Jump to content

TERMOSTAT


victori
 Share

Postare recomandată

florin.marian

Fratilor broscari, va rog explicati-mi si mie, neinitiatu` unde se pune si cum arata termostatu` asta, desi am doua broaste, io n-am vazut de cind is asa ceva. :cry:

Poate avetzi ceva poze, desene,... va rog postatile.

Am mai pus problema intr-un topic vechi, dar cu tot ajutorul vostru nu m-am descurcat, spre rushinea mea.. :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RaduI

    26

  • MikeRG

    15

  • victori

    9

  • tonic

    7

Top Posters In This Topic

Sub cilindrii 1 si 2 (cei de pe dreapta), daca te uiti pe sub motor si-l ai, se vede) Are forma unui burduf, sau a unui arc (modelul nou). Prin intermediul unei tije actioneaza flapsurile de racire care sunt montate la baza "custii" turbinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare. Mie imi zice mecanicul ca la modelul meu nu avea termostat. este motor 1200 din 1963.

Este adevarat?

Daca trebuia sa aibe termostat si nu are, este vreo problema? Ce se poate intampla?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avea termostat, cum sa n-aiba ? Daca n-ai si racirea e fizata pe deschis, singura problema e incalzirea mai grea a motorului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare. Mie imi zice mecanicul ca la modelul meu nu avea termostat. este motor 1200 din 1963.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar cel vechi asa

vezi pe www.aircooled.net

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo, cine e "iscusitul" mecanic, sa stim si noi sa ne ferim... :12:

de la "Oldtimer studio" unde am restaurat broscuta.

Chiar trebuie sa aibe termostat? Are tablele alea de la tuluimba aerotermei fara tuburi care se vad...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

apropo, cine e "iscusitul" mecanic, sa stim si noi sa ne ferim... :12:

de la "Oldtimer studio" unde am restaurat broscuta.

Chiar trebuie sa aibe termostat? Are tablele alea de la tuluimba aerotermei fara tuburi care se vad...

bine ca ne-ai zis, ca era sa imi trimit un prieten la ei pentru retusuri tehnice (adica prietenul il cunoaste pe director si ma intreba daca sa mearga la ei) si era mare-mare pacat...pentru ca e vorba de o masina "mitologica", visul erotic al oricarui broscar - masina de garaj, un singur proprietar, 70.000km reali...sa mai continui? vopsea originala, etichete originale pe geamuri, pe radio, completa 100%...dar si 3000 de euroi :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde il gasesc la hoffmann, la ce capitol, ca am cautat si nu am gasit.

e pe la accesorii motor, iar acolo pe pagina a doua :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, e sistemul non clean air, fara furtune de la incinta turbinei la schimbatoarele de caldura...

"Engine accesories" pagina 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin.marian

Ahaaa, :ok: sa inteleg ca actioneaza flapsurile de sub motor, nu cele de la turbina? La turbina am in spate niste pirghii care actioneaza niste flapsuri, cu doua pozitii deschis, respectiv inchis, mecanism care ii fixat intr-una din pozitii sau in cealalta, de un arc spiralat.

Dupa umila mea pricepere si logica mecanica am crezut ca acolo vine pus temostatul, iar flapsurile de sub motor credeam ca sunt actionate prin intermediul cablului actionat de maneta de la incalzire habitaclu, ca la mine manete e.., dar legaturi lipsa. :D

Multumesc pt. lamuriri, oricum mai astept detalii :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termostatul actioneaza flapsurile de la carcasa turbinei..pot fi actionate si de afara prin tijele alea, iar alea de sub sunt de la incalzitoare care sunt actionate cu un cablu din masina :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul pe care-l ai tu, e un inel care mareste/micsoreaza debitul de aer suflat pe cilindrii, sa-l raceasca mai mult sau mai putin. Termostatul actioneaza inelul asta. Intreaba-l pe Martice, el are sistemul asta, marturisesc ca nu prea il stiu, eu am cu flapsuri. Iar in rest, e cum a zis Niq

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mihaiachi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin.marian

Ahaa, cred ca m-am prins. Recapitulez: vine montat intre cilindrii 1 si 2 si de acolo actioneaza pirghiile flapsurilor turbinei, nu?

Personal am facut motorul ala bucatzi da n-am gasit nimic legat de asa ceva... lipseste cu desavirshire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pana acum n-am avut deloc termostat; la noul motorash o sa pun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine ca ne-ai zis, ca era sa imi trimit un prieten la ei pentru retusuri tehnice (adica prietenul il cunoaste pe director si ma intreba daca sa mearga la ei) si era mare-mare pacat...pentru ca e vorba de o masina "mitologica", visul erotic al oricarui broscar - masina de garaj, un singur proprietar, 70.000km reali...sa mai continui? vopsea originala, etichete originale pe geamuri, pe radio, completa 100%...dar si 3000 de euroi :D

dar ce vrea sa faca la asa o bijuterie...???? E de vanzare? ce an este???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3000Euro nici nu este mult pentru asa o masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este de vanzare, abia a cumparat-o...omul e pasionat de masini dar nu isi baga el labele in ele...pai, un retus doua la vopsea pe unde a mai sarit/zgariat, reglaje (astea pot sa i le fac eu cu aparatura din dotare), gresaje...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am incredere in altii. Sint multi care se ofera ssa repare ceva la masina, dar ultimul lucru la care a lucrat a fost un tractor si el stie tot.

Stiti ce ma enerveraza, daca ma duc la un VW dealer sa-mi repare ceva la masina, nu au omul care sa se priceapa.(auzi VW dealer, aiurea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici eu nu dau pe afara de incredere, mai ales dupa unele experiente mai putin placute...de aia prefer sa asist la mestereala, altfel nu las masina acolo unde se lucreaza decat daca e musai...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am instalat termostatul pe motorul meu. Aici cel putin nu trebuie. Majoritatea nu isi pun nici macar incalzitoarele isi pun J tuburi cu care creste un pic puterea motorului.

Stiu ca nu este perfect daca nu folosesti termostatul, dar in caz ca se defecteaza poti sa-ti distrugi motorul.(sint corect?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu...termostatul este astfel construit incit daca se defecteaza ramine destins adica sa raceasca motorul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!