Jump to content

Octavia RS


Clydeman
 Share

Confruntare intre RS-uri  

288 voturi

  1. 1. Care e mai tare si de ce?

    • RS TFSI
      190
    • RS TDI
      98


Postare recomandată

pai in oras doar cupa 21:30 reusesc sa scot un 10,3-11 in rest de la 15 in sus. Tine cont ca eu stau in drumul taberei si lucrez undeva pe langa turda deci bat tot podul grand si aglomeratiile de la Carrefour Orhidea si Apaca dupa care Timisoara. Mi-a consumat si 21. Anul asta in martie am fost la schi acolo am reusit un 8,3 dar cu max 140 la ora de la 200 in sus a sarit pe la 11.dar la cum trage masina consumul chiar e neimportant....e o placere sa mergi cu ea la drum lung si nu sunt multi care sa se tina dupa tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 189
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Boggy72

    17

  • B.o.g.d.a.n

    14

  • DORU_14

    13

  • sorin_balan

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

maine plec pan la targoviste...deci :)am drum scurt de 10 km cu ceva opriri si trafic destul de prost, cam 15...zic ca nu e chiar rau...ma gandesc ca daca ai putin noroc poti scoate si un 12-13, si cam asa scoate varmiu cu un leon fr 2.0tdi 170cp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie in oras imi ia intre 9 si 14, adica 9 imi ia noaptea si 14 ziua in plin trafic. afara cel mai mic consum a fost de 6,3. eu zic ca merita si cum s-a spus si mai sus, la drum lung e o adevarata placere sa conduci si sa faci depashiri rapide etc etc. ultimul drum a fost pana la bucuresti incarcat cu vreo 400 de kile de marfa si mi-a consumat 8,4,drum facut in 5 ore, adica iasi-bucuresti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumuri de genul 6.3 5.4 sau chiar 3.4 am obtinut si eu dar ce fel de consum e ala cand mergi in panta....la coborare ma refer eu. Cine zice ca pe un drum normal a obtinut 6.3 sigur nu a bagat super 100 de la omv si sigur a obtinut acest consum in cborare. E drept ca eu merg numai cu Super 100 de la OMV si asa am consum mai mare decat cu 98 de la mol

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...e asa mare diferenta la demaraj (intre cele 2 RS-uri)? Viitoarea masina va fi RS,dar n-am decis care...iar din ce vad in filmulet TFSI-ul are acum 60% sanse.

(pana mai ieri vroiam dieselul)

Modificat de garfield
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei VRS in adevaratul sens al cuvantului, ia TFSI-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garfield, diferenta de performanta intre tfsi si tdi se regaseste la sprintul de pe loc unde tfsi-ul e mai rapid. In rest reprizele in timpul mersului sunt comparabile intre cele 2 modele.Daca esti fanul liniutelor si iti incanta urechile un sunet mai frumos al motorului, ia-ti tfsi. Daca ai facut aceasta alegere, sa iei in calcul si un consum semnificativ mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azinoapte drum pana la sinaia.consum 10%, dar mers fara nici un fel de retinere la viteza, iar pe scurtele serpentine schimbat numai in 5-6.000 :huh:; iar la intors aproape 9% mers constant 110-120 si mici scapari spre 200... pacat de consumul din oras...da....asta e...

Iar pt Garfield, daca esti dispus sa platesti nu foarte marea diferenta de consum dintre diesel si benzina, iti recomand cu mana pe inima TFSI! am inchis radioul pe serpentine sa aud motorul iar in depasiri...esti zeu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai masina in rodaj, nu-ti recomand sa schimbi la 5-6000 :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La depasiri esti un zeu si cu dieselul, cuplul de 350 nm, e cat se poate de potrivit pt asta :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e in rodaj. are 9.000km. am mers si cu diesel-ul da....parca nu e la fel :P parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! ( primul meu post)

Acum o saptamana am luat un RS Tdi 170 cp, preluare de leasing si sunt foarte placut impresionat de acest motor. Este o masina de zi cu zi , consuma in jur de 9-10 l/100 in oras si tot atat si afara fiindca imi place sa o calc. Ca dotari suplimentare are MAXI DOT, XENON, HILL HOLD si inca ceva senzori de ploaie si lumina.

Initial am vrut sa iau benzina dar consumul m-a descurajat din start, tinand cont ca fac in jur de 100 120 km zilnic in oras. Referitor la DPF , nici o problema cu martorul din bord, dar se simte cateodata o duhoare de sulf combinata cu ceva de te scoate afara din masina :(

Foarte misto masina ca tinuta de drum, am facut un drum pana la Constanta cu ea , cel mai mult ma impresioneaza cuplul destul de ridicat , care-ti permite sa faci depasiri cu usurinta fara a forta masina deloc!

Intentionez sa maresc puterea motorului pana la 200 cp , iar daca are cineva o sugestie sau un sfat sunt binevenite!

