Jump to content

faruri cu xenon


robert_lungu
 Share

Postare recomandată

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ham04

    20

  • F l o r i n

    6

  • mpa@tuninggarage

    4

  • Al Bundy

    4

Pentru inceput am facut rost de lupe, Morimoto H1 mini 3". Sper sa merite investitia si efortul aceasta modificare :) Nu prea am vazut imagini sau reviewuri la aceste lupe pe Leon 1P sa-mi dau seama cum se vede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana voi monta lupele pe masina si voi pune instalatia xenon, vreau sa incerc sa prind un pin de masa pe ele pt a putea folosi pe viitor daca va fi cazul si becuri H1 halogen. Cum becul halogen H1 are doar un pin de + pe el ii trebuie si un pin de masa care va trebui sa fie la indemana. A mai incercat careva operatiunea asta ? As avea nevoie de o sugestie cum trebuie facuta treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Am o intrebare. Vreau sa imi pun pe masina o instalatie xenon, dar eu am pe masina si o instalatie magnat de 600w. Deranjeaza cu ceva amplificatorul si bassul la instalatia xenon ?? :D  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca este cat de cat ok kit-ul achizitionat, nu trebuie sa ai probleme din cauza lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat pana la urma si legarea la masa a lupelor bixenon. Practic am legat prin cleme de sertizare un cablu la cablu de - de la becul halogen de faza lunga. Acest cablu legat vin cuplat in mufa de la becul H7 de pe faza scurta. De acum urmeaza operatiunea cea mai grea, decapsarea farurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns in faza finala in care voi monta lupele in far. Instalatia xenon am testat-o pe faza lunga pana acum si merge brici, fara interferente cu radioul cu statia, fara erori de bec ars, totul ok. Am luat-o de aici de la mine de la o firma de tuning. Urmeaza operatiunea cea mai grea, de desfacere a farului. Cu ce e mai bine sa incerc cu suflanta cu aer cald sau merge mai bine la cuptor incalzite ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 2 zile de chinuiala cu farurile (chiar nu e deloc usor sa dezlipesti farurile), am reusit sa montez lupele inauntru...Am ales sa fac singur treaba si ajutat de cativa colegi din cadrul service-ului unde lucrez. Daca ar fi s-o iau de la inceput cred ca as face un efort si as veni cu masina la cineva care chiar se ocupa cu asa ceva, nu mi-as mai bate capul. Prima problema depistata a fost ca primul set de ornamente erau prea mari, bateau in sticla farului, al doilea set de ornamente nu mai ating asa de tare in sticla  dar sunt scurte si implicit se vede o parte din mecanismul lupei (pozele atasate demonstreaza cele spuse). Trecand peste prima problema apare a doua problema. Cu farurile reglate totusi ma asteptam sa bata mai bine pe laterale noaptea, dar nu bate mai bine ca becurile halogen pe care le-am avut, in schimb faza lunga e dementiala. A treia problema si cea mai urata e faptul ca pe drumurile denivelate, unde masina tremura, imi tremura si lumina pe drum, probabil lupele creaza un tremur in far datorita greutatii. Vreau sa ma mai lamureasca cei care si-au montat pe Leon 1p xenon cu lupe Morimoto, daca patesc la fel ca mine, sau daca este vreo rezolvare la neplacerea asta.

 

Poze:

 

https://www.dropbox.com/s/i0lmpijqhwruft3/Photo%2030.10.2015%2C%2012%2055%2003.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/dccss6huxpl30i9/Photo%2030.10.2015%2C%2012%2054%2056.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/k41qcl4wmhvuhbj/Photo%2030.10.2015%2C%2012%2054%2050.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/3lx2y61kcmmcg5t/Photo%2030.10.2015%2C%2012%2054%2046.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/9o9g2vgmpl3pe1k/Photo%2030.10.2015%2C%2012%2054%2040.jpg?dl=0

https://www.dropbox.com/s/lkge7p13p4safg5/Photo%2029.10.2015%2C%2007%2047%2032.jpg?dl=0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Pana la urma am montat si eu un kit xenon h7 de 35w cu temperatura de 6000k. Ce pot sa spun este ca diferenta e una enorma dintre halogen si xenon. Am si o intrebare. Asa dau xenoanele blitz/flash cand sunt pornite ? Am auzit ca e ceva normal, deaia intreb aici ca sa fiu sigur, ca voi stiti mai bine :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU , nu trebuie sa dea blitz. si cu 6000k sa ne spui ce vezi cand ploua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

 

Salut!

