Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

Ce parere aveti de acest zgomot ne-ritmat ?

Se aude la fel si cu ambreiajul apasat, nu stiu daca e de la volant sau nu, cert este ca atunci cand am fost in service zgomotul nu mai era. Am incercat sa il descriu mecanicului dar a inceput sa se uite crucis si am renuntat.

Uneori se aude alteori nu, asta face treaba si mai dubioasa. Din masina nu se aude. Climatronic era oprit. Daca o tin turata la 1100 1200 rpm nu pare sa se mai auda.

 

Am filmat din zona aceea fiindca mi a fost mai comod, zgomotul se aude de  peste tot, e greu de depistat locatia exacta.

 

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Incearca sa asculti in zona in care cutia de viteze imbina cu motorul ca acolo e volant. Dupa sunet mie nu-mi pare a fi bataie de volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar trebui sa fie ritmic zgomotul si sa dispara cand apas ambreiajul?

 

Plus ca nu se aude tot timpul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pentru zgomotul asta care nici nu se aude mereu si mai ales in masina ar trebui sa schimb tot kitul ambreiaj ??

Nu am niciun fel de trepidatie la plecarea de pe loc sau la relanti, ori alte batai suspecte de volant uzata.

Repet, zgomotul nu se modifica cand apas ambreiajul.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Helo

Mi-a transmic mecanicul ca trebuie sa schimb kitul volant + ambreiaj la Golf V , 1.9 , 105 cai.

As dori sa intreb pe cei care au mai schimbat , daca sunt sanse sa ramai cu masina in pana deodata , referitor la acest kit de piese.

La mine se aude o bataie destul de mica pentru inceput si m-ar interesa daca as putea sa o mai lungesc pt ca deja am schimbat radiator apa si furtun intercooler si as vrea merg in concediu ( 1400 km ) .

Sunt sanse sa cedeze   de tot   pe aceasta distanta ?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ca la jocurile de noroc, pica ori nu pica, nu ai de unde sa stii, poate sa-ti pice si maine, poate si saptamana viitoare poate si la anu' la volant ai niste etape, cum ar fi, in prima faza se aude cel sunet tipic, de bataie, mai ales  la rece cand aprinzi motoru' apoi incepe sa-ti intre greu in viteza, sa prinda putin mai greu atunci cand schimbi viteza, desi tu nu simti, masina simte uneori, iar pe ultima faza incepe sa-ti tremure masina, vibreaza la relantiu, din cauza volantei. Bineinteles ca, consecinte sunt, prin stricarea cutiei de viteze, motorului si  asa mai departe, tu practic cand apesi pe ambreiaj si schimbi viteza, apesi 3 sferturi, e ca si cum ai forta sa bagi in viteza fara a apasa ambreaju' complet.
Te sfatuiesc sa o schimbi, si eu plec in concediu si primu' lucru asta mi s-a zis, nu te du cu volant stricata.

Modificat de loghy
quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sharp,

cine ti-a spus ca e urgent, parerea mea e ca un ..... . Pentru colegul de mai sus : am un golf 5 DSG, cuplul din cutie imi este limitat la 400 n/m, de masina se trage zilnic, si se trage grav. merg cu volant care bate de cel putin 4 luni, si nu am nici macar o problema. am sa o schimb cand o sa ma deranjeze prea tare, pana atunci merg cu ea asa. deci parerea mea este sa o mai lasi, ca nu e capat de lume

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul nu a zis ca-i urgenta capitala  dar nici nu mi-a garantat nimic ( il inteleg si eu din acest punct de vedere ) . A zis ca trebuie sa am in vedere acest lucru. Si eram curios daca poate pica deodata . Eu nici nu mi-am dat seama ca se aude de la volant ....am crezut ca bate un tachet ceva  .. :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e sa ai in vedere (mai mult financiar) faptul ca ai o problema la masina. Poti sa mergi linistit, nu o sa te lase deodata. Distractie placuta in concediu, si cand abia vii inapoi, poti sa te gandesti la acest aspect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

38 minutes ago, playerstts said:

Sharp,

cine ti-a spus ca e urgent, parerea mea e ca un ..... . Pentru colegul de mai sus : am un golf 5 DSG, cuplul din cutie imi este limitat la 400 n/m, de masina se trage zilnic, si se trage grav. merg cu volant care bate de cel putin 4 luni, si nu am nici macar o problema. am sa o schimb cand o sa ma deranjeze prea tare, pana atunci merg cu ea asa. deci parerea mea este sa o mai lasi, ca nu e capat de lume

e bine atunci, luati-va dupa @playerstts si puteti merge linistit cu volant aia, sper sa nu aveti ghinionu' ca si mine, sa nu ti se mai ridice ambreiaju' de jos, ca tot pe gandu asta am mers, nu o sa ma lase, nu-i bai. doamne..
Concediu placut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Multumesc tuturor pentru timpul acordat in primul rand !

De lasat, nu o las asa  , deja am facut informare de pret pt piesa si kitul   pe LUK costa 1890 lei.  Singura mea problema este , sa mai tina 1400 km dus intors din concediu. Sunetul de tip bataie , se aude foarte putin . As schimba si maine daca as sta bine financiar dar din pacate maine trebuie sa schimb radiatorul si furtun de intercooler dreapta .

