Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

Aia am vrut sa spun si eu sachs nu e vw desi ofera multe piese cu care vw echipeaza masinile din fabrica daca mi se parea ceva dubios o trimiteam inapoi !!!oricum nu ati vrea sa stiti cum intra in viteza cum se schimba total masina !!

Ok cascadoru o sa te tin la curent la cea mai mica problema o sa postez aici !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
toniparaschiv

Hai să vă scriu pățanie ce am avut cu volant de la Touran-ul meu cu DSG. În 2016 prin octombrie dă semne de oboseală volant ce o aveam pe mașină, o schimb, decartez 2200 lei și iar la drumuri bune cu ea, în 2018 în primele zile din an simt cum tremură la ralanti și vibra motorul, zic na belea, un tampon. La câte zile numai tremură, mai merg 3 luni cu ea, după un drum lung și ceva forjă, o parchez și a doua zi plec la job cu ea, dar când să plec de la scârbici, iar începe tremuriciul și se aude și o bătaie.  Cumpăr tampoanele de jos, ridic mașina pe capre, dau să le schimb, dar când mă uit, ele erau ok, pff, rog colegu' (eram încă la job, acolo o mai meșteresc uneori) să o pornească, eu eram sub ea, când ascult unde bate, era între cutie și motor. Zic na belea, iar volant, la nici 15000 km? Mă duc cu ea în service-ul unde am montat-o, ei îmi confirmă, dar deja ieșise din garanție de 2-3 zile. Ghinion, fac comandă, las mașina în service, îmi montează noua volantă, alți 22000 lei, să mor nu alta, când mă duc să iau Touran-ul, îmi arată volant blocată, ruginită rău, se comporta că una simplă. Și așa am realizat că mi-am nenorocit-o eu trecând în zilele cu ploi torențiale printr-o baltă de 50m lungime și adâncimea era uneori așa mare, că mai erau doar 10-15cm de priza de aer,  baltă aflată la 20m de scârbici, altă cale de acces nu am și balta dispare după 4-5 zile, pt că acea canalizare este înfundă și uite așa o tranzitez nevoit fiind mai multe zile. Frica mare era să nu intre apă la admisie și când depășea cota de pericol, lăsăm mașina în parcarea altei unități și ocoleam 500m printr-o întreprindere vecină. Verdictul este următorul, la DSG nu ai fantă ca la cutia manuală sau DSG 7 trepte, cu ambreiaj uscat și apa se scurge mai greu, iar arcurile din volantă stau în imersiune :) .  Vă împărtășesc asta vouă, pt a trage un semnal de alarmă, la trecerea constantă prin ape adânci, volantei îi spui pa la nici 10% din viața ei.

Totuși mă întreb, mașinile de off road, cele de generație nouă, au volante cu masă dublă, ăia când trec prin apele râurilor, nu au probleme oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎19‎.‎05‎.‎2018 at 14:05, toniparaschiv a scris:

... volant, o schimb, decartez 2200 lei ...

.... Totuși mă întreb, mașinile de off road, cele de generație nouă, au volante cu masă dublă, ăia când trec prin apele râurilor, nu au probleme oare?

Trebuie sa iei totusi in considerare ca ai pus o volant AM.

Diferenta dintre piesele OE si AM nu este numai o stanta cu sigla VW si codul de original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toniparaschiv

Foarte putini propietari de nemtoaice isi permit in Romania volat OE, majoritatea pun AM si daca citesti postarile din urma, au picat la 5 000-10 000km si dupa efectuarea garantiei, montata tot AM, au mers min 100 000km, totul depinde de noroc, eu mi-am executat-o singur, fie invatatura de minte pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja cu a doua interventie ai ajuns la costul uneia originale.

