Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

  • 2 weeks later...

Vin si eu cu o problema... Dupa ce am avut cutia de viteze data jos de pe masina aproape o luna... ieri dupa ce am luat masina din service, am plecat prin oras cu treburi. Insa, am observat ca dupa aproximativ o ora de mers prin oras a aparut un zgomot metalic, ca un "tacanit", zornait, etc. Vibratii in pedala de ambreiaj am de pe la 5.000 de km cred, cand este apasata la jumate. Masina are acum 57.000 km. volant se aude acum? Daca da... cat mai pot merge cu ea asa? La ce sa fiu atent sa stiu daca se agraveaza situatia?

Modificat de Golf TDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Dupa cum se poate vedea in semnatura tot motor BKC am, deci in mod normal probleme cu volantul, nu are rost sa enumar simptomele ca le are chiar pe toate. Ca idee pentru cei care sunt de parere ca se poate merge mult si bine cu un volant cu probleme, tin sa le spun ca, in cam 6000 de km de cand a aparut problema simptomele s-au agravat simtitor atat ca zgomot cat si ca trepidatii, ca sa nu mai vorbesc de starea mea de spirit...

Acum intrebarea mea e simpla, tinand cont am gasit destul de multe variante de pret pentru volant pana acum si cea mai rezonabila este la Augsburg de 1700 RON o suma totusi mare zic eu, intereseaza cat de complicata este procedura de montare deoarece incerc sa obtin macar la manopera un pret mai scazut? La manopera am primit pana acum oferte intre 600 si 800 RON, ceea ce iarasi gasesc cam mult. Deci trebuie montat de cineva cu experienta eventual care sa cunoasca problema in detaliu ca sa se evite ulterioare probleme sau merge facuta la orice service/mecanic? In caz ca stiti un mecanic/service bun care v-a montat volant apreciez orice recomandare!

Intreb asta deoarece sunt patit, cum nu de mult am schimbat doar kitul ambreiaj fara volant si nu sunt tocmai multumit de faptul ca imi intra cam greu in viteze la rece (chestiune care inteleg ca e posibil sa fie de la o montare proasta a kitului/ ne aerisit cum trebuie sau altceva).

Ca ultima idee daca a gasit cineva pret mai bun de 1700 RON pt volant LUK pt motor BKC, il rog sa ma anunte unde ca eu deja am cel putin 2 luni de cand ma interesez si mai jos de atat nu am gasit decat in Tg Jiu undeva pe la 1650 RON -am vazut si preturi de 1000 RON in acest topic totusi fara detalii pt ce fel de motor si nici alt indiciu de unde se poate face achizitia.

Apreciez orice fel de parere.

Multumesc!

Modificat de ovidiur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La TRACOM in Constanta intreg ansamblul(volant+kit ambreiaj+rulment presiune) costa 2250 ron dar pe SACHS. Acum tu alegi, Constanta nu este asa departe cum este Tg. Jiu. Pretul este valabil doar daca se cumpara intreg ansamblul, pt ca daca optezi doar pt volant diferenta nu cred ca este mult mai mare decat ce ai gasit tu pana acum. Ca si pret cu manopera nu ar trebui sa sara de 500 ron la un service cu pretentii, asta aici.

De modelul asta de volant ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ce parere aveti despre zgomot de cloncanit+usoara hurducatura doar cand actionez demarorul? Poate fi de pe la volant? In rest nici un zgomot.Totul e perfect,silentios.Scuzati modul de exprimare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare tuturor si felicitari pentru topic. Am si eu aceasta simptoma cu zgomot(troncanit) la relanti de cateva secunde apoi dispare iar dupa o perioada apare din nou. Initial am zis sa schimb distributia avand in vedere ca masina are 187.000 km (am crezut ca este o rola un rulment gripat). Dupa ce am schimbat distributia am surpriza ca sunetul sa reapara. Am intrebat mecanicul ce parere are si mi-a spus ca este sunetul de volant(nu este grav momentan insa daca sunetul se accentueaza trebuie schimbat volantul). Din cate am citit aici un sigur coleg am vazut ca a schimbat volant insa nu la masina lui si la ce-a de la munca avand cutie DSG. Mai sunt membri care am vazut ca se confrunta cu aceesi problema(ma refer strict la cutia DSG) a reusit cineva sa remedieze problema? Sunetul apare numai in pozitia P sau N, in rest cutia schimba bine treptele de viteza nu pare sa fie alte probleme.

