Jump to content

Logo VW (de pe volan)


Komissar
 Share

Postare recomandată

Salut,

Stie cineva povestea logo-ului de pe volanul Beetleului - ma refer la desenul cu un castel si un cerb stilizate.

Ce reprezinta, cine este autorul, si pe ce alte masini mai apare (de type 3 sunt sigur ) si de cand pana cand (ani ) a fost folosit?

Am atasat o poza cu cel de pe volanul meu, pt. a fi mai specific.

post-8329-1167657640_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala e lup, nu cerb. Logo-ul vine de la Wolfsburg, adeca, pe romaneste, "Orasul lupului" :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elkan peter emil
Salut,

Stie cineva povestea logo-ului de pe volanul Beetleului - ma refer la desenul cu un castel si un cerb stilizate.

Ce reprezinta, cine este autorul, si pe ce alte masini mai apare (de type 3 sunt sigur ) si de cand pana cand (ani ) a fost folosit?

Am atasat o poza cu cel de pe volanul meu, pt. a fi mai specific.

si pe de altaparte in poza este buton de claxon pt ovali rara piesa

si aftermarket e destul de piperat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Yep... :) Este butonul pt. claxon de la VW-ul meu ... :) Din pacate butonul propriu-zis (contactele ) este busted :( -asa am luat-o - acum are doar rol decorativ.

RaduI -> Merci pt. clarificare- am cautat pe net. "Wolfsburg" si am gasit informatii.

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sapand subiectul am dat de o mica istorie a volanelor uzate de VW Kafer cat si a emblemei din centrul sau.

1. 1938-1948: Primul volan KDF-Wagen; negru, trei brate. Stema era aurie si avea functia de claxon.

2. 1979-1951: Model numit "violin" - preferatul meu. Trei brate, alb, cu niste adausuri de spite metalice fine, de aici si numele de instrument muzical. Stema continua aurie.

3. 1949 - 1455: Doua brate, botezat "aripi de liliac". Stema de plastic cu auriu.

4. 1955 - 1959: Tot doua brate dar apare si inelul legat de butonul claxonulului

5. 1959 - 1970: Probabil cel mai faimos din istoria VW. Arcul calaxonului capata forma unei semiluni. Din acest an VW Brazil monteaza in centru stema orasului Sao Bernardo do Campo in locul stemei orasului Wolfsburg cu inscriptia "Paulistarum Terra Mater" - moto al statului federal brazilian Sao Paulo unde se fabrica broscuta.

6. 1959 -1962: Trei ani VW a oferit aceasta varianta pe modelul sedan. Culorile folosite erau: verde si albastru pastel in ton cu butoanele de bord. Volanul este similar cu cel de mai sus. Stema era argintie. Model montat pe versiunile de lux.

7. 1965 - 1966: A fost lansat cel mai spartan model. Semiluna centrala nu era cromata ci vopsita. Similar cu cele doua modele de mai sus. stema e tot argintie.

8. 1970 - 1973: Se fabrica numai din plastic negru, cu aceiasi semiluna pt claxon, cu diferenta ca bratele sunt putin inclinate in jos la modelele Karmann-Ghia, Variant si TL

9. 1974 - 1980: Cea mai radicala mutare. Volanul este botezat "bumerang" si este similar cu cel montat pe Passat. Doua brate late acoperite de plasic. Bratele actionau claxonul.

10: 1974: VW lanseaza versiunea 1600S. Volanul este sportiv cu trei Brate marca Walrod. Diametrul sau este mai mic si bratele au forma literei V. In centru apare stilizat un steag de "finish" si literele XK

11. 1981 - 1986: Volanul este imprumutat de la Golf cu diametrul de 38 cu doua brate in forma de V rasturnat. Stema din centru este similara ci simbolul actual VW.

12. 1993 - 1996: Continua imprumutul de repere Golf. Volanul are tot doua brate in forma de V rasturnat, dar cu o deschidere mai mare a unghiului. Stema din centru este cea utilizata si azi de VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sapand subiectul am dat de o mica istorie a volanelor uzate de VW Kafer cat si a emblemei din centrul sau.

1. 1938-1948: Primul volan KDF-Wagen; negru, trei brate. Stema era aurie si avea functia de claxon.

2. 1979-1951: Model numit "violin" - preferatul meu. Trei brate, alb, cu niste adausuri de spite metalice fine, de aici si numele de instrument muzical. Stema continua aurie.

