Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

nanu nazdravanu

Nu e deloc normal, pentru ca sunt 2 marci diferite; parerea mea ca posesor de golf5 este sa-ti pui chit de ambreiaj+ volant marca LUK, deoarece absolut toate modelele care ies din fabrica sunt echipate de firma LUK;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca inauntru e Sachs, zi merci pt. ca despre Sachs se spune ca ar fi ceva mai calitative :D . Pe de alta parte, din cate stiu eu, mai nou SACHS si LUK fac parte din acelasi concern. Daca o sa cauti pe net o sa gasesi multe alte persoane care au spus acelasi lucru ca si tine: unii ca au comandat Sachs si le-a venit in cutie de Luk, altii viceversa. N-ai de ce sa-ti faci probleme, ambele variante sunt puse OEM in grupul VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pt lamuriri! O sa astept sa treaca iarna aceasta dupa care in primavara o sa fac operatia de schimbare de ambreiaj si volant(in vederea evitarii patinarii).

Va salut! Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cel mai bine sa procedezi asa! Si eu intentionez sa fac la fel. Sper doar sa ne tina pana trece iarna! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offtopic: si eu sper..dar daca o fi sa-mi crape in timpul iernii, o sa o leg la 2 cai, maxim 6 si asa o sa circul pana trece iarna :))

:Driver: safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu le asteptati sa crape pentru ca fac stricaciuni mari unele care se sparg prin cutia de viteze.Imi pare rau ca nu mai am pozele sa va arat o carcasa de cutie de viteze,cum arata dupa ce s-a spart volant-ul! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta asa e..Am vazut niste poze chiar aici pe forum cu niste volante sparte si nu era o imagine tocmai placuta :D .

Insa alea erau piese care aveau multi km la bord. La noi simptomele sunt inca moderate...

Acum nu ne speria si tu chiar acum inainte de sarbatori :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la Luk si Sachs stiu ca una din ele a fost cumparata de cealalta dar nu stiu exact care pe care, iar daca pui o piesa de la una si o piesa de la cealalta nu cred ca o sa faca ceva daunator, dar de preferat trebuie intrebat un mecanic bun.

si la mine are un mic tacanit, dar inca nu e proeminent si sigur e volant, pt ca atunci cand apas ambreiajul sunetul dispare, dar il schimb in primavara.

Modificat de gtigabi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine poate fi si rulmentul de presiune de vina pt asta. Cand esti in relany cu motorul pornit si incepi sa apesi usor pedala de ambreiaj pana la limita cuplajului scoate ceva sunete ciudate? Ceva ca un clantanit / tacannit? Ca daca da, atunci e volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu doua simptome ale unui volant ce trebuie schimbat. Cand apas pedala de ambreiaj un sfert, am acele batai in pedala dar fara sa observ vreun sunet ciudat. Ambreiajul imi prinde foarte jos dar oricat de atent as fi, plecatul de pe loc ma cam scutura. In aceste conditii, cat e de grav si cat de repede ar trebuii sa schimb volantul si chitul de ambreiaj ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu auzi inca in relanty (fara pedala calcata) sunete ciudate (batai, tremurat proeminent, etc.)nu e atat de grav deocamdata. Tie iti face exact cum imi face si mie: daca calc pedala jumatate am acele tacanituri si batai in pedala. Daca o las libera sau o calc de tot nu se mai aude nimic. Totusi sunt simptome de volant si nu se poate sti niciodata cand se agraveaza. Mai putem merge cu ele asa 20.000km sau 2.000, nu se stie. Cert e ca mecanicii recomanda schimbarea cand incep sa se auda chestii de-astea. Ai putea sa-ti cumperi macar kitul complet sa-l ai acolo ca am vazut o oferta speciala in perioada asta la cei care vand asa ceva pe marca LUK la 1.600 ron cu garantie 2 ani parca.

De curiozitate: cati km are masina ta?

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mea spre exemplu are 102.000 km si are acel tremurat sau scuturat la relantiu aproape in permanenta , la plecarea de pe loc mai simnt aceleasi simptome , iar dupa ceva km cand motorul este cald (apa la 90 grade)se aud unele sunete ca niste lovituri de fier pe fier sau tabla pe tabla ,in rest nu mai am sesizat nimic,masina trage bine e totul ok.se pare ca si la mine este volant.astept parerile voastre si eventual un pret complet pentru rezolvarea acestei probleme.

Modificat de mmm81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La km tai deja nu mai e o surpiza :) . Volant nu prea influenteaza felul in care trage masina (decat daca ar ajunge sa se sparga, evident :D ). Doar produce disconfort. Piesele aftermarket te costa intre 1.600-2.000 ron volant + kit complet ambreiaj(depinde de unde le iei) iar manopera poate fi intre 350 - 700 ron (deja de la 700 ron e manopera de service de reprezentanta). Un pret corect cu tot cu manopera ar fi in zona a 2.000 - 2.100 ron

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma scuzati ca ma bag in discutia voastra, dar vreau sa contrazic un lucru. 90% este rulmentul atunci cand sunetul nu dispare la apasarea pedalei pana la fund, iar pentru volant este invers + ca masina tremura la demarari ( incarcati masina cu 4 - 5 persoane si plecati de pe loc pt a vedea daca tremura ). Nu este cazul volantei la masinile care au arcurile pe discul de ambreiaj. Daca acest simptom se intampla la masinile MAS, atunci kitul de ambreiaj este obosit (oricum, foarte rar). Sal

Modificat de eniss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vrei sa spui ca nu ar fi volant la mine ci rulmentul ?

