Jump to content

EGR - probleme


botze
 Share

Postare recomandată

Raspunsul o sa-l gasesti tot citind acest topic. Asadar... spor la citit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am si eu o problema. Detin masina din semnatura si nu pot (nu stiu) sa demontez EGR - ul de pe masina. Are un surub la care nu pot sa am acces. Daca e cineva sa ma poata ajuta cu niste poze cum se demonteaza.

Am citit tot topic-ul despre egr dar nu am gasit indicatii pentru demontare.

La motorul meu AXR - egr-ul este format din doua corpuri legate intre ele prin niste suruburi.

M-am tot chiniut dar nu pot sa ajung la acel surub. in fata lui este o componenta care i-mi blocheaza accesul imbusului si nu il pot desface.

cred ca m-am facut inteles.

Daca se poate niste poze ar fi excelent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa ajungi la surubu de jos trebuie sa desfaci conducta 9

post-4720-1268748158_thumb.png

post-4720-1268748158_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca desfac din suruburi conducta 9 se poate da intr-o parte sa pot avea acces la acel surub? S-au este fixa?

Oricum nu am incercat sa o desfac pt ca nu am avut timp.

O sa incerc in acest weekend.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ce scule imi trebuie sa dau egr-ul jos? vreau sa-l curat.am fost la service,deoarece imi trepida masina si mia zis mecanicul ca este din cauza egr-ului,mia zis schimb piesa,dar vreau sa o curat sa vad daca mai trepideaza. eu credeam ca sunt tampoanele de la motor duse dar problema vine de la egr. este posibil ce credeti???????? se poate sa trepideze masina de la acea piesa,si am uitat mia zis si de intinzator sa-l schimb. mentionez k zona unde-i egr este plina de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti trebuie un imbus de 6mm si unu de 5mm principale. O surubelnita niste solvent sau benzina pt curatire si rabdare. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna, sper sa postez corect, am scanat cu vag-com si am o singura eroare la EGR

17809 - EGR Valve (N18): Short to Ground

P1401 - 35-00 - -

Intrebarea mea este: scut circuit pe fire sau in electrovalva EGR ? Cum pot sa verific unde e scurtul

Masina e un polo variant 1,4 16V, 55kW 2001 motor AUA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut!

Nu stiu daca s_a mai confruntat cineva cu asta dar la mine daca apas un pic pe tija de la valva de langa egr (cea care inchide clapeta la oprirea motorului) motorul merge mult mai rotund si e mai putin zgomotos la relanti!!!de ce ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, sper sa postez corect, am scanat cu vag-com si am o singura eroare la EGR

17809 - EGR Valve (N18): Short to Ground

P1401 - 35-00 - -

Intrebarea mea este: scut circuit pe fire sau in electrovalva EGR ? Cum pot sa verific unde e scurtul

Masina e un polo variant 1,4 16V, 55kW 2001 motor AUA

Scoate mufa de la valva si eroarea va fi open circuit daca scurtul e in ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n
Nu stiu daca s_a mai confruntat cineva cu asta dar la mine daca apas un pic pe tija de la valva de langa egr (cea care inchide clapeta la oprirea motorului) motorul merge mult mai rotund si e mai putin zgomotos la relanti!!!de ce ?!

Atunci cand apesi tija si motorul merge mai bine, clapeta in ce pozitie ajunge?

Eu cred ca nu e bine reglata capsula vacuumatica. din cele 2 suruburi ce o tin pe EGR si obtureaza putin admisia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Este indicat oare diluantul nitro pentru curatat EGR? Am vorbit cu mecanicul si a spus sa ii aduc substanta asta ca sa poata curata pe acolo depunerile.Daca este alta solutie mai buna va rog sa imi spuneti si mie sa nu muncim de nebuni pe acolo.

:blush:

Cu stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

triumf...

nu arcul ci zeama de curatat aragazul :blush:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma citirii acestui topic, m-am decis ca azi sa anulez si eu EGR-ul. Impresii dupa 10km prin oras:

- Plecarea de pe loc mai usoara, pare a avea un pic mai multa putere intre 1000 si 1900-2000rpm. Dupa 2000rpm n-am simtit nici o diferenta. Confirmarea a venit in momentul cand am parcat in fata casei, folosind in R doar pedala de ambreiaj si unul sau doua "shpritzuri" din acceleratie. Inainte de anularea EGR nu prea puteam face asta, din cauza trepidatiilor. Aplicam "shpritzuri" mult mai des.

- Ameliorare usoara a trepidatiilor la relanti si ameliorare importanta a trepidatiilor la accelerare in treptele inferioare, sub 2000rpm. Aici confirmarea vine de la ecranul DVD-ului, care trepida foarte deranjant cand acceleram usor in treapta 2, intre 1200 si 1900rpm. Acum n-a mai scos nici un sunet.