3. 1949 - 1455: Doua brate, botezat "aripi de liliac". Stema de plastic cu auriu.

4. 1955 - 1959: Tot doua brate dar apare si inelul legat de butonul claxonulului

5. 1959 - 1970: Probabil cel mai faimos din istoria VW. Arcul calaxonului capata forma unei semiluni. Din acest an VW Brazil monteaza in centru stema orasului Sao Bernardo do Campo in locul stemei orasului Wolfsburg cu inscriptia "Paulistarum Terra Mater" - moto al statului federal brazilian Sao Paulo unde se fabrica broscuta.

6. 1959 -1962: Trei ani VW a oferit aceasta varianta pe modelul sedan. Culorile folosite erau: verde si albastru pastel in ton cu butoanele de bord. Volanul este similar cu cel de mai sus. Stema era argintie. Model montat pe versiunile de lux.

7. 1965 - 1966: A fost lansat cel mai spartan model. Semiluna centrala nu era cromata ci vopsita. Similar cu cele doua modele de mai sus. stema e tot argintie.

8. 1970 - 1973: Se fabrica numai din plastic negru, cu aceiasi semiluna pt claxon, cu diferenta ca bratele sunt putin inclinate in jos la modelele Karmann-Ghia, Variant si TL

9. 1974 - 1980: Cea mai radicala mutare. Volanul este botezat "bumerang" si este similar cu cel montat pe Passat. Doua brate late acoperite de plasic. Bratele actionau claxonul.

10: 1974: VW lanseaza versiunea 1600S. Volanul este sportiv cu trei Brate marca Walrod. Diametrul sau este mai mic si bratele au forma literei V. In centru apare stilizat un steag de "finish" si literele XK

11. 1981 - 1986: Volanul este imprumutat de la Golf cu diametrul de 38 cu doua brate in forma de V rasturnat. Stema din centru este similara ci simbolul actual VW.

12. 1993 - 1996: Continua imprumutul de repere Golf. Volanul are tot doua brate in forma de V rasturnat, dar cu o deschidere mai mare a unghiului. Stema din centru este cea utilizata si azi de VW.

are cineva posibilitatea sa gaseasca si ceva poze (macar la cateva dintre categoriile de mai sus...)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

netu e mare .... google + "volkswagen"+"logo"+"crest"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

elkan peter emil

asta e model 55

post-1526-1167823877_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La typ 3 am identificat pina acum 4 variante de volan: cel clasic ca la broasca (in doua "spite") cu semicerc la claxon si fara (au in centru stema Wolsburg) si cele model nou gen "pasat" puse dupa 1970/71 care au pe capacul volanului stema Wolsburg in doua variante: gofrata in relief direct pe capac sau ca ornament separat in doua culori ca la modelele vechi (argintiu si negru). La acestea din urma si capacul volanului are marginea argintie. Cand vremea de afara o sa permita am sa fac niste poze :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o poza la varianta mai rara "pasat" cu ornamentul argintiu cu negru.

post-41-1168082501_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un logo "Wulfsburg" fotografiat acm un an si ceva de mine pe un VW beetle... in fata langa manerul cromat de la capota ...

Stie cineva daca e "original" ?

post-8329-1168165358_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un logo "Wulfsburg" fotografiat acm un an si ceva de mine pe un VW beetle... in fata langa manerul cromat de la capota ...

Stie cineva daca e "original" ?

e original. pacat ca e macelarit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
e original. pacat ca e macelarit.

Si RAR! As vrea si eu unu :) l.... Daca stiti pe cineva, undeva..... Va sunt recunoscator. Incercati pe PM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si RAR! As vrea si eu unu :) l.... Daca stiti pe cineva, undeva..... Va sunt recunoscator. Incercati pe PM

am eu, in stare buna, aproape NOS- 50E

best colection

post-625-1169335062_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, sunt amator..... un volan de Ovali cu sigla cu tot. Cum facem ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, sunt amator..... un volan de Ovali cu sigla cu tot. Cum facem ?

bogdane, eu ziceam de sigla cu wob de pe capota fata de sub ornament ca aia vroia dihorul...

pt tine cred ca am si volan doar ca trebuie sa vad pe unde este, si am si emblema dar nu e completa, ci doar mijlocul... trebuie sa fac la strung sau freza din aluminiu piesa pe care sta embema dar nu stiu sa iti zic cand ajung... keep in touch 0742 111448

Modificat de DoPo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!