Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

Si la mine a aparut aceasta problema. Se aude acea placuta ca si cum ar vibra iar cand calc ambreajul dispare. A aparut de vreo 20mii de km .. nu am dat importanta..am fost in service si mi-au spus ca volant e pe moarte.. sa schimb kitu de ambreiaj cat mai repede.. mi-au facut un deviz.. undeva la 2500RON manopera +tot kitul... Dureros... am observat ca este o problema generala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ieri la Brady service mi s-a spus ca au primit o "circulara" de la Skoda sa inlocuiasca cele cu masa dubla distruse cu masa simpla.

ati mai auzit de asa ceva?

un user spune ca regreta acest tip de schimbare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

La mine cand calc ambreiajul, pe la inceputul cursei incepe a "zdrangani" ceva si observ ca s-a tot accentuat acel zgomot, plus ca daca motorul e rece, ambreiajul are tendinte de a patina.

As vrea sa schimb ambreiajul si volantul.

Am gasit kit Sachs (volant, disc, placa,rulement) la ~2300, dar am mai gasit si Valeo la ~1900.

Acum vine partea dubioasa: cei de la Augsburg si cei de la Auto-net au specificat ca trebuie sa pun piesele de la aceiasi firma care o am si pe masina, ceea ce eu nu prea cred. Adica nu are nicio logica.

Eu as merge pe Sachs, desi alte persoane au recomandat Luk sau Valeo....:|.

Ce recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic sachs sau luk sunt cam la fel. Valeo parca face kit doar cu volant cu masa simpla. Nu e nevoie tot de masa dubla si la 1.9?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucian din cate stiu eu loturile cu probleme de prin 2004-2005 au fost echipate de LUK.Eu am avut pe masina Sachs si a tinut 150k din pacate.La mine mai mergea din ce mi-a zis mecanicul dar era incomod de condus masina!Eu te sfatuiesc sa pui Sachs.Si diferenta de pret spune reflecta uneori diferenta de calitate! ;)

PS:Kirkus toate motoarele TDI de la VAG dupa 2000 au volant cu masa dubla!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios atunci daca acel kit valeo este cu masa dubla(se zvonea ceva de un astfel de kit acum ceva vreme).

Cat despre luk/sachs parca aici am vazut pe cineva spunand ca ambreiajul din kitul sachs era stantat luk.

Modificat de kirkus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kitul Valeo e tot cu masa dubla.

4abc, tu ai mai mers cu mine cu masina, stii cum face....si ca plecam mai greu.

Eu tot pe Sachs m-as orienta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi ar exista posibilitatea ca daca as avea Luk pe masina sa nu mi se potriveasca Sachs ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as merge pe valeo...pe aici am auzit de prea multe sachs si luk rupte....

Oare valeo face si pt 2.0 tdi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce bine. e 2 la 1. Mecanicul meu + kirkuss merg pe valeo, 4abc pe sachs. Ceilalti membrii ce recomanda ? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am mai primit o informatie de la VW Auto Mitric Suceava: Daca am Luk nu pot pun Sachs sau invers. Este a-3a firma care imi zicea aceasta. Ma poate scoate cineva din ceata, de ce nu s-ar potrivi? Mai ales ca schimb toate 4 piesele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cei de la nurvil valcea mi-au zis mie ca daca schimb tot kitul, inclusiv volant atunci pot sa pun in loc de luk sachs fara nicio problema, ceea ce ei si recomanda. evident ca ei nu au valeo, asa ca nu o sa-l recomande niciodata. in schimb mi s-a recomandat de 2 mecanici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba firma pusa decat daca e cu piesa la schimb.

Daca ai Sachs nu o sa poti da piesele ca sa iei luk si invers.

Modificat de kirkus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am pus sachs. si intr-adevar daca inlocuiesti totul(disc ambreiaj, rulment,placa si volant) poti alege ce-ti convine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

e oare posibil sa cada volant doar dupa 15000 km? am luat masina din franta si in cartea service si la reprezentanta apare ca s-a schimbat in august. mie nu mi se aude nimic la ralanti, doar trepideaza foarte usor cateodata la plecarea dupa loc, si mai ales cand dau cu spatele. partea proasta e ca cei din Ro nu dau garantie la lucrarea celor din Franta deoarece nu am certificat de garantie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa schimb si eu volantul si kitul de ambreiaj. Am avut pe masina Sachs si am pus tot Sachs :)), dar abia vineri ma pot bucura de masina, cand ajung acasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lucian -> cand ai masina da un feedback sa vedem daca au disparut de tot vibratiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa va scriu mai jos cate ceva despre defectiuni , cauze ,efecte ,legate de volant bimasa despre care se vorbeste

Unii o inlocuiesc si se mira de ce o fac la anumiti kilometri( destul de putini uneori)...altii nu fac legatura intre modificarile aduse la masina si consecintele ulterioare ori intre mersul subturat si vibratiile care apar ca din senin...s.a.m.d.

totul este extras ( cuvant cu cuvant) din ceea ce trebuie sa stie mecanicii care gasesc asemenea probleme( fie ca e vorba de masini noi ori mai rulate).

