Jump to content

H&R sau Eibach?


mmneg
 Share

Postare recomandată

avand in vedere experienta neplacuta si anume ca 235 imi atinge in aripa pe anumite viraje, m-am hotarat ca la primavara sa schimb arcurile cu unele mai dure.

vreau sa raman tot la ~ -50mm. am vrut sa incerc sa pun suspensie reglabila si nu am reusit din cauza latimii jantelor. asa ca singura optiune sunt alte arcuri

optiunile ar fi h&r 29527 -50 / -50 si eibach sportline -45-50 / -30

acum intrebarea de baza: cu stiu care sunt mai dure?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am suspensie H&R si sunt multumit. Chiar daca e doar 35/35mm, masina e stabila si totusi nu scutura foarte tare. Nu stiu de unde poti afla exact...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ajungi in bucuresti ma poti face o tura? ca sa imi fac o idee? (chiar daca ai variant)

la eibach sunt mai multe serii: cea sportline este intermediara, deci se presupune ca este mai dura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eibach din cate stiu eu sunt foarte tari...se folosesc si la WRC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum intrebarea de baza: cu stiu care sunt mai dure?

buna intrebarea, cind vei afla sursa da mi si mie un semn , este o informatie utila

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am H&R si mi se pare foarte ok. Si H&R se foloseste la DTM, unde trebuie sa fie rigida masina nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eibach Rules!
Eibach din cate stiu eu sunt foarte tari...se folosesc si la WRC.

:rolleyes:

te dau si eu o tura. dar sa imi aduci aminte... :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte bine. sunt interesat. am citit pe site-ul eibach.com ca arcurile sportline sunt echivalente si chiar componente in suspensiile pro-street cum ai tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte bine. daca nu ajung in Buc mai devreme de 13 ian la intalnirea de iarna sau nu ajungi tu prin Pl, sau noi prin Bv :P atunci ramane pe 13 ianuarie.

pacat ca nu ne-am gandit mai devreme, ca la BV la EMMA puteai sa te plimbi in voie... :blink:

dar te rog sa imi aduci aminte, ca poate uit eu,....

dar ceva preturi unde ai gasit? sau share si tu niste preturi..asa informative... H&R sau Eibach....

merci

Eu am H&R si mi se pare foarte ok. Si H&R se foloseste la DTM, unde trebuie sa fie rigida masina nu?

asa si Eibach la unele DTM, WTCC, sau la unele F1 sau la Veyron. asa mi s-a spus.... :)

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru motorizarea mea am cerut pretul dar m-am documentat si merg pe mai multe motorizari, arcuri eibach sportline 213€ la racing nick, livrare 2 sapt-1 luna

pentru toate motorizarile 2WD, arcuri H&R ~160€ parca (nu mai stiu sigur) la pitstop cu riscul de a veni cum ai norocul :D

rezolvam noi cumva cu proba, mi-a venit ideea dupa EMMA :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea sunt de acord cu Eibach...sunt moi, nu sunt tzepene deloc...Rata de sustinere la hopuri este la fel si fata si spate...H&R sunt mult mai bune, mai stabile si sunt mai tari pe fata (sustin un motor, nu?) iar mai slabe pe spate...balanta perfecta plus ca H&R sunt cele mai cautate si mai renumite...uita-te la Professional Racing, H&R e peste tot, am avut H&R si voi avea si pe masinile mele in continuare. Sunt foarte multumit! Eibach nu m-a impresionat niciodata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt moi, nu sunt tzepene deloc...Rata de sustinere la hopuri este la fel si fata si spate...H&R sunt mult mai bune, mai stabile si sunt mai tari pe fata (sustin un motor, nu?) iar mai slabe pe spate...

zici tu? eu iti arat masina mea cand vrei tu. :)

"votez" Eibach. eu am luat Eibach din noroc, dar din cate am mai citit si pe votex si prin alte locuri, sunt peste H&R. acum, asta e parerea mea.

oricum, pe mmneg il intereseaza duritatea si inaltimea ceva mai speciale, nu? Bilstein nu ai gasit nimic bun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sebastiano: ce serie ai avut de la eibach? pro kit sau sportline? din ce scrie pe site-ul oficial, pro kit sunt pentru confort.

nu prea am gasit altceva sa coboare peste 40mm, exceptand weitec care e cam moale pentru mine.

oricum, am luat bucse noi, varianta pentru suspensia sport de fabrica (cele care de pun la amortizoare si pe care eu le taiasem din cauza ca nu mi se lasase masina suficient) iar zilele viitoare le montez si vad daca este vreo imbunatatire. sper sa nu se ridice din nou.

