Jump to content

ABS intra prea repede


Rumplestilskin
 Share

Postare recomandată

- Metri si kilometri se scrie intotdeauna cu un singur "i" .

Parerea mea vis-a-vis de subiect , din ceea ce stiu, cauciucurile de iarna sunt eficiente doar de la -10 grade in jos. Altfel sunt prea moi, deci nu prea dau randament pe timp caldut si uscat si se uzeaza foarte repede. Asa ca pt Romania eu recomand "All wheater" (M+S), ca sa nu schimbi toata ziua cauciucuri. Astea le folosesti si vara si iarna. Parerea mea... :Driver: :rolleyes:

Modificat de Daniel Iasi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde ai scos asta?

cauciucurile de iarna sunt eficiente de la 7 grade cu plus in jos!

ai speriat populatia cu alea -10 grade!

adica ninge, e polei beton pe jos, afara -6, si tu mergi cu alea de vara, ca cele de iarna sunt prea moi?!!?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si eu stiu la fel. Sub 7 sau 9 grade (nu mai stiu exact), deja e vreme potrivita pentru cauciucuri de iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rumplestilskin
- Metri si kilometri se scrie intotdeauna cu un singur "i" .

uhhhuuuu... :beerchug: da' sa stii ca in compensatie stiu aritmetica bine... :lol:

Asa cum am promis, revin cu detalii:

am schimbat cauciucurile cele noi de iarna cu cele allweather. Am pus 3 frane de test, si masina se comporta exceptional, asa cum o stiam eu. ABS intra foarte tarziu si este foarte eficient.

Concluzie: cine are vreo "pornire" sa-si puna cauciucuri de iarna, sa astepte zapada... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu totusi nu am dat jos (inca) gumele de iarna, si abs ul nu mi se pare chiar atat de sensibil.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze daca ma bag chiar daca nu am Passat.

http://vwforum.ro/index.php?showto...mp;#entry393773 asta am patit eu din cauza ABS-ului :)

Am avut cauciucuri de iarna si era putin ud pe jos de la o masinuta de spalat strazile. M-am oprit intr-un microbuz. Ma tot uitam cum distanta dintre mine si el se micsoreaza iar eu tot nu ma opresc. Aveam maxim 30km/h.

La mine e posibil sa mai fie si o alta vina (cauciucurile de iarna) desi la un test al ABS-ului nu mi-a aratat nimic ci din contra dar nu am putut reproduce efectul de franare.

La mine daca tin apasat ~3-500m pedala de frana apoi o eliberez si peste 200m pun frana brusc, pedala e tare iar ABS-ul intra cand pedala aproape atinge podeaua.

Pana acum nu am gasit decat pe aria Passat de aceasta problema discutata pentru ca pe aria Golf am deschis ceva identic si nimeni nu a acuzat de aceste simptome.

Modificat de KLAU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

nu stiu daca pun corect postul aici...nu am passat da am un golf si acum 2-3 zile am schimbat placutele de frana..si de atunci cand pun contactu se aprinde martorul airbag respectiv abs...se stinge in cateva secunde airbagul insa cel abs nu se mai stinge decat pana la oprirea completa a motorului...am aflat ca nu merge abs-ul insa cum as putea sa fac sa se stinga odata cu airbagul si abs...numai cu vag com...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este recomandata o scanare sa vezi exact ce tip de eroare ti-a cauzat aprinderea becului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai miscat unul din senzori de ABS cand ai montat placutele. Verifica mufele sa fie cum trebuie. Si trebuie si o scanare VAg-COM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Acelasi gen de problema il am si eu. Ca sa detaliez:

Am facut iarna asta cu cauciucuri Dunlop Wintersport M3 si m-am impacat f bine cu ele ... franare excelenta pe zapada, ABS-ul intra exact atunci cand trebuia. Acum 2000 km am trecut pe anvelope de vara (Goodyear Eagle F1 GSD3 - 4 bucati) si am schimbat si placutele de frana fata. In acesti 2000 km facuti, consider ca anvelopele s-au uzat suficient, la fel si placutele de frana, pt a oferi o franare f buna. Insa nu este asa! Am patit-o de mai multe ori sa franez putin mai tare decat este normal, pe carosabil uscat, la temperatura de 15-17 grade, si sa-mi intre ABS-ul! De cand am schimbat anvelopele si placutele de frana, simt cum ma trage in stanga la franari mai bruste, iar ABS-ul intra f repede. Chiar azi rulam pe carosabil perfect uscat si bun, la 16 grade afara, cu cca 80 km/h, cand mi-a iesit in fata un autocar. Am calcat frana tarisor, dar nu f tare, si mi-a intrat ABS-ul de parca eram pe zapada! M-am oprit in 30-40 metri, ceea ce mi se pare f mult pt viteza de 70-80 km/h. Mai mentionez ca acum o saptamana am trecut pe azot pe toate rotile si am sesizat parca o inrautatire a aderentei pe sosea si cresterea distantei de franare!

