Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

MI-am cumparat kit ambreiaj+ volant luk. Maine dimineata merg la service sa-l schimb. Chiar sunt curios ce o sa gasesc defect pe masina. Va tin la curent.

Multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam astea au fost cheltuielile: kit de ambreiaj ( soare, disc de ambreiaj si rulment de presiune) si volant luk, 17500 ron.( factura si garantie 18 luni)

Manopera 500 ron ( factura).

Mai am in schimb niste problemute la care inca nu am gasit rezolvarea sau inca nu sunt sigur de cauze. Inainte sa schimb ambreiajul aveam vibratii( nu prea mari) cand plecam de pe loc, o bataie in schimbator ( am auzit-o 2 zile la rand) si un harjait cand apasam pedala de ambreiaj la jumatate. In afara de asta imi agata aproape in fiecare viteza( imi caraia in marsaliere si vit a 2 mai mult - cu timpul a inceput sa agate mai in toate). Acum plecarea de pe loc se face fara vibratii ( acum mi-am dat seama ca intradevar inainte de a schimba ambreiajul aveam vibratii in masina cand plecam de pe loc), ambreiajul lucreaza mult mai bine, parca-i alta masina dar de agatat tot imi agata si-n marsaliere imi caraie. Inaite de a schimba ambreiajul am rugat mecanicul sa-mi regleze timoneria sa mai merg cat de cat cu masina pana-l schimb. Dupa ce mi-a reglat timoneria aproape nu mai agata de loc in nici o viteza si nu mai caraia in marsaliere de loc. Acum dupa ce am schimbat ambreiajul si am vazut ca agata si caraie in marsaliere am rugat mecanicul sa-mi regleze iar timoneria. Din pacate tot agata indiferent ce face si-n marsaliere daca apas pe pedala de ambreiaj si bag in viteza caraie trebuie intai sa bag in alta viteza si apoi in marsaliere ( asa nu mai caraie). Cand bag prima oara in viteza( apas pedala de ambreiaj si bag viteza 1) imi agata, daca scot din viteza si stau cu ambreiajul calcat pot baga in orice viteza ca nu mai agata. Face asta tot timpul prima oara cand apas pedala de ambreiaj. Iarasi inca o chestie pe care am obs de cand am schimbat ambreiajul: cand apas pe pedala de ambreiaj si bag in viteza, apoi scot din viteza si ridic piciorul de pe ambreiaj se aude un click( pana acum nu l-am auzit). In fine, mecanicul imi spune ca mai mult de atat nu poate sa-mi regleze timoneria( sau nu stie), asa mi-a zis si data trecuta( inainte de a schimba ambreiajul) si la insistentele mele a mai reglat-o o data si nu mi-a mai agatat(cel putin nu mai agata viteza 1 si marsalierul nu mai caraia). Mecanicul spune ca problema ar fi din cutia de viteze. Eu cred ca e din timonerie. Voi ce parere aveti? Sa nu ma apuc sa cumpar cutie de viteze si sa nu fie nevoie sa o schimb. Stiti pe cineva care se pricepe bine la reglaj timonerie sau la cutii de viteze sa stiu si eu exact ce are masina ca deja o iau pe carari nebanuite....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se mai intampla cateodata chestiile astea...poate sa fie masina ta din lotul care li s-a schimbat cutia pe garantie sau poti sa ai unele sincroane mai tocite.nu stiu mai mult ce poate fi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doru.tanasoiu

Salut,

Volantul meu stiu ca are ''bataia''specifica de pe la 140.000km.Acum masina are204.000km.Cand accelerez normal este ok.Atunci cand o calc mai tare parca se zguduie motorul.E posibil sa pice volantul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doru, am aceleasi simptome....mie mecanicul mi-a zis de ceva vreme ca e volantul de vina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mare noroc ca te-a tinut atat volant defecta. Schimb-o pana nu dai si de alte belele si mai mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nici eu nu ma asteptam.....O sa o schimb dar sunt in dilema cu ce??Ori merg pe VOLANT SACHS si chitul de ambreiaj daca e necesar ori pe VOLANT VALEO cu masa simpla si chitul de ambreiaj aferent.Imi e teama ca daca imi pun iar volant bimasica sa nu bata peste cateva mii de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat la A3 volant la 190 tkm, la A4 (are 160 tkm) inca nu sunt probleme.

