Jump to content

DURALUBE


bobo
 Share

Postare recomandată

tok'ra fa pentru mine un experiment:

baga un fa pentru mine un experiment ?! baga o monstra de dura lube in congelator de prefarabil la -20 de grade celsius.Ai sa constati ca ai dupa cateva ore o marmelada. Ce mai protejeaza aia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • iuliu m.

    17

  • cristianionut

    13

  • Tok'ra

    13

  • Moog

    11

Cine a crezut ca glumesc cu Head & Shoulders-ul poate sa urmareasca chestia asta:

Tok'ra stiu foarte foarte bine ce e cu parafina clorinata numita Duralube.Stiu si la ce compusi da nastere in motor si am folosit si eu trei patru bidoane inainte de 2000 ,cand eram mai vulnerabili la reclama agresiva si mincinoasa, gen teleshopping, de credul si cretin ce-am fost.Isi mai aminteste cineva "rozatoarea" Worner sau cutitul Solingen?

Am vazut si motoare desfacute in care se folosise regulat "lumanarea clorinata", si ce le face camasilor ori cuzinetilor.Eu zic sa incetezi ca iti mai pun si linkurile cu Carbible sau FTC.

Hai sa lasam chestiile astea!

Multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, pentru cei din Buc. cu motoare VW TDI, sunt dispus sa ne-ntalnim, sa ne "ascultam" motoarele si comentam dupa aia. Ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea vad ce relevanta ar avea.Daca torni niste vaselina topita in motor are acelasi efect, sau chiar mai "bun".Nu sunetul motorului este parametrul primordial in evaluarea efectelor benefice ale "snake"-ului respectiv.Si nu se urmareste numai asta, cand vine vorba de lubrifierea unui motor.

Mai urmeaza sa ne spui cum odata, noaptea tarziu, cu familia in masina, ai lovit baia, s-a scurs uleiul din motor, si Duralube "te-a dus" acasa.......

A doua zi ai schimbat baia ,ai pus ulei si nu se intamplase nimic la motor.

Plus ca ramasesesi "in plin camp" si ar mai fi fost si alte pericole pe-acolo daca nu te "miscai repede"...Nu? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu asta astept de la "smakul" respectiv ci o functionare mai silentioasa a motorului. Merg mult cu masina (~ 40.000 Km / an) si confortul meu este important. Oricum masina este f. bine intretinuta, merge si fara "smakuri", dar cu acesta a sporit confortul meu - in consecinta din punctul meu de vedere face toti banii. End of discutions!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tok'ra nu mi-o lua in nume de rau dar daca vrei un motor mai silentios lucreaza un pic la antifonarea compartimentului motor, pune o pasla mai groasa pe capota si pe peretii compartimentului, asigura-te ca buretele de sub capacul de plastic al motorului este suficient, verifica etanseitatea scutului acela de plastic (da, si scutul are rol de antifonarea, pentru ca nu lasa zgomotul motorului sa intre in rezonanta cu asfaltul), verifica etanseitatea tobelor si iti garantez ca vei avea o masina foarte silentioasa. Desi e criza si masinile nu mai valoreaza atat de mult, totusi nu are rost sa-ti bati joc de o masina pe care ai platit o suma frumusica de bani.

Gandeste-te ca daca formula acestor aditivi ar fi atat de eficienta, marile companii producatoare de uleiuri nu ar avea de ce sa nu le produca oficial, pentru ca ar putea sa-ti ia o caruta de bani pe ele. Si cand ar aparea sigla Castrol (spre exemplu) pe un astfel de aditiv, nimeni nu ar avea de comentat. Numai ca o astfel de sigla nu-si permite nimeni sa o puna pe un produs care nu are nici o valoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A nu se crede ca sint pro Duralube, Metaxxx etc...

Presupunem prin absurd ca aceste produse chiar ar avea efectul din reclame...motoare nesegmentate pina la 800.000km, consum redus, schimb ulei la 150.000km etc...

Cine ar avea de suferit? Producatorii...toti, de masini, piese schimb, uleiuri, combustibili, etc ... care ar fi pierderile? enorme...care ar fi cistigul din vinzarea aditivilor? F MIC in comparatie cu pierderile...

Ideea de baza ca orice inovatie de genul asta, aia cu ionizarea combustibililor, amestec apa in combustibili, si multe alte "aberatii" niciodata nu o sa fie vazute cu ochi buni de marii producatori...