 

Tremuratul nu il poti elimina definitiv, dar poti sa-l ameliorezi foarte mult folosind garniturile din dotare ale lupelor. Cea mare o pui in spatele lupelor, practic sa fie partea de contact intre lupe si oglinda farului. Strange cat poti de bine piulita din spatele oglinzii si nu ar trebui sa mai tremure decat pe drumuri foarte rele.

 

Din ultima poze vad ca ai becuri de diferite temperaturi ale culorii, dreapta lupa pare 4300K iar stanga pare 6000K. Asa cum ti s-a spus si de catre alti colegi, pe 6000K se va vedea foarte bine, cu exceptia vremii cu ceata sau cu ploaie densa. Eu am un 5000K sau 5500K la xenon, e suficient de alb pentru gustul meu si suficient de vizibil pe ceata (testat), dar parca as inclina sa le schimb cu un 4300K (aduce mai OEM si in plus vizibilitatea pe ceata sau ploaie e mult mai buna).

 

Ornamentele de lupa se pot taia, ajusta, revopsi. Dar la fl de bine poti apela la cei care le vand sa iti spuna ce s-ar potrivi mai bine pe masina ta. La mine initial au venit c ornamente Gatling gun, dar apoi a gasit alte ornamente care seamana foarte bine cu cele OEM de pe A4 B7, Iris se numesc.

https://www.retrofitlab.com/en/projector-shrouds-1/gatling-gun-1.html- masoara distanta de la oglinda la lupa si vezi ce s-ar potrivi mai bine. Daca dai click pe ornament, la specs ai dimensiunile.

 

In general, lupele focalizeaza lumina, ceea ce inseamna ca vor lumina mult mai bine inainte, fara a lumina in sus, dar asta in detrimentul iluminarii in lateralul masinii. Daca le vei regla sa bata mai in stanga si mai in dreapta, vei avea iluminarea mai buna in lateral, dar vei pierde iluminarea pe centru, care va deveni spalacita. Regleaze-le exact ca pe halogen, in felul asta nu vei deranja pe nimeni care vine din fata, eventual trage putin de cel de pe dreapta, mai spre exterior pentru a vedea mai bine marginea drumului. Nu le inclina, doar din reglajul farului stanga-dreapta.

 

Cand mai ajung in Piatra, poate iti dau un semn sa le vezi pe ale mele :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns. Ce-i drept garniturile nu le-am montat pt ca daca le puneam, nu mai puteam prinde bine piulita de filetul lupei si nici nu mai puteam atasa soclul pt becul H1. Tremura practic tot ansamblul lupa-oglinda-suport oglinda, nu e doar lupa, ci tot ansamblul respectiv, parca sunt becuri de TIR. Asta ma scoate din sarite, e frustrant. Cu ornamentele pana la urma as putea dormi noaptea linistit, arata aiurea, dar aspectul nu primeaza la mine, important e sa fie ok, sa nu mai tremure. 

Cat despre becuri, din poze pare ca as avea un bec de 6000k, dar nu e asa, amandoua sunt de 4300K, balansul de alb al camerei foto (telefon) posibil sa dea rateuri pt ca am becul xenon aprins, si alaturea e becul de pozitie aprins care are lumina foarte calda. Farurile au fost reglate corespunzator de colegii mei din service, nu orbesc deloc nici cu ele in pozitia "0" decat daca drumul e foarte denivelat (atunci imi mai iau un flash, doua de la altii).

Per total ma declar multumit, dar era super multumit daca nu aveam problema cu tremuratul. Sunt curios daca alti colegi care poseda Leon 1p si care si-au pus lupe Morimoto de 3" au aceeasi problema ca mine. 

