Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

lexus

renunta la postari de dragul postarilor... ce importanta au preturile volantului de AVF sau AWX, motoare care nu se regasesc pe golf5?

Mai multa atentie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut cred ca am si eu probleme cu volant insa ma nedumereste un lucru pe care nu prea l-a zis nimeni . Pe langa problemele enumerate de voi : zdruncinat la oprire , zgomot metalic la motor , vibratii puternice , respingerea treptei a 3-a cand este turatie mai mare mai am si urmatoarea problema : Zgomotul motorului s-a amplificat , se aude foarte foarte tare iar la turatii de peste 3000 huruie toata masina de zici ca esti in avion . Aceste probleme pot fi date tot de la volant ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut. de aproximativ 1 luna de zile am avut probleme cu ambreiajul. cu pedala calcata la fund, la semafor daca ridicam aprox 1/10 din cursa si calcam pedala din nou, complet, nu-mi mai debreia; masina "fugea" de sub mine. am considerat ca imi pierde presiune pe undeva si am zis sa schimb pompa hidraulica. n-a fost pompa problema. la fel imi facea. am schimbat rulmentul de presiune. am schimbat conducta si aerisitorul; am crezut ca-mi prinde "aer fals" pe la vreun o-ring. nimic. tot asa imi face. am ambreiajul (placa, disc, volant) schimbate la 103k (acum am aprox 112k). nu sunt LUK (sau luc - nu stiu cum se scrie corect) sunt ceva cu Z, daca nu ma insel. care ar putea fi problema? am inteles ca daca ii schimb volant, ar trebui sa fie ok. va rog din suflet, daca se poate, un raspuns, cat mai concret.

PS: imi cer scuze inainte, daca a mai fost postata problema, nu prea ma descurc cu search-ul;

PS: masina e cea din semnatura; cod motor BKD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

postez o problema intalnita si vazuta de mine la o skoda 2 cu volantul sudat. in exterior se auzea ingrozitor masina ca si cum tracta cutii de conserva (sper sa intelegeti expresia). beleaua a fost ca avea si cutie dsg pe masina si in momentul in care s-a rupt volantul si mai exact sudura i-a distrus convertizorul din cutie. a fost nevoit sa desafaca cutia si sa inlocuiasca convertizorul si volantul sudat. din cate am inteles, unul sh ajunge undeva la 300 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vlad-saw: iti recomand sa nu mai mergi cu masina, acelasi lucru l-am patit si eu... pe lateralul volantului a iesit un resort si freca in carcasa cutii de viteze in asa fel incat a facut un sant, iar daca nu schimbam volant ma riscam sa imi taie carcasa de la cv si sa imi cada motorul.

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care ati schimbat acest volant..cat a costat si ce producator ati ales(Luk sau Sachs) ? :vwrullz:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LUK - in jur de 1300 si SACHS in jur de 1700 (lei, fara tva)

Modificat de dudu
Nu mai da Quote mesajului anterior! Foloseste AddReply sau FastReply! Citeste Regulamentul! Multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Personal prefer Sachs si nu din cauza pretului.

Luk sunt la nivel low price low quality. :Driver:

LE:

Ca sfat personal: nu schimbati DOAR volantul.

Schimbati si kitul de ambreiaj totodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa va zic ce am patit eu cu kit-ul de ambreiaj:

dau sa comand un kit luk ca cel OEM de pe maisna imi spun ca nu pot aduce rapid lipsea modelul momentan, comand unul sachs si ghici ce vine in cutie(sigilata)-disk luk+placa de presiune sachs+rulment sachs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa va zic ce am patit eu cu kit-ul de ambreiaj:

in cutie(sigilata)-disk luk+placa de presiune sachs+rulment sachs

Unde l-ai comandat? Bizară treabă... Reprezentanții magazinului ce au zis?

Modificat de gHapciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am tot citit despre volant si voiam sa va intreb cate ceva,ca sa scap(sau nu) de griji

Mi-am achizitionat masina acum 5 zile si am observat ca la plecare vibreaza umpic.Nu stiu cat de tare se manifesta la voi aceasta vibratie dar la mine nu a fost ceva care sa ma ingrijoreze pana am vazut acest topic.S-ar putea sa faca asta pentru simplul fapt ca inca nu sunt obisnuit cu masina si poate dau eu drumul la ambreiaj prea repede,nu stiu.

