Jump to content

Octavia RS


Clydeman
 Share

Confruntare intre RS-uri  

288 voturi

  1. 1. Care e mai tare si de ce?

    • RS TFSI
      190
    • RS TDI
      98


Postare recomandată

eu am ales, si mi-am luat diesel

nu am avut ocazia sa merg cu cea pe benzina, dar sunt constient ca diesel-ul este mai zgomotos

singura problema la diesel este filtru de particule care am inteles ca se duce cam repede, asta in cazul in care schimbi vitezele la 2000 de turatii si mergi ca mosii cu ea

eu zic ca daca mergi cu ea mai turata este OK

in talonul de la rs la dimensiunea jantelor este numai de 17''?

in cazul in care o sa pun jante de 16'' pt iarna trebuie sa modific talonul?

multumesc anticipat.

in carte s-ar putea sa fie trecute si anvelope mai mici, adica 205/55/16

si ce rost are sa le mai treci in talon, la cat mergi cu alea de iarna nu observa nimeni

eu iti recomand jante de tabla si anvelope 205/55/16, oricum mai mici de 16 nu poti sa pui

PS. scuze pt offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 189
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Boggy72

    17

  • B.o.g.d.a.n

    14

  • DORU_14

    13

  • sorin_balan

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

M-am interesat si eu pentru RS-ul din semnatura de anvelope de iarna.

Pe scurt, ca nu e obiectul topicului:

- merg anvelope de 205/55 R16 (am vazut pe "afara" ca mai toate RS-urile au jante de tabla cu 205/55 R16)

- la jante >17" nu se recomanda sa se puna lanturi - de altfel, eu nu am vazut nicaieri lanturi pentru 225/45 R17

- jante de 15" nu se pot folosi, exact din cauza discurilor de frana mai mari decat la Octavia "normala" (328mm fata de 240mm)

Pentru ontopic:

Ziceti-mi ca sunt subiectiv, dar e muuult mai placut sunetul motorului de pe RS-ul pe benzina decat cel pe motorina. In plus, mie personal imi place si cum trage cel pe benzina, dar asta pentru ca am fost si am ramas fan motoare benzina.

Skoda "de utilizare zilnica" e diesel, pentru ca atunci cand am luat-o inca era avantajos sa ai motor diesel dpdv al costurilor cu carburantul... ceea ce nu prea mai e valabil acum! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Ei acu ca mi-a venit si mie jucaria si m-am plimbat nitel cu ea (cam 750km) pot spune ca nu are nicio legatura cu RS-ul diesel. Cu ala am facut un drive test prelungit asa ca am reusit sa-mi formez o opinie: este mult sub varianta pe benzina, nici nu se compara - incepand de la sound si teminand cu reprizele de acceleratie. Da motorul tdi e un bun compromis intre consum/forta, dar in niciun caz nu-l poti pune pe o varianta RS. Da, benzina papa de rupe, dar cand o calci simti .. altceva. Si eu inca nu m-am dus cu ea mai mult de 5k rpm!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- jante de 15" nu se pot folosi, exact din cauza discurilor de frana mai mari decat la Octavia "normala" (328mm fata de 240mm)

Octavia stock are discuri fata 280mm si spate 260mm

Octavia RS are discuri fata 312mm si spate 286mm

Sursa: Skoda Germania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu pot intelege,de ce este discreditat atat de mult motorul tdi de pe rs. Nu e nici pe departe atat de lent, asa cum se vorbeste.Benzinarul e mai rapid la accelaratia de 0-100 km/h. Reprizele 60-100, 80-120 sunt comparabile.Iar consumul,benzinarul de departe e muuult mai gurmand, in conditiile in care nici dieselul nu e prea economic.Intr-adevar, acum cu pretul motorinei nu prea mai merita, dar motorul tdi e foarte bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am votat RS TFSI

pentru TDI ce pot sa spun : LOL

TDI diferit de sport din toate punctele de vedere....parerea mea

no offence

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu iti sugerezi sa nu te amuzi asa tare pe seama TDi-ului, nu vad ce e asa funny. Intr-un episod mai vechi acelasi lucru l-au facut si cei de la FIfth Gear,radeau de Fabia RS -1.9TDi-130Cp.Dupa ce a maturat cu un Mini Cooper pe jos si-au schimbat parerea. Nici nu iti imaginezi ce cuplu are motorul ala, ce zgomot gros scoate motorul ala.In plus consuma ceva mai putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5-6 la 150? asta e chiar putin... putin credibil am vrut sa zic! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe ce te bazezi cand spui ce spui ca nu este sportiva rs tdi , pe faptul ca tu ai benzina si deaia?

Nu cred ca de prosti au pus ei motorul ala, sunt chiar comparabile ca si performante , nu cred ca am votat ca nu are rost asa aiurea sa votam sa ne aflam in treaba atata timp cat nu detinem niciuna din ele , sper sa votez in viitorul apropiat asta daca o sa raman la marca

