Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

@fabritzio: Nu este absolut nici o diferenta tehnica in afara de faptul ca ambalajul este branduit cu siglele grupului VW iar in unele cazuri exista insemnele VW (stantat) si pe piesa in sine (la mine spre exemplu nu era nici un insemn VW pe piesa de fabrica; era Sachs si atat). Aaa, si mai e o diferenta majora: pretul :) Dai cu aproape 100% in plus doar pentru o cutie de carton pe care scrie VW...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

post-108411-0-24034200-1339088154_thumb.post-108411-0-24034200-1339088154_thumb.post-108411-0-43705700-1339088162_thumb.post-108411-0-39360700-1339088267_thumb.back!!dupa aproape 2 saptamani de asteptare in sfarsit am scos masina din service.Mecanicul a spus ca volant in halul asta nu a mai intalnit :)) Tot kitul m-a costat 2400 ron cu tot cu manopera si pot sa spun ca am o masina noua.Fara zgomote la relanti,fara bataie in schimbator,plecari de pe loc line...limo-golf!! :)) Am atasat poze cu volant veche si consumul resita-timisoara!

post-108411-0-44452700-1339088372_thumb.post-108411-0-40711900-1339088375_thumb.

Modificat de cc_shady_07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut mare mare noroc ca nu ti-a distrus carcasa cutiei de viteze! Intr-adevar asa ceva mai rar am vazut...Consumul..hm...din cauza rodajului pe care-l faci kitului de ambreiaj :D Totusi tin sa cred ca intr-o anumita perioada masina aia a mers foarte subturat (probabil inainte de a o achizitiona tu)..Am mai vazut 2 cazuri de volant sparte la modul asta si ambele erau masini care "beneficiasera" din plin de mers subturat . Ai grija si tu..ca astfel de consumuri cum inregistrezi tu nu prea le scoti cu un 1.9 ca al tau decat daca mergi extrem de "atent" si intr-un interval de turatii foarte mici. La mers constant cu1800- 1900rpm sa zicem, nu-i problema; problema e daca ii dai talpa la depasiri plecand brusc de acolo...

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,stiu ca am avut noroc.Inca ceva,chiar si acum cu kitul nou tot se simte o bataie usoara in ambreiaj cand il calc putin.Nu se aude nici un zgomot doar putin parca bate in ambreiaj,nu la fel de tare ca si inainte dar totusi se simte.E normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa vreo 2 ani de pauza m-am intors aici ca posesor de Golf 5! Masina care am cumparat-o are nevoie de un volant nou si un kit de ambreiaj nou.La vechiul Golf 5 am schimbat de 2 ori volant-ul.Din experienta voastra ce producator imi recomandati?

Am gasit pe internet kit ambreiaj+volant la 1580 lei insa sunt in dubii daca sa pun Luk! :)

Multumesc de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4abc:Eu am schimbat recent kitul complet si am luat de la Volksman cu 1600 ron, Luk. M-am interesat si eu cu vreo 2 luni inainte si am inteles ca Luk ar fi mai fiabile cu toate ca e mai ieftin fata de Sachs.Am deja 2000 km si se prezinta foarte bine, am BXE.

Succes si bine ai revenit

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ 4abc: Dupa 2 esecuri cu Sachs (unul inca pe masina la nici 2000 km) eu recomand LUK...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,stiu ca am avut noroc.Inca ceva,chiar si acum cu kitul nou tot se simte o bataie usoara in ambreiaj cand il calc putin.Nu se aude nici un zgomot doar putin parca bate in ambreiaj,nu la fel de tare ca si inainte dar totusi se simte.E normal?

Da, e normal. Marea majoritate a TDI-urilor fac treaba asta chiar si in caz de kit nou.

@4abc: pune LUK fara sa stai pe ganduri. Experientele neplacute de care povestesc baietii mai sus le-am experimentat si eu pe Sachs. Volantele LUK sunt mai fiabile. Eu am aproape 70000km efectuati in momentul asta de cand merg pe LUK si masina este acum intr-o configuratie de Stage 2 (turbo mai mare, soft custom, etc) si merge foarte ok pe acelasi kit LUK. Atata timp cat respecti regulile de baza (fara plecari tari de pe loc, fara accelerari tari sub 2000rpm, fara mers subturat, pornit si oprit maisna doar cu ambreiajul calcat) o sa te tina mult si bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o revizie la service au fost identificate urmatoarele: ulei pe cutia de viteze (exista o pierdere undeva) si volant :) (lucru la care ma asteptam, masina avand 170.000 km). Mi s-a recomandat sa demontez cutia de viteze, sa fie resigilata + schimbare de ulei si daca tot ajung in aceasta faza, sa schimb si kitul de ambreiaj + volant (manopera neexistand deoarece ar fi acoperita cea de la cutia de viteze). Mi s-a propus un kit cu volant monomasa Valeo pretul fiind de ~2.100ron. A mai pus cineva vonlanta monomasa pe Golf 5 ?

