Jump to content

Tampoane motor


Octi
 Share

Postare recomandată

pitea adrian

ok mersi!

o sa ma apuc si io cat mai curand sa il schimb

apropo tiau disparut vibratiile?

drumuri bune!!! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • paul_ral

    5

  • florin_gti

    4

  • denismoc

    4

  • cojocariu.marian

    4

cojocariu.marian

din pacate nu, din ce am inteles ar trebui schimbat si cel de la cutia de viteze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa vezi ce tampon / tampoane e dus la noi (motor 1Y) scoti in timp ce merge motorul papucul care alimenteaza supapa de la pompa de injectie - asa se opreste motorul imediat si vezi din ce parte se zgaltaie mai rau.

Tamponul de la cutie e hidraulic - vezi daca are scurgeri de ulei.

Legat de tamponul din fata: la capetele chestiei (nu stiu cum ii zice - e ca o punte mai mica) pe care e prins tamponul fata mai sunt 4 bucse (cate 2 pe o parte) acolo unde se prinde de lonjeroane. La mine bucsele alea erau destul de distruse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cojocariu.marian

multumesc colega, o sa ma uit sa vad despre ce e vorba cu acele bucse. o chestie pe care am constatat-o: cand imping si trag de partea de sus a motorului (pe unde se alimenteaza cu ulei) mi se pare ca se zgaltaie destul de tare in comparatie cu un alt golf, cu motor de 90cp. acest joc e din suporti. piesa veche pe care am schimbat-o era mai moale la material comparativ cu cea noua insa dupa ce am inlocuit-o, nu am sesizat imbunatatiri majore referitor la eliminarea vibratiilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am o problema atunci cand schimb vitzeleze 1-2 se simte un mic hop la cuplarea transmisiei, trebuie sa manevrez ambreiajul extrem de usor, de asemenea cand merg constant in viteza 1 iar apoi iau piciorul de pe acceleratie se simte ca si cum s-ar decupla si recupla transmisia, se leagana putin masina, la fel se intampla si in viteza 2 dar mai putin pronuntat. Oare este vinovat tamponul de la cutia de viteze? Sau sunt ceva problemele la ambreiaj? de asemenea atunci cand cuplez ambreiajul si schimbatorul este pe liber se aude un huruit slab, atunci cand apas ambreiajul acel huruit dispare, nu este foarte tare zgomotul dar se aude din masina cand sunt geamurile inchise.

Modificat de dinamicart
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti verifica vizual starea tamponulu (tampoanelor), miscand puternid de motor. Am vazul masini la care motorul efectiv se rotea cateva grade bune in compartimentul lui. Daca acolo e ok ai o problema la ambreiaj, placa de presiune sau discul de ambreiaj sunt uzate. Zgomotul provine de la rulmentul de presiune. In caz ca problema e pe partea de ambreiaj, cumpara un kit nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

vreau sa schimb si eu tamponul de la motor si de la cutie, stiti care sunt cele mai bune(durabile rezistente)marci ? mi s-a spus de febi bilstein dar am inteles ca ei sunt cu amortizoarele mai sunt si corteco, swag..vreau ceva bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Swag sunt bune.

Sau cele mai bune originale VW, gasesti la reprezentanta cu discount-uri importante pentru masini mai vechi de 10 ani. S-ar putea sa iesi la acelasi pret dar la o calitate net superioara.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lemforder,boge,corteco,swag-febi(firme gemene accelasi produs ambalat in cutii diferite)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voi ce ati alege originale vw sau aftermarket ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut. Am si eu o problema legata,cred, de un tampon.

Simptome: in diferite trepte de viteza si viteze diferite se aude o bataie fier pe fier undeva in compartimentul motor. Uneori mai tare ,uneori mai incet sau deloc.Asta se intampla numai cind este in viteza,pe liber in mers nu se aude nimic.

Mecanicul mi-a spus sa cumpar toate tampoanele,dar nu am bani pt. toate.Probabil ii este lene sa le verifice.

Ce ma sfatuiti sa fac?

Cutia nu imi face probleme,intra usor in viteza. A, se mai aude si simte o vibratie permanenta undeva dedesubt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verificarea o poti face si tu. Misti cu putere de motor catre fata/spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lemforder am pus eu si zici ca e tractor masina ,se zgaltaie ca toti dracii nici o diferenta ,parca mai inchegata era cu tampoanele vechi,ruville a pus un amic si nu are treaba se vede diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara.

Colegu aceeasi problema am si eu cu un golf3 1.9 tdi 90cp cod motor 1z.

am scimbat acum toate cele 3 tampoane cu speranta de a elimina vibratiile din bord dar...nimic

am aflat acum ca si tamponul din dreapta spate la 1z trebuie sa fie tot hidraulic.eu am pus de cauciuc...asta cica e pt td ala de 75 cp.acum toate 3 sunt noi si tot asa vibreaza tot bordul...se simte vibratia si in scaun...acum o sa l schimb din nou pe cel din dreapta spate inlocuindu-l cu unul hidraulic asa cum e pe original si sa vad diferenta...tu ai mai rezolvat problema cu vibratiile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lemforder am pus eu si zici ca e tractor masina ,se zgaltaie ca toti dracii nici o diferenta ,parca mai inchegata era cu tampoanele vechi,ruville a pus un amic si nu are treaba se vede diferenta.

Ruville este numai un ambalator, dar inauntru se gasesc de obicei produse de calitate.

Eu mi-am luat rola alternator Ruville (asta scrie pe cutie) dar inauntru este rola Ina, asta si voiam de fapt :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incep sa cred ca toate piesele se fac in subsol la vapor... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cam asa e. Am gasit pe la chinezi rulment Fag cu aceeasi cutie in care se vinde pe la piese auto, asa ca l-am cumparat direct de la furnizori consacrati de rulmenti, sa nu mai risc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

buna ziua,

ieri dupa mai bine de 4 ore petrecute pe sub masina am reusit sa schimb tampoanele la motor, cutie,

ce vream sa va intreb dupa cati km incepe sa se aseze si dupa cati km trebuie iar verificate suruburile(ma pot trezi cu vrun surub desfacut)??

am observat sa la plecari de pe loc si subturata nu mai vibreaza asa tare motorul(toampoanele care erau pe masina erau cele din fabrica si era cam obosit cauciucul-se misca tare motorul la plecare cu scartait sau mai rapida :D)

astept sfaturi, poate mai sunt printre voi care au schimbat tampoanele la motor.

Ps: chiar daca au acelasi tip de motor, masinile nu sunt acelasi tip. Incearca totusi in aria Passat.

Modificat de taz21
topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu stiu sa fie un interval de asezare sau sa mai trebuiasca intervenit la suruburi. Daca suruburile au fost stranse la cuplul cerut nu ar trebui sa se desfaca.

Insa, cam 500 de km va dura pana se vor roda sa spun asa, pentru ca ele de noi sunt f tari si dureaza putin pana cand cauciucul isi face elasticitatea ce va tine mult si bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am cautat nu am gasit cat se strang suruburile, am strans pana nu a mai mers (nici prea tare sa stric ceva)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite din manualul de golf 3 diesel:

post-982-0-59741300-1359961658_thumb.jpg

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aveti idee daca cadrul motor de la motorizarea 1.4 se potriveste la cel de 1.6 ?

Cel in care vin prinse basculele !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca sunt identice. La Vento la fel ca si la Golf. Nu stiu daca nu cumva si Seat au aceleasi cadre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se potriveste sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!