Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

de ex eu am gasit pe sachs kit complet 1900 ron sau volantul 1500+ambreiaj 1000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am gasit pe ebay volant OEM (Luk) cu 800 ron, transport inclus si kit ambreiaj Luk in tara cu 650 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

preturile sunt f bune, numai garantie sa dea si sa fie de calitate, nu tepe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@4abc - mult succes cu noul volant :) . Luk am si eu iar pana acum am facut 4000 km fara probleme. Care sunt cauzele exacte la noua stricaciune - "semne de uzura pe partea exterioara" ? Pune ceva poze sa vedem si noi cum arata. Apropo, de ce nu ai trecut pe SMF ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin,poze nu am facut.Avea semne de uzura pe exterior insa destul de mici.Am avut o discutie destul de lunga cu cei de la service,am studiat ceva vreme problema si pana la urma am decis sa pun tot DMF.Sper sa nu mai am probleme de acum incolo! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si la mine a inceput sa bata volant.... masina are 28.000 km .. a mai fost schimbata volant odata pe la 11.000 in garantie ! si de atunci nu au trecut 12 luni .. oara mai am garantie doar pe piesa? si o pot schimba ? sau tre sa dau 2700 ron la skoda pe tot kit-ul ? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit pe un site noua in garantie 1600 ron , PM pt site.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Se pare ca si pe mine ma paste schimbarea volantei. Am fost plecat in concediu si pe la sfarsitul concediului, adica nu mi-am stricat tot concediul, a inceput sa se auda o bataie cand apasam pedala de ambreiaj la jumatate si mai nou si cand opresc motorul.

O sa ma duc la service pentru a face o constatare sa vad daca e sigur asta cauza.

Vad ca preturile variaza.

Kirkus, ai comandat pe ebay? ca vad ca varianta ta e cea mai rentabila. Eu am incercat doar la un magazin si am gasit cu 1300 ron volant si inca 1000 ron kit, deci toata distractia 2300 ron.

Modificat de Sande
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat volant DMF cu unul SMF si dupa aprox 10k km pot spune ca sunt multumit...in plus este mult mai trainic decat cel dublu.dupa spusele unor mecanici de la repr. VW nu o sa mai ai probleme cu volantul...doar la disc sau placa de presiune ar putea sa mai apara probleme,dar rar si in functie de exploatarea masinii...deci pot spune ca nu regret ca am trecut pe SMF. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nanu nazdravanu

Masina din semnatura avea 130000 km acum 2 ani cand am cumparat-o personal din Germania;pe la 180000 km cand opream motorul se auzea un rontait puternic; dupa ce o foloseam cam 20-30 km la ralanty se auzea un zgomot de frecare,insa dimineata la rece nu; exact la 190000 km intr-o intersectie cand am vrut sa plec de pe loc, a inceput sa tremure rau,iar dupa vreo 10 km a cedat ambreiajul; la service bucurie mare: volant intepenita, discul retezat si placa de presiune crapata; urmatoarea operatiune inlocuirea vechiului chit de ambreiaj marca sachs cu unul luk; intreaga operatiune 2700 ron: acum lucrurile stau cu totul altfel,masina parca are alt motor. Drumuri cat mai bune tuturor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e pe 'duca' volant :( , la accelerari (la inceputul curbei de cuplu) agata. Pe turometru se vede a fluctuatie de ~200 rpm (parca ar patina) si se aude un zgomot metalic. Din pacate nu am timp sa sun (respectiv sa ma programez la un schimb de kit - daca ar fi mai ieftin aici) la reprezentanta VW din Munchen. Avand in vedere ca isi face de cap de vreo ~4000 km, de cand am plecat din tara (la inceput nu a fost asa de pronuntat) sper sa ma tina inca 1500 pana ajung acasa. Pentru mine ramane in subiect deschis pana la rezolvarea acestuia.

Modificat de janos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una dintre ofertele primite:

Volant Ambreiaj Cu schimb / Fara schimb Rulment presiune Manopera Total cu schimb Total fara schimb

Luk 1774 1156 2005 471 347 3748 4597

Sachs 2133 1202 1554 471 347 4153 4505

Eu personal nu imi dau seama cum de aveti voi preturi asa de mici :offtopic:

P.S. Trebuie sau nu sa iau in calcul si pretul unui unghi de fuga si incarcare clima?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

tocmai mi-am schimbat kit-ul de ambreiaj + volant la masina din semnatura. Am ales sa fac geometria rotilor (pe fata) dupa aceasta operatie. ^_^

Dar ce legatura are clima cu ambreiajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus intrebarea sa nu fiu luat prin surprindere la service. Vreau sa stiu daca la voi sa demontat compresorul de pe motor sau s-au desfacut conductele. Asta in ideea daca se scoate motorul impreuna cu cutia. Cat te-a urcat toata povestea?

Modificat de janos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a demontat compresorul si nici conductele nu au fost desfacute. S-a demontat doar puntea fata pentru a putea da jos cutia de viteze, motorul nu se da jos, ramane prins intr-un tampon si sustinut de o macara ^_^:blink:

Demontandu-se puntea de aceea trebuie sa iti faci geometria rotilor.

Bafta!

Modificat de Tavy81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Janos, cere o oferta si la Skoda, eu acolo am gasit cel mai bun pret la volant pentru masina mea. Confirm refacerea geometriei rotilor(se demonteaza puntea fata pentru inlocuire volant).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu fie off topic:

Oferta Skoda Tg Mures este aproape la fel ca si restul. Diferente minime. Se pare ca la Unix s-ar putea rupe vreo 30 % din oferta (asa se apropie de 2500 pret vehiculat pe forum - pe care vine pretul manoperei, deci peste 2800 RON).

post-45538-1281951622_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu niste simptome urate si as vrea o parere daca poate fi de la volant.

incepand cu treapta a 3-a, imediat dupa bagarea in viteza la accelerare masina vibreaza toata cateva secunde. Daca mentin accelerarea vibratia trece.

