Jump to content

DURALUBE


bobo
 Share

Postare recomandată

Masina este Octavia L&K - deci cam are tot ce zici tu acolo. Sa-i mai pun ceva in plus va costa mai mult decat un flacon de duralube pe an. Nu inteleg dece sa ma complic cand am la indemana o solutie mai simpla.

O fii ea Octavia L&K dar motorul de 110 cp non-PD este destul de vechi, deci si masina ta e veche. Si nu contest ca nu are izolatie fonica, pana si o Fabia de acum 10 ani avea. Totusi fiind vorba de o masina nu tocmai noua, ar fi bine sa verifici integritatea izolatiei fonice, astfel incat sa nu mai ai zgomotul pe care ti se pare tie ca ti-l taia duralube-ul. In fond, vrei sa ai o masina 100% ok din punct de vedere tehnic sau doar sa cresti vanzarile la solutii minune de prin reclamele tv?

Modificat de dbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • iuliu m.

    17

  • cristianionut

    13

  • Tok'ra

    13

  • Moog

    11

Doar am relatat experienta mea cu acest produs. Citind pe forumuri, datorita celor ce isi dau cu parerea gratuit, am ezitat mult pana sa-l folosesc la TDI. Am considerat ca a-mi scrie experienta cu acest produs poate fi util pt. cineva care, ca si mine, cauta informatii de la cei care au utilizat asa ceva. NU AM NICI-O LEGATURA CU CEI CE COMERCIALIZEAZA DURLUBE, NU CASTIG NIMIC DACA SE VINDE SAU NU ACEST PRODUS. Ma deranjaza insa cei care "stiu totul", nu au citit nicaieri, nu sunt calificati in domeniul respectiv dar "stiu ei" cum sta treaba cu orice, de la fotbal la fizica gaurilor negre. De unde ai tras tu concluzia ca nu am verificat integritatea izolatiei fonice? "ar fi bine sa verifici integritatea izolatiei fonice", de unde ai tras tu concluzia ca doar mi se pare ca s-a atenuat zgomotul motorului "sa nu mai ai zgomotul pe care ti se pare tie ca ti-l taia duralube-ul"? In baza caror fapte ma faci mincinos sau cel putin ca nu sunt stare sa sesizez o schimbare in zgomotul motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da de unde stii tu asta? Ai postulato tu sau ai un link? Nu te obosi sa mai pui odata link-ul cu verdictul dat in USA (chestia aia este strict comerciala, nu are relevanta dpdv tehnic), altceva daca ai!

Aceeasi intrebare...

Din ce am cautat pe net cu exceptia aburerilor de pe site-ul american, nu prea am gasit chestii tehnice mai mult sau mai putin motivate...teste, reviews etc...

Adica asta:

http://www.ftc.gov/os/2000/03/duralubeanalysis.htm

Sau mai gasesti ceva pe aici:

http://en.wikipedia.org/wiki/Dura_Lube

Marea majoritate a gargarei de pe net e contra TUTUROR aditivilor...oare de ce?

Daca totusi unii "pun bot" si folosesc si schimba uleiul ceva mai tirziu sa zicem cu 10% mai mult...oare ce pierderi or avea unii vinzatori de uleiuri?

Sa nu mai zic de pierderile la furnizorii de piese de schimb, service-uri, etc...

Eti ce zic baietii pe site-ul lor:

Test Results and Guarantee

Dura Lube is proven safe and effective.

Dura Lube does NOT contain Teflon (PTFE), silicone, graphite, molybdenum, lead or other harmful substrate materials.

Dura Lube is not corrosive to metal.

Dura Lube does not generally void warranties, and is environmentally friendly when used as directed.

Our Engine Treatment has been tested against our competitors by a reputable third party.

Data sheet pt curiosi:

https://www.duralube.com/MSDS.aspx

O chestie iar f curioasa : acu' ani de zile aveau o singura "Zama" pt motor... acum au o droaie cu aplicatii in mai multe domenii...

