Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

Da asa se intampla la unele modele , se rezolva cu alt model de electromotor sau cu deplasarea lui spre sau in afara cutiei folosind distantoare sau depinde dupa caz de diferenta dintilor de la volant.

Domnu alinm22 daca habar nu aveti de ce mai postati...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor nu stiam de asa ,imi cer scuze de postul meu...imi retrag cuvintele :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....... se rezolva cu alt model de electromotor sau cu deplasarea lui spre sau in afara cutiei folosind distantoare sau depinde dupa caz de diferenta dintilor de la volant.

Exista asa ceva in documentatia VAG? Cei de la Skoda Tg Mures nu stiu nimic, totusi ma gandesc ca nu este o varianta tocmai ortodoxa, presupun ca nu aici (acolo) este buba.

Off topic: In exterior inteleg ca se poate deplasa prin folosirea distantierelor, dar inauntru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

last edit:

Gata! finalizat, scump D-le, scump, dincolo era mai ieftin.

Cost final: 3586 RON aici includ si cateva "extra"-uri (inlocuit lichid frana, test de frana 75 RON)

Pret piese (Sachs): 2950 RON, manopera: 486 RON (e drept ca mi s-a ofertat 354 ......dar licenta VAG LASA DE DORIT.... pe baza VIN-ului).

Nu stiu din ce motiv (coincidenta sau alte probleme) a picat si electromotorul. Nu in totalitate..., s-au schimbat 2 suruburi de cupru (din bendix) printr-un furnizor de servicii (vezi Tordai Electric din Tg Mures) cost 75 RON.

Toate preturile afisate sunt cu TVA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut doar ~10 km, in trafic ~7 restul la fuga :)

Parca exista un mic zgomot la calcarea pedalei, dar posibil sa fie paranoia. Am facut mai multe accelerari in zona 1600-2000 RPM si se comporta bine.

Off topic: pedala de frana parca este mai moale.....PARCA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ~ 180 km constat cu stupoare ca imi bate ceva undeva jos...(nu este sunetul "arhicunoscut" de volant). Poate un surub slabit la planetara sau suport ( sau chiar volant?) :D

La intrerperea accelerarii (frana de motor) si din nou accelerare apare un pac-pac sau clac-clac... Pana Luni nici nu am curajul sa mai merg cu masina de frica ca poate rup ceva (cu toate ca acele costuri nu trebuie sa fie a mele...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema postului de mai sus: o pietricica buclucasa. :P Suna de parca suruburile de la planetara nu au fost stranse corespunzator sau ca freca ceva undeva. Nici macar nu am "individul"... a sarit undeva. Scurt pe doi: dupa ~350 km masina merge bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut

Schimbat volant si kit de ambreiaj marca LUK. Pe masina am avut SACHS

Simptome: 1. la rece un mic zgomot ca de "tacheti la dacie " , o bataie fier pe fier sau cum doriti sa i spuneti , daca nu esti atent nu o auzi

2. pedala de ambreiaj daca o calcam putin doar 30-40% din cursa se simtea cum se invarte motorul , adica se transmitea rotatia motorului in pedala

3. la cald ( adica dupa plecari succesive de pe loc violente , dupa frane de motor violente etc , (si nu dupa 2 plecari sa fie mai multe) zgomot mare in zona carter ambreiaj ca si cum ai avea niste suruburi sparte in carter si motorul merge neregulat ) Am mers cu el asa cam 300KM si cred ca mai mergea destul dar nu se stie cand se rupe de tot .

Procurare : dupa ce am studiat piata am ales marca LUK ( e cea mai ieftina ) , kit cumparat de la autotechnic de pe Giurgiului pret 16.5 mil de la Marius (volant plus kit ambreaiaj). Servirea

ireprosabila la timp fara nici un fel de avans a procurat piesele iar eu am venit din Ploiesti si le am ridicat de la magazin.

Inlocuire: Schimbul s a facut la service ul recomandat de catre vanzator si ma costat 3 mil (300Ron) unde m au intampinat 2 mecanici cu BMW seria 3 (mecanici aveau BMW seria 3). Inlocuirea a durat 3,5 ore timp in care s a lucrat la masina fara intrerupere (cafeaua au baut o baietii cu cheile in mana ).