Sarbatori fericite si sper sa ne auzim cu bine in noul an :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut ...sunt nou pe acest forum si tin sa va felicit pt aces site:),am un golf 5 1.9 tdi,4 motion din 2005 cu 70000 km la bord.am si eu din pacate o problema....si anume:cand apas ambreajul aud un zgomot(atat la apasare cat si in momentul cand il las)zgomotul respectiv se aude doar pe la jumatatea ruliului facut de pedala,pe o distanta de vreo 2 cm...repet si cand apas si cand las ambreiajul...cum se aude?l=as asemana cu pronuntarea literei ''V'',...precizez ca nu am observat sa ''tremure'' ,asina mai mult la plecarea de pe loc sau la relanti sa trepideze...aveti vreo idee ce ar putea fi?sa fie volant? :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel zgomot care apare la actionarea pedalei(jumatate din cursa ei) este unul din semnele unei volante uzate.Se poate sa mai tina 100.000km sau sa mai tina 20-30000!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau poate sa fie rola de la alternator, la mine asta a fost cauza ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms de pareri,daca a mai avut cineva astfel de problema,il astept cu ''diagnosticul''...:blah: in orice caz...sper sa nu imi faca volant vreo surpriza cand mi-e lumea mai draga si sa cedeze de tot...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nimeni nu a mai avut probleme cu volant-ul la DSG? sunt singurul ghinionist?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine a inceput sa bata volantul si am acelasi motor si aceeasi cutie. Inca nu bate de speriat sau ingrijorator. Te costa 200 euro sa o repari, adica sa cumperi una sh

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat eu la un prieten la un passat DSG. a luat-o de la reprezentanta cu vreo 23-24 mil. ca manifestare face acelasi zgomot cu cea de cutie manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut aceleasi simptome la volant....sunet de metal la relantiu batea asa ca o tabla neprinsa bine,la semafor mai ales dupa ce se mai incalzea motorul.Am fost la reprezentanta si mi-a zis direct ca e volant,fapt pt care am si schimbat-o.

Ce e bine la dsg ca nu se schimba si ambreiajul adica o sa te coste doar volant.Eu am mai schimbat si alte chestii si am ajuns la 43 de milioane,dintre care 24 a fost volant.cred ca manopera e in jur de 6 milioane la reprezentanta.Ce am mai schimbat eu de am dat 43, bucse brate mari ,bucse brate inferioare,burduf la planetare si un cablu de abs care avea o bifurcatie si avea si senzorul de uzura de placute frana.

Acum e a alta viata nu mai zice nimica masina,in schimb dupa ce am schimbat volant mi-a zis un baiat de acolo care se ocupa cu garantiile ca mai puteam merge cu ea asa,ca la motoarele astea de 2 litri nu prea mai au cum sa sara arcurile prin volant pt ca sunt imbracate bine in metal(adica el nu stie sa mai fi vazut cazuri,cum a vazut la 1.9L)

PS:mie mi-a picat la 96k km

Modificat de mejdelicious
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost astazi la PBN pentru o constatare, se pare ca nu sunt siguri daca este zgomotul de volant sau nu stiu ce grup de la cv oricum pentru o constatare amanuntita trebuie demontata puntea si cv din cate am inteles de la ei, am facut programare pentru luni dimineata si 1 saptatamana am sa stau fara masina.

