Jump to content

TERMOSTAT


victori
 Share

Postare recomandată

in principiu, daca esti atent si urmaresti treaba, poti sa-ti dai seama, verificand cu mana, in spatele "tulumbei", pozitia bratelor flapsurilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RaduI

    26

  • MikeRG

    15

  • victori

    9

  • alexserb2000

    7

Pot sa merg fara termostat fara sa stric ceva la motor, daca merg doar primavara si vara si toamna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa mergi , numai sa ai grija ca paletele de la baza turbinei sa fie deschise, daca le ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci,

poti sa imi descrii mai in amanunt unde trebuie sa bag mana ca sa vad daca sunt deschise paletele de la baza turbinei? Eu nu am mai avut broasca si nu prea stiu mare lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca toate piesele sunt la locul lor, ar trebui ca in spatele turbinei (spre fata masinii cum stai tu in spatele ei si te scarpini nedumerit in cap uitandu-te la motor), la baza ei, sa se afle o tija orizontala care poate fi deplasata cu manuta, mai mult trebuie sa existe si un resort care sa tina tija pozitionata in pozitia deschis asa ca daca toate astea sunt acolo, n-ai de ce sa iti faci griji...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat sa vad unde e tija aia...si nu este nimic..asa ca m-am scarpinat si mai nedumerit in cap...este posibil sa nu fie nimic, nici tije, nici arc, nimic de genul clapete etc???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, este posibil. asta inseamna ca aerul sufla mereu peste camasi. clapetele directioneaza aerul si spre chiulase , care se incing mai tare avind in vedere ca acolo se afla camera de ardere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am citit si eu topicul, pt ca am aceiasi problema : nu am acel termostat

m-am uitat si eu dupa tija si nu am gasit nimic

poate cineva sa puna o poza cu sistemul s-al pot identifica mai bine

multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multam mult Mike

de unde le gasesti pe toate? :pirat:

se pare ca eu nu am asa ceva

este grav?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai in gluma mai in serios, ceva am invatat in scoala: sa stiu unde sa caut! :pirat: nu sa inmagazinez ca imbecilul... si cum stau pe net de aproape 5 ani, respirand doar broaste... :ok:... si am si niscaiva memorie...

grav in sensul ca se scurteaza viata normala a unui astfel de motor, creste consumul de benzina etc...

se poate merge si doar cu flapsurile, in pozitie deschisa, ajuta la directionarea fluxului de aer...dar e bine sa fie totul la locul lui...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

exista un cablu care se duce la clapeta de aer de la filtru!

stie cineva mai mult ?influenteaza consumul atunci cind cablul nu mai exista?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista un cablu care se duce la clapeta de aer de la filtru!

stie cineva mai mult ?influenteaza consumul atunci cind cablul nu mai exista?

cablu? :) nu vrei sa spui furtun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtun cred ca exista la unele variante, la altele exista un cablu care trece admisia de aer in pozitiiile "iarna"(adica trage mai mult aer cald de pe incalzitor sau de unde trage)si "vara" (trage are de afara).

Cred ca are o influenta, dar destul de mica, asupra consumului, mai ales iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am senzatia, din auzite, ca ar fi niste filtre de aer la care clapeta de aer cald nu e inchisa cu contragreutate, ca la majoritatea, ci printr-un cablu, miscat cumva de termostat. PArerea mea e ca daca acum, iarna, clapeta aia sta inchisa, e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtun cred ca exista la unele variante, la altele exista un cablu care trece admisia de aer in pozitiiile "iarna"(adica trage mai mult aer cald de pe incalzitor sau de unde trage)si "vara" (trage are de afara).

Cred ca are o influenta, dar destul de mica, asupra consumului, mai ales iarna. Masina lui Macovei de la Po...he are cablu nu furtun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si broasca lui Bubu are cablul ala. La Gogo al meu, comutatzia aspiratziei se vace vacuumatic, in functzie de depresiunea care apare la un shtutz al carburiciului atunci cand shocul e inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca acel cablu care face legatura dintre termostat si clapeta de obturare a aerului rece de afara si care se termina, la capatul dinspre filtru cu un arc, e defekt, tre' sa asezi clapeta cu mina. La mine se pare ca nu-si prea face treaba, dar nici n-am apucat sa ma uit la termostat. Oricum, rolul lui e sa preintimpine, cum poate si el, formarea banchizelor pe gitul galeriei de admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este sigur cablu!

arata ca cel de pe masina de care pomeneati!(Macovei)

stie cineva de unde se poate procura?,cod?cite pitule?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot cu cablu e si sistemul tau de preincalzire a aerului?

cablul ala e o bizarerie care se termina, la capatul cu clapeta cu un arc, n-am vazut pe nicaieri de vinzare. Pe urma, nu intzeleg ce dreaq se poate strica la o sirma? Sau e ca in bancul cu cele doua bile, una s-a pierdut, si cealalta s-a stricat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

personal sint de parere ca si acest cablu este important si nu a fost pus de frumusete!l-as cumpara....stie cineva ceva?nici lexus nu mi-a oferit decit varianta de a cumpara termostatul+cablu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai, dar ce e asa de ciudat la cablul ala ? Nu se poate face ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablul propriu-zis e imbracat intr-o camasa de sirma, un fel de protectie, iar la capatul dinspre clapeta formeaza un arc, astfel incit, daca tragi de cablu, clapeta sa se miste ceva mai tirziu, cu un fel de amortizare. De ce e facut asa nu-mi pot explica. Dar nici inginer nu sint!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai arcul are rolul ca termostatul sa nu traga cu fortza de clapeta aia... probabil ca virgula termostatul are cursa mai mare, iar arculetzul preia diferentzele atunci cand clapeta e inchisa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am scobit pe balcon si am gasit celebra oala fara fund care obtureaza turbina la modelele vechi. Pt. a va face o idee despre dimensiuni, a se observa ca piesa e pusa pe capacul unei lazi de banane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!