Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

adevarul e ca mi-a spus mecanicul ceva legat de rulmentu de presiune, cum ca ar fi bagat vaselina in el, si ca pot merge inca o perioada buna asa cu el. Asta sa fie problema? pot inca umbla cu masina asa? e cam stresant sunetu'. 
tin sa precizez ca inainte sa imi schimbe mecanicu' cutia de viteze nu exista sunetu asta la motor. doar de cand a pus noua cutie a aparut si sunetu.

Modificat de emil22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut Colegi!

 

Am si eu o problema care cred ca este de la volant, cand apas pedala de ambreiaj 1-2 cm se simt niste mici batai si dupa ce merg cu masina mai are uneori o trepidatie usoara cand este la relanteu.

Mecanicul mi-a zis ca nu este asa grav si ca mai pot merge cu ea.

 

Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu a ajuns sa bata cand tin calcat ambreiajul. Zic ca il schimb de cateva luni si tot nu cade. Pana nu face figuri mai grav, te mai tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai oameni buni cititi si voi putin pe forum inainte sa dati banii degeaba pe ambreiaje.Toate bat in pedala cand o apesi usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai oameni buni cititi si voi putin pe forum inainte sa dati banii degeaba pe ambreiaje.Toate bat in pedala cand o apesi usor.

 

Ar fi bine daca este asa cum zici tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au dreptate si Fiestax si mecanicul; daca doar acestea sunt manifestarile, lasa volant in pace cel putin pentru moment

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și la mine bate când apeși puțin, dar asta de vreo 40k km, în ultima vreme începe sa se audă o bătaie și când țin călcat pana la fund ambreiajul, dar doar la rece. Deci nu e grabă...eu ma gândesc sa îl schimb de ceva vreme..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine uneori se mai aude eu credeam ca este de la clima cand merg cu ea pornita se aude uneori si mi-a zis mecanicul cand merg si cu clima are sarcina mai mare.Asa sa fie?

Modificat de Mischiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-a sunat azi mecanicul Kit ambreiaj+volant+Manopera 2800 lei.
Piesele sunt aduse din Germania.
Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De banii aia iau 2 kituri de ambreiaj si volant si aproape ca-mi permit 2 manopere. 

 

Hai sa nu luam reper cele mai ieftine preturi de pe piata ca-mi sar mecanici in cap si le stric afacerea, un kit de ambreiaj luck sau sachs costa intre 1200ron si 2000ron. Manopera costa intre 300-500ron.

 

La reprezentanta e mult mai scump. Ca sa nu zic eu ce sa faci ci sa ai tu niste repere.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce service recomandati in Bucuresti?Unde ati fost voi si au facut treaba buna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia cu "piesele sunt aduse din Germania" e marketing..ca sa justifice pretul...Eu raman la parerea ca nu trebuie sa te grabesti in a schimba aceste piese acum..

Pe aftermarket, cu tot cu manopera efectuata intr-un service multimarca trebuie sa te incadrezi in 2000-2100 ron. Piese cu garantie reala gasesti la Volksparts...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa m-am gandit si eu odata ce masina merge bine si nu sunt probleme asa mari cred ca mai tin o perioada,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut prieteni vin si eu cu o problema daca ma puteti ajuta as fi recunoscator...in seara asta am depistat problema stateam cu masina pornita asteptam pe cineva la inceput de toate stiu ca am probleme cu volant trebuie schimbata peste tot unde am gost au zis ca inca nubse merita sa o schimb ca problema mea e minora adica nu se aude asa tare dar vad ca in ultima vreme se cam aude bun toate bune si frumoase ca in seara asta cand stateam cu ea pornita la relanti a inceput usor sa se auda zanganitu ala de fier zic bine ok si cum stateam eu asa am calcat foarte putin acceleratia si iam dat drumul cand sa se termine la capat a inceput un zgomot sa se auda de fier can tare zic eu calc iar acceleratia dar foarte putin ii dau drumul cand sa se termine in capat iar se aude zgomot de fier dupa asta am tinut apasat ambreajul si am calcat acceleratia iar la fel foarte putin ce sa vezi nu se mai aude totul se aude perfect...acum intrebarea mea e zgomotul asta tot din cauza volantei sa fie? Ca ma cam speriat sincer sa fiu:( va rog frumos niste sfaturi de la cei care cunosc ms mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volantul incepe sa-si arate uzura. Daca se amplifica bataia serios te pregatesti de un kit nou de ambreiaj. Cati km are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunete ca de rulment stricat ce se accentueaza cu pornirea AC-ului care dispar imediat cum se apasa pedala pot sa fie de la volant? Inteleg ca nu ar avea voie sa se auda acest zgomot ca o bataie la un  SMF.