Si culmea ca vind fara o greata din Ohio-USA, adica din tara prceselor cele mai ciudata gen cafeaua fiebinte de la "McRata" proces cu daune de milioane...etc...

Vad ca e distribuit si de WallMart...un lant mare de magazine gen Carrefour...

Eu unul inca am niste semne mari de intrebare apropo de aceste produse ...duralube, metabond etc...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da de unde stii tu asta? Ai postulato tu sau ai un link? Nu te obosi sa mai pui odata link-ul cu verdictul dat in USA (chestia aia este strict comerciala, nu are relevanta dpdv tehnic), altceva daca ai!

Imi dau seama prin ce treci.Sa vezi dintr-o data ca ti-ai pus in pericol marea majoritate a componentelor motorului tau, ascultand de reclama mincinoasa a "baietilor" cu Dura Lube-ul, nu-i lucru usor (de acceptat).

O sa postez totusi, pentru ceilalti, care nu au apucat sa "isi faca rau cu mana lor", argumentele "tehnice" pe care le soliciti (socotindu-le neintemeiate, absolut aiurea, pe cele 'comerciale" fiindca si ele. tot pe "reclama falsa, nesubstantiala" care nu se sustine, deci, pe "adevar tehnic", se bazeaza).

Iata:

" Chlorinated paraffins were once used as extreme pressure (EP) additives in lubricants, but the practice has been discontinued in most passenger vehicle lubricants due to the corrosive side effects. These chlorinated compounds are used due to their low cost and ability to provide EP properties, but they readily react with water and combustion by-products to form acidic materials that promote corrosion of engine components and bearings."

Chlorinated additives are not used in modern, fully formulated automotive engine oils. The environment within an internal combustion engine consists of high operating temperatures, combustion and blow-by gases, moisture, acid and oxidation precursors, wear debris, unburnt fuel, etc. The combination of these ingredients when combined with the catalytic effects of metallic surfaces and trace soluble metals such as copper will cause chlorine to hydrolyze

Modificat de iuliu m.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai tok'ra, cand tu intrai in acest forum, eu ma plimbam prin rafinaria shell (din olanda).

Deci nu generaliza ca cei dupa aci sunt pasarele.

Cat priveste Dura Lube, daca esti masochist fata de masina proprie....enjoi, dar nu uita, ca uni din noi am ramas cu gust amar dupa o experienta Dura Lube (in cazul meu, in plina iarna, aveam o marmelada in golf 2)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare stupida de unde ati dedus ca acest "aditiv" contine "Chlorinated paraffins"

Nu am gasit nici o analiza pertinenta, o testare intr-un laborator/stand , macar ceva gen Mithbusters...

Ca unii baga Mobil in motor si se plinge ca-i consuma 2l/1000km si schimba cu Castrol si gata s-a rezolvat problema...deja suna dubios...

Ar insemna ca Mobil e firma de cacao...am dat si eu un exemplu la intimplare...iar cazuri din astea gasesti pe multe forumuri, daca nu ma insel si pe aici...

Deci, ceva concret ati gasit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti cam neatent domnu' "avocat"("al diavolului")!Sau ai si dumneata niscai "tratament" pe undeva "prin" motor?Iata "dovada"(cum zicea ceauseasca):

"You, too, should reject any product that contains chlorinated hydrocarbons. ... I personally sent samples of both [Dura-Lube and Prolong] products to a respected lab for analysis of chlorine content. Dura-Lube tested at 6.8 percent chlorine, while Prolong came in, incredibly, at just under 30 percent. ... [From another column.] Motor-Up was shown to contain 17.9 percent chlorine"

Sa vedem ce zice si FTC ca doar nu minte cand vine vorba de compozitia produsului, cu scopul declarat de a "ingropa" "libera initiativa" :wacko: :

14. In truth and in fact:

A. Dura Lube contains chlorinated paraffin, a chlorinated compound.

B. Dura Lube has not been tested by the U.S. Environmental Protection Agency.

Gasesti in link-ul asta:http://neptune.spacebears.com/cars/legal/durcomp.html

Nu cred ca avem vreun motiv sa suspectam Federal Trade Comission si un comentator independent, de rea-credinta in ceea ce priveste evaluarea "calitatilor" "potiunii miraculoase".Ai vreun contraargument?

