Jump to content

Probleme Volant


danic
 Share

Postare recomandată

la punctul doi mai probabil suporti motor sau cutie sau toba de esapament

la 3 placa sau rulmentul deja probleme

la punctul 1 cred ca stii deja raspunsul, dar daca nu pocneste prea tare poate mai poti astepta sa crape de tot ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Astazi am dat jos cutia si am gasit rulmentul de presiune decapsat.......acum 2 minute am ajuns de la service si se pare ca numai de la asta a fost.Revin cu impresii dupa ce o pornesc:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Sorine... eu cred ca tu vorbesti de alt fenomen, surge http://vwforum.ro/index.php?showtopic=7199

La mine motorul isi schimba tonalitatea odata cu apasarea pedalei de ambreiaj... sunetul cu pedala sus e rotund, de tractoras viteaz; cu pedala se simte in plus o bataie ciudata... dupa experienta colegului Angel_Eye, a carui masina am auzit-o "live", problema e volant...

Salutare din nou, de vineri sunt fericitul posesor al unei volante noi + kit ambreiaj, marca Luk. Surpriza a fost ca pe masina am avut Sachs.

Rezultate: imi intra perfect in toate treptele - problema era cu a I-a si marsarierre - la viteze mari nu se mai intampla ceea ce spuneai mai sus ca ar fi fenomenul "surge"... era volant... cost total- 2300 ron cu manopera cu tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu are nimic ca ai pus LUK deoarece din programul de la fabrica e specificat ca pe masina poti gasi LUK sau SACHS.Singura problema o puteai avea daca nu schimbai tot kitul ca nu pe imperecheaza cei 2 producatori.La muti km fara probleme cu noul ambreiaj...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kit ambreiaj Luk sau Sachs sunt la fel adica destul de proaste. Au facut volant bimasica pentru a reduce zgomotul dar fiabilitatea nu prea e satisfacatoare.

Modificat de Cily
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant cu masa dubla se foloseste pentru a reduce vibratiile nu zgomotele,aceste volante se pun doar la motoarele diesel pentru ca au un cuplu mare la turatie joasa,deci foarta e mai mare si apar vibratii(tremura masina cu tine).

Cily ce alt kit de ambreiaj pot pune daca cele de la LUK sau SACHS nu sunt reusite?Exista alt producator pt ele ca cei doi producatori ce echipeaza masinile din fabrica stiu ca sunt nr. 1 in domeniu!Sa risc cu un no name si sa ma tina pe jumatate?Cel putin aproximam cat tine un kit fabricat de cei 2...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ albz07 Absolut corect. Este vorba de vibratii. La fel de corect este ca cei doi producatori reprezinta cea mai buna varianta pentru ca sunt producatori "de fabrica". Din punctul meu de vedere Luk sau Sachs sunt absolut la fel. Cand am spus ca sunt " proaste" m-am referit de fapt la tehnologia "volant bimasic". O consider o "hiba" a grupului VAG.

Modificat de Cily
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am probleme mari cu volant.....scoate un tacanit metalic in timpul mersului + bataie in pedala de ambreiaj undeva la jumatatea cursei.

In fine, vreau sa o schimb cu un kit complet (volant, placa presiune, disc, etc.) sport, sau ceva mult mai rezistent pentru ca vreau sa ii fac si resoftare undeva pe la 150-160hp si va rog sa imi spuneti ce sa aleg, de unde....ca nu ma prea pricep la capitolul asta.

PS. A rezistat f bine....am 157.000 km si nu a fost schimbata niciodata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine se pare ca am ceva probleme cu volant desi nu sunt sigur. totusi cer parerea voastra. Masina din semnatura numai ca are cutie dsg. cand e in N sau P are o trepidatie masina fata spate si un pacanit la motorcare tine 3sau 4 secunde, se opreste putin si apoi alte 3 sau 4 secunde. Mecanicul meu mi-a zis ca nu e volant, dar alti amici care se pricep si au trecut prin ceva asemanator mi-au spus ca e volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu volant este cunoscuta la 2.0 TDI si trebuie sa se rezolve gratis chiar daca masina nu mai este in garantie. Cei care au platit reparatia au dreptul sa ceara banii inapoi.Iata textul original:

Afectate de aceasta defectiuni sunt 73.000 de automobile Audi A3 cu 3 si 5 usi echipate cu motorul diesel 2.0 TDI. Defectiunea consta din desprinderea unui arc din volant dubla, arc care poate distruge discul de ambreiaj si poate sparge carcasa ambreiajului. Aceasta defectiune se intalneste la A3 produse in intervalul Iunie 2003 si decembrie 2004. Reparatia este normata la cinci ore si este gratuita la toate aceste modele chiar daca automobilele nu mai sunt in garantie. Atentie: rechemarea inseamna inlocuirea volantei si a discului dar in cazul unei defectiuni service-ul va trebui sa inlocuiasca gratuit tote piesele defecte( volant, disc, carcasa).