 

La ornamente. Initial cu lupele am comandat tipul "Bullet" https://www.retrofitlab.com/en/projector-shrouds-1/bullet.html

 

Erau ok, acopereau toata lupa pana la oglinda, dar atingeau in sticlar de la far. Si am inlocuit dupa cu tip "Iris" https://www.retrofitlab.com/en/projector-shrouds-1/iris-1.html Astea parca nu mai ating in sticla de la far, dar lasa distanta aia urata pana la oglinda.

Modificat de ham04
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista diferenta de focalizare sau lumina intre 2.5" s 3". Tine doar de aspect, cum se incadreaza lupa in far. Cred ca doar la dimensiuni si greutate sunt diferente. Daca ai sa te uiti la mine, pe topicul Audi, ai sa vezi ca initial ornamentele erau ok ca si dimeniuni, dar nu parea "de acolo", cu IRIS au un aspect aproape OEM. Cred ca tot ansamblul iti tremura pe de o parte de la lipsa garniturilor de cauciuc, care atenueaza vibratiile si nu se mai transmit direct in lupa, un fel de "autoleveling" daca imi e permis :). Dupa 3 variante incercate, un singur lucru as mai adauga, la mine si anume 2 relee care sa inchida led-urile pe care le folosesc pe post de "lumini de zi", cand pornesc faza scurta, dar imi trebuie timp sa dau iar totul jos (bara, faruri, sticle) si pe cineva dispus sa imi dea sfaturi electrice.

 

Am pus niste poze cu inainte si dupa ca sa iti faci o idee cum ar rebui sa vina si la tine pe masina dupa ce gasesti ornamentele adecvate.

 

PS: "Ce-i drept garniturile nu le-am montat pt ca daca le puneam, nu mai puteam prinde bine piulita de filetul lupei si nici nu mai puteam atasa soclul pt becul H1." - Nu cumva nu ai pilit marginile la soclu pe spatele oglinzii? Ca asa am patit eu prima data si nu intelegeam de ce, dar pentru ca sunt aele urechiuse de prindere de la H7 nu ai cum sa scoti filetul de la lupa suficient de mult si nici nu poti strage piulita cum trebuie pe spate.

post-22674-0-23603000-1446706534_thumb.j

post-22674-0-26472600-1446706543_thumb.j

post-22674-0-79088800-1446706552_thumb.j

post-22674-0-90305000-1446706563_thumb.j

Modificat de grp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Initial cu care vorbeam despre dimensiunea lupelor, toti imi recomandau alea de 3" ca focalizeaza mai bine, bat mai bine si pe lateral...si am ales de 3" daca tot desfac farul sa pun ceva ca lumea. Nu stiu daca o sa ma mai bag eu iar sa desfac farurile, sa aranjez pe acolo, o sa apelez la cineva cu experienta pe partea asta. Ma gandeam daca nu se pot scoate oglinzile de faza scurta si prinsa lupa in locul lor, s-ar putea face asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Initial cu care vorbeam despre dimensiunea lupelor, toti imi recomandau alea de 3" ca focalizeaza mai bine, bat mai bine si pe lateral...si am ales de 3" daca tot desfac farul sa pun ceva ca lumea. Nu stiu daca o sa ma mai bag eu iar sa desfac farurile, sa aranjez pe acolo, o sa apelez la cineva cu experienta pe partea asta. Ma gandeam daca nu se pot scoate oglinzile de faza scurta si prinsa lupa in locul lor, s-ar putea face asta ?

 

Cum ai desfacut farurile ? Sunt si eu interesat de metoda:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu un pistol cu aer cald sau suflanta, setezi o temperatura de cam peste 300 grade si dai  pe marginea unde este prinsa sticla de suportul de plastic. Dupa ce se incalzeste zona, se inmoaie masticul, cu o surubelnita lata incepi sa faci un pic de joc in acel canal si sa sectionez masticul. O alta metoda de dezlipire e sa bagi farul la cuptor timp de vreo 5 minute, tot asa pe la 200 de grade sau mai mult. Unii zic ca metoda asta e mai usoara, se dezlipeste mai usor. Eu nu am avut unde s-o incerc, ca farul e mare la Seat Leon si nu incape in orice cuptor :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Grp  ." - Nu cumva nu ai pilit marginile la soclu pe spatele oglinzii? Ca asa am patit eu prima data si nu intelegeam de ce, dar pentru ca sunt aele urechiuse de prindere de la H7 nu ai cum sa scoti filetul de la lupa suficient de mult si nici nu poti strage piulita cum trebuie pe spate."