Dar ai dreptate, sunt AM care rezista multi km daca lucrurile le sunt favorabile, spre deosebire de OE unde durata de viata ar trebui sa fie aproximativ aceeasi indiferent de conditiile de exploatare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toniparaschiv

Daca ai fi citit postarea mea, eu am fost vinovatul pt trecerile dese prin apa mare, si una OE ar fi cedat, in interior au niste arcuri ce preiau socurile, daca ea era ruginita pe afara, banuiesc ca in interior era teroare.

Modificat de toniparaschiv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca ai fost in imersiune cu ea si ulterior a ruginit, foarte probabil, dar este acelasi lucru cu cel pe care-l spun eu, materialele, compozitia lor, fac diferenta, dar si costurile sunt diferite, costuri pe care tocmai le-ai egalat si depasit.

Bine, puteai avea si sansa sa nu fie nevoie sa treci prin asemenea acumulari de apa si sa supravietuiasca volant pe toata durata de exploatare asteptata.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toniparaschiv

Tu zici ca daca puneam OE nu pateam acelasi lucru, cred ca as fi murit de ciuda sa pice una OE din acelasi motiv, plus ca ambele au aceeasi garantie,18 - 24 luni, producatorii sunt aceeasi (Sachs si Luk) ca e OE sau AM, doar ca depinde unde s-a fabricat piesa, daca in Turcia e jale.  Sa pui piese OE pe masini aduse din Germania, autoturisme la care nr real de km e inexistent, ar insemna sa fii kamikaze, pt ca de ex schimbi un volant, alternator si un electromotor pe original, deja ai dat 1/2 din pretul de achizitie al masinii (an fabricatie 2004-2006), cam 4000-4500 euro le gasesti la samsarii de la noi, din Germanica le iei si la 1900 euro (deci pretul de achizitie).

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, forum!

Am schimbat si eu kit ambreiaj plus volant de vreo doua saptamani. Kit Sachs, fabricat in Slovacia, parca.

Ce nu imi prea place e ca la pecare de pe loc, daca las mai rapid ambreiajul, am niste oscilatii (nu trepidatii) ce se simt destul de tare, sincronizate cu sunetul motorului, un fel de rontz-rontz-rontz-rontz. Eu am cam menajat ambreiajul de cand am luat masina, plec destul de batraneste la semafor, asa ca nu sunt prea sigur ca nu facea si inainte la fel in aceleasi conditii. Dar e o chestie care imi sare in ochi ? acum.Turatia e sub 2000rpm la plecare.

De asemenea, dupa schimb, sincopele de la ralanti se simt ceva mai tare decat inainte. De fapt, impresia e ca toate vibratiile de la motor ce apar in functionare sunt acum amplificate, la interior. Trebuie sa mai spun ca am trecut de la 5w30 la 5w40 cu cateva zile inainte de a schimba kit. Sunetul motorului s-a schimbat clar (mai zgomotos si mai carnos), dar nu am simtit vibratii mai puternice decat inainte la interior, dupa schimbul de ulei.

E normal? Exista o perioada de rodare la kit ambreiaj?

In rest, e alta masina dupa schimb. Numai de bine.

 

L.E. 2200 m-a costat si pe mine distractia...

Modificat de SorinJivan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/21/2018 at 10:48 AM, Dolfin said:

OE unde durata de viata ar trebui sa fie aproximativ aceeasi indiferent de conditiile de exploatare.

?? Adica nu conteaza daca faci liniute cu masina in fiecare zi sau daca folosesti masina pe autostrada 90% din timp, nu?

Logic ca orice volant ai avea, fie OE sau AM o sa fie afectat de conditiile de exploatare in egala masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/22/2018 at 9:33 PM, SorinJivan said:

De asemenea, dupa schimb, sincopele de la ralanti se simt ceva mai tare decat inainte. De fapt, impresia e ca toate vibratiile de la motor ce apar in functionare sunt acum amplificate, la interior.

Ai luat volant tot cu masa dubla ?

Sau ai luat cu masa simpla ca e mai ieftin ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masa dubla, bineînțeles.