De vina este criza pentru ca ei numai tin piese pe stoc si trebuie aduse la comanda(4-5 zile) dar asta este traim in romania si asta ne ocupa tot timpul. Am sa revin cu rezultate...bune sper dupa 1 saptamana. Apropo pentru aceasta operatiune sunt necesare 7h de manopera (125 ron/h fara tva)+volant eventual grup(d-zeu stie cat or mai costa si astea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Este primul topic al meu. Am un golf 5 1.9 tdi 105 cp din decembrie 2006, cumparat nou din Spania. Prima data cand a inceput masina sa trepideze la relanti a fost cam pe 15000km, apoi a inceput sa se auda la roata fata stanga, si sunetul s-a accentuat si in pedala cand o apesi putin. Cert este acum am 87000km si inca nu mi-a cazut volant, sunetul este inca, mai accentuat, trepidatia dap, este si am mers cu masina si mai sport si mai ca "mosii". Merg si in Bucuresti si in afara lui. Va pot spune ca daca vreti sa o schimbati, nu mai puneti volant dubla ci simpla. Care sunt diferentele?: astea duble au mai mult plastic si arculete care ele fac acest zgomot si din cauza plasticului nu tine asa mult ca cea normala. La cea simpla nu mai poti schimba treptele de viteza asa repede (sport) ca la cea dubla. Cam atat. De unde stiu? De la 2 persoane: 1. Mecanic la Skoda (prieten bun cu mine)(VW, AUDI,SEAT,SKODA=aceleasi masini); 2. coleg de facultate care a pus asa ceva pe o skoda octavia tour 1.8 T.

Am fost astazi la PBN pentru o constatare, se pare ca nu sunt siguri daca este zgomotul de volant sau nu stiu ce grup de la cv oricum pentru o constatare amanuntita trebuie demontata puntea si cv din cate am inteles de la ei, am facut programare pentru luni dimineata si 1 saptatamana am sa stau fara masina.

De vina este criza pentru ca ei numai tin piese pe stoc si trebuie aduse la comanda(4-5 zile) dar asta este traim in romania si asta ne ocupa tot timpul. Am sa revin cu rezultate...bune sper dupa 1 saptamana. Apropo pentru aceasta operatiune sunt necesare 7h de manopera (125 ron/h fara tva)+volant eventual grup(d-zeu stie cat or mai costa si astea).

DA da, ai dreptate. si eu am fost la 30.ooo km sa fac schimbul de filtre, ulei (service VW-Midocar)sa imi spuna ce este cu acel zgomot, bataie si mi-a zis ca trebuie sa imi de-a cutia jos care dureaza 3 ore, sa faca constatare daca este vina mea sau a fabricantului(este a mea 100% din cazuri, ca agentul respectiv mi-a zis ca asa se face, te baga pe tine la inaintare ca e vina ta) apoi sa mi-o puna la loc inca 3 ore (1 mil ora, acum 1 an este treaba asta). si am zis: nu frate, cand o cadea caut un mecanic bun, o comand din germania, ori dupa net, trebuie sa existe alta optiune.....si deci, cum am mai zis....am 87.000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde are volantul plastic? :)

Modificat de 4abc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde are volantul plastic? :)

volantele astea noi, duble, au plastic fff mult, nu sunt mecanic sa iti spun unde exact are, dar stiu de la un prieten bun mecanic ca sunt ff proaste si au in componenta mult plastic si arcurile ff slabe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am schimbat volant-ul la PBN si am fost de fata in momentul in care a fost demontata cv.

