Jump to content

H&R sau Eibach?


mmneg
 Share

Postare recomandată

masina lui bogdan are o tinuta excelenta dar surprinzator, are si confort. ruliul la viteze mici este inexistent, comparat cu masina mea la care se simte destul.

ideea este urmatoarea: pe mine ma intereseaza cel mai mult look-ul si nu performanta (dar cu o functionare perfecta a masinii) drept urmare caut varianta care imi lasa cel mai mult masina. varianta weitec a fost una de buget, nu zic ca e proasta dar la mine nu a avut rezultatul scontat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu il astept pe im57orm sa vad cum e cu D2..poate iese ceva :)

Sunt in vama ma duc maine sa le iau...dar din pacate nu sunt cand o sa le pun ca nu mai am carnet:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare de incepator... :)

as vrea sa ma mai apropii si eu putin de asfalt, dar nu cu mult - 2 max 3 cm. ce imi recomandati? merita doar atat? (mai mult nu vreau k mi e frica de drumurile noastre toate.. )daca e doar asa putin merg schimbate doar arcurile? niste producatori (am vazut un "vs", deci banuiesc k astia 2 ar fi ok)/ niste preturi orientative?

Thanks a lot!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru preturi eibach: importatorul http://www.racingnick.ro/ sau ebay

pentru h&r sincer nu stiu ce sa iti dau. poate pitstoptuning.ro

iti recomand sa cauti mai intai pe siteurile producatorilor si apoi sa intrebi dupa cod. sa te documentezi putin. o sa primesti raspuns mult mai repede decat daca abordezi problema "vreau si eu niste arcuri pt masina..." ;)

depinde ce cauti look sau performanta? 2 cm nu sunt prea vizibili privit in ansamblu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am ridicat masina cu 20mm, in service. Pt ca stiam ca au facut asta am vazut diferenta... insa nimeni dintre prieteni nu s-a "prins" E destul de greu de vazut o diferenta de 20mm.

Acum insa pot parca masina "la bordura", si pot circula prin craterele tarii mai bine ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu as sfatui pe nimeni sa puna decat arcurile. amortizoarele nu lucreaza la parametrii normali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu doar pt look vroiam... dar cred ca aveti dreptate: doar 2 cm nu sunt chiar sesizabili. cum ziceam si mai sus, mai mult nu m-as risca - mai tb sa merg pe unele drumuri mai nasoale si asa am avut ceva pb cu scutul...;) (masina cred ca a fost o echipare "sportline" or sth la vremea respctiva, e mai putin cocotata decat altele "normale")

mersi mult pt raspunsuri! ;)

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faptul ca e mai joasa decat altele poate fi dat de uzura suspensiei. la mine se lasase 1.5cm din uzura cand am ales sa o schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt de acord cu tine ca poate fi si asta o cauza ... dar la mine nu e; masina a fost asa de cand o am si e verificata destul de des de eventuale jocuri, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

eu am comparat PLUSul meu SPORTLINE (suspensie sport VW) cu alt PLUS fara suspensia sport... diferenta la toate rotile + linia de spate a bandoului cu fix 20mm ..

Intre cele doua masini se vedea ca a mea "sta mai jos"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mi-am pus suspensia pe masina ,e super...e setata la service-ul de unde am pus-o pe masina,pe spate 3 din 18 pozitii pe duritate si pe fatza 13 din 36 parca...ca sa va dati si voi seama cum e...pozitia 0 inseamna cel mai moale.Pot sa va zic ca sunt extraordinar de multimit am condus masina aprox. 2 km diferenta este imensa ,avand in vedere ca pe spate este cum era inainte cu arcurile h&r si amortizoarele bilstein,iar fata e foarte greu sa o misti :blink: !In acelasi timp sunt si comfortabile,adica sa nu va ganditi la comfortabilitatea suspensiile de serie dar nici nu iti rup dintii!