La relanti,nu se aude nimic suspect..schimbatorul nu vibreaza..etc,dar daca sunt foarte atent,la un interval de 2-3 sec se simte o usoara vibratie,tresarire in masina.Poate sunt eu prea meticulos si asa trebuie sa faca..nu stiu..nu am mai avut golf5 pana acum.

Poate pentru ca e prima mea masina,de aceea sunt asa atent si grijuliu la orice maruntis.

Este vorba despre un g5 2005 1.9 tdi 105 caluti cu 99k km la bord,reali.Masina este luata din germania acum un an si rulata in romania aprox 15k km,dupa care mi-a fost vanduta.

vedeti aici topicul -masina mea-

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=61641

astept cu interes orice raspuns

multumesc

andrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceleasi simptome - simt in scaun o usoara tresarire la relanti + vibreaza masina la plecarea de pe loc. Cred ca e normal pentru un TDI cumparat la second hand. Am vazut si altele cu aceste simptome mult amplificate, dar daca ne tinem in frau pofta de nfs cand ne urcam la volan - totul va fi ok. :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Si la mine au aparut simptomele de volant defect...

-Vibreaza la plecarea de pe loc

-Mici trepidatii la relanti

-Si motor mult mai zgomotos...se aude la relanti si acel zgomot metalic

Mi-am facut programare pentru inlocuire kit de ambreiaj producator Sachs la pretul de 2600 lei cu tot cu manopera... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la relanti, simti o usoara vibrare a masinii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...e mult mai zgmotoasa la relanti.Ideea e ca la mine daca nu merg prin oras (acum sunt la munte) nu imi face probleme.Daca solicit ambreiajul incep si simptomele! :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit astazi kitul de ambreiaj la masina din semnatura.Din pacate la volant nu se poate vedea uzura insa discul era destul de uzat,placa de presiune era oki,iar rulmentul era aproape spart!

Spre surprinderea mea aveam tot Sachs pe masina,se pare ca a tinut doar 152.000km la conditiile de trafic din RO cu toate ca l-am menajat cat de mult am putut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saptamana trecuta am inlocuit kitul de ambreiaj. Discul si placa de presiune sunt foarte putin uzate, rulmentul avea joc mare, iar la volant nu se poate observa gradul de uzura. Am avut LuK pe masina si tot LuK am pus. Au disparut zgomotele metalice si tremuratul la ralanti, dar parca tot are un tremurici mult mai putin sesizabil decat inainte. Ce sa mai fie? A mecanicul a schimbat si cilindrul de debreiere, care cica nu face parte din kitul de ambreiaj, ce o fi ala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat te-a costat kitul de ambreiaj Luk? :P

Acele trepidatii se pare ca se datoreaza intr-o anumita masura si volanetei uzate insa sunt sigur ca mai exista si alt factor care contribuie la aparitia lor.La mine nu le-am mai simtit si sper sa nu mai apara! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1900 ron - kit ambreaiaj;

100 ron - cilindru de debreiere;

300 ron - manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine,pe langa fenomenele enumerate in acest topic, mai nou se simte o vibratie in pedala de farana cand motorul este la relanti.

S-a mai intalnit cineva cu problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citei topicul cu atentie vedeai ca si asta e una din simptome.Vibratia din pedala eu o cataloghez ca si ''normala'' pentru ca la mine se simte si cu kitul nou de ambreiaj dar mult mai putin.Mecanicul meu spunea ca e normala si ca nu a vazut vreo masina cu volant DMF sa nu aiba aceasta vibratie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vibratie in pedala de frana este normala? Eu nu am avut asa ceva pana acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze.. :D

Am citit in viteza si am inteles pedala de ambreiaj...asta cu vibratia in pedala de frana nu am auzit pana acum,dar ma indoiesc ca are vreo legatura cu volant :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred că e și un pic de placebo... Și mie c

Modificat de gHapciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba este in felul urmator. Aceeasi vibratie care se simte in pedala de ambreiaj se simte acum si in cea de frana la o intensitate mai mica ce-i drept. Daca apas pedala de ambreiaj in timp ce tin piciorul pe pedala de frana, tremuriciul dispare. O sa merg cand am timp la un mecanic sa-si dea cu parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!