Dealtfel era evident daca dadeai un search pe Google.Nu neaga nimeni ,nici macar pe Wikipedia, faptul ca DL se bazeaza pe parafina clorinata.

Multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tok'ra nu te face nimeni mincinos. Insa daca ma iau dupa modul tau de gandire as tinde sa cred ca tu ii faci mincinosi pe inginerii de la VW, BMW, Mercedes, Renault, Peugeot, Toyota etc (adica toti producatorii de automobile) care in orice manual de intretinere auto spun foarte clar ca nu trebuie folositi aditivii de ulei gen Dura Lube. Hai sa fim seriosi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am nimic bagat in motor. Prefer sa schimb uleiul la 6-7k chiar daca e de 15k...

Daca ar fi asa o aberatie de mare de ce din 92 pina acum nu le-a tras nimeni heblul...

FTC e un fel de protectia consumatorului la noi...adica o abureala...sint jdemii de produse de cacao pe piata lor si nu macaie FTC-ul...de la alimentare la electronice...

Ma repet, inafara de FTC si un "independent", altii?

FTC-ul e de buna credinta ,poate, ca si FBI-ul si CIA-ul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e aberatie mare si in Statele Unite nu "stinge" nimeni "lumina" altcuiva , fara dovezi clare ca acea "treaba", produsul celor care ar trebui "interzisi", face cu adevarat rau, in sens cat se poate de propriu, adica spre exemplu, in cazul nostru, provoaca explozia motorului, intr-o jerba de "scantei si fum".

FTC-ul e OPC-ul lor,intr-adevar.In tarile civilizate consumatorul are dreptul sa fie protejat si este.Insa faptul ca (vad ca nu citesti deloc cu atentie ci vrei citate "mura-n gura", dehhh...e mai usor asa...):

Corrosion within an engine can be a

Modificat de iuliu m.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ce zice dl. Maurice LePera aici: www.zmax.com/documents/maurice_lepera_expert_analysis.pdf

mie i-mi pare cel putin un conflict de interese, produsul tau este de cacao, al meu este de nota zece. Deci nu duralube sau prolong ci miraculosul zMAX.

Modificat de Tok'ra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi nu avem de ce sa ne miram ca unii isi toarna in motoare aditivi care fac minuni, atat timp cat mii de oameni stau la coada la apa sfintita, fiind convinsi ca apa aia de la robinet, statuta si mizerabila face minuni. Sau, cand din aceleasi convingeri, calatoresc sute de km sa pupe niste oase, raspandind astfel sute de virusi. Daca ne gandim bine, e exact aceeasi treaba. Duralube e apa sfintita a motoarelor.

Deci, prieteni, imbranciti-va in continuare la apa sfintita, pupati diferite oase infecte, turnati-va in continuare aceasta solutie cancerigena in motor. Nimeni nu va va putea convinge vreodata ca ceea ce faceti este nu numai inutil, dar si periculos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"...Intrebarea ta este absurda, @Moog!Du-ti "potiunea" la Larex, la analiza, ca sa existe al treilea independent.Altfel nu ma voi vedea obligat sa mai raspund intrebarilor tale evident rauvoitoare/plictisitoare..."

Nu cred ca este absurda atita timp cit pe toate paharele de cafea din USA scrie ca pt toti fraierii "Atentie FRIGE"... oare de ce?

Asa puteau sa-i oblige si pe astia sa scrie mare pe ambalaj si pe site-ul lor, sau sa o spuna in clar in clipurile publicitare:"Contine matraguna, nu beti"...just kidding...

Pina una alta nu am actiuni la nici o firma de aditivi oricare ar fi ea , nu am ce sa-mi duc...