Acum cateva saptamani facea putin doar in a 5-a si a 6-a. Acum incepe din 3.

Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se simte la schimbarea in treapta 2 si 3. Am observat ca la accelerari relativ bruste nu se intampla mai nimic, doar cand conduc cu simt (fin). Cred ca la comprimarea rapida a arcurilor nu are cum sa se simta, adica nu apuca sa-si faca de cap. Din cele spuse de colegului Alex Preghici (el si-a schimbat deja) volant-a mea inca are viata :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am un golf 5, 1.9, diesel, 105 caluti, 2004 si cred ca am si eu probleme cu ambreiajul sau volanda, nu stiu ce sa cred. Problema se manifesta in felul urmator: dupa ce merg aprox 1 ora cu masina, cand apas pedala de ambreiaj jumatate de cursa mi se schimba zgomotul la motor si simt ca parca agata ceva in pedala ( se aude un zgomot metalic de harjait nu foarte puternic ), masina merge aproximativ normal, nu patineaza, si nu am trepidatii anormal de mari la pornirea de pe loc. Cand dau cheie sa pornesc de multe ori porneste foarte agresiv si mi se zdruncina schimbatorul si motorul de da sa se rupa. Ideea e ca nu se manifesta tot timpul la fel... de multe ori imi dispare zgomotul cand apas pedala de ambreiaj la jumatate aproape de tot. Am mai avut o chestie ciudata saptamana trecuta... o data cu zgomotul respectiv aveam si o bataie( de obicei cand stateam la relanti la semafor) pe care o simteam in schimbatorul de viteze de parca era cineva cu un ciocan si dadea cu el sub masina, nu se auzea decat daca opream ventilatia si stateam cu geamurile inchise dar se simtea foarte bine in schimbator. Bataia respectiva am mai avut-o si a 2 zi si dupa a disparut total.... Dati-va cu parerea de la ce ar fi, am vb cu un prieten si mi-a zis ca s-ar putea sa am probleme cu volant , dar de ce nu am aceste probleme tot timpul? Cand apar cand dispar....Idei ceva? Sa ma apuc sa-mi cupar kit de ambreiaj si sa ma pregatesc sa-l schimb? Mai e ceva...masina este luata anul trecut second hand din Bucuresti, si de cand am luat-o imi caraia sau nu intra tot timpul complet in marsarier. Cu trecerea timpului a inceput sa-mi agate cutia in viteza 1 ( sau asa a facut de la inceput, nu am condus golf 5 pana acum) a 2 si mai nou si in a 3... Poate fi din timonerie? Astept parerile voastre. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nanu nazdravanu

Prietene 100% este volant! Asa au inceput problemele si la golful meu! Schimb-o urgent ca altfel te lasa in drum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o chestie. Am gasit ambreiaj luk. Normal ca am inceput sa prospectez piata. Am gasit la unix pe la 32 mil, ( kit complet ambreiaj + volant ), undeva pe prelungirea ghencea nr 48 ( www.magazinul de piese.ro) pe la 17.3 milioane la fel kit complet + volant, la un coleg de pe forum care are magazin de piese auto la fel kit + volant 17,4 milioane, la dilli car vreo 24 - 26 milioane ( nu mai stiu exact) la volksparts vreo 25 milioane si la autotechnic shop la 16,4 milioane kit+volant. Intrebarea mea este de ce sunt diferentele astea de pret enorme? Este vorba de alta calitate a pieselor? Sunt facute prin alta parte ( Turcia, China ) ? Peste tot pe unde am sunat am fost asigurat ca toate piesele sunt originale si sunt facute in Germania cu toate ca pe cutie nu scrie nicaieri ca sunt facute in Germania ci scrie ca sunt distribuite de schaeffler automotive aftermarket 63201 Langen Germany si mai jos scrie mai mic ca: contine componente de calitate cumparate de la o entitate din gupul Schaeffler sau entitati neafiliate ( cel putin asta scrie pe cutia colegului de pe forum dar am intrebat la tel pe majoritatea si intradevar pe nici o cutie nu scrie ""made in Germany"") Ce sa cumpar? Sunt prea sarac sa schimb ambreiajul iar la 20000 sau 30000 km si nici nu i-as plati unuia chiria sau cine stie ce utilitati pentru ca are ditamai pretul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti fratilor, chiar nimeni nu stie nimic? O parere ceva? Tre sa ma duc sa cumpar ambreiajul azi si nu stiu de unde sa iau. Sunt aceleasi piese peste tot? Difera doar adausul comercial?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doru.tanasoiu

Sper sa pot ajuta cu ceva.Am inteles ca se poate monta pe G5 volant cu masa simpla si chit ambreiaj(placa,disc,rulment)de Golf 4 si ca este mai rezistent?

Poate cineva sa confirme lucrul acesta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dorule eu am pe golful meu volant cu masa simpla,adica un SMF.marca Valeo si sunt singuri care fac acest volant cu masa simpla....am schimbat tot kitul si dupa 10k km chiar nu am nici o treaba...am inteles ca volantul este f rezistent si nu o sa mai faca probleme doar cu discul placa sau rulmentul sa mai ai probleme...dar la cat costa pe langa volant sunt pistol cu apa :screwy:

drive safe :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!