A fost data jos cutia de viteze si inlocuite toate piesele . Am umblat prin multe service uri la viata mea baietii de aici FOARTE profesionisti , totul asezat deoparte , nu se incurcau unu pe

celalat , totul degresat cu sprayuri , carter ambreaij spalat ca nou a consumat baiatul 2 litri de diluant , etc ).

Dupa inlocuire : - primul lucru dupa ce am pornit motorul s a aprins lampa de la servo directie pe galben , asta se stinge dupa ce pleci cu masina de pe loc . NU stiu de ce a facut asa dar s a rezolvat doi - dupa ce am ajuns la Ploiesti a doua zi dimineata avea un zgomot (un clanc, se auzea o bufff, zgomot de fier pe cauciuc sau de cauciuc pe cauciuc ceva de gelul asta ) cand ii dadeam un soc asa , la accelerari bruste si la decelerari bruste . Dupa mine parea a fi zgomot de tampon care nu sta la locul lui , tampon de cutie si cred ca ala de la cutie sa fi fost.

Am vb cu baietii la tel si m-au asigurat ca totul a fost ca la carte drept urmare am decis sa merg asa .....ori se opreste ori se strica ceva trebuie sa se intample . Am luat o (masina) la niste reprize de " rally " ( asa cum se poate ) prin oras vreo 30-40 km in 2 zile si zgomotul a disparut .

Schimbari in comportamentul masinii: - Pedala de ambreaiaj PARE sa fie mai moale . este o mica diferenta la ce simti in picior , pe celalat ambreaiaj il "simteam mai bine"

- Masina NU MAI PLEACA asa bine dupa loc ca inainte . La viteza se aseaza , dar la plecarea dupa loc "ESTE DIFERENTA", i am facut destule probe si

intradevar nu mai e ca inainte . (am destui de multi km de condus si nu mi se pare ) .

Motive din care consider ca a cazut ambreiajul : - pe la 40 000 am remorcat un prieten de la buzau la ploiesti (masina mea are 52.000 km si o am de noua ) , pe drum ambreiajul a suferit multe socuri deoarece cel de la volanul masinii remorcate nu stia sa stea la "sufa".

- stilul meu de condus este unul destul de sportiv preponderent 80%

- iarna trecuta am cam fortat ambreiajul prin zapada , plecari de pe loc , socuri sa ies de pe unde m am impotmolit etc.

Sper ca informatiile mele sa va fie de folos.

Modificat de nuclearul-vio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu de curand am schimbat volant si ambreiajul vechi cu cele de la LUK si acelasi lucru am simtit si eu la pedala de ambreiaj, + ca abreiajul imi tine sus, dar aproape ca m-am obishnuit.

Apropo de zgomotul de care spuneai: la demontarea cutiei, mi-au gasit urme de frecare pe partea exterioara a placii de presiune. Problema era de la o bila sparta din cauciuc sau plastic care tine pe pozitie acel bratz cu rulment, provocandu-i joc. Problema s-a rezolvat prin inlocuirea ei. Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti..am tot citit topicurile de pe forum legat de volante si vad ca simptomele sunt destul de diferite. Poate ma lamureste si pe mine cineva: singura simptoma observata la mine este ca atunci cand motorul este cald, la relaty fiind si incep sa calc usor pedala de ambreiaj pana la limita cuplajului, incepe sa clantane. In rest alte trepidatii (peste cele normale ale PD-ului) nu am observat. Doar uneori in relanty mai tremura asa cate putin...

Masina e in garantie, a fost luata cand avea 5.500km, a fost masina de drive test la Alto Syncro si de schimbat volant pe garantie cred ca pot sa-mi iau adio! Mai exact mi-au spus ca da...sunt niste suntete suspecte la volant dar pe garantie s-ar putea schimba (daca se apropba!) doar volant nu si restul kitului de ambreiaj. Evident ca daca schimb volant trebuie sa schimb tot kitul de ambreiaj, kit din care ei platesc doar volant iar eu teoretic restul...iar acel rest trebuie sa provina evident din acelasi kit, pt ca nu pot refolosi discul si placa existente pe masina, chiar daca acestea sunt inca bune din cauza faptului ca risc sa apara probleme la echilibrarea ansamblului si sa-mi trepideze mai rau ca acum! Cu alte cuvinte ma leaga de maini si de picioare, pt ca la ce scoruri au ei ajung sa dau pe disc si placa la ei mai mult decat as da pe kit complet cu volant cu tot + manopera daca mi le-au lua eu aftermarket! Frumos nu?

