Jump to content

Octavia RS


Clydeman
 Share

Confruntare intre RS-uri  

288 voturi

  1. 1. Care e mai tare si de ce?

    • RS TFSI
      190
    • RS TDI
      98


Postare recomandată

Am facut test cu TDI-ul....sincer nu m-a impresionat f tare. Trage nitel mai bine ca a mea, cu diferenta ca la mine se cam plafoneaza in 3000 rpm pe cand la RS se duce inpre 4500 rpm.

Are zvac bun cam de la 2000 rpm, dar moare la 4500.

Pt cine se uita la consum e un compromis excelent, mai ales daca o chipuieste la 200cp.

Eu unul am ales TFSI, am comandat-o azi. :somnmare:

Doru, mersi mult de amabilitate! Am primit un deal f bun de la Avia si nu l-am putut refuza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 189
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Boggy72

    17

  • B.o.g.d.a.n

    14

  • DORU_14

    13

  • sorin_balan

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

gdonline,ai incercat amandoua variantele rs? Daca diferentele de performanta sunt atat de mari intre ele, incep sa regret ca nu am luat tfsi-ul care e si mai ieftin. De acum am ales, imi pare rau ca nu am putut face drive test cu nici una din ele.La Bacau nu e disponibila nici una.Am condus doar o octavia scout 4x4 tdi de 140 Cp si nu m-au impresionat nici pe mine acceleratiile.Totusi cred ca cei 170 Cp si cuplul de350 Nm urnesc destul de rapid masinuta.Unii zic ca nu s-ar simti atat de mult diferenta fata de tfsi, altii zic ca da.Nu stiu, voi vedea, masina imi vine in vreo 10 zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU am condus din pacate TFSI-ul inca, dar cam stiu cum ar trebui sa fie (am testat ceva asemanator).

Masina este super OK, cuplul se simte foarte bine, dupa cum am spus, de la turatii mici. Singura problema este asta: la o [cenzurat] e posibil sa iei un TFSI in primii metri din cauza cuplului mare, dar vei pierde pe parcurs pt ca tre sa schimbi viteza destul de rpd...in timp ce tu pierzi timp schimband vitezele TFSI-ul baga gaz la maxim.

Ce mi-a placut la TDI e ca are raspuns foarte prompt in plaja aia de turatii.

Sfatul meu e ca dupa ce rodezi bine motorul sa-i faci un chip tuning. Vorbeste cu Voinea si te rezolva. La 200cp problema se va pune putin mai altfel :(.

Eu am ales TFSI-ul si pt ca il poti duce la 280 cp cu o cheltuiala...hai sa zicem piperata (in Germania). Aici e posibil sa fie mai ieftin, dar nu prea am incredere.

Modificat de qdonline
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista TFSI dus la 272CP in RO si care merge rezonabil... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

272 CP, hmm, nu stiu la ce-ti folosesc la o masina cu tractiune fata.Cred ca sunt mult pre multi.Oricum mi se pare prea dopat motorul, nu stiu cate zile are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta vom afla cu trecerea timpului. Oricum stiu sigur ca proprietarul este grijuliu, deci am sperante ca nu-i va pica motorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca acelasi motor are std 240 cp , respectiv 265..nu mi se pare deloc prea dopat. Si eu o voi duce sigur in 272 sau 280 , depinde de tuner (mtm sau oetinger)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TFSI categoric.

Am condus ambele RS-uri si de departe cel pe benzina este peste cel diesel.De ce ?Pentru ca :

-are putere mai mare

-este mai silentioasa

-motorul se aude mai bine la turatii

-reprizele de accelerare sunt mai scurte.

Singurul avantaj al lui TDI este consumul redus insa asta inseamna mai putina putere si vorba aceea...nu iti cumperi RS sa faci economie si sa il freci de la moara pana la gara.Parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TFSI pe cupra/s3 are alte injectoare si alta turbina. Nu e identic cu cel de pe rs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ca sa-l duci in 270-280 nu schimbi turbina? Nu stiu daca se umbla la injectoare, dar turbina se schimba clar. Normal ca pe cupra/s3 sunt facute niste schimbari, dar motorul la origine e acelasi...

Eu sunt curios cum o merge RS-ul tdi chipuit. N-are nimeni pe forum facut chip tuning?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sound-ul sportiv are si el partea lui in imaginea finala, dar crede-ma ca si evacuarea are un rol aici. Comparatia topicului de fata se refera la performantele dinamice ale motorizarilor in special.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am votat RS TFSI pentru tot.

Odata cu aparitia 1.8 tsi eu nu mai vad rostul la RS TDI care e cu 5000 de euro mai scump si are performante identice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind comercianti, ei vand marfa pt toate gusturile. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai avut ocazia sa le testezi, ai puteai totusi sa stii ca motorul 2.0 TDI chiar si cel de 140 CP nu consuma chiar putin chiar vis-a vis de o benzinara aspirata.Nu mai vorbesc vis-a-vis de comunele 1.9 TDI. Nu pot sa compar cu anticele motoare diesel aspirate de 54 cp.

Ca se pot obtine consumuri rezonabile si cu 2.0 TDI straduindu-te foarte tare, e adevarat. Dar asta e valabil la orice motor cu o cilindree rezonabila.

Experienta (de pe vwforum) arata ca cel mai des posesorii de 2.0 TDI (140 CP) obtin cam 6,5 l la 100KM in regim extra-urban. Cam tot atata obtin eu vara in oras cu 1.9 TDI-urile. Iar iarna cu 1 litru in plus adica 7,5l in oras.