Intrebarile mele nu sint rauvoitoare ci pur si simplu oarecum in contradictie cu parerile tale.

Asta nu inseamna ca automat nu sint deacord cu ce spui tu cu atita ardoare...

Vad ca iei litera de lege ce spune FTC-ul un reprezentant al guvernului SUA...

De ce imi aduc aminte de babele pe care le auzeai " ...aaaa daca a zis Iliescu asa e..."?

Sharanel a dat un exemplu f bun, dar care poate fi folosit si invers :

"daca a zis popa ca apa sfintita face bine la... asa e" = "daca a zis FTC-ul..."

Apropo de Goagal, mare lucru nu gasesti...am incercat deja...

Repet nu folosesc, nu vind, nu am folosit aditivi pt ulei...pur si simplu nu cred tot ce se spune, verific din mai multe surse...

Ceea ce in cazul de fata nu prea se poate...

Singura "zama" bagata in motor cu exceptia uleiului a fost un flush engine de la 2+2 dar la vechea masina...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata Tok'ra, C.V.-ul lui "mister LePera":

http://www.melepera.com/documents/LePera%20CV.pdf

Sigur ca noi, romanii, vom fi presupus din start ca a luat si el niscai spaga, sa sprijine zMax-ul si sa ingroape DuraLube-ul.De unde nu e, nici Dumnezeu nu cere...

pur si simplu nu cred tot ce se spune, verific din mai multe surse...

Ceea ce in cazul de fata nu prea se poate...

Uite Mooq toate rezultatele cautarii cu goagal:

http://www.google.co.uk/search?q=Dura+Lube+chlorinated+paraffin&hl=en&ei=2zWZTMHIJIvBswaM15GYDA&start=0&sa=N

dupa criteriile:

"Dura Lube chlorinated paraffin"

Vezi si tu daca in unsprezece pagini (inclusiv Wikipedia), nu vei gasi decat "o sursa/doua", ca sa nu mai exasperezi pe nimeni cu vesnica problema a non-veridicitatii si numarului mic de surse care atesta ca Dura Lube contine blestemata de "lumanare oparita cu clor".Daca nu te vei convinge singur ,asta e...Pune linistit in motor, potiunea, si gata!Ce sa mai pierzi timpul?!?

Nu inteleg ,insa, de ce poate fi banuita de lipsa de buna credinta o afirmatie a FTC, indiferent ca institutia antepomenita ii lasa pe unii "sa traiasca" ,ii "faulteaza" pe altii. etc.?Afirma vreodata minciuni care denigreaza pe cineva?

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci: dl. LePera lauda un aditiv si critica un altul. Iata ce zice si un domn profesor de pe la noi: www.performance.com.ro/produse/duralube/sdl/index-upb.php

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oarecum offtopic, despre aditivii cu TEFLON:

The Infamous "No Oil" Demo

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

combustion and blow-by gases, moisture, acid and oxidation precursors, wear debris, unburned fuel, etc. The combination of these ingredients when combined with the catalytic effects of metallic surfaces and trace soluble metals such as copper will cause the chlorine to hydrolyze, forming hydrochloric acid and other associated reaction products.

Daca asta-i o referire "la catalizator" sau "de la catalizator mai departe", ce-ar mai fi de spus?"E grele".....

In ceea ce priveste cuprul , ai "imaginat" vreo bara de cupru introdusa la "tocat" in motor? :icon_thumright:

Uite un U.O.A. ales la intamplare si constata singur cate "ppm"(parti pe milion) Cu se gasesc in uleiul uzat supus analizei:

http://forums.maxima.org/fluids-lubricants...-60k-miles.html

Uite aici si o "UOA" cu "too much copper":

"http://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1994590"

Sa fie oare de la cuzineti.Mi-a zis odata un nene ca cic-ar fi facuti dintr-un aliaj de Cu acoperit cu aluminiu sinterizat.Sa ma fi mintit?

