Jump to content

Tampoane motor


Octi
 Share

Postare recomandată

Buna la toata lumea, in primul rand sa aveti sarbatori fericite alaturi de cei dragi. Daca insa intrati pe forum poate stiti cum s-ar putea rezolva urmatoarea problema:

Vreau sa schimb tamponul motor stanga cel care de la cutia de viteze dar surubul in care e prins motorul e intepenit si se roteste impreuna cu partea metalica a tamponului (vezi in poze). Mecanicul mi-a sugerat ca singura modalitate ar fi sa taie bara metalica care e sudata pe cutie, oare dauneaza cu ceva asta mai apoi la sustinerea motorului, cutiei, etc. (a se vedea in poza bara despre care e vorba sa fie taiata).

Multumesc si La multi ani tuturor!

post-8373-1166961232_thumb.jpg

post-8373-1166961415_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • paul_ral

    5

  • florin_gti

    4

  • denismoc

    4

  • cojocariu.marian

    4

Se poate taia, dar trebuie sa gasesti alta piesa pt. a o inlocui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau mai bine tai capul surubului sau il gauresti. :vinemosul:

Parca e mai simplu. Numai sa fie loc pentru a manevra flexul. :sbine:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate reusesti sa desfaci cele 2 suruburi de M8 care prind tamponul de jugul motor, apoi desfaci din celalalt capat ( pe cutia de viteze) suportul . Sti tu : de la distanta se dau sfaturi multe :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pozele postate de tine : cred ca variata propusa - de a taia capul surubului sau al gauri este cea mai buna . Acum nu stiu ce spatiu de manevra este , o sa ma uit si eu maine la mine sa vad despre ce este vorba mai exact .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate reusesti sa desfaci cele 2 suruburi de M8 care prind tamponul de jugul motor, apoi desfaci din celalalt capat ( pe cutia de viteze) suportul . Sti tu : de la distanta se dau sfaturi multe :Driver:

Problema e ca nu stiu daca incape un flex in acel loc. NU stiu daca exista flexuri de dimensiuni asa mici, normal ca asta ar fi cea mai simpla solutie. Si mecanicul mi- a spus acelasi lucru. Daca credeti ca exista vreun flex care sa incapa acolo dati-mi de stire. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate taia, dar trebuie sa gasesti alta piesa pt. a o inlocui.

Am vazut ca la vento-urile mai noi acea parte metalica de sustinere nu mai exista, mecanicul meu mi-a aratat. (e vorba despre vento-urile politiei care au exact acelasi motor ca si al meu 1,8i injectie monopunct). Oare ce rol are acest suport de metal?

Mersi mult tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti incerca sa distrugi acel surub cu un burghiu mai lung... daca e sa functioneze, va dura ceva timp si nu va fi prea distractiv. doar o idee vaga... alta nu am din pacate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a incepe sa tai cu flexul sau sa gauresti, incearca sa bati cu un ciocan in capul surubului de vreo cateva ori si sa ii dai cu un degripant, si dupa aia mai incearca su o inelara. daca deja ai incercat scuzele de rigoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite cum l-am scos pentru ca am avut aceasi problma. Dupa ce am scos tot suportu, am taiat capul surubului cu flexu, cea mai simpla solutie. Succes !

post-1735-1167305292_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio

Da, cel mai simplu scoate-l afara cu tot cu bratele de pe cutie si apoi taie-i capul surubului cu flexul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

cu scuzele de rigoare, intreb cate tampoane/suporti motor-cutie sunt la motorul 1.8 ABS.

as vrea sa le verific.

simptome:cand franez brusc,masina se opreste dar parca ceva in zona motorului continua miscarea din inertie(spre inainte)cu un geamat surd de fier pe fier,apoi revine imediat cu acelasi zgomot.

in ecuatia asta ar putea fi de vina si altele, gen discuri+placute frana,arcuri........

amortizoare fata+flanse sunt schimbate noi,aveam aceasi problema si inainte de a le schimba.

