Jump to content

Coduri de login


adihor
 Share

Postare recomandată

Intrebarea la care nu am inca raspuns este daca de vina e fiserul hexa sau interfata VagTacho care nu face citirea-scrierea cum trebuie. Totusi inclin sa cred ca de vina este interfata VagTacho (1.Daca fiserul original a fost citit gresit=interfata e de vina; 2.Daca fiserul original a fost citit bine si cind am incercat rescrierea a fost scris prost=interfata e de vina.). Cred ca ar trebui sa folosesc un VagCan Commander.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 127
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • draganuta

    11

  • terrabyt

    11

  • F l o r i n

    9

  • cuiuda

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca ai nevoie de fisier il am eu nemodificat dar si modificat, imi spui pe care il vrei si este al tau, masinile noastre corespund.

Cel care a scris la mine eeprom de la instrumentele de bord a folosit VagCan Commander.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-mi un pm cu adresa ta de e-mail. Scrie si numarul vag(1j5920xx6) De unde esti? te pot ajuta daca esti aproape de mine si nu desfacem nimic.

Daca scrii fisierul de la Spawn , daca il scrie corect, o sa functioneze tot in afara de pornirea motorului, adica imobilizarea o sa ramana activa.

Modificat de terrabyt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gindesc ca e posibil ca fisierul modificat de mine sa nu fi fost modificat corect (dar oricum nu stiu de ce cind am rescris fiserul original nu s-a rezolvat problema cu computerul de bord). VAG No. 1J5 920 826 C (VDO V13).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa aduc computerul de bord la starea initiala (de dinaintea scrierii fiserului modificat pt. ,,km rest pina la pompa''). VagTacho are optiunea ,,Reset Tacho (only VDO)''. Am activat aceasta optiune, s-a resetat bordul la starea anterioara de dinainte sa fi fost scris fisierul modificat si acum totul e ok dar nu am in computerul de bord optiunea ,,km rest pina la pompa''. Oricum bine ca am reusit sa rezolv masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mica problema: Dupa operatinea de codare a unui cip immo nou (reusita dealtfel) pe BC s-a modificat modul de afisare a usilor deschise. Daca inainte aveam pe BC o schita a masinii amplasata pe aceeasi axa cu masina, acum imi apare schita masinii perpendicular in partea de sus a BC. Sub aceasta imi apare in plus mesajul scris de usa deschisa(inainte nu-mi aparea aceast mesaj). In plus nu-mi mai afiseaza postul de radio sus( de fapt este foarte greu lizibil). Initial am dat vina pe BC dar masinuta apare acum exact in locul unde inainte era afisat postul de radio. Cum as putea sa-l fac ca inainte? Cred ca instrument clusterul vede acum BC-ul ca fiind unul mic si nu maxi. Astept si parerile voastre poate impreuna gasim o solutie. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sm33

Verifica daca codarea bodului e facuta corect.

C00,Instrument Cluster (J285) Coding

C01,??xxx: Options

C02,+01 = Brakepad Warning active / +02 = Seatbelt Warning active

C03,+04 = Washer Fluid Warning active

C04,+08 = Seatbelt Warning active (NAR only)

C05,+10 = Seatbelt Warning Driver & Passenger active (NAR only)

C06,+16 = Secondary Display (Radio/Navigation) active

C07,xx?xx: Country

C08,1 = Europe / 2 = USA / 3 = Canada/Mexico/Latin America

C09,4 = Great Britain (GB) / 5 = Japan / 6 = Saudi Arabia / 7 = Australia

C10,xxx?x: Service Intervals

C11,0 = fixed Service Intervals (PR-QG0) without Oil Level/Temperature Sensor

C12,1 = flexible Service Intervals with Oil Level/Temperature Sensor (PR-QG1)

C13,2 = fixed Service Intervals with Oil Level/Temperature Sensor (PR-QG2)

C14,3 = without Service Intervals (USA/Canada)

C15,xxxx?: Distance Impulse Number (K-Value)

C16,0 = All Engines/Transmissions (Impulse via CAN)

C17,1 = 4345 Impulses/Km or 6991 Impulses/Mi

C18,2 = 3528 Impulses/Km or 5677 Impulses/Mi

C19,3 = 4134 Impulses/Km or 6651 Impulses/Mi

C20,4 = 3648 Impulses/Km or 5870 Impulses/Mi

Oricum primele 2 cifre iti creaza problema. Soft. codingul ar trebui sa fie 19114 (sau 17114). Ca sa-ti pot spune exact spune-mi care este soft.coding-ul actual.