http://www.automobiletv.ro/event.php?id=299

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu un golf 5-1.9 tdi 105 cai luat in 2007 din Spania de nou, si am aceeasi problema inca de la 5000 km cu ea, adica acel zgomot in ambreiaj. Am fost la vw in Romania (Bucuresti) si mi-au zis ca trebuie sa de-a ambreiajul jos si trebuie platite orele care dau jos ambreiajul si cand se pune, adica 100 ron pe ora si dureaza 6 ore de dat jos....6 ore de pus. Apoi ei constata daca ambreiajul, volant ce este acolo stricat daca este din vina ta sau a fabricantului. Daca este vina fabricantului plateste el, daca nu,platesc eu, dar orele le platesc neaparat. acum am 71000 de km cu masina si a ramas zgomotul si masina merge fara nici o problema. Eu conduc foarte tare, atat in oras (Bucuresti, Targoviste, etc) cat si in afara lui. Am inteles ca sunt probleme la toate vw acestea noi cu volant (ambreiajul) ca se produc foarte prost si din cauciuc, nu cum erau la masinule vechi doar din fier si rezistau. Aceste masini vechi se pot numi "masini bune" nu ce avem noi acum cu 1001 de senzori si de nebunii. Cu cat este mai simpla masina cu atat este mai buna. O zi buna! Daca aveti ceva in neregula intrebati-ma poate va ajut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sol: vai de mama postului de mai sus!

volant din cauciuc? sau ambreiaj? nu se intelege mai nimic exact.

oricum daca e defect de fabricatie trebuie sa suporte delearul TOATA REPARATIA, deci si manopera.

daca mergi cu masina asa, cu zgomotul ala, risti sa busesti si ambreiajul nu numai volant.

daca zici ca mergi tare nu cred ca o sa te mai tina mult.

incearca sa eviti acceleratii puternice de la turatii mici si mersul subturat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Am si eu o nelamurire si sper sa ma ajutati. Am un golf V 1.9 105 motor BLS la care trebuie sa-i schimb intreg kitul de ambreiaj si volant. Am inteles ca mai populare ar fi 2 marci - Luk si Sachs. La cautarea pieselor dupa VIN masinii apar ambele variante. Intrebarea mea este: conteaza ce am pe masina (luk /sachs) astfel incat kitul nou sa fie aceeasi marca? E posibil sa nu se potriveasca daca nu cumpar aceeasi marca cu cea pe care o am deja pe masina?

Ma intereseaza de asemenea daca imi puteti recomanda un mecanic/service bun in Bucuresti pentru aceasta operatiune.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motoarele diesel de generatie noua e3-e4 au pistoanele usurate,cred ca pt a urca in ture mai bine,nu stiu exact,rezultatul e un mers in trepte al motrului pina la o anumita turatie,volant ....sunt de fapt doua placi care se rotesc una fata de alta,iar intre ele este un arc concentric.arcul asta amortizeaza vibratiile.o placa e fixa fata de motor,cealalta placa e cu ambreiajul.aceste placi joaca una fata de alta permanent pina la un 2500rpm.la aceasta turatie practic nu este nici o dif intre o volant normala si una cu masa dubla.ce le omoara?mersul subturat si statul in ralanti.e o problema comuna la toate marcile.o volant excesiv de uzata poate provoca defectiuni grave,carcasa ambreiaj sparta daca se dezmembreaza,(vazut de mine la un chrysler),lagar distrus la arborele cotit(merc sprinter)am auzi si de arbore rupt tot la sprinter.luk si sachs mi as pune pe masina oricand fara nici o ezitare,sunt firme care echipeaza masinile noi,care au contracte cu firmele si studiaza impreuna eventualele problemele.am luat parte la un curs despre ambreiaje luk,a venit un neamt de la firma mama...f tare

daca pui volant normala masina va merge la fel dar te poti astepta oricand sa te lase cutia de viteze.un exemplu,astrele g cu motorul de 2.0dti,modelele inainte de 2004 nu aveau volant cu masa dubla,si sunt destule cazuri in care cutiile au cazut.acelasi motor aceeasi masina acceasi cutie dupa 2004 au volant cu masa dubla,cutia nu mai cade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este evident. Daca nu preia arcul ala toate socurile, cui revine aceasta sarcina? Angrenajelor din cutie.

Colegului alstar20001:

Daca le cauti dupa VIN, este clar ca toate piesele care iti apar, sunt pentru masina ta. Nu conteaza ce producator alegi, si ce producator a echipat masina ta, oricum se vor potrivi piesele.

In principiu, nu e nevoie de un mecanic sclipitor, pentru aceasta operatie, pentru ca operatia in sine, nu e complexa (ca schimbatul distributiei spre exemplu), ci doar necesita multa munca fizica.

Eu ti-as recomanda sa mergi la un service, care sa iti ofere si garantie pentru lucrare. Cauta pe forum la anunturi, sunt colegi care au service-uri, si despre care poti sa si citesti parerile altor clienti.

Modificat de gHapciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva pana la cati Nm tine ambreiajul stock de la un 2.0 TDI 140CP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare!