Mai departe ma bate gandul sa trec la kit de conversie cu volant SMF. As aprecia foarte tare daca cineva care a facut deja conversie pe PD-ul de 105CP m-ar putea da si pe mine o tura sa vad cum se comporta, sau macar sa-mi dea niste impresii obiective.

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o cerere scrisa si sa iti dea explicatiile astea pe hartie. Daca refuza sa semneze o astfel de hartie mergi la OPC si mergi cu ei sa iti dea hartia. Dupa ce ai hartia semnata sunt ai tai.

Cred ca pana la obtinerea hartiei o sa iti schimbe masina cu una noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai ca nu v-am spus tot..magaria e mai mare..So: eu am reclamat posibila defectiune la volant de 2 ori pana acum, la prima si la a doua revizie. De fiecare data s-a scris asta pe devizul cu care s-a bagat masina in service. Ulterior, daca ei spun ca nu e nici o problema cu piesa zic ei ca asta se inregistreaza automat la importator si e un motiv suficient ca sa respinga ulterior garantia! Spun ei ca odata ce tu ai acceptat "explicatia" si ai luat masina de la ei..pa si la revedere! Cum asa bai fratilor? Pai eu ma duc la ei cu buna credinta ca sa-mi faca o expertiza profesionala iar ei ma fraieresc cu buna stiinta? Spun asta pt ca mi-au recunoscut verbal ca volant e defecta!! Dar in calculator au scris altceva!!!

Legat de protectia consumatorului le-am spus deja ca fac o reclamatie. Stiti ce mi-au spus?: "Atata timp cat masina este inmatriculata pe persoana juridica nu aveti cum sa va ducei la OPC pt ca OPC se ocupa doar de reclamatiile persoanelor fizice. Va trebui sa dati importatorul in judecata daca nu sunteti de acord cu rezolutia"!! (masina e in leasing)

Modificat de Cowboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma asteptam la asa ceva. Acum este mai complicat un pic pentru ca e vorba de cata energie ai tu. Mergi la un avocat. Mergi cu avocatul dupa tine si daca tot rezista vino aici si discuam despre volant daca renunti si alegi calea mai ieftina ca timp si energie. Romanii ar trebui sa invete intai sa nu fie calcati in picioare.

Am fost offtopic dar nu pot sa accept sa discut de volant deocamdata. Poate te ajuta alti colegi cu explicatii referitoare la asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumva oscilez deorece ma bate gandul de a trece la volant simpla ca sa scap definitiv de probleme cu piesa asta in viitor, iar asta ei nu ar putea-o pune pe garantie (neffind piesa OEM). Am practic de ales intre a ma razboi cu ei si intr-un final poate a castiga si a-mi schimba volant pe garantie (cu riscul ca peste alte cateva mii de km sa cedeze iar) sau sa ma duc frumos sa-mi pun una simpla si sa scap deifitiv de probleme. Aici astept in continuare sa-mi spuna cineva care are asa ceva pe acest tip de motor (PD-105cp) cum se comporta fata de cea cu dubla masa. Si inca ceva: volant se poate manifesta si in mers sub forma anumitor zgomote?

Oricum pe mine in toata povestea asta ce ma deranjaza cel mai tare este faptul ca cei de la Alto Syncro nici macar nu vor sa initieze procedura de garantie! Cu riscul de a ma lovi ulterior de un refuz de la importator, dar macar sa-i vad ca incearca sa ma ajute intr-un fel!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