VA SALUT SI SA NE AUZIM CU BINE!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nino Bine ai venit pe forum si felicitari pentru achizitie. Referitor la aducerea "calutiilor" undeva la 200, daca iti place pe aici si ajungi membru poti beneficia http://vwforum.ro/index.php?showtopic=27506 dar tot aici in aria tuning si alte modificari gasesti multe lucruri interesante. :vinemosul:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt curios cum va reactiona DPF-ul la un soft modificat. Cred ca-ti vei blestema zilele....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai vazut filmuletul, intr-adevar se observa o superioritate dinamica a tfsi-ului la acceleratiile de pe loc (de la 0 km/h).In ceea ce priveste reprizele in timpul mersului, cele doua modele sunt sensibil apropiate, nu am observat ca benzinarul sa "umileasca dieselul", chiar daca are 30 Cp in plus.Cuplul motor al tdi-ului isi spune cuvantul.Eu zic ca rs-ul tdi, e o alegere buna, tfsi-ul nefiind o racheta spatiala in comparatie cu "caraitorul" tdi.Nu am nici un regret. :lol:
mai uitat-te inca o data!cred ca i-a dat 3-4 masini pe 400 m!!!!asta nu inseamna umilire...ci bataie de joc ! :lol:
Garfield, diferenta de performanta intre tfsi si tdi se regaseste la sprintul de pe loc unde tfsi-ul e mai rapid. In rest reprizele in timpul mersului sunt comparabile intre cele 2 modele.Daca esti fanul liniutelor si iti incanta urechile un sunet mai frumos al motorului, ia-ti tfsi. Daca ai facut aceasta alegere, sa iei in calcul si un consum semnificativ mai mare.
fara suparare dar nu ai dreptate nici aici! reprizele sunt comparabile pana la 4000 rpm ca dupa ramai de caruta cu dieselul (benzina trage pana la 7000 rpm timp in care tu mai pierzi si timp sa schimbi vitezele :lol: ), iar consumul semnificativ mai mare?!de unde ai informatia?in oras chiar sunt comparabile ca se te citez iar in afara iesi mai ieftin cu 1-2 litri...mare scofala! :icon_thumright:
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot spune ca le-am condus pe amandoua si in oras si diferenta in oras e de max 3% iar afara de 4%, in fct de regimul de mers. Dar avand in vedere pretul de achizitie si placerea fonica si nu numai :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt curios cum va reactiona DPF-ul la un soft modificat. Cred ca-ti vei blestema zilele....

Tananam tanam!!!! Bingo domnu Godoroja! Merci frumos de sesizare! Ete ca, la asta nu m-am gandit. In cazul asta decat sa-mi blestem zilele mai bine o las asa cum e si-mi duc traiul linistit! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai stii ca mult timp am cochetat cu RS tdi si mi-am facut bine temele si stiu ca pana acum vreo 2 luni nu se baga nimeni s-o tuneze tocmai din cauza acestui DPF. De posibil se prea poate sa gasesti amatori s-o tuneze si sa-ti ia banii numai ca dupa aia tu vei plange. :blink: . Nu vreau sa te descurajez, studiaza bine piata daca faci acest pas si tine cont de minunea de filtru de pe masina ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare (in special pentru posesorii care s-au confruntat cu aceasta problema)

pe octavia rs tdi intra jante de 15 in vederea montarii de cauciucuri de iarna sau minim de 16?

din cate am inteles e posibil sa nu mearga cele de 15 datorita discurilor de frana prea mari.

n-am de gand sa-mi iau cauciucuri pentru jante de 17 pentru ca la cati bani as da pe ele imi cam iau si jante mai mici si cauciucuri pt ele (si 3 luni pe an nu o sa ma deranjeze ca masina arata mai inestetic daca ma simt mai in siguranta in ea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merg jantele pe 15 pe RS fie el si TDI. In cazul asta iti sunt necesare jante tabla pe 16 plus anvelope iarna. Cum diferenta de pret intre anvelopele de iarna de 16 si cele pe 17 este nesemnificativa cel mai economic este sa-ti iei anvelope de 17 si sa le monteyi pe jantele stoc. Asa am facut eu cel putin! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

in talonul de la rs la dimensiunea jantelor este numai de 17''?

in cazul in care o sa pun jante de 16'' pt iarna trebuie sa modific talonul?

multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoretic, da. practic... nu cred ca o sa ai probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai bine pune tot de 17 si pt iarna ...din ce cauza vrei pe 16? pentru ca sunt mai ieftine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai:

1. jantele de tabla + cauciucuri pe 16" sunt cam la acelasi pret cu anvelopele pe 17"

2. mi-e frica sa nu alunec in vreo bordura (mi s-a mai intamplat sa nu pot sa evit cate un cretin decat urcandu-ma pe vreo bordura) sa stric jantele stock.

3. o sa-mi pun lanturi pentru munte si acestea zgarie jantele (fie ele din tabla sau aliaj)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce-ti pasa ca zgarie jantele de tabla? :) tocmai d-asta e recomandat sa ai iarna jante de tabla.

ps: o cam dam in off-topic.

Modificat de audi_fan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!