Cat despre Tok'ra, ce-ar mai fi de spus?M-ai convins!"E foarte bun" tratamentu'.Deci tine motoru' un sfert de ora "negripat" si nu 10 minute.Super!Asta inseamna 50% mai multa "viata" pentru motor.Prin "regula de trei simpla" :D ....Mai am si eu prospectele vechi de la Dura Lube de prin '98 unde erau date incercarile de la I.N.M.T.(cu o Lada 1200 s).Daca contribuie la linistea Domniei Voastre le scanez si vi le trimit.

Drumuri (cat mai) bune!

Modificat de iuliu m.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da' efectul catalitic se intimpla in motor, sau in catalizator?

Daca cuzinetii ajung la cupru deja motorul e varza , nu se pune :D

Ei zic ca trebuie indeplinite niste conditii pt aparitia acidului...inclusiv cupru, efect catalitic etc...

Dupa cum spunea respectivul toate conditiile trebuie indeplinite.

Sa presupunem ca uleiul contine Cupru, este ars si evacuat.

Rezulta gaze cu continut de cupru ce ajung in catalizator. Deabia in cazul asta ar exista conditiile de formare a acidului.

Dupa cum ai vazut toti zic "poate" , nu "sigur"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AI citit U.O.A.-urile din linkul meu?Uleiul contine Cu si cand e "virgin"(e drept ca 1-2 ppm).

Cuzinetii, in zona de frictiune, dupa zeci si sute de mii de km, au zone unde cuprul intra in contact cu metalul,"plutind" pe pelicula de ulei.

Nu sunt "varza" deloc motoarele care au "dungi fine" pe cuzineti in zona de frictiune.Acum ce facem?Speculam?

"Efectul catalitic" de care se vorbeste in citatul meu (din postul tau, citat la randul lui, din postul meu :D ), se refera la faptul ca , compusii apar in prezenta METALULUI, mai precis a SUPRAFETELOR METALICE care vin in contact ,succesiv, cu produse de ardere si lubrifiant.Reactia de hidroliza a clorinei este catalizata, adica GRABITA, de acestea.Si se formeaza acidul clorhidric care face ceea ce "stie el mai bine sa faca".Te las sa ghicesti...Nu are comentariul ala nici o referire, nici macar una, la catalizator.

O proportie covarsitoare din uzura motoarelor(dupa unele pareri circa 85%, ceea ce mie, personal, mi se pare exagerat)se datoreaza coroziunii chimice din interiorul motoarelor si nu uzurii mecanice prin frictiune, careia ii ramane restul de procentaj ,pana la 100%.Nu zice "nimeni" nimic de catalizator.Tradu mai cu atentie ce scrie acolo!

Gazele alea sunt arse, evacuate ,contin Cu, si abia in catalizator "fac rau"?!?De ce nu se apuca "de rele" din camera de ardere,oare?Conditiile de formare a acidului sunt cele mai propice acolo.Cine le "opreste"?

Zau, am ajuns la teoria chibritului suedez...Aici chiar ca ma opresc (desi tot imi spun asta, de trei-patru posturi :D ).Daca veti mai pune totusi in motor adaosuri la uleiul recomandat(si cel mai bun cu putinta, pe care vi-l permiteti), consider , de acum, ca o veti face in deplina cunostinta de cauza.Eu am facut chiar eforturi , in sensul asta.Cu asta, sper ca veti fi de acord.

Cu bine!

Modificat de iuliu m.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei asta nu intelegi tu:

- Eu am folosit aditivul asta in doua masini pana acum, ambele au mai mult de 300.000 Km, mai am doi prieteni care si ei au l-au folosit in 3 masini, toate 3 avand acum peste 300.000 Km. Nici una din cele 5 masini nu au avut nimic la motor (motor sistem de injectie, sistem de evacuare (3 din ele avand catalizator)). Stiu, toate cele 5 masini ar fi ajuns la nr. acesta de km. si in lipsa acestui duralube. Nu astept minuni de la acest aditiv (genul mers fara ulei, cresterea intervalului de schimb a uleiului, folosirea unui ulei mai ieftin, etc.) ci doar o functionare mai silentioasa a motorului (ceea ce am si obtinut).