ATENŢIE!

La aprecierea stării unui volant in functionare (pe masina) trebuie sa ne asiguram ca nu avem de-a face cu zgomote de la componentele din vecinatate ca de ex. instalatia de evacuare, scuturile termice, tampoanele motorului sau agregatele suplimentare. In plus trebuie sa ne aiguram ca zgomotul nu este transimis de la agregate auxiliare ca de ex. intinzatorul sau compresorul AC.

E de dorit sa existe posibilitatea ca reclamatia sa fie verificata pe o masina identica sau similara dpdv al echiparii. Cloncanitul la cuplarea ambreiajului, schimbari ale treptelor de viteze sau la modificarea sarcinii pot proveni din transmisie: jocuri ale danturii pinioanelor, jocului din cardan sau din diferential. In aceste cazuri nu este vorba despre o defecţiune a volantului bimasic.

Masa secundara a volantului bimasic este mobila/se roteste fata de cea primara. Din această cauză in anumite circumstante este sesizabil un anumit zgomot. Acest zgomot poate provini datorită jocului dintre flansa si arcuri elicoidale sau de la lovirea placii secundare in raport cu inelul de frictiune condus. Nici in acest caz nu este defect volantul. Zgomotul poate avea mai multe cauze.

Zgomotele pot avea mai multe cauze, de ex. pot fi cauzate de rezonanta in sistemul transmisiei.

Verificarea consta in miscarea stanga/dreapta a masei secundare in directia de lucru a volantei prin rotirea manuala, respectiv cu ajutorul unui levier. In cazul motoarelor diesel exista un inel de frictiune, de aceea trebuie folosit un levier pentru a invinge rezistenta acestuia (furnizor LUK).

In cazul in care e simtita rezistenta arcurilor, volant este in ordine si nu exista nici un motiv pentru inlocuirea acesteia.

volant trebuie inlocuita numai atunci masa secundara se poate roti liber, fara rezistenta catre stanga sau dreapta, pana la capat de cursa, sau in cazul in care se poate auzi un zornait din interior (arcuri rupte sau decalibrate, lipsa de vaselina etc).

Măsurarea jocului liber:

Pentru evaluarea gradului de uzură al volantului, se masoară jocul liber al masei secundare,

Modificat de wolfvw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie imi bate usor volant cand nu este ambreajul calcat....treaba e ca e in acelasi stadiu de vreo 2 ani si tot stau (ca romanu' :Driver:) daca sa o schimb sau nu avand in vedere si costul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt pe lista! Dar eu ma gandesc la solutii sa le spunem nu definitive, ci cu o durata de viata mai mare... Nu zic ca acest kit de valnta nu m-a dus bine, am aproape 130k de km si sunt multumit... Asta a fost eroarea VW pe care o accept, in definitiv. Stau si ma gandesc la consecintele inlocuirii volantei bimasice cu una cu masa simpla, de la TDI-urile mai vechi. Ce efect as avea? Consecinte? Sau inlocuirea volantei pe careo am eu, cea de pe 2.0TDI BKD cu una pentru TDI-urile de 2.0 de 170CP. Se poate? Daca nu, dc? SI cum putem rezolva problema asta odata. Suntem multi cu aceeasi problema si nu numai pe forum... Mai peste tot!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit am condus masina dupa ce am schimbat ambreiaj + volant si am simtit o mare diferenta. In primul rand imi intra mult mai usor in treapta 1 si R si nu imi mai agata cand retrogdradez din a-3-a in a-2-a + ca si feelingul de la pedala e altul. Poate mi se pare sau nu, dar cursa la pedala e putin mai scurta :-?? . Oricum sunt multumit de schimbare, dar totusi nu a disparut in totalitate acel "tac-tac-tac" cand apas pedala si e pe la jumateatea cursei ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul ala se aude si la mine de cand am schimbat-o si da cursa pedalei este mai scurta si la mine pentru ca e discul nou! :))

La mine e cu totul alta masina de cand am inlocuit kitul de ambreiaj!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni , din facultate si pina la voi termenul folosit este volant , nu volant cum spuneti voi . Si sint ing.mecanic de masini si utilaje , asa ca dati-mi crezare : volant .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cum ii zice pana la urma ? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cum ii zice pana la urma ? :)))

Nu stiu cine si de ce a facut asta , ca nu e 1 aprilie . Eu am scris cu a la sfirsit .

Am urmarit acum si desi eu scriu ca a la sfirsit , apare scris fara a .

Rog o explicatie de la un moderator , de ce se modifica cuvintul automat ?

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!