Modificat de draganuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudatenie constatata la fiserul modificat pt. rest pina la pompa din bordul meu! Cind l-am comparat cu originalul avea 39 de diferente?!? Ar fi trebuit sa aiba NUMAI 1 singura la E1 in loc de C1? Cred ca am gresit editarea fiserului si din aceasta cauza mi-a crapat initial bordul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ai gresit nimic, si eu am gasit mult mai multe modificari in fisier cand l-am recitit dupa ce i-am facut modificarea pentru a arata dist. pana la pompa.Si bordul nu a luat-o razna, functioneaza OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit epromul de la IC, l-am modificat pe loc, l-am verificat imediat (avea o singura diferenta C1- era E1), l-am rescris tot cu VagTacho si acum am rest km pina la pompa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca data trecuta ai mai facut porniri/opriri de motor intre citire si scriere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ingerul_danutz

pt 1.6 AHL care este codul de logare pt motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare la toata lumea!cine ma poate ajuta si pe mine cu un cod de login pt. motor(Ake,2.5 tdi 180 cai),la masina din semnatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,

nu stiu daca am ajuns bine aici. am vreo ora si jumate de cand caut un lucru despre computerul de bord.

spuneti-mi va rog prin ce metode si ce nivel de cunostinte, ustensile, software trebuie sa ai ca sa poti schimba limba computerului din germana in engleza.

imi cer scuze daca am postat gresit

...va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@draganuta- este corect ce ai zis.

@b0gdan4you- ai PM

@Swat Cat - nu prea am inteles ce vrei sa zici cu gresit, daca e gresit si inainte de a-l modifica atunci ceva nu functioneaza corect in bord si inainte.Si chiar daca e corupt se poate pune de la alt bord(bineinteles acelasi model) ,se fac adaptarile si functioneaza ok. :icon_thumright:

salut,

spune-mi, daca se poate, care e metoda de calcul prin care ai modificat adresa 0x416 din C1 in E1?

multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cuiuda inceraca asa:

Pt schimabrea limbi trebuie VAG-COM sau VAS pentru a face adaptarea .

Procedura:

[select]

[17 - Instruments]

[Adaptation - 10]

Enter channel 04

The available languages are :

00001 - German

00002 - English

00003 - French

00004 - Italian

00005 - Spanish

00006 - Portuguese

[save]

Mai multe detalii gasesti aici http://vwforum.ro/index.php?showtopic=6841

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Posturile in care se discuta despre functia Range le-am mutat in topicul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor.Cu ajutorul vostru am reusit sa ii activez functia Range unui prieten cu un Golf4 din 2002.

Am vazut acum ca se poate activa si iluminarea ceasurilor de bord.Problema este ca nu stiu exact procedura.La activarea functiei Range a fost ceva mai usor pentru ca a trebuit modificat doar c1->e1 .

Imi poate explica cineva procedura mai detaliat ?Am citit ce s-a scris aici dar nu am reusit sa inteleg concret ce trebuie facut.

Atasez si eeprom-ul deja modificat cu Range activat al prietenului meu.Si as mai avea o rugaminte , la tipul sau de bord se poate activa Welcome la punerea contactului?Are Bc mic.

Link download eeprom

Modificat de ToledoGl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pt un golf 4 variant 2006 1,9 101 cp se poate activa functia range?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt un golf 4 variant 2006 1,9 101 cp se poate activa functia range?

99% se poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut un VW Transporter care avea setat ca atunci cand puneai cheia in contact se aprindeau acele indicatoare. Doar ele.

Deci se pare ca merge si pe VW...

salut... ai reusit sa rezolvi cu iluminarea cand pui contactul?

baftosule :(!!!!

Baftos? :D Adica de ce? :-? :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 3 months later...

la un golf IV din 2000 ALH si Bora 2001 se poate activa functia Range ?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU se poate activa functia range...doar daca din intamplare ai bord VDO :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor 1.6 SR 8V benzina, AKL...vreau sa modific ralanti-ul, acum am ~800 si vreau pe la ~850...

Cum fac asta?

Am tot citit pe forum si nu am gasit nimic concret ...la ce am gasit imi trebuie un cod de login la motor ... care ar fi ala la motorul meu

Am computer SIMOS...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!