Modificat de Moog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea de baza ca orice inovatie de genul asta, aia cu ionizarea combustibililor, amestec apa in combustibili, si multe alte "aberatii" niciodata nu o sa fie vazute cu ochi buni de marii producatori...

aceste inovati si/sau inventii vor fi vazute intotdeauna de producatori, dar daca nu au ceva serios, care sa arate ca sunt eficiente nu sunt luate in calcul.

Firmele mari de uleiuri produc si variante de uleiuri pentru masini cu un rulaj mare de km, care contin un pachet de aditivi.Asa ca raman constant principiului: " daca nu ma mananca, nu ma scarpin"....

Revenind la aditivi, vreau sa va aduc in atentie primul aditiv din ani 80. O masina ruseasca cumparata iarna, a pornit la sfert.Uleiul cam murdar.

Dupa schimbul de ulei, masina nu mai pornea.In uleiul vechi, era pilitura de creion, care marea compresia la masina.Dupa cea a segmentat-o unchiul meu, masina a pornit normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tok'ra nu mi-o lua in nume de rau dar daca vrei un motor mai silentios lucreaza un pic la antifonarea compartimentului motor, pune o pasla mai groasa pe capota si pe peretii compartimentului, asigura-te ca buretele de sub capacul de plastic al motorului este suficient, verifica etanseitatea scutului acela de plastic (da, si scutul are rol de antifonarea, pentru ca nu lasa zgomotul motorului sa intre in rezonanta cu asfaltul), verifica etanseitatea tobelor si iti garantez ca vei avea o masina foarte silentioasa. Desi e criza si masinile nu mai valoreaza atat de mult, totusi nu are rost sa-ti bati joc de o masina pe care ai platit o suma frumusica de bani.

Gandeste-te ca daca formula acestor aditivi ar fi atat de eficienta, marile companii producatoare de uleiuri nu ar avea de ce sa nu le produca oficial, pentru ca ar putea sa-ti ia o caruta de bani pe ele. Si cand ar aparea sigla Castrol (spre exemplu) pe un astfel de aditiv, nimeni nu ar avea de comentat. Numai ca o astfel de sigla nu-si permite nimeni sa o puna pe un produs care nu are nici o valoare.

+1!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tok'ra nu mi-o lua in nume de rau dar daca vrei un motor mai silentios lucreaza un pic la antifonarea compartimentului motor, pune o pasla mai groasa pe capota si pe peretii compartimentului, asigura-te ca buretele de sub capacul de plastic al motorului este suficient, verifica etanseitatea scutului acela de plastic (da, si scutul are rol de antifonarea, pentru ca nu lasa zgomotul motorului sa intre in rezonanta cu asfaltul), verifica etanseitatea tobelor si iti garantez ca vei avea o masina foarte silentioasa. Desi e criza si masinile nu mai valoreaza atat de mult, totusi nu are rost sa-ti bati joc de o masina pe care ai platit o suma frumusica de bani.

Gandeste-te ca daca formula acestor aditivi ar fi atat de eficienta, marile companii producatoare de uleiuri nu ar avea de ce sa nu le produca oficial, pentru ca ar putea sa-ti ia o caruta de bani pe ele. Si cand ar aparea sigla Castrol (spre exemplu) pe un astfel de aditiv, nimeni nu ar avea de comentat. Numai ca o astfel de sigla nu-si permite nimeni sa o puna pe un produs care nu are nici o valoare.

+ un suport sau mai multi ai motorului schimbati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Chiar NU cauta nimeni informatii despre produsul respectiv INAINTE de a-l baga in motor?

- Slick 50:

The Federal Commission found the company's claims of increased performance and reduced wear were unsubstantiated, and Blue Corral has agreed to pay upwards of $20M in damages to affected customers.

Asta va spune ceva despre "smak"-urile minune?

Din moment ce o institutie guvernamentala spune ca "nu numai ca nu fac binele pe care il propovaduiesc producatorii, ba din contra fac rau motorului" de ce oare mai bagati asa ceva in motoare?

Din lipsa de informare? :D

FTC vs DURA LUBE CORPORATION:

13. Through the means described in Paragraph 12, respondents have represented, expressly or by implication, that:

A. Dura Lube does not contain any chlorinated compound.

B. Dura Lube has been tested by the U.S. Environmental Protection Agency.

14. In truth and in fact:

A. Dura Lube contains chlorinated paraffin, a chlorinated compound.

B. Dura Lube has not been tested by the U.S. Environmental Protection Agency.

Therefore, the representations set forth in Paragraph 13 were,and are, false or misleading.