Acum sincer cam cat ati vrea sa tina? Te-a tinut 200 mii si acum brusc ti-e frica ca o sa tina doar cateva mii?

La service-ul Skoda(unde dealtfel am gasit cel mai mic pret de pe piata) garantia este de 2 ani, asa ca nu cred ca trebuie sa-ti faci probleme ca-ti pica in cateva mii de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tilu -piesele care sunt puse din fabrica sunt ok.Daca comand aceeasi piesa originala garantat nu o sa mai ma tina cat a tinut piesa de prim-montaj.Deasta imi e frica sa nu pice....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am venit de la service si am o mie de draci. :icon_cool: Mecanicu imi spune ca nu este volant.Am ridicat-o pe elevator am pornit masina,calca ambreaju ridica...nimic...Am echilibrat toate rotile....SUNT PERFECT DREPTE!!!

Deci....Masina in timpul accelerarii are ca o ''bataie'' pe fata care se simte ca o vibratie in toata masina.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nanu nazdravanu

Draga coleg de suferinta Nairam!

Problemele astea pe care le enumeri tu, le-am avut si eu la masina din semnatura!

Cat priveste problema cu "harait, agatat " , nu te speria.... ai rabdare max. 1000 de km si pe urma se mai rodeaza si tot ansamblul de ambreiaj, e normal sa faca in felul asta! Nu te speria, de acum exploatata in mod cu totul corect, masina mai poate circula fara probleme inca 200000 de km!

Sa auzim de bine si drumuri cat mai line!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Draga coleg de suferinta Nairam!

Problemele astea pe care le enumeri tu, le-am avut si eu la masina din semnatura!

Cat priveste problema cu "harait, agatat " , nu te speria.... ai rabdare max. 1000 de km si pe urma se mai rodeaza si tot ansamblul de ambreiaj, e normal sa faca in felul asta! Nu te speria, de acum exploatata in mod cu totul corect, masina mai poate circula fara probleme inca 200000 de km!

Sa auzim de bine si drumuri cat mai line!

Sal. Intre timp am mai facut cate ceva la masina la ambreiaj. Am fost la un coleg de pe forum si am aerisit ambreiajul ( chestie care mi-au spus mai multi sa o fac) si am incercat un reglaj al timoneriei. Pana la urma doar s-a curatat timoneria si s-a uns. Vad ca agata mai putin , uneori de loc ( nu m-am mai plimbat cu ea ca nu prea mai am bani nici de motorina). Cel putin chestia cu prima pedala s-a rezolvat, acum la prima pedala intra bine si-n marsaliere si-n 1 a... Sper sa ies la un drum mai lung peste 2 sapt ( vreau sa merg prin Sibiu sau Paltinis) si atunci o sa vad cum se comporta masina. Oricum de cand s-a uns timoneria parca intra mult mai usor in orice viteza fara sa mai intampin vre-un "obstacol". O chestie am obs la marsaliere, nu-mi caraie decat daca o bag foarte repede, daca nu ma grabesc intra perfect ( nu stiu daca asta e normal sau nu). Ciudat esste ca in seara cand s-a uns timoneria imi intra la liber cu motorul oprit in toate vitezele inclusiv a 5 (unde nu a intrat niciodata la liber) acum vad ca nu mai vrea sa intre in nici o viteza la liber decat daca o fortez un pic mai mult. Ciudat. In fine o schimbare se simte. NU stiu ce sa fac, cred ca am ceva probleme cu cilindrul de ambreiaj sau cu tijele... asta cred eu dupa tot ce s-a intamplat cu toate ca mecanicul mi-a zis ca toate problemele sunt din cutie. Ce sa fac? Sa schimb si cilindrul de ambreiaj? Acesta se poate schimba fara a da cutia jos ( e destul de costisitor sa dau iar cutia jos)? Am vazut ca este destul de accesibil. Poate se fie de la altceva? Tije sau pana la urma din cutie?

Modificat de k7_nairam
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am de gand sa-mi achizitionez asa ceva. Avand in vedere ca este Sachs nu cred ca ar trebui sa fie o problema chiar daca este SMF. Pareri? :)

post-45538-1283755997_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza acestei informatii Due the lightened one-mass-flywheel, additional clutch and gear noises can appear renunt la ea neavand tendinta de a face drag-race,drift, rally si modificari care sa ma duca la 530 Nm+ :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomote la relanti apar garantat cand inlocuiesti DMF cu SMF si mai ales cu cea usurata .

