0 km/h

Load: 24.3 %

Duty Cycle: 14.6 %

Duty Cycle: 100.2 %

Mass Air / Rev.: 230.0 mg/str

Mass Air / Rev.: 515.0 mg/str

Readiness: 1 1 0 0 0

Acuma ma pun sa fac niste log-uri la canalul 3 dupa cum a sugerat colegul Swat Cat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit threadul asta:

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?p...low#post2199916

Desi a schimbat EGR, eroarea a ramas. Deci curatarea/inlocuirea EGR nu ajuta.

Unul sugereaza in thread ca MAF-ul ar putea fi cauza, ca ECU foloseste voltajul MAF-ului sa monitorizeze fluxul EGR...

Ce ziceti, e o prostie chestia asta?

Eu chiar am schimbat MAF-ul inainte sa plec in concediu la reprezentanta si dupa aprox. 1500 km mi s-a aprins check engine... deci coincidenta ar fi...

Pe langa schimbatul MAF-ului mi-au facut si reimprospatarea instalatiei de climatizare (acum imi pare rau ca am facut-o, cica se pune nu stiu ce borcan pe admisie, poate mi-au bulit MAF-ul)

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Log-ul promis:

Sunt unele valori care se apropie de specified cand am tras eu cu un furtun cu gura .

Ce mi se pare ciudat, e foarte putin vacuum-ul, parca nu e destul vacuum si nu se deschide supapa EGR destul. Practic se observa la relantin 240 e normal si eu am 395-400 . Cand am tras cu gura de furtun a scazut la 240 dar el singur nu trage destul . Idei?

LOG.txt

Modificat de Radek
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez si eu un log pt. grupul 003. Va rog sa va uitati peste el, ar trebui sa am aceeasi cauza la eroarea egr k Radek.

Merci!

LOG_01_EGR.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificati toate furtunele de vacuum, valva unisens cat si valvele de comanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Maine aduc un aparat pentru vacuum, cam care ar trebui sa fie valorile la relantin, si care ar fi valorile pentru niste turatii tinta?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa verifici membrana la valva EGR: aplici o diferenta de presiune de aproximativ 300 mbar cu motorul oprit, aceasta diferenta de presiune nu ar trebui sa scada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificiat vacuum-ul, este - 0.4 bari la relatin, constant indiferent de turatie pana la 3000 RPM cand pica la 0 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recapitulam... tu ai tras cu gura si pe tester a scazut valoarea sub 250.... si ai masurat cu un manometru de vacum furtunu care intra in egr si ai -0.4bari.... e cam ciudat... trebuia sa mearga

mai fa o masuratoare pe butelia de acumulare vacum.. si vezi cat ai... poate ai un furtun spart si 0.4 bari nu ajung sa deschida egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost sa masor la o alta Skoda vacuum-ul si am masurat -0.8 , precum auzisem ca trebuie sa fie, in concluzie dintr-o cauza necunoscuta nu am destul vacuum. Poate fi aceasta problema de natura soft sau hard?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost sa masor la o alta Skoda vacuum-ul si am masurat -0.8 , precum auzisem ca trebuie sa fie, in concluzie dintr-o cauza necunoscuta nu am destul vacuum. Poate fi aceasta problema de natura soft sau hard?

fa ce am zis eu.. masoara exact de unde iese din pompa de vacum... si o sa iti raspunzi la intrebare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!