De citit INAINTE de a folosi "minuni" de acest fel:

http://www.carbibles.com/additives.html

http://www.ftc.gov/os/1999/05/duralubecmp.pdf

http://www.ftc.gov/os/1997/07/bluecora.htm

http://www.ftc.gov/os/2000/05/motorup.do.htm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa incetezi ca iti mai pun si linkurile cu Carbible sau FTC.

Intentia asta am avut-o si eu dar am crezut ca ii va face sa inceteze doar "aratarea pisicii".Ti-ai gasit!

Am ajuns sa ma citez singur.......

Auzi:"Dura Lube contains chlorinated paraffin, a chlorinated compound."Adica este susceptibil sa formeze impreuna cu hidrogenul din produsii de ardere, in motor, acid clorhidric.Care "arde" cuzinetii!Americani escroci! :pale:

Acum vor inceta!Foarte bine ai facut! :icon_thumright:

Modificat de iuliu m.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tok'ra nu mi-o lua in nume de rau dar daca vrei un motor mai silentios lucreaza un pic la antifonarea compartimentului motor, pune o pasla mai groasa pe capota si pe peretii compartimentului, asigura-te ca buretele de sub capacul de plastic al motorului este suficient, verifica etanseitatea scutului acela de plastic (da, si scutul are rol de antifonarea, pentru ca nu lasa zgomotul motorului sa intre in rezonanta cu asfaltul), verifica etanseitatea tobelor si iti garantez ca vei avea o masina foarte silentioasa. Desi e criza si masinile nu mai valoreaza atat de mult, totusi nu are rost sa-ti bati joc de o masina pe care ai platit o suma frumusica de bani.

Gandeste-te ca daca formula acestor aditivi ar fi atat de eficienta, marile companii producatoare de uleiuri nu ar avea de ce sa nu le produca oficial, pentru ca ar putea sa-ti ia o caruta de bani pe ele. Si cand ar aparea sigla Castrol (spre exemplu) pe un astfel de aditiv, nimeni nu ar avea de comentat. Numai ca o astfel de sigla nu-si permite nimeni sa o puna pe un produs care nu are nici o valoare.

Masina este Octavia L&K - deci cam are tot ce zici tu acolo. Sa-i mai pun ceva in plus va costa mai mult decat un flacon de duralube pe an. Nu inteleg dece sa ma complic cand am la indemana o solutie mai simpla.

Intentia asta am avut-o si eu dar am crezut ca ii va face sa inceteze doar "aratarea pisicii".Ti-ai gasit!

Am ajuns sa ma citez singur.......

Auzi:"Dura Lube contains chlorinated paraffin, a chlorinated compound."Adica este susceptibil sa formeze impreuna cu hidrogenul din produsii de ardere, in motor, acid clorhidric.Care "arde" cuzinetii!Americani escroci! :8:

Acum vor inceta!Foarte bine ai facut! :scratch:

Asa de tare ii "arde" pe cuzineti ca stiu personal 5 autoturisme la care se foloseste constant duralube si au mai bine de 300.000 Km fara interventii la motor. Tu ai vre-un exemplu (stiut de tine nu genul "am auzit pe X care sigur stie de la Y ca...") de autoturism care a fost intretinut corespunzator si dupa ce i-sa pus duralube ia crapat motorul?

Modificat de Tok'ra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar daca toata lumea iti spune ca duralube e un produs care dauneaza motorului, daca vezi linkuri cu procese pierdute de ei si cu compozitia PERICULOASA a aditivului, atunci de ce continui sa mai torni maglavaisul in motor? Ba mai mult, incerci sa ne convingi si pe noi (de parca ai avea pe cine)?

Pana la urma se adevereste vorba unui prieten, orice produs, orice reclama, fiecare post de televiziune (oricat de obscur ar fi el, chiar si unul local) isi are publicul tinta. In fiecare zi pica cineva in plasa lor, ba chiar cred ca fac afacerea vietii si se mira ca a dat norocul peste ei. Chiar si spam-urile din mail isi gasesc... oamenii inteligenti care trimit bani in diferite conturi din Nigeria sau pentru a-si mari scula la 30 cm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Precum spuneam sint avocatul diavolului :icon_thumright:

De aia din link-urile de mai sus de ce nu se leaga nimeni, si nu ma refer la cei de aici ...? Nu a luat teapa nimeni???

"Iote" ce dea beneficii pe capul lor:

Key Benefits

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai bine de 300.000 Km fara interventii la motor.

