Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

@4abc : Exista diesel cu alt tip de motor, de 1,9 tdi??? Si ma intreb ca prostu ...de ce nu isi remediaza problema cei de la VAG, au un renume, ai pretentii de la ei, curios ca nu-si rezolva acest defect. :D Ce an de fabricatie la G 5 au BKC??? Sau cum imi dau seama ce tip de motor are un G 5??? Din VIN imi dau seama de tipul motorului????:vaidecapulmeu: Ms anticipat.

din acteel masinii iti dai seama de motor.la toate scrie motorizarea.chiar si aduse din afara....

spor :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scrie codul motorului pe abtibildul din portbagaj sau cel de pe cartea service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jeunderscore
Sal tuturor, am citit cateva pagini din topic dar nu mi-am satisfacut nelamurirea, poate sunt offtopic dar.........am mai intrebat odata dar nu cred ca in acest topic si nu am primit raspuns, intre ce ani de productie sunt aceste probleme cu volant-ul ???? Cele fabricate in Germania sunt mai bune??? Cunosc 2 prieteni care au G5 din 2004, si nu au avut aceste probleme, fabricate ambele in Wolfsburg, sa-nteleg ca cele fabricate in 2004 sunt mai bune decat cele dupa 2005???? Din cate am citit ar fi un defect de fabrica , nu folosire proasta a ambreiajului, corect?? Apropo, aceasta problema cu volant apare si la benzinare??? Astept pareri. Ms anticipat.

Eu am golful din 2004 bkd resoftata si am 180000 si deocamdata merge. Volantul bimasic a fost proiectat sa absoarba socurile si vibratiile motorului. Din cate stiu eu volant bimasic a fost pus numai pe motoare diesel nu si pe benzinare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor care mi-au raspuns, se pare ca anul 2004 a fost cel mai reusit d.p.d.v. tehnic la G5, socrul meu are din 2004 si mg fara probleme, la fel si un amic, tot din 2004 , o are de 2 ani, o freaca numai prin oras (foloseste ambreiajul des) si mg fara probleme. Din colegii care au postat , se pare ca anul 2004 a fost fara probleme, cred ca ma reorientez dupa achizitionarea unui G 5 din 2004 si am sa tin cont si de tipul motorului :D Mai asteptam pareri si sfaturi. Cer indurare daca sunt fost offtopic. Ms anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am Golful din 2004 si am 250.000 de km si tocmai acum da semne ca ar trebui schimbata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma repet...totul tine de noroc insa in cea mai mare masura conteaza si stilul de condus.Mersul subturat,plecarile de pe loc in forta,ralanti prelungit..etc distrug volant-ul bimasic in timp.

Pana la urma un 500-600 eur nu mi se pare o suma imensa pentru o masina care costa mai putin de jumatate din valoarea ei de noua si aici ma refer la SH-uri care sunt o loterie! :blah:

Eu am cumparat masina noua si am menajat-o cat mai mult posibil si la 150.000km a inceput sa faca zgomot volant-ul.Mecanicul meu mi-a zis sa i-o dau lui ca o vinde fara probleme la vreun samsar care are nevoie de ea! :icon_cool:....asa ca aveti grija ce masini cumparati de la noi! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate , conteaza si stilul de condus dar plecarea dupa loc treb sa fie mai in forta, eu cu a mea o duc mereu pana-n 2500-2700 rpm, ca sa lucreze si turbina, asa ca treb fortata un pic. Stiu ca SH-ul este o loterie si ca nu mai ai loc de samsari care incearca sa-ti vanda "petarde" de mas. dar..............se deschide bine ochii, aduni informatii (cum fac eu acum cu ajutorul vostru) ca sa nu fi "ars". :D Nu ar fi problema de schimbatul volantei dar sa nu apara dupa cativa km iar probleme la volant (cum am mai citit pe aici ca au patit unii).......... si doar cca 600e tot schimbul acesta??