Multumesc inca o data pentru implicare ! cand vin din concediu va dau de veste !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un volant poate ceda complet cand se rupe un arc sau jocul dintre cele doua piese ce o compun devine prea mare. In functie de starea ei actuala de uzura si daca circuli linistit fara sa stationezi cu motorul pornit ar trebui sa te tina. Insa ce au vrut sa-ti spuna colegii este ca va exista mereu un risc. Mic, ce-i drept.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma am schimbat

volant CU KIT AMBREIAJ COMPLET- LUK 600001600L - 1.850 lei + senzor volant ( care era uzat )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

@playerstts

La masinile cu DSG volant e dubla masa, iar cauciucul de amortizare dintre mase permite descentrarea acesteia si implicit distrugerea cuzinetilor motorului iar apoi se "sprijina" pe cutie.  Daca mai umbli mult cu ea, ca numar de kilometri, vei demonta tot ce inseamna lagare si etansare, nu numai volant.

Modificat de gheorghita
.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gheorghita

Am schimbat volant la reprezentanta vw cu factura la vreo 5 masini, la 4 din ele, dupa 100 KM au inceput sa bata putin. am fost de jdemii de ori la ei, volant este NOUA, se aude zgomot nu au ce face. Concluzia: ca sa ajung sa spun cele de sus, presupun ca am fost deja sa ma uit daca e de-a schimbatului sau nu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine la rece timp de 2 minute are zgomotul de mai jos, care se mai aude si daca opresc masina cu ambreiajul ridicat, desi nu am acest obicei. Dupa ce merg 1-2 km nu mai tacane la relanti, dar tot tacane la oprire motor.

Uneori pornesc masina (rece) si nu are acest zgomot dar apare daca ma joc putin cu pedala de ambreiaj ori accelerația.

Zgomotul nu dispare daca apas ambreiajul, si nu se aude in masina.

Alte simptome de volant uzat nu am. As amana cateva luni schimbara kit-ului, sper sa nu stric altceva.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal! Am cumparat un VW Jetta 1.9 Tdi 2009 cu probleme la volant masa dubla . Am schimbat chitul cu o valanta cu masa simpla noua iar dupa o luna era pe butuci , problema e ca placa de presiune face zgomot. Am presupus ca nu a fost montata bine sau nu am condus eu corect avand in vedere ca sunt incepator. Asa ca am schimbato din nou cu una cu masa dubla in reprezentanta si am condus foarte atent , adica fara luat piciorul repede de pe ambreiaj , plecat usor de pe loc , nu am tinut piciorul pe ambreiaj la semafor , schimbat vitezele usor fara socuri,plecat numai cu a intaia de pe loc , condus normal etc.  Azi dupa o luna jumate iam facut o diagnoza in reprezentanta ca tot mi se parea ca face zgomot si supriza , e din nou pe butuci.Au zis ca trebuie sa o desfaca sa vada daca intra in garantie daca nu trebuie sa o platesc si pe aceasta. Mentionez ca instructorul si cativa prieteni care au permis de ani buni mi-au confirmat ca ,conduc corect si chiar bine. Are cineva  idee de la ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce zgomot face? Ai schimbat rulmentul de presiune sau doar volant?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Adriannnnn exact asa imi face si mie, acelas sunet, si exact ceea ce zici tu, la rece imi face foarte urat apoi cand se incalzeste nu mai face, pe mine nu ma deranjeaza sunetu, ca daca dai putin drumu la muzica nu o mai auzi, ci ma deranjeaza tremuratu masinii, la tine vibreaza masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un usor tremurat, dar nu se modifica daca apas ambreiajul, cred ca e tremuratul specific de diesel si in special de 2.0 TDI.

Am vazut ca dupa ce vin de la un drum mai lung tremuratul dispare aproape complet.

E prima masina diesel si nu imi pot da seama foarte bine.

La mine nu e nevoie sa dau drumul la muzica fiindca oricum nu se aude deloc in masina. In masina se aude doar un usor huruit daca tin pedala de ambreiaj pe la jumate, in special cand n-am mai mers 2 zile cu masina, si doar la rece.

La tine se mentine sunetul cand apesi ambreiajul ?

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand apas ambreiajul sunetu dispare la fel si tremuratu, eu simt un tremurat in scaun, si chiar daca ai masina diesel, nu are voie sa tremure masina, orice ar fi.
Oricum, poti sa mergi linistit ca nu o sa-ti cada, dar indicat e sa o schimbi, sau ma rog, schimbam. Daca nu mi-ar tremura as mai merge asa cu ea cativa km, dar asa ma deranjeaza leganatu asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! masina din semnatura trepideaza doar in treapta I de viteza la plecarea de pe loc (cu motorul rece). mie nu mi se pare ca ar avea legatura cu volant, dar e posibil? exista si astfel de simptome?? eu cred ca e vorba doar despre ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut ! Ce firma imi recomanzi pt kit ambreiaj sau piese de ambreiaj pentru un golf 5 2.0 tdi bmm an 2008, cutie cu 6 trepte deci volant cu masa dubla ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!