Posibile cauze (pe care le vad eu):

-din cauza ca am trecut pe azot, temperatura gumelor este mai scazuta si influenteaza negativ aderenta

-senzor sau senzori de ABS care nu functioneaza bine

-probleme la pompa de servofrana

-anvelope scumpe si proaste! La aceste anvelope s-au plans mai multi ca la frane bruste se duce masina ca sania ... totusi sper sa nu fie de la anvelope, ca am dat 1400 RON pe ele!

Ma poate lamuri cineva de udne sa incep verificarile? Am uitat sa spun ca nu mi se aprinde nimic in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un test cu vagcom si elimini problema unui eventual senzor defect.

Cand ai schimbat placutele, poate ti-au miscat vreun senzor de ABS sau a intrat ceva mizerie la ei.

Ar mai fi posibil sa fie pneurile prea umflate.

Si ar mai putea fi amortizoarele slabe.

Eventual mai fa si o aerisire la roti a instalatiei de franare.

Daca ai eliminat toate aceste cauze, ramane doar calitatea slaba a pneurilor. Pentru convingerea ta, ai putea incerca sa le pui pe cele de iarna inapoi. Doar pentru cateva zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiunea in roti e super ok: 2.1 fata si 2.3 spatele.

Amortizoarele sunt slabe, intr-adevar, dar am mai condus masini cu amortizoarele slabe si nu aparea acest fenomen, deci inclin sa cred ca nu e de la amortizoare.

Nu aveam somn azi noapte si ma gandeam sa fac o aerisire a instalatiei de franare, inclusiv a ABS-ului.

Voi verifica si senzorii de ABS si voi pune si rotile de iarna inapoi. Si, vorba ta, daca nu se schimba nimic, e calitatea slaba a pneurilor si vor fi de vanzare la SUPER PRET !!! :)

Modificat de dolphspeed99
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dolphspeed99

Inclin sa cred ca e de la cauciucuri. De cand ai schimbat cauciucurile ar fi culmea sa se fi defectat sistemul de franare chiar atunci. Ca doar nu sa umblat la senzori si alte lucruri.

Cel mai simplu ar fi sa pui o pereche de cauciaoce de la un coleg si sa vezi daca face la fel.

Modificat de wolfydRg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Va salut, recent am avut si eu problema asta cu abs-ul care intra prea repede la un passat 98 si am rezolvat-o acasa si am sa va spun cum.

Daca nu aveti martorul ABS aprins in bord, testerul nu poate face nimic, nu vede nici o eroare, asa ca nu va duceti la tester decat daca aveti martorul aprins, dar treaba tot acasa o sa o rezolvati.

Prima data incepeti cu o roata, care vreti voi, de preferat de pe fata, o desfaceti si va uitati unde duce cablul ala negru ca un furtunas, si in capatul lui in partea dinspre roata este senzorul ABS care, la majoritatea care au problema asta, este jegos, adica are mizerie in cap si nu mai citeste bine pe dintii de pe planetara, acum puneti mana pe senzorul ala si rotiti de el si stanga si dreapta tragand afara de el pana iese, apoi veti vedea in capul lui numai span, namol, mizerie, sau ce o mai fi, il curatati bine si il bagati la loc, puneti roata si faceti o proba pe drum daca mai face, si daca mai face, treceti la urmatoarea tot pe fata, si daca mai face, tot asa, dar dupa ce le faceti pe fata, cel mai probabil nu o sa mai faca, pentru ca pe spate este un pic diferit si nu prea intra mizerie, oricum si pe spate sunt usor de desfacut, doar ca acolo senzorii au o siguranta de plastic inaintea lor care se da usor jos, o sa vedeti, si acolo se vor curata pe margini ca acolo citesc, o sa va dati seama unde trebuie cand il aveti in mana.

Sper ca v-a fost de folos acest raspuns si asteptam pe cineva care rezolva problema asa, sa ne spuna cum a fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e cazul fericit...cand se poate scoate cu mana...intreg. De regula, nu iese intreg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutari,Tocmai mi-am achizitionat un passat din 2002 1.9TDI 131 automat.

Referitor la problema mai sus mentionata,am aceeleasi simtome,la 20km/h aproximativ,intra abs,(caraie pedala de rupe).