Modificat de rata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat 600 eur pe kit de ambreiaj cu tot cu volant produs de Sachs (cel mai scump din ce am gasit) pretul acesta incluzand si manopera! :Driver:

PS:Am prieteni care fac niste plecari de pe loc de zici ca raman rotile din fata pe loc! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

preghicialex

A venit si randul meu la volant. Dar avand in vedere ca era cel original pe masina si a tinut 160000 km, ma declar multumit. Am hotarat sa iau tot SACHS ( asta scria si pe cel original al masinii). Din fericire la mine nu au fost complicatii, gen arcuri sarite din volant, carcasa ambreiaj maltratata... doar s-a blocat de tot, scotea din cand in cand cate un poc. Pana am facut rost de lichiditati cred ca am mai facut aproape 4000 km.

Ca si costuri:

1 x kit ambreiaj+volant (SACHS) 2349 RON

1 x dispozitiv debraiere 69 RON (ceva rulment care nu e inclus in kit si mecanicul meu insista sa l schimb si asta ca e ieftin)

1 x manopera 350 RON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca tine si de noroc,dar si de anul de fabricatie al masinii...am observat ca primele generatii de golf 5 nu au avut probleme decat dupa un numar relativ mare de km.Masina mea e din 2004,BKC,chip tuning de la 160k,acum am 188k si deocamdata volantul nu da niciun semn de oboseala!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
George George

Va salut dragi colegi de forum

Sunt proaspat posesor de Golf V 1.9 Tdi DSG fab 2005,97000 km cu posibile simptome de volant si anume:

Inainte sa-i fac remap pt pornire,cand invartea motorul sa porneasca timp de 3-4 secunde,se auzea un sunet ascutit

Acum de cand porneste bine,cand motorul e pornit mai ales la rece,se aude un zornait discontinuu care se diminueaza pe masura ce motorul se incalzeste dar nu dispare definitiv.

Oscilez intre ideea ca mi-am luat tzeapa sau ca e o problema des intalnita si ca trebuia sa mi se intample la un moment dat,dar oricum trebuie luate niste masuri...

Intrebarile mele:

volant pt DSG este mai scumpa,stie cineva cat costa?

Exista o marca de calitate sau depinde strict de marca existenta acum pe masina,am auzit ca Sachs sunt mai bune...?

Exista alte componete care ar trebui schimbate odata cu acest volant?

Care ar fi simptomele care ar indica schimbarea de urgenta a volant-ului...ma bate gandul sa aman putin dar nu vreau sa risc...?

Sper cu ajutorul dumneavoastra si al relatiilor sa rezolv aceasta problema cu costuri minime si la momentul potrivit.

Va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in 19 pagini discutate sunt raspunsurile cam la toate intrebarile tale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George George

Am recitit topic-ul dar am gasit informatii vagi deoarece pt cutia DSG nu prea s-au postat pareri.

In principiu am inteles ca merita ca volantul sa fie cumparat de la reprezentanta,fiind mai ieftin,maxim 2000 Ron.

Un mecanic imi spunea ca pentru a proteja volantul,trebuie sa o scot in N la semafor pentru a nu il solicita...

Din cate cred,nu e asa urgent la mine,mai astept sa vad cum se comporta,oricum o sa fac intrebari pentru piesa si manopera,va tin la curent

O seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian_90tud

Pai mecanicul avea dreapte. Daca ai avea manuala ai sta cu pedala de ambreiaj apasata 80 de secunde? . Normal ca dauneaza. Si la automata cred ca e la fel.

Eu am Golful tot din 2004 si am schimbat kit ambreiaj+volant la ~165k, desi mai mergea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

George George - si eu sunt in faza de sondare preturi volant pentru DSG.

Am cam acelasi simptom ca la tine, un usor tacanit metalic la rece care dispare cand este cald motorul.

