Jump to content

Tampoane motor


Octi
 Share

Postare recomandată

Din ce am mai discutat si cu alte persoane, se spune ca la motorizarile 1.6 cadrul motor are aplicata si bara stabilizatoare iar la motorizarea de 1.4 nu exista asa ceva !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • paul_ral

    5

  • florin_gti

    4

  • denismoc

    4

  • cojocariu.marian

    4

Dar exista loc sa pui bara stabilizatoare si pe 1.4 chiar daca nu a fost dotata cu asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, acum daca tampoanele motorului se potrivesc pe cadrul motor de 1.6 si acesta este prevazut cu bara stabilizatoare ce ma sfatuiti in privinta asta ?

Sa-i pun si eu bara stabilizatoare daca nu a avut asa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu zic sa ii pui daca ai una disponibila, o sa vezi diferenta la rulare pe sosea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa fiu off topic dar am inteles ca cele cu bara stabilizatoare sunt mai stabile pe sosea !

In special in viraje!

Daca reusesc sa-l fac rost o sa-i pun si bara stabilizatoare , dar din ce am am vazut e nasol daca nu ai elevator sau macar rampa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bara stabilizatoare face toti banii. am montat eu si s-a schimbat total comportamentul pe viraje

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu stiu daca e o problema sau nu dar in momentul cand opresc motorul trepideaza tare parca ar cadea sau ceva de genu, nu stiu cum sa va explic.Aceasta oprire brusca nu se intampla intotdeauna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna tuturor. Am o nelamurire, la tamponul motor stanga de la cutie e normal ca flansa de metal pe care sta motorul sa se poata roti si sa se poata misca putin in sus circa 5 mm. Si am observat ca in interior are niste vaselina si cand apas pe el iese un pic de vaselina. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspund tot eu. Flansa respectiva nu trebuie sa se miste, iar ce am zis eu cai vaselina, defapt e un lipici gen "prenadez" cu care e lipita flansa de cauciucul respectiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna tuturor

De ceva timp , la plecarea de pe loc mai brusca(2000 turatii) aud 2-3 lovituri in caroserie pe partea dreapta sub picioarele pasagerului .Este ca si cum nu as avea bucsa mare la brat si ar lovi in caroserie .

 

Dupa ce am schimbat 2 bucse la brat (Febi+Lemforder) + bratul cu totul , problema nu a disparut

 

De curand mi-am montat si bara stabilizatoare(motorul de 1.4 nu avea) si m-am gandit ca o sa elimine zgomotul .

 

Tind sa cred ca problema poate fi de la suportul-amortizor motor din dreapta spate. Inafara metodei de verificare in care pur si simplu tragi de el , se mai pot verifica altfel suportii ? Vreau sa ii dau jos si sa observ gradul de uzura inainte de a le cumpara pe toate 3 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Aceeiasi problema am avut si eu ,am schimbat bucsele brat, am montat bara stabilizatoare,am verificat tampoanele de sustinere ale motorului si in cele din urma am descoperit de unde provenea zgomotul (deci pot sa spun ca la mine sa rezolvat ): la toba intermediara (mijloc) aveam un colier ruginit si o parte din capatul de imbinare la teava era putreda (sa ars ) toba nu era dreapta si atingea in jugul de sustinere de pe sasiu asa ca  am trecut la confectionarea unei piese din teava de la o toba de Dacia papuc(de la fier vechi) am taiat cu flexul cca 10 cm si am introdus-o peste imbinare si am prins cu 2 coliere pe capete....am schimbat si un tampon de cauciuc (era rupt) unde se agata toba de caroserie undeva la mijloc.....

Oricum inainte sa ma apuc de treaba am urcat masina pe o rampa la un prieten si acolo am verificat toate astea....deci urca masina pe o rampa undeva si controleaza atent pe dedesubt...acolo e problema posibil toba sa fie lasata in jos si atinge in jugul de protectie...

Modificat de asterix 68
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

are cineva un cod dupa un tampon de la cutie ? va rog mult ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Cat de mult se poate ridica motorul in sus pe cric pentru a schimba suportii motor? Am suportul fata de vreo 20 cm si cel din dreapta tot pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suportul fata poti sa desfaci jugul motor cu totul este prins in 4 suruburi se sasiu, iar suportul din dreapta nui asa de adanc este de vreo 6  7 cm. daca vezi ca nu merge poti slabi si din partea cealalta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!