De aproximativ 1 an volant a inceput sa scoata tot felul de sunete. Am fost prin mai multe service-uri iar cei de acolo mi-au spus ca pot sa merg linistit fara nici un fel de problema pt ca ea ma va mai tine un timp pt ca este o problema generala. De aproximativ o saptamana a inceput sa imi faca mai multe probleme sa spun asa. Pedala este mult mai tare , cand tine sus cand tine jos deci si rulmentul de presiune a inceput sa faca probleme ,am fost la mai multe magazine de piese iar preturile difera enorm. La autokarma ambreiaj Sachs(TIP MOTOR BKC 77 KW ) cu volant +ambreiaj+ rulment ma costa 2850RON -alt magazin 2300RON , iar la un prieten de la Porsche 18500RON tot kitul inclusiv volant fiind vorba in toate cazurile de aceleasi piese aceasi marca. Este o diferenta foarte mare ei sustin ca sunt facute in Germania , aceleasi piese ca si cele de pe masina. Saptamana viitoare luni cel tarziu o voi baga in service pt a remedia problema. Inca nu m-am hotarat la un service si aici manopera difera extrem de mult. Ca manopera mi-au cerut de la 300 RON pana la 700 RON. Iar o diferenta extrem de mane. Acum nu stiu la ce service sa ma duc. Imi poate recomanda cineva ceva cu un PM?

Nu vreau sa se considere reclama.

Ms

Modificat de Golfulica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kit complet volant + disc, placa si rulmet, marca LUK am gasit eu la 1.730 ron (iti dau pe PM linkul). Iti dau si o varianta de mecanic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde..avand in vedere ca in service cel mai mic pret doar pt volant este de cca 2000 ron, iar pt kit complet cca 3000 ron..e totusi o diferenta notabila. Totusi....vorbim de un kit complet cu volant DMF...daca as vedea un pret sub 1500 ron la asa ceva deja mi s-ar parea suspect..

Dar, orice informatie in interesul nostru e binevenita :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi s-a gandit si masina mea sa imi spuna ce are. Pana acum simteam ca o doare ceva dar nu vroia sa imi zica, si ma tot gandeam ba e de la aia, ba ailalta. Dupa un drum de vreo 20 de km in care pe final am dus-o pe la 3500 RPM, ajung acasa si o opresc in fata portii cu gandul sa o bag inauntru dupa ce deschid portile. Dupa, dau sa pornesc si surpriza...un zgomot metalic repetitiv, apas ambreiajul si dispare =>volant

Acum sa vad ce preturi gasesc si ma pregatesc de operatie la masina.

PS: Macar am scapat de stresul acelui zgomot la relanti + vibratii crescute la motor si in habitaclu( volan + schimbator)

PS2: Unii colegi au zis ca problema e intre scaun si volan. Se pare ca nu

PS3: Motor BKC 77km 105 ponei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul pote sa fie si de la rulmentul de presiune, si eu am un zgomot metalic si cand apas ambreiajul dispare la mine e rulmetul de presiune, motorul nu vibreaza, nici in pedala nu simt vibrati, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulmentul face acel zgomot metalic (huruit) care poate sa dispara la calcarea ambreiajului, insa nu da trepidatii pe care sa le simti la relanty si in volan si in schimbator. Asta e simptom de volant din pacate...Iar motoarele BKC si BXE sunt recunoscute pentru "minunatele" lor volante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara colegi forumisti! Am un golf v 1.9tdi din 2005 cumparat anul trecut din Germania. De cand am luat-o, la plecarea de pe loc tremura putin, am luat-o la 142k km,acum are 163k km acelasi simptom prezent numai ca putin mai accentuat(mai ales dupa ce asta iarna am patinat de cateva ori)si mai recent la apasarea pedalei de ambreiaj la ralanti se aude un zogomot pe care nu pot sa-l descriu exact, ca fiind metalic sau de alta natura. Vara aceasta cu ocazia schimbului de ulei am rugat mecanicul meu sa se uite si putin la amberiasj zicandu-i despre ce este vorba. A pornit-o si oprit-o de cateva ori si mi-a spus ca volant si ambreiajul ar mai merge 30-40k km, ok, dar i-am spus sa imi faca comanda de volant si de kit de ambreiaj pentru ca atunci cand o fi sa crape sa le schimb. toate bune si frumoase pana in seara asta cand am fost sa-mi iau acasa volant si kitul dupa ce ma anuntase ca venise comanda, bun. Acasa le iau un pic la desfacut sa vad ce si cum, si mare mi-a fost uimirea cand am observat ca desi pe ambele cutii scrie mare LUK pe volant si pe ambreiaj scrie SACHS. Acum ceea ce vreau eu sa va intreb pe voi si sa va cer sfatul, este ceva normal????

Va multumesc! O seara placuta!

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!