Jump to content

Octavia RS


Clydeman
 Share

Confruntare intre RS-uri  

288 voturi

  1. 1. Care e mai tare si de ce?

    • RS TFSI
      190
    • RS TDI
      98


Postare recomandată

Desi ar tebui sa-mi expun o parere precisa, inca nu ma pot hotarara asupra problemei rs fsi vs rs tdi.Eu voi fi posesorul uni rs tdi,insa nu mai sunt convins ca am facut o alegere buna, mai ales dupa ce am vazut ca rs-ul tdi are atatea probleme cu dpf.Vreau sa cred ca s-au rezolvat.

In alta ordine de idei, inclin totusi sa votez spre varianta pe benzina,pentru sportivitata deplina a acestui model.Sunetul fantastic si turatiile inalte, la diesel nu le regasesti.AM inteles ca rs-ul tfsi are un sunet de milioane datorita esapamentului sport.Nu stiu daca tdi iti ofera macar in parte o asemenea simfonie.

Ce m-a oprit sa iau dieselul este consumul mult mai mare si deprecierea in timp mai accentuata a masinii la revanzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 189
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Boggy72

    17

  • B.o.g.d.a.n

    14

  • DORU_14

    13

  • sorin_balan

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pot sa iti spun ca nu ai facut o alegere rea. Sa stii ca in afara de sunetul de ture multe FSi-ul nu este mult mai presus de TDi. Chiar si cu DPF. DPF-ul nu ar trebui sa fie o foarte mare problema decat cand se merge (exagerat de) subturat, foarte mult in mediu si aglomeratie urbana s.a.m.d.

Oricum, chiar daca "vei fi" posesorul unui TDi iti zic de pe-acum "s-o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute" si te-asteptam sa ne spui impresiile abia dupa ce faci cu ea vreo 10-15.000km.

Cheerz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cheerz, apreciez parerea ta si iti multumesc pentru urari.Am folosit timpul viitor pentru ca masina imi va fi livrata pe la mijlocul lui octombrie daca este respectat termenul din contract. Stii(stiti) cumva daca "tonalitatea sportiva a esapamentului" expusa in pliantul publicitar este valabila si pentru varianta diesel, sau rs-ul diesel suna ca orice model echipat cu esapament de serie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred. Eu unul n-am remarcat, si-am condus cred ca 2. Oricum nu prea ai ce sa auzi la diesel, doar turbosuflanta e placut de auzit ;).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Votat 2.0 TFSI. Argumentele au fost deja insiruite de toti sustinatorii TFSI-ului (agilitate, performante sportive superioare, silentiozitate, lipsa DPF, etc...).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce-ntelege fiecare prin termenul (ambiguu dealtfel) "performante sportive".... aa, e vorba cumva de sound?? :P Si cu DPF-ul ce ai? Ai mers cu TDi cu DPF sa vezi vreo diferenta? Iti spun eu ca daca nu ti s-a intepenit turbina niciodata la ALH-ul tau atunci nu o sa ai (eventual) probleme nici cu DPF-ul. :D

Cheers.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand spun "performante sportive" ma refer strict la numere: timp 0-100 Km/h. La capitolul sunet mi-a placut mai mult cum a sunat cea pe benzina.

Ai dreptate, nu am simtit nici o diferenta (de la volan) intre o masina cu DPF si una fara. Totusi, teama de a nu trece prin ce au trecut multi posesori de RS TDI in ipoteza alegerii unui RS ma face sa am aceasta parere (poate prea subiectiva).

Modificat de DragosB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic totusi ca este putin subiectiva parerea cu privire la DPF; au fost intr-adevar probleme insa unele s-au rezolvat printr-o versiune imbunatatita a softului de calculator de motor, altele printr-o mai buna informare a utilizatorilor cu privire la functiile DPF-ului si necesitatea schimbarii stilului de mers etc. Si lucrurile se vor ameliora in continuare (zic eu), pana cand tot grupul VAG va trece la commonrail.

Cheerz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am votat diesel-ul pentru ca daca ar fi sa imi iau un rs de la skoda clar as alege diesel-ul.Eu nu judec asa cum o fac altii ca daca scrie pe spate rs tre sa fie musai benzinar.Sunt si la Audi si la Bmw masini echipate cu pachete aerodinamice,interioare si suspensii sport.La cat umblu eu cu masina si la stilul meu de condus un TFSI sigur nu m-ar lasa sub 15% consum pe cand dieselul cu o remapare dus la aprox 200cp o sa scot un consum zic eu de 10% in oras (vb de Timisoara).Eu sunt din ce in ce mai multumit de motoarele diesel (aici vb de motoare diesel in mintile lor) actuale.Mie imi place cum suna si dieselul meu cand o calc si cred ca sunt altele si mai speciale.Probabil cand o sa avem strazi ca in occident o sa imi iau un benzinar capabil dar in conditiile de fata ma gandesc ca nu merita un tratament asa dur,oricum imi plange sufletul cand le aud cum troncane de la gropi si denivelari.

Modificat de tzucul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, eu as vrea sa-mi comand un RS pe perioada targului si chiar sunt in dilema..am votat TFSI, dar totusi ma uit cu coada ochiului si la consum. NU stiu cat avantaj ar avea cuplul TDI-ului dus la 210cp fata de TFSI-ul dus la 280cp (asa voi duce masina, in fc de ce motor voi lua).

Ce ma mai retine la TDI este ca pana acum nu am vazut optiuni de tuning decat pana la 210cp, pe cand TFSI-ul poate fi dus pana la 313cp (normal cu un cost ridicat, dar se poate).