Ma gândeam, e posibil sa nu montezi la loc ceva cum trebuie, suport motor de exemplu? Sau sa îl deteriorezi la montare demontare? 

Modificat de SorinJivan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca masina este din 2006?! deci cam cati ani a vrea  sa tina? un tampon cutie /motor??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

Este necesar sa schimb kitul de ambreiaj + volant daca masina este echipata cu volant cu masa simpla? sesizez batai in pedala + sunet de bataie infundata.. citeam ca cilindru de presiune ar putea fi cauza..

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cele cu masa simpla se schimba doar placa,disc,rulment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

badea.madalin

Vă salut, m-am bagat zilele trecute sub mașină sa schimb bucsele acelea 2 de la tamponul antibalans si am constatat ca este o pată(adica este umed) de ulei de culoare galbenă la imbinarea dintre cutie(DSG) și motor(diesel, deci ulei negru). Urmeaza sa schimb volant intr-o saptamana, doua, dar pana acum n-am sesizat asta. Intrebarea mea este, de la ce poate fi pata de ulei? Exista vreo posibilitate sa se scurga ulei din cutie prin vreun semering sau ceva pe la cutie? Orice parere este binevenită.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca da, pe la simeringul capacului fata de la ambreiaje.

Vedeti cand dati jos cutia pentru schimb volant.

Capacul poti sa l cumperi separat.

Daca ambreiajele au multi km, schimba tot chitul.

In kitul de ambreiaje este inclus si capacul.

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut,

Detin un VW Jetta 1.9 tdi, 105 CP, BKC, din 2006, masina are 169.500 km, nu stiu daca a fost schimbat ambreajul sau nu inainte de achizitionare, masina fiind la mine de 5 ani.

Ideea e urmatoarea: in moment in care apas usor pedala de ambreiaj se simte o bataie / pulsatie in pedala (cand e apasata pana jos nu se simte nimic) si uneori la relantiv se simte o usoara trepidatie in volan si chiar si in scaun. In ultima perioada am auzit si un zgomot (ca niste batai)... atasez fisier audio... zgomotul se aude doar de afara.

Oare imi face o surpiza ambreajul?

 

In plus de asta cand pornesc masina, aproape de fiecare data se face un norisor de fum in spatele meu ?, masina mai mult rulata in oras iar o data pe luna fac un drum cam de 120km, cand ii dau pana pe la 120 in treapa 4 (turatii cam pe la 3300).

 

Multumesc anticipat!

Voice 006_sd.m4a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volantul, asta este clar.

Pune kit nou, iesi in avantaj asa.

Oricum, la motorizarea ta este foarte ieftin.

Nu are treaba cu fumul.

Trebuie investigata partea asta.

Du o catre zona rosie putin , nu la 3.300 rot/min, treptele 3 si 4.

Asta pentru turbina.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! 

O sa fac programare la service. Cam cat mai merge asa? Sau e de interventie urgenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face destul de rau volantul.

Nu ti poate garanta nimeni, nimic.

Te mai poti misca, insa nu o neglija.

Nu sta la noroc.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dus masina la service si constatarea lor a fost total diferita... sunetul vine de la axul cu came... devizul ptr inlocuire ax cu came, tacheti, bucsa ax, simering + manopera... 1813 lei :(.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 constatarile din spatele tastaturii sunt diferite

se da jos capacul si se controleaza ,altfel te poti pacali

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut am și eu un golf 5 și de aude un zgomot sub motor undeva in zona șoferului ..,, dimineața când o pornesc nu se aude nimic doar după câțiva km începe sa se auda, când apăs pedala de ambreiaj nu se mai aude 

tin sa precizez cand o pornesc îmi cam zguduie cutia de viteza 

mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Petrica90 de unde stii ca se zguduie cutia de viteze la ce spui tu par a fii suportii de motor daca se zguduie cand pornesti motorul la masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!