Jump to content

Octavia RS


Clydeman
 Share

Confruntare intre RS-uri  

288 voturi

  1. 1. Care e mai tare si de ce?

    • RS TFSI
      190
    • RS TDI
      98


Postare recomandată

Sport este un nivel de echipare. Atat si nimic mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 189
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Boggy72

    17

  • B.o.g.d.a.n

    14

  • DORU_14

    13

  • sorin_balan

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Saptamana trecuta am ridicat si eu rs-ul tdi.Asa cum afirma si Doru,e vivace.Nu am depasit 3000 de ture,masina fiind in prima mie de kilometri,insa chiar si asa simt ca e rapida.Ma deranjeaza ca e putintel cam zgomotoasa,dar asta insemmna tehnologia Pd. Nu am condus Tfsi-ul, insa sunt convins ca e mai rapid. In mod sigur la sprinturile de la 0-100 Km/h sunt mai scurte,si cred ca se simte la feeling.In ce priveste reprizele ( 60-100;80-120 km/h), cred ca diferentele dintre cele doua modele nu sunt asa de mari, tdi-ul compensand prin cuplul mai mare.

Apropos Doru, e vreo problemea daca am atins in prima mie in mod frecvent 3000 de rot/min? La masina anterioara,un Renault dci,scria in carte ca pana la 1500 de km nu trebuie depasite 2500 rot/min.La Skoda in carte, specificatiile de rodaj recomanda sa nu depasesti 3/4 din turatia maxima,adica aprox 3000 de ture. :censur:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos Doru, e vreo problemea daca am atins in prima mie in mod frecvent 3000 de rot/min? La masina anterioara,un Renault dci,scria in carte ca pana la 1500 de km nu trebuie depasite 2500 rot/min.La Skoda in carte, specificatiile de rodaj recomanda sa nu depasesti 3/4 din turatia maxima,adica aprox 3000 de ture. :censur:

Este OK modul in care o rodezi. Nu merge nici subturat, adica sub 2000rot/min, atunci cand poti. Rodajul tine pana la 1500km. Apoi, poti depasi turatia de 3000-3200rot/min. Tine cont si de faptul ca ar fi de evitat sa atingi zona rosie pana nu atingi 5000km.

In plus, rodeaza si discurile/placutele prin franari blande in prima mie de km. Si nu tracta nimic pana la 1500km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am lovit o janta(18") pe margine intr-o groapa, e mai mult scrijelita vopseaua. Stie cineva, daca se poate, polisha si vopsi local janta? Mi-e ciuda, ca masina e noua-nouta.Am auzit ca se poate, nu cred ca merita schimbata janta pe casco si nici nu stiu daca o schimba doar pentru atata lucru, nefiind deloc deformata.

Referitor la rodaj,unii zic ca nu trebuie sa accelerezi decat foarte lent in primii 1500 km.Eu nu m-am putut sa ma abtin si am mai piscat-o, insa nu am depasit 3000 de ture niciodata,sper sa nu-i fi afectat motorul.Parca nu pot sa merg in ritm de cortegiu funerar :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RS TDI, nu pentru sportivitate - pentru ca nu se poate numi o masina sport (eventual prin unele optiuni, dotari - cum spunea cineva mai devreme) ci pentru cuplu si consum. Daca ar fi sa aleg o masina sport NU m-as uita la RS ci la altceva - sunt o groaza de optiuni in special in zona benzinarelor. Incerc sa fiu cat de cat obiectiv, ca de altfel, banuiesc, si cei care au hotarat sa o scoata pe piata....

RS TDI inseamna un consum ceva mai redus decat benzina fiabilitate mai mare la blocul motor si este o masina care se preteaza foarte bine la autobahn. Cuplul mare al TDI-ului ofera zic eu mai multa siguranta la depasirile la viteze mari.

Nici nu vreau sa ma gandesc la discutii referitoare la reprize, timpi 0-100, pentru ca tdi-ul este in primul rand mai greu si chiar acele cateva zeci de kg in plus conteaza. Tfsi-ul este in acest domeniu clar superior tdi-ului.

Daca ramanem obiectivi, parerea mea e ca alegerea se face in functie de proprietar, de obisnuite, raportul dintre subiectivism si obectivism caracteristic pentru fiecare detinator.

Pe de alta parte, ca sa fiu strict la subiect, un foarte bun cunoscator al masinii rs-tdi parerea mea este ca se poate tine daca nu chiar intrece un tfsi la 0-100 si aproape sigur la reprize.

PS. e posibil sa fiu subiectiv pentru ca sunt fan diesel... :)

Modificat de chiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gdonline, nu vreu sa le schimb culoarea, vreau sa ramana la fel, argintii. Ma tem ca dupa vopsire in service, janta nu va mai ramane la fel ca cea stock.Ma intreb cum se finiseaza julitura,chitul nu cred ca tine la turatia rotii.

Merci pt poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum s-au facut numai masini sport pe benzina cu cateva exceptii recente (care apartin grupului VAG), asa se justifica afirmatia pe care o contesti tu.

Mie nu-mi place la diesel ca ai cutia mai scurta si nu apreciez nici zgomotul specific si nici prezenta filtrului de particule care necesita grija speciala.