Modificat de qdonline
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

280 de cai pe fata ...mai greu de stunit/pus jos.Desi are modificari fata de motorul de pe Octavia RS , la S3 am consum de 14,1% in 1340 de km din care doar 200 au fost afara din oras.Pana saptamana trecuta cand am umblat zi de zi numai la ore super aglomerate aveam 13,5. Din punctul meu de vedere e un consum bun iar daca vei duce un 2.0 TFSI de la 200 la 280 cp cred ca vei avea cam la fel ca mine ( eu am mai putini cai dar si quattro).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersul prin oras a fost mai "sportiv", cu acceleratii puternice sau normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o supermasina, iti dorsc sa-ti ofere satisfactii depline incontinu (in limita timpului cat vei fi proprietarul ei :)))

consumul nu ma mira, e o benzinara superputernica.Cat a costat masina in final ddp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost ieri si am ridicat RS-ul TFSI de care povesteam.

Pot sa mai votez o data... si inca o data... si inca o data...? :)

Super masina... (fie si doar pe cei 6km cat am apucat sa o conduc)!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca ce ti-a spus DRAPAR nu a fost suficient, iti dau si eu un exemplu mai mic, de pe plaiurile noastre mioritice: urmareste-l la Campionatul National de Viteza in Coasta pe Puiu Rusu. "Se da" cu un golf... diesel. Mai mult nu-ti spun, astept impresii.

Cheerz.

Mai sunt si doua Seat Ibiza TDI in Campionatul National de Raliuri care se bat cu Citroen C2 kitcar, Fiat Punto kitcar, Citroen Saxo vts, Renault Clio rs ...

Cu toate astea pentru o masina sport as alege intotdeauna un motor pe benzina, asa ca am votat Tfsi :))

Modificat de bebeko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

XTI, nu ne-ai mai tinut la curent cu "evolutia" rs-ului tau. Sunt curios ce impresie ti-a creeat acum dupa mai multi kilometri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are acum cam 1700km, din care vreo 500 i-am facut eu.

Am scris ceva despre consum aici: http://vwforum.ro/index.php?showto...5086&st=200

In plus, pe un drum Bucuresti - Constanta - Mangalia - retur, a avut un consum de 8.3 l/100 km.

Nu pot face comparatii cu alte "sportive" pentru ca este prima masina cu asa putere cu care am mers mai in detaliu si suficient de mult (a, si singur o buna perioada!). :banghead:

Motorul (vezi poza) trage serios chiar si in regimul de turatii de rodaj (doar ocazional am ajuns la 4000rpm si o singura data la vreo 4500).

Am mai mers cu 2.0TDI 140CP si am o idee cum ar putea fi un Diesel (al meu nu se pune ca e prea "mic"), asa ca raman la opinia initiala ca pentru o masina cu care vrei sa mergi sport este potrivita.

Sigur, cu mare accent pe consumul mare pe care il inregistrezi in regim urban, mai ales Bucuresti.

Asta ar trebui sa fie un criteriu important la alegerea motorului - benzina sau motorina.

post-7757-1192090953_thumb.jpg

Modificat de XTI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am votat TFSI-ul. Am Octavia RS 1, iar urmatoarea masina va fi cu siguranta RS 2 TFSI. Fiind obisnuit cu performantele actuale nu as putea sa trec la un diesel... (poate doar ca o a doua masina, de sacrifciu) care pe deasupra nu egaleaza nici performantele masinii actuale. Cat despre consum... ce sa zic. M-am obisnuit cu 11-13 l in oras sau 7-10 in afara. Nu cred ca TFSI-ul va inregistra valori cu mult peste.

Modificat de D'evil69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ce greu e sa lasi 1.8T pt un diesel...cel mai important este calculul economic: daca nu rulezi peste 20-25.000km/an benzinarul este alegerea corecta pt o masina noua, la peste 25.000km/an dieselul este castigatorul. Restul tine de gustul fiecaruia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ce greu e sa lasi 1.8T pt un diesel...

Sunt convins ca intelegi de ce. (In sensul ca esti cel mai in masura.)

Modificat de D'evil69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Inteleg, normal, sunt la a 2-a masina cu 1.8T la rand. :icon_cool: Dar asa cum spuneam, asta tine deja de gustul fiecaruia. La mine insa se respecta si calculul economic, eu nedepasind 15.000km/an. Sa auzim de bine !

Modificat de DORU_14
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adresez o intrebare pentru cei car au testat ambele versiuni O 2 rs ( tfsi si tdi).Exista diferente notabile de performante dinamice in favoarea benzinarului sau doar diferente nesemnificative in favoarea tfsi-ului (referindu-ma la senzatii simtite).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferentele sunt mari dpdv al dinamicii.

TFSI-ul e mai violent, reprizele sunt mai rapide. Este o masina puternica si f vanjoasa.

TDI-ul e vivace, dar eu nu-l pot considera un sportiv. Un sprinteur rasat insa, da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doru 14, multumesc pentru raspuns,voi incerca cu siguranta frustarea performantelor mai slabe a tdi-ului comparativ cu benzinarul, insa voi compensa prin consumul semnificativ mai mic.Totusi ma asteptam ca valoarea cuplului mai mare al dieselului, sa mai reduca diferenta dintre cele doua modele.Viteza maxima ma intereseaza ma putin,insa ma gandeam ca reprizele sunt aproximativ egale, avand in vedere cuplul mai mare al tdi-ului.In ceea ce acceleratia 0-100 km/h,cred ca 1,2 secunde in favaorea tfsi-ului, nu reprezinta o diferenta substantiala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cifrele intrinseci nu arata - adevarat ! - diferentele reale de la volan. Insa ele sunt clare in favoarea TFSI-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!