Am schimbat de curand uleiul la cutie, mecanicul care a efectuat schimbul de ulei mi-a zis ca e volant.

Preturi am vreo trei pana acum: 2350ron,2600, 2700 ron .Cel mai mic pret e la service Skoda, la care se adauga vreo 4-5 ore de manopera( 830 ron/ora)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Eu unul nu am simtit nici o vibratie in plus...doar pedala mai tare si mai scurta dar cred ca se datoreaza discului de ambreiaj nou...insa acel "tac-tac-tac" parca tot se aude..insa mai zgomotos nu este motorul.vedem cum se comporta pe viitor si voi vedea daca am facut alegerea inspirata sau o sa fiu nevoit sa trec din nou pe DMF...sper sa nu mai dau o caruta de bani :icon_cool:

Cum se comporta masina cu volant-ul SMF? :Driver:

Eu am schimbat la 160k kitul complet cu unul Sachs si acum dupa 15k a inceput sa de auda iarasi acel tacanit metalic numai cand pedala de ambreiaj este actionata jumatate din cursa ei,in rest nu are alte simptome.Am fost la service si imi inlocuiesc volant-ul pe garantie.Nu mai am incredere nici in Luk nici in Sachs!Mi se pare inadmisibil sa se intample asa ceva dupa numai 15k.Ma gandesc sa trec si eu pe volant-ul Valeo SMF insa doar daca comportamentul masinii este acelasi!

Aveti grija cu garantia la astfel de lucrari...!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina se comporta la fel ca si cand avea volant DMF...acel "tac-tac" il am de la disp de debraiere(un rulment) ceva de genul...si ma ajunge cam 80-100 lei.in rest se comporta la fel ca inainte :( ..pedala si-a mai dat drumul si nu mai tremura la plecatul de pe loc chiar daca nu calc acceleratia,nu mai am bataie in pedala de ambreiaj...pleaca lin! am 1500km de cand am schimbat kitul.am pus SMF de la Valeo.....dumnezeu cu mila ! :lol:

mai multe detalii pe parcurs.... :)

Avertisment

QUOTE / REPLY (citatul) ajută c

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru detalii :)

Am sa mai merg asa o vreme pentru ca singurul simptom e acel zgomot care apare la actionarea pedalei de ambreiaj jumatate din cursa ei.Din discutii avute cu mai multi mecanici se pare ca e un simptom oarecum normal si ar aparea de la placa de presiune...

Luna asta am sa urmaresc evolutia zgomotolui si daca voi fi nevoit sa o schimb o sa pun si eu Valeo SMF daca nu se schimba comportamentul masinii ! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Pana la urma zgomotul s-a agravat.Astazi s-a inlocuit tot kitul cu unul Luk pe garantie.volant avea semne de uzura pe partea exterioara.Nu cred ca ar fi mers mai mult de 10k fara sa se sparga! :(

Nu pot sa cred ca un produs Sachs poate fi atat de prost calitativ,tinand cont de faptul ca am facut doar 28k! :(

Sper sa fie totul in regula cu noul kit si sa nu mai am probleme! :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai avut garantie la kitul de transmisie? cat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand am schimbat volant la dsg mi-au zis la service ca are garantie 2ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut garantie (12 luni dupa fisa de reparatie) insa cei de la service imi sunt buni prieteni (masina merge numai la ei) si au inteles problema.Ma indoiesc ca cineva ar mai da garantie reala...conteaza mult si stilul de condus care poate duce foarte repede la deteriorarea ambreiajului! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca o paste si pe a mea Volant in curand....Nu am zgomote, dar am vibratii. Am gasit OEM LUK la pret excelent. Cred ca il iau pe ala...iar daca pe masina am Sachs voi schimba si ambreiajul. C'est la vie...

Aveti idee cat e un ambreiaj Luk?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iesi mai ieftin cu kit complet decat separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cat e kitul complet si separat?

Eu le iau cu 1500 lei ambele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!