Modificat de esk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe Luk sau Sachs este un cost mult prea mic pentru km parcursi pana acum si sa faci compromisuri cu piese ieftine nu merita, masina din fabrica vine cu cele doua variante, dar nu uita cel mai important lucru este ca toata operatiunea sa o faci intr-un service autorizat VW pentru a putea beneficia de garantia pieselor si lucrarii este o operatiune complexa si implica volant cu masa dubla si nu se mai fac cum se faceau o data sunt f multe defecte , unui prieten i-a fost schimbat tot kit-ul + volant Luk si s-a constatat la nici 2000km ca volantul era descentrat (defect de fabrica s-au justificat) noroc ca a facut operatiune intr-un service autorizat VW si consturile au fost 0 pt inlocuire piesa + manopera, la "maseriasi" de ocazie ar fi ramas cu ochi in soare....aviz si celorlalti garantia v-a scuteste de MULT stres la nevoie mai ales la reparatii complicate ce implica costuri mari.

Valeo este ce-a mai low marca de ambreiaje pt VW.

Ziua buna tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In perioada 2005-2009 cand au fost cele mai mari probleme cu volantele pe motoarele TDI 105 CP (BXE in special), unele reprezentante mai apelau la kitul de conversie Valeo, volant cu masa simpla, dar: era o solutie de compromis si nicidecum una de preferat. Cunosc persoane care au facut aceasta conversie si ulterior au revenit la dual mass. Am mai discutat noi pe topicul asta mult despre subiectul asta si mai e un topic chiar dedicat SMF vs. DMF unde sunt multe comparatii/informatii. Citeste si acolo. Eu raman la aceeiasi recomandare pe care am facut-o constant tuturor: fara volant single mass pe motoarele astea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi de dimineata s-au apucat baietii de la service sa il schimbe... Motorul meu este unul BKC, daca vreti pot reveni cu impresii dupa schimbul kitului de ambreiaj + volant cu masa simpla Valeo. Sper ca azi sa se finalizeze treaba doar ca e de facut si o interventie si la cutia de viteze (erau niste pete de ulei pe ea). Multumesc pentru raspunsuri!

Modificat de esk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chair sunt curios cu ce impresii vei reveni :D Cei care au facut acest schimb la volant cu masa simpla au spus ca in primul rand plecarile de pe loc nu mai sunt la fel de line precum in cazul volantului DMF. Apoi...o sa vina problema tacanitului suplimentar la relanty (jocul pinioanelor din cutie mai exact..ca de acolo vine). Totusi dintre toate variantele de volant cu masa simpla, cele de la Valeo sunt sa zicem de preferat deorece au greutatea foarte apropiata de volant OEM dual mass. Conteaza extrem de mult chestia asta in comportamentul masinii ca sa nu se schimbe prea radical fata de OEM. Si mai e o chestie pe care au observat-o unii: se pare ca discul de ambreiaj se uzeaza mai repede cu volant SMF..deci atentie la sportivitate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca maine va fi gata... am fost azi la service si mi-au aratat ca am o uzura in cutia de viteze (acel magnet din cutie avea adunat destul de multa "pasta" pe el formata de la agrenaje), dar nu sunt dispus sa mai investesc o alta caruta de bani intr-o alta cutie. M-a luat prin surprindere problema asta pentru ca nu am simtit nici o "agatare" sau alte lucruri la schimbarea treptelor de viteza pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cutie nu umbli daca nu iti face figuri in mers..daca nu caraie, nu maraie, nu fluiera, daca intra bine in viteza, etc. Schimba-i uleiul cu un original GL4 (nu pune altceva decat OEM) si las-o in pace

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu vreau sa schimb volant si ambreiaj cat de curand dar inca tot nu m-am decis daca sa pun SACHS sau LuK.

Din cate am inteles volantele LuK sunt pe 230mm, fata de 228mm cele SACHS....si acest lucru ar putea cauza probleme in timp. E adevarat?

Voi ce recomandati sa pun pe motorul meu, cod BRU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am schimbat luni kit ambreiaj + volant.Am avut pe masina kit Sachs.Initial am luat Luk, si dupa ce a desfacut mecanicul kit-ul original de pe masina si le-am pus unul langa altul, diferentele erau majore (cel Luk era cu cel putin 1 cm mai subtire decat cel sachs, dintii coroanei de la kit-ul Luk erau mult mai ingusti decat cei de la sachs, adancimea difera si ea....);vazand aceste diferente, am fost si am luat kit-ul sachs care era la fel cu cel de pe masina!!!Sfatul meu, este sa pui ce ai pe masina, chiar daca multi mecanici spun "daca iei kit-ul complet, nu este nicio problema ca pui Luk sau Sachs".....Acum, sunt banii tai si hotararea iti apartine :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesant ce zici.