- la experientele astea tu vii cu speculatii nerezolvate inca nici macar de cercetatori.

Am spus-o mai inainte si o repet: Stii / stiti vreun exemplu in care cineva a folosit duralube si i-a omorat motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA,STIU!De pe vremea cand telefoanele cu camera nu erau un "must", in buzunarul oricarui om, ca acum.Ca dac-ar fi fost, erau fotografiati si postati deja cuzinetii corodati si"terminati"(cu "ajutorul" nemijlocit al Dura Lube).Ma bucur pentru (tine si)prietenii tai.Inseamna ca au motoare serioase daca rezista rahatului hypercoroziv.Eu, la biata Dacie pe care o aveam prin '96(de Ungaria, poate-ti amintesti perioada lor "de glorie"), am reusit sa fac vreo 60 k km, pana cand "linia" de cuzineti a inceput sa "bata" si mai grav decat la ~100 k km, cat avea cand a debutat fenomenul.Am incercat zeama -minune pana sa fac motorul, cu gandul ca poate "scap".M-am si bucurat vreo douazeci de mii ca parea ca se potoleste.Pana cand a "murit" de tot cu cuzinetii "arsi" de rahatul-minune si becul palpaind la ulei.Si segmentii aratau de parca "facusera" milionul de km.Impropriu de uzati pentru km aia.

Potiunea a gasit terenul slab, adica bietul motor de Dacie,si nu cel al vreunui Golf patru, si l-a "mancat".Toti cei care au vazut motorul desfacut au inteles ce e cu Dura Lube & co. si au renuntat, dac-ar fi avut vreodata vreun gand, sa foloseasca asa ceva, mai ales ca era si asta la moda si blondul ala care se scalambaie cand "lasa motorul fara ulei" , tipand ca din gura de sarpe, americaneste,"no oil,no pressure!".

300 k km este "jumatatea vietii", pentru un turbodiesel modern.Chestia asta,ca un motor continua sa se "roteasca" la kilometrajul asta, nu dovedeste NIMIC!

Nah, ca iar am postat!Nu va urez decat succesuri si tie si prietenilor tai!

Modificat de iuliu m.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ha ha ha! pai cate Dacii 1300 ai vazut tu (cu sau fara Duralube) sa le tina motorul 100.000 Km? Parca era regula ca la ~60.000 km sa faci motorul! Halal exemplu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La raposata Dacie frantuzeasca a tatalui, pe vremea raposatului, s-au schimbat 3 seturi de segmenti in 1 luna...

Asa de buni erau...al 3 lea a fost ajustat la un atelier mecanic dotat cu de toate (nu ca acum , cind nu gasesti nimic...)

Asta s-a intimplat pe la 90k, a tinut pina pe la 155k...la R1 si 180k s-a vindut masina...inca mergea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ha ha ha! pai cate Dacii 1300 ai vazut tu (cu sau fara Duralube) sa le tina motorul 100.000 Km? Parca era regula ca la ~60.000 km sa faci motorul! Halal exemplu!

Zeci!Tu cate ai vazut?Daca ai vazut, natural, vreun motor desfacut(de Dacie sau orice alta masina)...

Mooq lasa si tu "SF"-urile!Daciile "frantuzesti" au tinut curent fara reparatii la motor circa 200 k km.Am vazut la 274 k km , motor care doar "ciupea" ulei si vilbrochenul, dupa desfacere, arata impecabil si nu prezenta uzuri.La segmenti nu ai cum "interveni"...

Cu sau fara "de toate"...

Multe succesuri!

Modificat de iuliu m.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai stiu si eu, am umblat prin cateva motoare, de la penibila Dacia 1300 pana la 12 in V de la BMW. Tu in afara de Dacia? Dar am dat-o in altele rau de tot. Din punctul meu de vedere m-am oprit aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!