Oricum ,toti care le-au vazut au zis ca...SUNT CELE MAI SEXY SUSPENSII PE CARE LE-AU VAZUT :lol:

d2racingcoiloverri2.th.jpg

Modificat de im570rm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai nea, oamenii astia nu au si ei un application list ? Io unde vad daca D2 e si pentru masina mea ?

PS : Sper ca ai tras si tu niste poze reale cu ale tale inainte sa le pui pe masina !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@fusco da exista si pentru tine...

Am atasat eu lista de masini la care se poate;) .Au mai multe modele,street,track,rally si drift ...sunt sigur ca asta din urma o sa va intereseze cel mai mult. :)

TCM turbo si cu mine am reusit ,de vineri sa devenim distribuitori oficiali D2 in romania!

O sa facem un topic separat unde o sa puteti sa comandati aceste suspensii...pretul lor va fi 1000 de euro.Eu zic ca este un pret foarte rezonabil.

O sa putem aduce si frane cu 8 pistoane!

Pagina lor este www.d2racingsport.com

DALL_Available_Car_Models.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aham, gasisem intre timp pdf-ul. Faza e ca deja observ o diferenta intre pdf si xls pus de tine aici. In pdf la GTI spring rate pe fata e 8.5 iar in Xls e 7.4. Spune-mi si mie te rog arcurile sunt aceleasi pentru cele 4 categorii ( racing, drift...) si numai amortizoarele difera ? De asemenea, daca sunt reglabile in duritate si pe inaltime, nu de aici ar trebui facut reglejul intre cele 4 categorii ? Unde sunt diferentele ? Ceea ce as vrea sa vad iarasi ar fi cu cat coboara garda fata de stock !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aham, gasisem intre timp pdf-ul. Faza e ca deja observ o diferenta intre pdf si xls pus de tine aici. In pdf la GTI spring rate pe fata e 8.5 iar in Xls e 7.4. Spune-mi si mie te rog arcurile sunt aceleasi pentru cele 4 categorii ( racing, drift...) si numai amortizoarele difera ? De asemenea, daca sunt reglabile in duritate si pe inaltime, nu de aici ar trebui facut reglejul intre cele 4 categorii ? Unde sunt diferentele ? Ceea ce as vrea sa vad iarasi ar fi cu cat coboara garda fata de stock !

o sa intreb si iti zic ,iti sugerez sa continuam discutia pe topicul facut de mine la oferte extinse ca sunt cam OT aici:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...

Depinde si de masa masinii nivelul de coborare al suspensiilor. Nu e acelasi lucru sa pui un h&r/eibach pe o masina de 900 de kg cum am eu polo 6n sau pe o masina de 1400 de kg cum e golful variant. Eu am reglabila h&r si la masa masinii mele de 900 de kg sta foarte bine si e un pic mai rigida cum e mai usoara ca nu apasa asa tare caroseria si tot ansamblul motor/rulare pe ea decat la o masina de 1400 de kg cum e golful variant. Acuma aici parerile sunt impartite cum or zis si baietii, eibach-urile sunt cu mai multe optiuni trebuie sa sti ce cauti cand iei eibach. Mai am un prieten care si-a pus 1.8turbo de pe un audi tt din 2002 si e mai greu ca vechiul motor de 1.6i si are weitec care e facute de kw si la el de asemenea e foarte rigida cum e usoara masina. Din punctul meu de vedere si masa este un factor foarte important in comportamentul reglabilelor! :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
marius1982.11

Stii ca astea se comanda dupa masa masinii nu? Teoretic ar trebui sa aiba acelasi comportament.

Dar trebuie sa stii ca 500kg diferenta inseamna mult in ceea ce priveste dinamica masinii.

Eu am comandat H&R cup pentru TDI si e ok.

Racelandul reglabil era cred(nu sunt 100% sigur) ca era pt 1.4-1.6 benzina si intra in balans destul de tare la denivelari, mai ales dupa 2 ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!