Din cate am inteles eu,din cateva discutii cu mecanici,ar fi un senzor de la roata,care..ori nu mai citeste(necesita curatare),ori este stricat.

Incearca si aceasta varianta! eu astazi ma duc la un service pentru aceasta problema,daca o rezolv,postez cauzele..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil. Se poate verifica in mers, pe ABS, vitezele afisate de senzori roata, in blocurile de masura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut "problema" asta si am constatat, dupa ce am citit pe aici ca era presiunea, tampiti de la vulcanizare din romania, au bagat 2.5 pe fata, si venind din romania acasa incarcat nu s-a simtit, dar odata cu masina goala imi intra la viteze mici imd ABS.  Deci daca sintomele apar la viteze mici este din cauza presiunei din roti + amortizoare proaste.

 

Off... In legatura cu vulcanizarea, sa verificati si sa aveti grija cum va strang prezoanele, de craciun la bmw din 20 de prezoane nu sau desfacut numai 7 cu cheia! Restul numai cu burghiu (vreo 5) gaurit (cu o Makita si un Hilti) intr-un service de la tara. Asa ca dati-le in gura si, sa mai lase pistoalele deoparte (mai ales ptr antifurt) si sa puna mana pe cheie cu simt.

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil. Se poate verifica in mers, pe ABS, vitezele afisate de senzori roata, in blocurile de masura

Doar pan ala 11 kmh, daca depasiti aceasta viteza modulul ABS nu mai raspunde. Se citesc vitezele indicate de senzori de la plecarea de pe loc pana la viteza mentionata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar pan ala 11 kmh, daca depasiti aceasta viteza modulul ABS nu mai raspunde. Se citesc vitezele indicate de senzori de la plecarea de pe loc pana la viteza mentionata.

 

Treaba asta cu pana la 11kmh, e valabila numai la vw, sau in general la auto?

Eu am facut la un camion mercedes, si citea si la 50kmh.

 

 

 

Si la mine intra prea devreme, pe asfalt umed. Schimbasem discurile si placutele pe spate, si tinea frana foarte bine pe spate. Pe fata insa era dezastru, asa ca intra abs-ul ca rotile din spate se blocau imediat. Dupa schimbarea discurilor din fata, a revenit la normal.

Modificat de davidut5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

posibil. Se poate verifica in mers, pe ABS, vitezele afisate de senzori roata, in blocurile de masura

Doar pan ala 11 kmh, daca depasiti aceasta viteza modulul ABS nu mai raspunde. Se citesc vitezele indicate de senzori de la plecarea de pe loc pana la viteza mentionata.

 

 

la care tip de pompa ?

 

cele cu ESP - merge pana la 20 km/h,

 

oricum, prima verificare - presiune din pneuri sa fie egala, dimensiunile cauciucurilor - de asemenea.....

 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salutare,problema cu abs-l si la mine la passat 3b5 cand pun frana chiar si cu 5km/h intra abs,am schimbat senzorii  noi,in bord nu se aprinde nimic doar cand ai trag putin afara se aprinde abs esp ai amping in fund se stinge in bord becurile abs esp doar ca aceasi problema intra foarte repede abs,am schimbat tot si fata si spate,discuri,placute,amortizoare,brate,lichid de frana schimbat oare  de la ceo fi,ma poate ajuta cineva multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,problema cu abs-l si la mine la passat 3b5 cand pun frana chiar si cu 5km/h intra abs,am schimbat senzorii  noi,in bord nu se aprinde nimic doar cand ai trag putin afara se aprinde abs esp ai amping in fund se stinge in bord becurile abs esp doar ca aceasi problema intra foarte repede abs,am schimbat tot si fata si spate,discuri,placute,amortizoare,brate,lichid de frana schimbat oare  de la ceo fi,ma poate ajuta cineva multumesc anticipat.

 

trebuie sa faci o diagnoza, ca sa stii sigur de la ce este - altfel, schimbi degeaba o gramada de piese....

 

in genere, cand intra prea repede, este de la unul dintre senzori - nu e pus la distanta care trebuie, coroana murdara sau incorecta, s.a.m.d.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da florine am facut testu,si ami dadea senzorii ,dar de ce?pentru ca ami ramanea aprins becurile abs esp aprins erau prea afara senzorii iam inpins si sa stins dar uite cemi face intra prea repede abs nustiu ce sai mai fac,ma gandesc sa schimb cercurile de pe capu planetari alea care citeste senzorii! nustiu voi ce sfaturi ami dati, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!