- Referitor la consum e cam devreme sa ma pronunt, imi voi face o idee mai buna dupa 100-200 km prin oras. Deocamdata consumul instant este identic cu cel dinainte de anularea EGR, 0.45L/h

In concluzie, sunt foarte multumit de manevra, chiar daca sunt constient ca toata impresia poate fi si placebo. Dar atata timp cat masina merge bine, eu sunt multumit, iar EGR-ul va ramane anulat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este posibil sa apara martorul 'check engine' dupa curatare egr si clapeta de acceleratie cu eroarea 'insufficient EGR flow' daca nu se face adaptare cu vag-com? Eventual sa ramana clapeta inchisa/deschisa total anapoda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu astazi EGR-ul la Passat TDI motor AVB, cu unul SH. Problema este ca, dupa schimbare, tatal meu care merge cu Passat-ul zice ca masina raspunde mai greu la acceleratie de la relanti. Inainte cand calca doar putin acceleratia, se tura imediat, acum se tureaza mai greu.

Ce parere aveti, ce poate fi? Eu acum am o singura ipoteza: e posibil sa nu fi prins bine furtunasul de vacum catre EGR si daca se pierde din vacuum pe circuit raspunde mai greu acceleratia, cauzat de comanda actuatorul turbinei care este tot pe vacum.

Practic eu am largit putin colierul acela de fabrica ca sa pot scoate furtunasul de vacum de la EGR si apoi cand l-am pus la loc l-am strans ultima data putin cu un patent din lateral si poate tocmai acolo este problema. Altceva nu imi vine in minte, ma gandesc ca nu are ce altceva.

Daca credeti ca asta e singura cauza sau mai aveti si alte ipoteze, va rog postati!

Alte probleme nu sunt, masina trage bine in ture etc. Deci operatia a avut partial succes, ramane sa remediez problmea asta de latenta la acceleratie - sprit usor pe loc la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

A reusit cineva sa desfaca / curete N 18, solenoid valve aia care comanda EGR? Am reusit sa identific problema (greu, pentru ca de lucrat lucreaza, nu da erori, dar nu inchide bine) si momentan este anulata cu surub in capul furtunului de vacuum. Este un DIY ( cu poze :) ) pe TDI Forums, dar momentan site-ul este oprit pentru mentenanta.

Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul @Aditu m-a rugat pe PM sa-i fac niste poze cu EGR-ul si modalitatea de anulare pe care am folosit-o. Consider ca pozele pot fi folositoare pentru mai multi useri, asa ca le postez aici. A se observa furtunul de vacuum blocat cu surub fara filet si colier.

post-7250-1277111624_thumb.jpg

post-7250-1277111628_thumb.jpg

post-7250-1277111631_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea mai simpla si estetica modificare e prin introducerea putin fortata a unei bile in furtunasul de vacuum, in capatul imbinarii cu tubul de plastic.

In eventualitatea in care se doreste revenirea, bila se poate impinge afara prin strangerea furtunasului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai revin dupa un drum de 860 de km, primul cu EGR-ul anulat. Dupa metoda "plin la plin", mi-a iesit un consum mediu de 4,4 l/100 - majoritatea prin afara bineinteles, si tot 90% din distanta fara AC pornit, (chiar nu a fost cazul pe vremea asta) asa ca nu pot sa confirm sau infirm teoria conform carora creste consumul la anularea valvei de recirculare. Parca se simt ceva cai, cativa, in plus si nu cred ca e vorba de placebo, cred ca e mai degraba aerul curat 100% care intra in cilindri in plaja aia de turatii la care lucra recircularea. Cu consumul in localitate, asta as vedea clar numai daca as avea Bord Computer, ceeace nu e cazul. Nu renunt totusi la ideea de a curata supapa N 18, am gasit pe blogul asta http://www.ridejudge.com/ridedetails.asp?rideid=1714 imagini si explicatii. Verificarea functionarii am gasit-o aici

. Modificat de uglyjamal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am luat inima in dinti, l-am dat jos si l-am desfacut. Pe supapa mica din centru era cam multa mizerie, nu se mai vedea cauciucul rosu ci era acoperit cu ceva negru, gen fum (ulei??? nu stiu de unde, atata timp cat EGR-ul cand l-am curatat recent lucra - empiric vorbind ca nu am avut pompa gen aia cu manometru ca in manual - si nu dadea semne ca ar avea membrana perforata sa traga pe acolo). La fel se prezenta stutul acela mic din capac. Culmea e ca lucra, am verificat-o cu sursa de 12 Volti inainte si dupa operatiune, ca in linkul al doilea din postul anterior.

Dimineata o montez si sunt tare curios daca va mai face figuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal, unde se afla valva EGR la un motor BKC 1,9 tdi???? Daca se poate niste poze , schite ............ms anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste in pag. 24 post #464 (nr.6 e EGR'u)... si pe urma mai jos ai si explicatii cum sa-l anulezi.

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mult de sprijin. O zi buna. :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

da-mi si mie un sfat te rog. mecanicul spune ca daca trage aer in timp ce accelerezi e de supapa de la boost,dupa ce s-a uitat la ea furtunul dintre turbo si intercoler are ulei in interiorul lui spune ca trebuie inlocuit turbo si trebuie curatat si intercoolerul si esapamentul cu catalizator cu tot. intrebare e cum a ajuns ulei in turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!