Modificat de mmneg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara suparare Sebastiano dar Eibach face cele mai tari arcuri din lume. Eibach ERS sunt folosite in F1, WRC, Nascar...De asemenea sunt folosite in multe alte suspensii cum ar fi toate variantele de KW reglabile ( 1,2 si3) si daca nu ma insel celebra Bilstein PSS9. In schimb, Eibach nu face amortizoare, coiloverul lor avand amortizoarele facute de KW ! De asemenea un prieten a dat jos de pe un audi acum ceva vreme o suspensie ABT si desigur pe arcuri scria Eibach ! Daca au si serii de arcuri mai moi, asta nu inseamna ca nu sunt bune. Depinde de ceea ce urmareste fiecare de la masina lui !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara suparare Sebastiano dar Eibach face cele mai tari arcuri din lume. Eibach ERS sunt folosite in F1, WRC, Nascar...De asemenea sunt folosite in multe alte suspensii cum ar fi toate variantele de KW reglabile ( 1,2 si3) si daca nu ma insel celebra Bilstein PSS9. In schimb, Eibach nu face amortizoare, coiloverul lor avand amortizoarele facute de KW ! De asemenea un prieten a dat jos de pe un audi acum ceva vreme o suspensie ABT si desigur pe arcuri scria Eibach ! Daca au si serii de arcuri mai moi, asta nu inseamna ca nu sunt bune. Depinde de ceea ce urmareste fiecare de la masina lui !

h&r (rosii)all the way.Mult mai rigide decat eibach.Am avut amandoua firmele dar cu h&r parca e putin mai bine.Curand le voi vinde daca nu le ia un prieten o sa pun anunt pe forum(mi-am luat reglabila)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si totusi sa inteleg ca scorul intre H&R si Eibach e destul de strans....

alti sustinatori mai avem?

im570rm, vad ca ti-ai luat Bilstein? ceva detalii? merci.

:D si eu si fuscobal am fost cu tine la masa la Race of Champions si dupa aia am stat afara de vorba, ;) :P , asa ca ne stim :D pacat ca nu am putut compara atunci suspensiile direct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si totusi sa inteleg ca scorul intre H&R si Eibach e destul de strans....

alti sustinatori mai avem?

im570rm, vad ca ti-ai luat Bilstein? ceva detalii? merci.

:) si eu si fuscobal am fost cu tine la masa la Race of Champions si dupa aia am stat afara de vorba, :) :P , asa ca ne stim :) pacat ca nu am putut compara atunci suspensiile direct.

Salut,nu, mi-am luat bilstein,le am pe masina amortizoarele bilstein,care din pacate nu sunt de diesel sunt de pe un audi 1.8 aspirat ,si imi sta spatele cam cocotzat deci masina sta bine pe strada!

Tocmai mi-am comandat niste suspensii noname in europa dar foarte cautate in australia si usa se numesc D2,am citit pe anumite forumuri de profil ca sunt foarte foarte bune sunt reglabile pe inaltime si duritate ..si ce mi-a placut foarte foarte mult este ca iti coboara gardade la 0 (stock) la 12 cm...adica gen iarna cand sunt zapezi uriase si tre sa iesi cu masina pe afara le ridici si vei fi ca de fabrica de inalt!Iar daca vrei sa fii low-rider nu cred ca va fi o problema.La sfarsitul saptamanii viitoare o sa le primesc si o sa postez cum sta treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WTF lowrider..cool dude :)

nus cat de bune sunt Eibach dar de ex pt masina mea nu fac arcuri

H&R fac asa ca cred ca de acolo o sa iau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...

Eu am H&R pe Polo... si sunt super dure... s-a intarit foarte mult suspensia de la montarea lor, desi nu ar fi trebuit, duritatea fiind data in principal de amortizoare.

Inainte de Polo am avut un Megane. Si la el am avut tot H&R insa suspensia nu s-a intarit aproape deloc la montarea lor.

Asa ca se pare ca mai conteaza si masina.

Despre Eibach nu stiu... dar ca fapt divers un alt coleg de pe forum si-a comandat pentru Polo GTI arcuri la Eibach si masina s-a lasat destul de putin pe fata si deloc pe spate ... lucru inaceptabil pentru o firma cu renume.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WTF lowrider..cool dude :)

nus cat de bune sunt Eibach dar de ex pt masina mea nu fac arcuri

H&R fac asa ca cred ca de acolo o sa iau

Mai bine arcuri+amortizoare sa fii sigur ca intelegi ceva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...

Un combo Koni-H&R a dat rezultate minunate pe multe masini... iar pretul este bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

astept reactii de la mmneg, dar sa ia in calcul ca masina mea avea si swaybar montat care atingea usor capacul motorului si de acolo un zgomot.

pana la urma tot la Eibach raman.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu il astept pe im57orm sa vad cum e cu D2..poate iese ceva :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!