Cand exista 1.9 TDI la VAG de 150 CP nu se facea atata tam-tam pe marginea lui desi avea exact la fel 30 CP mai putin vis-a-vis de 1.8 turbo de 180 CP.

2.0 TDI 170 Cp e un motor puternic insa nu e cea mai buna alegere pt o masina cu tenta sport cum se vrea Octavia RS.

De acord cu mare parte din postul tau, dar schioapa tare intr-un punct. 6.5l la 100KM extraurban?!!! Unde? Pe Transfagarasan? Hai, ca exceptie, se mai poate ajunge si la asa ceva. Dar crede-ma, ca sunt un sofer care nu iarta masina si depaseste cam tot ce prinde. Insa asemenea consum n-am mai scos de cand am facut autostrada in 200 intins, in urma unui Carrera care curata drumul.

Trebuie sa insisti tare ca sa scoti consumu' ala ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TFSI categoric!

Parea mea este ca o sportiva autentica trebuie sa ramana benzinara. Altfel, de ce nu e nici un diesel in formula 1 sau in raliuri (in afara Dakarului sau altele cu SUV-uri)?

RS TDI, parerea mea, e pentru fitosi care cauta sa aibe RS dar nu au lovele sa bage gaz, asa ca iau TDI ca consuma mai putin :beerchug: .

Sper ca nu am suparat pe nimeni :)

Toate vesele! :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pascat....de cursa de 24h de ore de la Le Mans sau altele ai auzit? Sau de un Seat 2.0 TDI care a castigat si o cursa WTCC?

Daca auzi de astea....poate o sa reconsideri partea cu raliurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorry, dar chiar nu am stiut ca la Le Mans participa diesel.

Oricum nu imi schimb parerea ca o sportiva trebuie sa fie benzinara.

Am condus RS TDI care e ok, cu TFSI nu m-am dat, dar am avut placerea sa merg cu un omolog: Ford Focus ST care e cu totul altceva, net superior RS TDI-ului. De la altii care au mers si cu ST si cu RS TFSI am inteles ca diferentele sunt mici. Asa ca imi mentin opinia TFSI!!!!! :lol:

Toate vesele! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pascat...ca participa e una, dar cam toate masinile din plutonul fruntas sunt diesel.

Si da...sunt de acord cu voi TFSI este mai rapid ca TDI dar....cine chiar crede ca Octavia RS este o masina sport? Sa fim seriosi...la aceeasi bani poti sa-ti iei masini mult mai rapide sau mai stabile. Octavia RS este doar o masina compacta cu portbagaj si cu un motor mai puternic si suspensii mai dure. Daca chiar vrei ceva sport iti iei MX5 sau alte masinute care sunt mult mai rapide sau mai controlabile. Altfel pentru un kit exterior si scaune sport iti iei un RS TDI si-ti duci si copii la scoala cu consum redus si mergi si relativ repede pe hartoapele patriei.

LE: Parerea Mea... :lol: :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alextz...... Comparatia era intre un RS TDI si un RS TFSI. Nici eu nu sunt de parere ca Skoda face masini sport.

Dar vorbind despre cele 2 modele, eu as alege RS TFSI. Departe de mine gandul ca RS TFSI e cea mai buna de pe piata la categoria ei :angry: , intr-adevar sunt alte optiuni cam la aceeasi bani mai bune (in funtie de gusturi).

Toate vesele! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine chiar crede ca Octavia RS este o masina sport? Sa fim seriosi...la aceeasi bani poti sa-ti iei masini mult mai rapide sau mai stabile. Octavia RS este doar o masina compacta cu portbagaj si cu un motor mai puternic si suspensii mai dure. Daca chiar vrei ceva sport iti iei MX5 sau alte masinute care sunt mult mai rapide sau mai controlabile.

Creca ai ales un contraexemplu falimentar ... MX5??!!! Pai aia-i mai puturoasa ca RS ... :blink:

Modificat de O2 grandfather
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreu sa jignesc pe nimeni, dar decizia grupului VAG sa puna sigla de RS pe o masina cu un motor de doar 170/200 de caluti mi se pare cel putin bizara. Este ca si Dacia Sport 1410 sau Fabia Sport de 60 de cai. Nu ma refer la calitate/putere (e incomparabil), ci doar la asociatia cu RS/Sport. Daca pe Audi RS inseamna 420 de cai, atunci pe Skoda macar 300 sa fie, ... sau macar 250. Parerea mea ca "RS" ar trebui sa "sune" ca un brand, sa reprezinte un nivel de performanta la superlativ. Nu zic ca Octavia RS nu e o masina agila, dar e departe de masinile cu adevarat sport, sau mai ales de ce inseamna RS la Audi.

Ce sa mai zicem de Fabia Sport de 60 CP? Asta chiar e prea de tot!

Si ontopic as alege benzinara, dar sa-i scot sigla de RS.

Cred ca mi-am facut dusmani :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fabia Sport are 101 CP nu 60 si i se zice "Sport" nu ca ar avea 1000 de cai, ci ca are spoilere sport, volan sport, scaune sport, pedalier sport etc :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de off topic, dar trebuie sa raspund.

Citez de pe site-ul Skoda la lista modele:

"Noua Fabia Sport / benzina / 1.2 HTP / 60 CP / transmisie manuala - 5 trepte / 5 usi".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, am intrat pe site si am vazut... mea culpa la faza cu 101 cai (am confundat cu o versiune veche de Fabia 1) dar sustin motivul pentru care i se spune Sport.

ON: si ca sa fiu si on topic, aleg TDI datorita consumui scazut (mai scazut) si a cuplului.

Modificat de Andrey_sxg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!