Poti sa imi spui te rog ce cod are kit-ul sachs pe care l-ai cumparat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nu te pot ajuta cu codul, pt ca nu mai am cutia......ideea e ca si mecanicul meu a bagat acel cod in calculator si se potrivea la mai multe masini kit-ul(chiar si la golf 6).Daca te intereseaza pretul, este 2060 ron....pentru alte informatii da-mi un PM.O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sergiu2091

Exact acelasi lucru l-am patit si eu, mi-a zis mecanicul ca acu voi sta cateva zile fara masina pana vine kitul pe Sachs,eu cumparand Luk,Sachs aveam pe masina..M-au trecut toate transpiratiile si eram gata sa-l sun pe colegul Volksman.

Apoi dupa o cafea s-a apucat de montat kitul Luk pe masina multumit ca a tinut faza si a reusit sa ma sperie. :lol:

Da, e un pic mai diferita volant, iar discul de ambreiaj e ceva mai ingust pe Luk fata de Sachs( ma refer la ferodou),dar m-a asigurat apoi mecanicul ca sunt mai bune cele pe Luk.

L-am cumparat abia dupa ce mi-a confirmat si colegul nostru de pe forum, mesterul Florin. :icon_thumright:

Am trecut de 2000km, se comporta foarte bine si stati linistiti ca se potriveste perfect pe masina.

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 2 ore am luat masina din service. Nu am cum sa dau un feedback foarte amanuntit pentru ca nu am apucat sa conduc masina o distanta semnificativa si din ce am inteles cam 400-500 de km trebuie sa fac rodajul, dar am observat urmatorele diferente:

- la pornirea de pe loc se comporta ceva mai bine (trepidatia nu mai este asa puternica)

- abreiajul tine mult mai jos ca inainte (nu pot spune ca este un plus sau minus)

- cand merg cu viteza 1 la relanti (fara sa apas acceleratia) se aude un cloncanit metalic mai puternic decat inainte sau cateodata cand accelerez, pana in 2000 rpm

Cutia de viteze parca ar avea reprizele mai scurte (a fost reglata si curatata din ce am inteles), in rest nu mi se pare ca aluneca mai bine in viteze.

Cam atat va pot spune pana acum.

Modificat de esk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toni d

Nu stiu ce sa zic in legatura cu "cat de bune sunt" Luk sau Sachs.....parerile sunt impartite.Oricum, sunt multumit ca pana la urma am pus acelasi kit cu care a venit masina din fabrica....restul e cancan :)) Sa speram si sa ne rugam ca aceste kit-uri sa tina macar pe jumatate cat cele originale :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da... deci azi ma intorc la service pentru ca dimineata mi s-a aprins martorul de la motor in bord :|

Modificat de esk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nasol moment ESK.....sa ne tii si pe noi la curent cu problemele pe care le-ai intampinat.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@esk: In mod normal nu prea vad legatura intre martorul de avarie motor aprins in bord si schimbarea kitului de ambreiaj fie el si cu volant SMF...sa nu fii uitat ei sa conecteze ceva pe acolo...senzorul de volant, sau sa nu cumva sa fi murdarit senzorul ala. Am vazut caz cand cursese un pic de ulei pe senzorul ala si a bagat omul zeci de milioane schimband diverse chestii la masina si martorul tot aprins ii statea. Pana intr-un final cand un mecanic a depistat problema reala..Si ar mai fi ceva: cumva cand ti-au schimbat kitul au uitat sa deconecteze bateria?

La pornirea de pe loc atunci cand ai un kit nou nu ar trebui sa-ti mai trepideze deloc. Insa la volant SMF e ceva uzual si normal sa faca asa cel putin pana te obisnuiesti tu cu noua configuratie. Ambreiajul tine mai jos acum, pt ca e nou, dar se va mai schimba in curand ai sa vezi si va avea cursa normala..mai de mijloc. Trepidatii si/sau unele cloncanituri vei auzi mai des pt ca socurile motorului nu mai sunt la fel de bine amortizate In lipsa DMF-ului, aceste socuri sunt preluate de arcurile care sunt acum pe disc si nu la volant, iar aceste arcuri sunt mai permisive decat cele din DMF..Legat de rapoartele mai scurte ale cutiei: nu exista asa ceva. De reglat au reglat timoneria. Ti se pare tie ca sunt mai scurte pt ca pe volant SMF se schimba vitezele mai rapid, mai "sport", insa rapoartele nu aveau cum sa le "regleze" ei. Alea au ramas la fel

@Sergiu2091: ce spui tu legat de dimensiunea volantelor 230 vs. 228, asa este dar daca schimbi TOT kitul nu mai are relevanta. Ar fi avut daca ai fi luat kit ambreiaj de 228 pt volant de 230 sau invers. Acum ca ambreiaje (disc) nu stiu care din cele 2 marci sunt mai bune, insa pe partea de volant...LUK e superior

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!