In rest n-am nici o obiectie :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia mai scurta favorizeaza reprizele.In general astfel de transmisii sunt montate pe modelele sport, nu neaparat la cele echipate cu motoare diesel(care de altfel,asa cum ai spus, sunt putine).Rapoartele scurte ale transmisiei nu constituie un dezavantaj pt. sportivitate, dimpotriva masina accelereaza mai repede.Dezavantaje s-ar regasi la consumul mai mare de carburant, schimbarea mai frecventa a treptelor de viteza so vitezele maxime ceva mai mici.Te aprob doom,in ceea ce priveste sunetul motorului,nici eu nu ma omor dupa "rontatitul" diesel, insa acest aspect e un minus nesemnificativ.

Iar cu filtrul de particule, problemele nu sunt atat de acute incat sa eviti motoarele diesel.

Oricum, e de necontestat ca motoarele Otto sunt mai suple, dezvolta puteri litrice de regula mai mari, ca principiu sunt mai recomandate modelelor sport intr-adevar .Asta nu insemna ca un diesel puternic e de criticat. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doamne fereste ...normal ca un diesel puternic nu e de criticat.

La cutie scurta m-am exprimat eu gresit ma refeream defapt ca se duce putin in ture, cel putin comparabil cu un motor ca cel de pe TypeR unde ajungi si la 8000rpm.Acum normal se pune si problema consumului...recunosc ca pe mine nu prea ma preocupa, sunt adeptul ideii ca fara consum nu poti avea pretentia la performante enorme.Insa am vazut ca tocmai Audi ma contrazice acum cu motorul 3.0 TDi 240 de cai ....hmmm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreu sa jignesc pe nimeni, dar decizia grupului VAG sa puna sigla de RS pe o masina cu un motor de doar 170/200 de caluti mi se pare cel putin bizara. Este ca si Dacia Sport 1410 sau Fabia Sport de 60 de cai. Nu ma refer la calitate/putere (e incomparabil), ci doar la asociatia cu RS/Sport. Daca pe Audi RS inseamna 420 de cai, atunci pe Skoda macar 300 sa fie, ... sau macar 250. Parerea mea ca "RS" ar trebui sa "sune" ca un brand, sa reprezinte un nivel de performanta la superlativ. Nu zic ca Octavia RS nu e o masina agila, dar e departe de masinile cu adevarat sport, sau mai ales de ce inseamna RS la Audi.

Ce sa mai zicem de Fabia Sport de 60 CP? Asta chiar e prea de tot!

Si ontopic as alege benzinara, dar sa-i scot sigla de RS.

Cred ca mi-am facut dusmani :(

rs la audi pe dyno...350 cp potrivit lui florin de la master tuner...

eu cunosc pe cineva cu un rs tfsi care trage destul de bine...muult mai bine decat masinile "sport"de care amintiti voi aici!nu ma refer si la rs4!

rs este un brand, este la a 2 generatie, participa la raliu si mai nou skoda a facut un model super sport de fabia, cu motor 2.0 tfsi care face suta in 2.9 secunde...si nu e gluma/vis sau aberatie!asa ca mai studiati un pic!

iar rs-ul nu este chiar asa departe de masinile sport...daca vreti puteti incerca!

p.s.era vb de skoda lui yoda :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

care sunt diferentele intre 2.0 tdi 170cp si 2.0 tdi 140 cp ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alta turbina fata de 140cp, geometrie variabila gestionata electronic, diametru evacuare modificat plus Dpf, injectoare piezoelectrice si EGR electric. In plus arbore de echilibrare. Si altele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alta turbina fata de 140cp, geometrie variabila gestionata electronic, diametru evacuare modificat plus Dpf, injectoare piezoelectrice si EGR electric. In plus arbore de echilibrare. Si altele...

multumesc pentru lamuriri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt fan tdi. pentru ca imi place cuplul jos si mare, cu toate astea pentru o masina care se cere sportiva performantele primeaza iar tfsi e mai performant si de asta l-am votat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Votat TFSI. Mai performanta, zgomotul motorului...sunt fan benzina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai vazut filmuletul, intr-adevar se observa o superioritate dinamica a tfsi-ului la acceleratiile de pe loc (de la 0 km/h).In ceea ce priveste reprizele in timpul mersului, cele doua modele sunt sensibil apropiate, nu am observat ca benzinarul sa "umileasca dieselul", chiar daca are 30 Cp in plus.Cuplul motor al tdi-ului isi spune cuvantul.Eu zic ca rs-ul tdi, e o alegere buna, tfsi-ul nefiind o racheta spatiala in comparatie cu "caraitorul" tdi.

Nu am nici un regret. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce mi-am luat si eu RS-ul 2.0 tfsi si sunt super multumit de motor. precizez ca am candus o Altea FR 2.0Tdi, dar rafinamentul, suntetul si dinamica benzinei m-au cucerit. Acum ramane partea cu consumul...sa vad cat mananca in buc :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitati pentru achizitie si iti zic eu ....... Consuma mult. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: cat? ...am tot cautat si nu am gasit nimic concret...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!