ceva sfaturi,solutii !

multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 tampoane. Verifica starea tampoanelor tragand efectiv de motor inainte/inapoi. Daca e din lagare se vede jocul si sunetul fier pe fier

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

si golfu meu are simptome de suporti motor nasoli. azi eram in aglomeratie coboram o panta si cand franam se auzea zgomot urat de la motor si parca se mai ducea motoru din inertie in fata si revenea. a mai cumparat cineva suporti? cati bani sunt ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Ma gandesc sa schimb tamponul central la motor si as vrea sa stiu cum este mai bine sa ridic motorul,de sus cu un scripete sau de jos cu un cric ?

Multumesc pentru raspunsuri sau alte informatii !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am schimbat electromotorul am folosit cricul.E un pic dificil, cred ca ridicarea motorului (de fapt mentinerea lui pe pozitie e mai facila. Problema e ca iti trebuie o capra, un palan sau un dispozitiv de sustinere(am vazut inclusiv cu o teava). Varianta cu cricul o poti folosi in "fata blocului".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut. am si io mare problema. nu stiu ce se intampla cu masina mea. de cateva zile cand o bag in treapta 1 sau in masalier cand dau drumul la ambreiaj tremura toata masina parca zici k se rupe in 2 si acum au inceput sa se miste si rotile dupa trepidatia la motor atunci cand dau drumul la ambreiaj...la drum intins nu are nimik dar numai plecarea dupa loc si in masalier fare urat de tot...a venit un mekanic sa se uite la ea si zicea k ori am un suport rupt pe la motor ori la cutie...io nu stiu ce sa mai fac...poate ma ajuta si pe mine cineva inainte sa o duc la service...multumesc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

stiu k e un topic mai vechi dar aici ar trebui sa postez... m-ar interesa si pe mine la tamponul din fata motorului(cel singur) trebuie sa vina odata cumparat si portiunea aceea de metal de dedesubt?..sau vine doar cauciucul pentru k am intalnit si asa...l-a mai schimbat cineva?

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

haideti oameni buni...ajuta-ti-ma si pe mine va rog

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu l-am schimbat pe acela si am mi-a venit doar piesa propriu zisa fara nimik altceva ..doar suruburi ... si sa nu folosesti suruburile vechi la acesta nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pitea adrian

am bagat masina pe rampa si am observat ca,cand franez este joc mare in tamponul central (ala din fata mijloc) , oare tre schimbat sau asa au toate joc?

zgomote nu se aud , dar mecanicul a zis ca ar cam trebui schimbat

se schimba greu?

daca a mai schimbat cineva va rog sa detaliati un pic

stima

drumuri bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cojocariu.marian

salut

nu se schimba greu deloc. eu, nefiind specialist, am reyolvat problema in 45-50 de minute, insa daca ar fi sa repet operatiunea nu cred ca mi-ar lua mai mult de 15 min. eu l-am schimbat in sperata de a elimina vibratiile bordului si am dat pe el 68 de lei. mecanicul la care am fost mi-a cerut 50 de lei manopera si m-i s-a parut cam mult de accea am preferat sa dau 65 de lei pe o trusa de chei cu care am si ramas dupa ce mi-am facut treaba.

spor la treaba daca te hotarasti sa-l schimbi singur

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pitea adrian

poti sa dai mai multe detalii?

trebuie supendat pe cric motorul?

tamponul se desface prin partea de sus sau de jos?

etc..

drumuri bune!!! :(

tiau disparut vibratiile de la bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cojocariu.marian

trebuie sa suspenzi motorul pe cric iar suportul e fixat cu doua suruburi: cel de dedesubt se desface cu imbus (nu mai stiu exact dimensiunea) iar cel de deasupra cu cheie de 17. nu ma pricep prea bine la mecanica, insa pentru a putea scoate piesa de acolo, am desfacut ceva ce m-am gandit ca ar putea fi demarorul pe care l-am montat inapoi dupa ce am schimbat tamponul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!