Eu stiu cativa cu peste 300k si nu au folosit duralube

motoarele din ultima vreme tin cam 300-400k daca i-l intretii corect , in conditiile in care media de km pe an ar fi cam de 15k,va tine motorul peste 20 ani ...ce rost are sa-l mai dai cu duralube ( in ideea ca face bine )...sa te tina 40 ani....asta pt cei cu masini noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea era ca nu face rau :))

Precum spuneau unii ...cu acizi/baze/marmelada etc...

Masinile, cel putin cele "old fashion" ajung si la 400-500k fara probleme majore la motor...

La 15k/ an moare soferu si masina inca toaca combustibil :)

Dar daca faci 50-60k/an deja e alta "marmelada"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cartea masini scrie ca e interzis sa folosesti acesti "aditivi".poate sa imi confirme cineva daca sunt aditivi.....

cumnatul meu foloseste masina in regim de utilizare de circa 50 000 de km /an.nu foloseste solutii minune ci schimbul regulat la consumabile, pe principiul: masina gat de drum oricand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce parere aveti de folosirea duralube la masinile diesel din grup ?

Motoarele masinilor diesel din grup, oricine ce ar zice, sunt galagioase. Eu personal as face orice sa am un TDI mai silentios.

In incercarile mele de a-mi gasi "linistea" am folosit la un moment dat si DuraLube. Nu fac apologia acestui produs dar trebuie sa recunosc ca din punct de vedere al silentiozitatii motorului face minuni. De altfel, din cate stiu eu, DuraLube nu este un aditiv pentru ulei, nu imbunatateste calitatea uleiului, ci este un conditionator de metal.

Din aceste considerente, eu, personal, l-as folosi in continuare daca pretul lui nu s-ar ridica la aproape pretul schimbului de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu, personal, l-as folosi in continuare daca pretul lui nu s-ar ridica la aproape pretul schimbului de ulei.

Dar cat mai e un Duralube ca eu in State i-l luam cu 17$ cand dolarul era 2.4 lei?! De la 17$ pana la 150- 200 de lei cat e un schimb de ulei cu filtru mai este...

Modificat de volnick1986
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa se auda mai slab/incet motorul, fiindca Dura Lube-ul, o parafina clorinata, provoaca o porozitate suplimentara a suprafetelor metalice aflate in frictiune/contact si nu numai, prin atacarea lor cu acid clorhidric, pori in care se instaleaza parafina suplimentara (pe care producatorii de uleiuri se chinuie de zor s-o elimine din compozitia uleiurilor lor).

Efectul dureaza cateva mii de km, cat se "tine" parafina cu pricina pe suprafetele respective, urmand ca dupa "eliminarea" ei prin uzura, topire, etc. motorul sa ramana uzat suplimentar, si in asteptarea altei "doze" de parafina care sa ii elimine zgomotele si jocurile suplimentare, "castigate" in urma folosirii produsului.Nici vorba de "moleculele mutual reactante" si tot mecanismul "cuting edge technology", anuntat in reclama cu astronautul.

Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai trebuie completat ca in reclama din ani 90, proba se facea pe masini uzate chiar abandonate in parcuri de masini.Deci eu un simplu telespectator atunci, trageam concluzia ca se foloseste la acele masini. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa se auda mai slab/incet motorul, fiindca Dura Lube-ul, o parafina clorinata, provoaca o porozitate suplimentara a suprafetelor metalice aflate in frictiune/contact si nu numai, prin atacarea lor cu acid clorhidric, pori in care se instaleaza parafina suplimentara (pe care producatorii de uleiuri se chinuie de zor s-o elimine din compozitia uleiurilor lor).

Efectul dureaza cateva mii de km, cat se "tine" parafina cu pricina pe suprafetele respective, urmand ca dupa "eliminarea" ei prin uzura, topire, etc. motorul sa ramana uzat suplimentar, si in asteptarea altei "doze" de parafina care sa ii elimine zgomotele si jocurile suplimentare, "castigate" in urma folosirii produsului.Nici vorba de "moleculele mutual reactante" si tot mecanismul "cuting edge technology", anuntat in reclama cu astronautul.

Drumuri bune!

Da de unde stii tu asta? Ai postulato tu sau ai un link? Nu te obosi sa mai pui odata link-ul cu verdictul dat in USA (chestia aia este strict comerciala, nu are relevanta dpdv tehnic), altceva daca ai!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform Directivelor europene si legii 296/2004 privind codul consumului, fiecare producator are obligatia de a afisa pe produs in limba tari unde se comercializeaza o serie de date inclusiv compozitia produsului respectiv.Inclusiv eticheta ecologica.

Care e compozitia la Dura-Lube ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!