Eu am montat un kit compelt adus de un coleg de pe forum - in afara de zgomotul ( destul de enervant ) de la relanti si de perioada de acomodare cu ambreiajul - cand inveti sa pleci cu noul kit cu vibratii minime nu am observat nici un alt incovenient .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Am si eu un VW Caddy 1.9TDI de 105cp cu volant`a terminata, pe care m-am hotarat s-o schimb urgent luna aceasta. Masina este folosita aproape tot timpul pe distante lungi, motiv pt care volant `a a rezistat atatia km ( 275.000 ), insa ar mai fi doua simptome ciudate:

1) De apx doua saptamani, zgomotul apare cand incep ridicarea pedalei de ambreiaj ca si pana acum, dar dispare dupa luarea piciorului de pe pedala si reaparand in mers la accelerare

2) Dupa 100 - 150km parcursi pe autostrada, vitezele intra greu, uneori chiar deloc, fiind nevoit sa trag pe dreapta si sa astept 5 - 10 minute (cutie 5 trepte)

Greseala mea a fost ca nu am schimbat volant`a la inlocuirea kitului de ambreiaj (zgomotul existand si atunci, dar mult mai slab, masina avand 210.000km). Mi s-a spus ca e posibil sa nu-mi intre in viteza din cauza placii de presiune.. iar ca sa fiu sigur, as vrea sa inlocuiesc volant`a + kit de ambreiaj.

Dar daca discul de ambreiaj cu rulmentul sunt inca buni, merita sa inlocuiesc decat placa de presiune?

E posibil ca problema sa fie si din cutia de viteze?

As vrea sa fac treaba cum trebuie de aceasta data:), masina fiind bine intretinuta. Va multumesc!

Cu stima,

Enis

Modificat de eniss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai aveam o bataie urata, care am crezut ca provine tot din volant.. dar era de la tacheti si axa cu came, motiv pentru care a trebuit sa fac si chiulasa, iar cu ocazia asta schimb si distributia si tot asa :))

Practic.. am facut un fel de reparatie capitala... si anume:

Am schimbat volant cu kit de ambreiaj de la LUK. Volant`a era pur si simplu blocata si rasucita putin. A trebuit sa o taiem in locul unde erau suruburile pentru a o putea da jos. Cutiei de viteze i-am pus un aditiv de ungere si avea lipsa un dopulet de plastic care tine bratul pe care se monteaza rulmentul de presiune. Din cauza asta, placa de presiune imi lovea de acel brat. ( erau urme de frecare pe placa )

In rest ( scz de offtopic ): burduf de planetara, 2 amortizoare spate, placute frana, tachetzi (unul era spart.. si 4 tociti), semeringuri supape, am curatat admisia, distributia , ulei, si astept Axa cu came SH pt ca noua costa ft mult. La turbina am un mic joc, dar mai rezista mi s-a spus

Cu toate astea, macar 1 an sper sa nu-mi mai maraie masina. Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Maine trec la 'operatia" pe cord la BMM-ul meu. Volant, placa de presiune, disc de ambreiaj si rulment de presiune de la Sachs m-a urcat la 2950 RON daca am inteles bine. (maine se va emite factura....) iar Skoda Tg Mures va monta piesele.

Cu restul informatiilor revin maine (poimaine vreau sa fiu in Munchen) sau Luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata.....am fost am vazut am vorbit....NU se poate.................piesele nu se potrivesc. :(

Scurta descriere dupa ce se rezolva problema (sper ca pana cand ma reintorc in tara sa fie gata - ETA Luni)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot edita postul anterior astfel scriu aici:

Am fost sunat de catre Skoda ca este gata lucrarea......dubios..... aveam probleme de incompatibilitate volant si electromotor. img5256b.jpg

Diferenta constata la cele 2 volant e ar fi degajarea mai mica cu 5 mm, acolo se strangea bendixul.

Mai multe detalii cand ajung acasa (acum scriu din Munchen)

A avut careva dintre voi aceasta problema? aici ma refer la probleme de asamblare. Am fost anuntat ca s-a reparat electromotorul :scratch:

Modificat de janos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba sa aiba volantul cu electromotorul? nu am mai auzit de asa ceva....pe zi ce trece Romania ma uimeste rau :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bendixu pe ce se invarte? :vaidecapulmeu:

Modificat de Zabin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!