Un mic search pe wikipedia iti spune exact ce este si ce rol are un volant:

"Un volant este o piesă

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema, banuiesc ca este aceasta volant de care se tot vorbeste aici, simptomatologia este : la relanti sunet de tabla lovita, la apasarea ambreajului liniste totala); la service la Sandra, chiar daca am insistat de mai multe ori, la fel mi-au spus ca este normal sunetul si c anu are nimic; specific ca am un golf 5 1.6 102cp din sept 2008 luat nou, deci inca mai am garantie...si pe langa asta se adauga si niste mici eregularitati la motor turatie, care dau impresia ca parca s-ar inneca f putin, gen injector infundat sau vreo bujie cu probleme...si acelasi lucru : NU E NIMIC, TOTUL E OKE. Sugestii pls!!!??? Multumesc frumos anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant cu masa dubla e problema la mai multe marci de masini, dar la Golf V am observat ca se duc prematur. In Italia un amic a fost chemat la service si i-au schimbat kit-ul de ambreiaj gratis, masina avea pana in 70.000km inca in garantie.

Cu ambreiajul nou totusi masina parca smunceste, am observat acelasi lucru si la Skoda Octavia II.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volantele astea noi, duble, au plastic fff mult, nu sunt mecanic sa iti spun unde exact are, dar stiu de la un prieten bun mecanic ca sunt ff proaste si au in componenta mult plastic si arcurile ff slabe

OFF Topic:

@ Sol

Nu sunt moderator DAR: daca postezi doar asa pentru a se vedea ca postezi .... :blink: Vrem argumente pentru cele postate ! Pana acum nu ai ajutat pe nimeni cu afirmatiile de mai sus.

Daca am gresit afirmatia de sus si tot ce vrei este sa acumulezi posturi pentru a prinde aria de vanzari cumparari atunci mai bine cauta alte pagini (specifice, dedicate, etc).

ON Topic:

Salut, am si eu o problema,......Sugestii pls!!!??? Multumesc frumos anticipat

Apeleaza la garantie cat ea este inca valabila si nu culca urechea ca vezi doamne ai un stil de condus aparte (stil de condus care "omoara fiarele" ) :) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volantele astea noi, duble, au plastic fff mult, nu sunt mecanic sa iti spun unde exact are, dar stiu de la un prieten bun mecanic ca sunt ff proaste si au in componenta mult plastic si arcurile ff slabe

Cam asa arata volant...unde vezi tu plastic, eu nu imi dau seama:

post-21103-1263281993_thumb.jpg

Modificat de sebip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema, banuiesc ca este aceasta volant de care se tot vorbeste aici, simptomatologia este : la relanti sunet de tabla lovita, la apasarea ambreajului liniste totala); la service la Sandra, chiar daca am insistat de mai multe ori, la fel mi-au spus ca este normal sunetul si c anu are nimic; specific ca am un golf 5 1.6 102cp din sept 2008 luat nou, deci inca mai am garantie...si pe langa asta se adauga si niste mici eregularitati la motor turatie, care dau impresia ca parca s-ar inneca f putin, gen injector infundat sau vreo bujie cu probleme...si acelasi lucru : NU E NIMIC, TOTUL E OKE. Sugestii pls!!!??? Multumesc frumos anticipat

despre zgomotul de tabla lovita pare sa fie o problema a volantului insa variatiile de turatie la relanti sunt perfect normale pentru acest motor mai ales daca folosesti benzina de 95 (asta nu inseamna ca daca vei folosi benzina cu co 100 vor disparea total...)

de rezolvat ceva in garantie iti va fi greu insa trebuie sa insisti. eu am un zgomot la ambeiaj de cand masina avea 2000km si m-am lasat usor convins de cei de la reprezentanta ca totul este normal. acum regret desi zgomotul nu s-a transformat intr-o defectiune. inca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa precizez, masina este luata de noua, utilizata in regim normal, 18.000km; sunetul de la volant se aude inca din prima zi, nu s-a accentuat si nici nu a disparut, la fel si variatiile foarte mici de turatie care sunt vizibile doar sonor si privind motorul...acul de turometru nu prea se observa sa aibe variatii...iar referitor de turatie la relanti, mi s-a spus tot ca este normal, sta in 600rpm la relanti cu motorul caldut, e normal? Multumesc frumos anticipat.

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Foloseste AddReply sau FastReply! Citeste Regulamentul! Multumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!