Precizez ca am schimbat rulmentul de presiune.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calin.g masina are 191000 km probleme nu am cu ea chiar sunt foarte multumit ! Doar ca ma streseaza treaba asta cu volant...si cand zici sa ma pregatesc de un kit nou de ambreiaj de referi + volant nu? Nu doar ambreiaj :)) ca sincer are momente cand imi cam intra greu si in viteze :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,am o problema cu un Golf V 1.9pdtdi 105cp

dupa inlocuirea volant si kit ambreiaj au aparut urmatoarele coduri de eroare si motorul porneste mai greu

 

   Address 01: Engine       Labels: 03G-906-016-BKC.LBL
Control Module Part Number: 03G 906 016 FS    HW: 028 101 195 5
  Component and/or Version: R4 1,9L EDC 0000SG  6124
           Software Coding: 0000071
            Work Shop Code: WSC 66565 257 00032
                      VCID: 79FDE9D74B19
2 Faults Found:
 
16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High  
            P0118 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 882 /min
                    Torque: 32.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.06 V
                    Bin. Bits: 11000100
                    Temperature: 8.1°C
                    Temperature: 41.4°C
 
18617 - Engine Coolant Temp Sensor on Radiator Outlet (G83): Signal too High 
            P2185 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 147 /min
                    Torque: 42.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.17 V
                    Bin. Bits: 00000100
                    Temperature: 58.5°C
                    Temperature: 43.2°C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa iti fi intrerupt firele senzorilor de temperatura a lichidului de racire in zona dintre baterie si motor, inspre firewall, atunci cand ti-a lucrat la masina. Sunt fire subtiri, care se intrerup de la vibratiile motorului si s-a discutat pe forum despre ele.

Mie mi s-au intrerupt de doua ori in sapte ani si am folosit fir mai gros a doua oara. Mecanicul a avut ghinionul sa intrerupa complet firele cand a miscat cablajul sa ai a acces in zona, insa eu zic ca poti vedea si jumatatea plina a paharului: daca o pateai departe de casa, puteau aparea complicatii, de genul descarcarii bateriei, intrucat ventilatoarele merg la maxim, preventiv, ca sa nu iti fiarba motorul. Distractia apare cand nu simte nici temperatura de la senzorul de pe motor si mai merg 5 minute ventilatoarele dupa ce ai oprit motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Am observat si eu de ceva timp un sunet ciudat la masina din semnatura 1.9 TDI BXE. Mi se pare ca se aude in zona cutiei de viteze. Sunetul apare cand motorul este foarte cald, dimineata la prima pornire nu se aude. Astazi pe la ora 19:00 cand am ajuns acasa am facut 2 filmulete. Se aude un fel de "pacanit". Se aude si cu ambreiajul calcat si fara ambreiaj. Sa fie de la ambreiaj sau de la altceva? Nu stiu daca are legatura dar mentionez ca in luna Mai am schimbat ax cu came, tacheti. Atunci masina avea 90.064 km, in prezent are 95.600 km.

 

Multumesc.

 

Cele 2 filmulete se gasesc aici:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ha ha! in sfarsit cineva cu sunetul respectiv pe forum cu el filmat! 

 

Zgomotul de care spui tu se aude preponderent din partea stanga fata (cand stai la volan) si cand ridici capota si te uiti langa baterie vezi o cutie neagra intr-un suport cu niste furtune, se numeste  bloc comanda vacuum, si chestia aia scoate zgomotele respective, cateodata face ca un elicopter, cateodata pufaie la relantiv, uneori daca apesi pe ea mai scade sau creste in intensitate. 

 

In prima faza am zis ca e de la ambreiaj, doar ca problema ii ca nu scade in intensitate cand calci ambreiajul, si se aude si in viteza si la liber, eu am depistat problema dupa o cursa de 10 ore cand era motorul incins, la relanti se auzea un pufait exact ca in video-ul tau. Nu il schimb pana nu da semne de oboseala, nou costa 700ron, sh costa 150 -200ron. Drumuri bune.

 

 

Cam asa ceva arata, rolul si functionalitatea lui e sa comande vacuumul de la EGR si TURBINA, daca iti iei limp mode, sau masina da in nas, nu raspunde la comenzi s-ar putea sa fie din aceasta cauza. Multi se plang ca se aude un sunet ascutit in momentul cand opresc motorul, ei bine, de la aceasta piesa vine sunetul.

 

84907421-47413792-45357200.jpg

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru raspuns.

 

Eu am auzit acum 1 saptamana sunetul. Plec de acasa cu motorul rece, nu se aude nimic. Stau in trafic in aglomeratie, motorul se incinge si incepe sa se auda exact cum ai spus si tu pufaie sau face ca un elicopter.  :D

Am fost la service de 2 ori dar acolo nu stiu de ce nu mai scotea nici un sunet. :tuktuk: 

Din fericire pana acum nu a intrat in limp mode, trage foarte bine. Nici eu nu-l schimb, asa sa stea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dobre Catalin la 90k km ți-a picat axa cu came/tacheti? Ai mașina de noua? Ce an e? Întreb dacă o ai de noua pt ca sunetul turbinei nu pare a fi deloc de uzura doar 95k km. E fluierat de mai multi km, zic eu, am auzit mai multe cu sunetul asta, dar toate în jurul a 200k km. Poate totuși ma înșel...

Cum zice și deenman despre sunet, la mine se aude când opresc motorul un sunet ascuțit de acolo, dar e ceva normal, asa face de la 20k km și nu s-a accentuat si nici nu am avut alte probleme

Modificat de RzzV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se aude turbina,. se aude zgomotul de lant infundat de la porcaria de comanda vacuum, asa face cand o turezi si iti scoate sunetu continuu, tu nu ai ajuns inca in faza sa-ti faca dupa ce se incinge foarte tare motorul (face asta doar VARA).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!