@garfield asa este domnu cam asa iasa consumul la viteza aia in jur de 6

Modificat de gabriel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rs tdi si motorul de 2.0 are 6 trepte. deci, 6 la 150 mi se pare realist.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
cmghostbuster

votat TFSI... pentru ca oricum ai putere si cuplu de la turatii joase sa nu mai spun ca la 1.8 tfsi ai de la 1500 :lol: .... consumul in afara eu zic ca e echilibrat poti scoate cu amandoua in jur de 6.5 la 140-150 ...... iar in oras sa fim sinceri vorba cuiva la cat de prost se merge cu un rs tdi o sa schimbi mai mereu pana in 2000 si asa filtrul ala cu probleme :screwy: pe cand la benzinara ai o plaja larga de turatii :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TFSI -silentiozitate , sunetul motorului, consum:lol: ,putere mai mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crede-ma nu e chiar asa silentios TFSI cand intra turbina, urla la fel ca si Golful GTI, iar in plus suspensiile Octaviei RS nu sunt chiar beton. daca vrei feeling TFSI incerci cu un Leon de 240 sau un S3 la 265 care merge ca pe sine....deci luand in calcul consumul de 2 ori mai mic al RSului TDI votez cu el dar fara problemele de soft la DPF si...eventual un mic upgrade peste 200 cp :)ma refer la consum atunci cand conduci masina, nu cand iti plimbi familia cu ea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pai nu stiu cum sa-ti explic, dar tocmai asta e feelingul care il cauti la o astfel de masina. Sa auzi motorul cum urca in turatii, sa-l simti cum trage. NU ajungi la 4500 rpm si pac schimbi viteza ca nu se mai intampla nimic si mai ai nitel si ajungi pe rosu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eeeh. misto disputa. Pacat ca in filmuletul ala m-am uitat ca la cartile cu poze. Io unu nu am inteles absolut nimik, chiar as fi vrut sa le inteleg comentariile.

Dar parerea mea: La diesel cuplul este destul de violent iar apoi se duce la vale usor + turbo lag, pe cand benzina UNGE. Nu am gasit cuvant mai potrivit dar nici nu cred ca e necesar. Asadar unge, e cald, matasos, un culturist bland :) gata incetez.

La diesel sunetul interior nu e de neglijat. Chiar deranjeaza un pic. Cica rs are toba cu tonalitate sportiva. Da pentru benzina pentru ca la diesel chiar nu se mai aude acel brumm - puff.

Consumul este discutabil. Nu ma iau dupa carte ca nah... dar totusi la actuala mea octavie 1,6 mpi culmea am scos consumul cartii. Chinuit un pic ce-i drept da se poate. Accelerat ferm pana in fix 2000 de ture apoi treapata 5 si pastrat viteza. (60-70 km la ora in oras). La rs in test drive masina avea consum de 19 cand m-am suit in ea iar dupa ce am condus-o cat se poate de calm m-am intors cu 13. (apropo am dat si a 6-a :icon_thumright: )

Deeeeci. Am facut test drive de 3 ori cu tfsi si 2 ori cu tdi. Am ales TFSI pentru putere, sunet, si acel "UNGE". Sotia a dat si ea ok pentru bezina pentru ca in diesel o deranja sunetul. Eu unu ma mut din bucuresti intr-un oras normal si consumul chiar este super decent, iar comparativ cu dieselul ... sunt cam pe acolo daca pui la socoteala, intretinere mai scumpa, carburant mai scump, pret achizitie mai mare, consum usor scazut.

Nu am fost rautacios cu toate ca ma mananca limba un pic. Am auzit fraza intr-o emisiune topgear " diesel este petntru agricultura :P ". Nu m-am putut abtine, scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am votat Tdi pt ca am o Octavia RS TDI.

Da consuma la 160km/h 6.8 litri. - la 200 ia vreo 10. sa vad consumul pe benzina la aceasi viteza :D

da e un tractoras dar numai la viteze mici pina in 30 km/h. dupa aia nu mai auzi nimic.

Am 24000 km si stiu ca o sa sariti cu gura pe mine ca sunt nebun si etc. dar masina nu a consumat ulei sau a consumat dar foarte putin deci nu prea vad de unde costuri mari de intretinere.

diferenta de putere e de doar 30 de cai(netunat).

Aici ABT iti tuneaza tdi si ti-l duce la 200 de cai fara probleme. iti dau si garantie.

singura problema care o vad eu ar fi DPF cu traficul din RO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am votat TFSI.Sa spun si de ce.

Parerea mea este ca motoarele diesel sunt ptr.economie si ptr. o alta categorie de masini(................)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna alta categorie de masini? un diesel mi se pare mai eco-friendly daca e sa o luam asa... da o dam iar in off-topic si versus si ne mai primi si warning.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eco-friendly la o masina care se vrea sportiva???? sa fim seriosi, diesel nu se potriveste cu sport

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma refeream la spusele lui ca "motoarele diesel sunt pt alta categorie de masini..." benzina e mult mai ok ca sportivitate, insa sunt exemple ca r8 tdi 500cp. de masina asta ce mai zici? si daca ai condus un diesel mai puternic, e imposibil sa nu-ti fii placut. (nu ma refer la motorul meu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

herea_costin

1. Motorul de pe r8 diesel este o raritate absoluta, asa ca nu-l mai dati ca referinta.

2. Un diesel puternic nu se compara cu un motor benzina sportiv. Sportivitate inseamna RPM si flexibilitate. Cel putin deocamdata... cine stie ce racheta de motor diesel or sa scoata astia...

Modificat de herea_costin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar tfsi.pentru ca :putere clar mai mare,zgomot mai putin,demaraj net superior fata de diesel....si in fond de ce sa mai platesc bani in plus pentru un diesel cand pretul benzinei si al motorinei e acelas..numa' bine :)

Modificat de kta4skoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am votat diesel cu dsg e vissssssssssss

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Votat RS TFSI pentru sound, rafinament, putere si iar putere pana la 7000RPM. Discutiile despre consum nu isi au rostul la o masina al carei nume incepe cu RS....

@ gabriel: la skoda nu se pot lua cu DSG variantele RS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!