Modificat de mmm81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit postul tau acum si sunt sigur ca este volant. Am spus mai sus ca daca pedala de ambreiaj este ridicata la relanti si sunetul este prezent, ar fi volant. Dar ca sa te convingi, trage o fuga pana la masina, porneste-o, trage frana de mana, bag-o in prima treapta si ridica foarte usor pedala ascultand in acelasi timp sunetul acela, iar daca la cea mai mica cuplare a cutiei de motor, sunetul dispare, clar este volant.

Masina mea are 285 000km. Sunetul acesta cand aveam pedala sus, a aparut pe la 140 000km, pe la 190 000km am schimbat doar kitul de ambreiaj si nu scapasem de sunet, am mers asa pana la 275 000km, cand efectiv abia mai plecam de pe loc. Am avut noroc ca nu am stricat cutia sau altceva. Am gasit volant + Kit ambreiaj de la LUK la 2000ron cu garantie. Kitul de ambreiaj de pe masina inca mai era bun, dar trecand pe volant LUK, am fost nevoit sa inlocuiesc si kitul de ambreiaj, pentru ca nu erau compatibile. Ser sa te ajute. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand e volant defecta se schimba tot kit-ul chiar daca ambreiajul, placa, rulmentul sunt ok . Asta pt ca volant+kit ambreiaj lucrand ca ansamblu, impreuna se si uzeaza uniform iar daca schimbi doar volant ai sanse sa nu scapi de trepidatii deorece ambreiajul vechi este foarte greu de echilibrat pe o volant noua. In alte cazuri pt defectarea volantei poate fi de vina chiar ambreiajul...

Oricum, toti mecanicii recomanda schimb complet .

Toate motoarele 1.9 TDI 105 CP (BKD, BXE) au volant cu masa dubla cu arcuri (deci disc de ambreiaj fara arcuri) si foarte multe din aceste motoare au avut mari probleme cu volantele. Grupul VW spune ca la masinile produse din 2009 incoace ar fi rezolvat problema, insa ma indoiesc din moment ce masina mea la doar 25.000km are volant pe duca...

Asa ca voi daca ati ajuns la 120.000km sau 190.000km cu volantele originale..sunteti norocosi :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor.Fiind si eu posesor de G5 1.9 tdi....am aceeasi problema ca si voi legata de volant.Acum sunt cam nelamurit ce sa aleg intre LUK si SACHS,desi am inteles ca una dintre ele a fost cumparata de cealalta si cum LUK este mai ieftin cred ca am sa merg pe LUK.O alta problema ar fi ca la relanti...uneori....mi se aude in partea dreapta o bataie repetata.Daca imping schimbatorul in treapta 1 fara sa calc ambreajul dispare.Mecanicul mi`a zis ca e din cauza la volant si ca imi dezechilibreaza motorul.Recomandati schimbul volant fara kitul de ambreiaj daca acesta este in stare buna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi mai degraba sa nu ai probleme cu timoneria cutiei..sa nu cumva sa se fi dereglat.

Daca ajungi la schimbare de kit, eu zic sa mergi pe marca LUK. Atata timp cat aceasta marca se pune si din fabrica (alaturi de Sachs) nu vad de ce n-ar fi o varianta buna, mai ales ca e si mai accesibila ca pret. Avand in vedere ca ambele firme sunt acum sub aceeiasi aripa cred ca Sachs e mai scump doar din cauza brandului. Chestia asta o practica multe firme. Cand avem 2 produse identice dar puse in ambalaje diferite, cel cu ambalajul "mai cunoscut" este evident ceva mai scump datorita faptului ca acel brand mananca si ceva mai multi bani de marketing. Chestia asta am vazut-o cu ochii mei pe o linie de fabricatie unde produsul era unul singur, iar liniile de ambalare erau vreo 10 fiecare cu alt brand :D iar brandurile alea fiecare cu alt pret

Recomandarea tehnica e sa se schimbe tot kitul (volant+disc+placa+rulment)nu doar partial.

Eu am ales LUK, asta si asta la recomandarea service-ului (care avea si Sachs ca varianta). Astazi masina se afla in service pt inlocuirea kitului de ambreiaj. Voi reveni cu impresii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bataia se aude undeva in partea dreapta aproape de compartimentul motor.Daca ma uit de afara cu capota ridicata nu se sesizeaza,ci doar din interior.Mentionez ca inainte sa schimb distributia se auzea foarte rar si mult mai incet,iar dupa ce s`a montat distributia a inceput sa apara des si mai pronuntata.Timoneria nu e oarecum pe centru in zona cutiei de viteze?Zic si eu.....nu sunt chiar nepriceput dar nici profesionist.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cam ciudat ce spui...nu vad ce legatura ar avea distributia. Dupa ce ai schimbat distributia ti s-au accentuat vibratiile masinii la modul general? (deci nu doar in situatia prezentata de tine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu....s`a accentuat doar bataia respectiva....si pt mine e ciudat rau...mai am alt G5 la care volant era blocata si nu se auzea bataia respectiva.Intr`adevar batea....dar nu asa ca la asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!