 

 

Daca pilesc zona respectiva ar avea vreun rezultat benefic asupra vibratiilor ? Mai stiu pe cineva cu Leon si lupe Morimoto, si el nu a pilit zona, a pus doar garnitura, iar lui nu-i vibreaza lupele decat pe drumuri rele, denivelari urate. Sambata dau jos farurile si montez noile ornamente, si o sa pun si acele garnituri si in final sper sa fie ok.

Modificat de ham04
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garniturile sunt pentru vibratii. Pe spatele oglinzii, pana nu am pilit acele margini nu am putut strange cum trebuie lupa, cu acea piulita din pachet.

 

Uita-te la acest videoclip, la 1:13 ala le rupe cu un cleste, eu le-am pilit cu o freza. Astfel piulita se poate strange cum trebuie si tabla pe care vei prinde siguranta sta bine.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un pic diferita oglinda de la Audi A4 fata de cea de Leon...dar stiu cam cum sta treaba acum, m-am lamurit ce si cum sa fac. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am descoperit ca daca invarti de bec in soclul lui, diferta cum este focalizata lumina. De fapt sursa vibratiilor poate fi chiar de la becuri, ele sa tremure. Azi am refacut farurile, am desfacut, am montat garniturile, am strans bine, am lipit farurile si la proba de drum din seara asta, am descoperit ca lumina tremura in continuare pe denivelari. Acasa am desfacut capacul in spate la far, si am miscat de bec, si se invarte relativ usor stanga-dreapta, asa am vazut ca lumina proiectata isi schimb unghiul, poate sa bata mai mult in lateral sau mai putin. Culmea ca dupa ce am facut treaba asta cand am dat sa inchid masina din telecomanda, nu mai functiona inchiderea centralizata. A trebuit sa misc iar de becuri, sa pun contactul si abia ulterior si-a revenit si inchiderea din telecomanda...ciudata chestie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Postez 2 video-uri filmate de mine pt a va face o parere cum se vede cu retrofitul xenon pe lupe Morimoto.

 

filmat pe carosabil umed

filmat pe carosabil uscat

 

Farurile au fost mai tot timpul coborate in pozitia "1" pe alocuri le-am ridicat la "0". Desi nu orbesc pe nimeni in pozitia "0" prefer sa le tin la "1" pt ca pe drumurile denivelate sau in capat de deal le mai vine lumina in ochi celorlalti participanti la trafic.

 

Per total sunt multumit cum se vede, in toate conditiile sunt net superioare halogenului.

 

P.S: in realitate lumina este mai puternica si lateralele sunt mai bine luminate decat in filmare....atat poate capta senzorul telefonului :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Intreb si aici, poate primesc un raspuns legat de curiozitatea mea. Din ce stiu farurile OEM cu xenon care se pun din fabrica pe Leon 1p se pot monta ulterior pe o masina care are faruri halogen. Se folosesc niste adaptoare si se codeaza din vag-com ulterior. Centrala mea suporta xenon, dar vreau sa stiu daca montez farurile cu xenon OEM pe Leonul meu, va functiona reglajul farurilor pe inaltime de la butonul din habitaclu ? Eu am avut lupe replica Morimoto Mini H1 instalate. As face un upgrade pe viitor la faurile cu xenon Valeo care s-au pus pe Leon 1p dar nu stiu daca o sa-mi mearga reglajul pe inaltime, avand in vedere ca la farul cu xenon comanda este data de senzorii cu autoleveling.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai trebuie sa faci retrofit si la senzorul(/ii) de autoleveling; din rotita de pe bord nu o sa mearga reglajul, insa poti sa le reglezi manual cu un imbus/torx.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!