Simptomele la masina mea (din semnatura, motor BKC, 126.000 km, fab. 06/2004) sunt urmatoarele:

-bataie in pedala de ambreiaj la relanti;

-troncanit la motor la relanti - cand calc pedala de ambreiaj zgomotul dispare; in masina cu geamurile inchise de abia se aude;

-vibratii la relanti..la semafor..;

-zdruncinatura (nu tot timpul) la pornirea motorului...indeferent daca e cald sau rece;

Intra perfect in toate vitezele, motorul trage, nu se aud zgomote in timpul mersului. Mecanicul mi-a spus: volant, cu ce nu m-a lamurit si din acest motv poztez aici: cat timp pot merge asa ? si mai ales pot ramane in drum? Dar cel mai important: daca se defecteaza de tot cat de grave pot fi defectiunile adiacente volantei? Nu forjez masina foarte tare.. mai mult de 3000 -3500 rpm nu vede... si nu merg sub 2000 rpm in oras.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victor, si eu sunt din iasi si am un golf exact ca al tau. Ar trebui sa ne intalnim sa comparam putin problemele. Numarul meu e 0745252259. Sa ma suni daca te intereseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florianristea

SAlut,am si eu probleme cu golful meu 1.9 tdi 105cp an 2008.SE aude un pocanit de la motor la relanti.Intra destul de greu in viteze,dar nu mereu,are momente cand intra foarte bine in ele(ceea ce e foarte ciudat).

Kitul de ambreiaj a fost schimbat acum 6000 km.Nu o fortez ,nu merg nici sportiv.SE poate ca acel zgomot sa fie iar de la volant?

Iar intratul in viteze sa se datoreze acestei probleme?Pt ca am zis ca poate sunt paranoia,pt ca uneori intra f usor in viteze,dar are si momente cnad simti ca fortzezi sa bagi in trepte ,cum ar agata.In momentele alea singura modalitate da intra usor in trepte e de a schimba foarte repede.stiu ca suna ciudat...dar asta e.DAca stie cineva ce ar putea fi raman dator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cred ca in seara asta ambreiajul meu si-a dat duhul.. de 2-3 luni se auzea tzacanitul ala ciudat, il tot ascultam si ma gandeam cand o sa pice. De 2 zile masina vibra urat de tot la relanti, iar din seara asta cand o accelerez virbreaza si scoate un sunet urat de parca ar freca fier pe fier acolo... Ce sa fie placa, rulmentul, volantul sau toate???... sa mai merg cu ea sau nu? am mare nevoie de ea mai ales saptamana asta :))( cat ma costa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@florian: Ce anume intelegi prin kit? In general se refera la placa presiune + disc.

@Paul... Daca face asa urat, nu o chinui. Volantul ala are arcuri, care pot face ravagii in zona cuplajului ala.. Cel mai probabil este volantul. Nici nu vreau sa iti zic o suma, ca iti stric ziua de dimineata...

Imi pare rau pt necaz.

http://vwforum.ro/index.php?showto...p;#entry1043062 - asta asa, ca documentatie.

Modificat de gHapciu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt un norocos.. si la vechea masina tot cu volantul am avut probleme :icon_thumright: astazi o sa vb cu un mecanic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florianristea
@florian: Ce anume intelegi prin kit? In general se refera la placa presiune + disc.

@Paul... Daca face asa urat, nu o chinui. Volantul ala are arcuri, care pot face ravagii in zona cuplajului ala.. Cel mai probabil este volantul. Nici nu vreau sa iti zic o suma, ca iti stric ziua de dimineata...

Imi pare rau pt necaz.

http://vwforum.ro/index.php?showto...p;#entry1043062 - asta asa, ca documentatie.

MA refer la placa de presiune,volant+rulment presiune.(asa au zis ei).Acum habar nu am ce mai poate fi,sper sa nu fie iar volant,pt ca imi dau seama ca ori sunt eu prea dobitoc si nu as fi in stare sa merg cu acest tip de masina/motor(desi nu cred) ori astea pica din 6000 in 6000 de km.Oricum astept si eu unele sfaturi si idei ca sa stiu sa imi impun punctul de vedere la garantie.pt ca stiti f bine ca eu cand aud de garantie fug si o dau la intors.daca poate cineva sa ma ajute,ma repet cinstesc cu o bere

@danic: se poate sa pice si intr-un metru .Exagerez,poate sa iti pice f f repede.eu am luato asa de noua,a facut numai figuri,si am zis bai sunt eu idiot na...masina e noua nu are nimic.Am schimbat o volant,acum urmeaza a doua si scandaluri pe la porche :-??/Probabil a treia e norocoasa.VW SUCKS!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. cred ca am si eu rpobleme cu volantu,cand plc de pe loc trepideaza ,antreb trebuie schimbat si discu de ambreiaj.si ce preturi ati gasit.multam. :zzzzz:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e volant, la mine a costat 1950 RON, tip motor AVF, daca ai motorizare AWX gasesti la 1300 RON, kitul de ambreiaj variaza in functie de producator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!