Jump to content

TERMOSTAT


victori
 Share

Postare recomandată

referitor la termostat. de schimbat nu e greu , daca este la fel ca la broaste, dai cateva table jos , desurubezi pe ala vechi si pui pe ala nou.

MAi greu este sa gasesti unul nou. Sfatul meu este sa-l verifici pe ala care il ai. da-l jos de pe masina , fierbe niste apa, daca ai termometru cu scala mare sa fie apa pe la 80 grade , daca nu da-o si tu in fiert. baga termostatul in apa , ar trebui sa se lungeasca, pentru broasca lungimea tre sa fie de 46 mm, nu stiu la tine dar presupun ca cam pe acolo. daca nu reactioneaza in nici un fel inseamna ca e dus. daca se lungeste inseamna ca tre sa verifici aripioarele, sa la cureti si sa le ungi lagarele. vezi ca aripioarele tre sa aiba pe sistemul ala de pirghii un arc care sa le inchida. termostatul le deschide cand se incinge motorul, arcul le inchide cand se raceste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 102
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • RaduI

    26

  • MikeRG

    15

  • victori

    9

  • tonic

    7

Top Posters In This Topic

Un termostat decedat se destinde si ramane asa, pentru a evita o nenorocire (functionarea motorului cu flapsurile inchise). Asta este regula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in mod normal o stiu...dar mai sunt si exceptii

:geek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astia pe "afara" recomanda mereu: "inlocuiti cu unul nou, sa n-aveti surpriza sa ramana inchis !" ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

utopii neexplicate dar fff comerciale :geek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logic vorbind, nu vad de ce in momentul in care se sparge burduful, s-ar extinde .... :bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici eu nu imi dau seama de ce s-ar deschide. daca se sparge ceara din el in loc sa se extinda si sa lungeasca termostatul va curge , iar termostatul ramane mic. logic ,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

STIMATILOR,

AM RUGAMINTEA, CAND SIMTITI NEVOIA SA DEVIATI UN SUBIECT, FACETI , VA ROG, UN TOPIC NOU; SUNT MAI USOR DE URMARIT SUBIECTELE. DE EXEMPLU, ASTA, CU TERMOSTATUL, E GENERAL VALABIL, NU NUMAI PTR. TYPE 3.

MULTUMESC :geek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mike are dreptate..cand s-a stricat ramane destins..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stati domnilor, ca n-am zis ca nu-i asa, n-am vazut in viata mea unul (n-am deloc la masina), intreb doar, vreau o explicatie ! :bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-ati vazut pe cele model arc de pe Hoffmann-Speedster ? Stiti ceva despre ele, ati mai vazut ?21616313.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am vazut si eu. dar din poza presupun ca principiul e acelasi doar ca nu l-au mai facut acordeon din tabla de cupru si au pus arcul pe dinafara, ceea ce cred ca este mai fiabil. nu cred ca se mai sparge asa usor zona in care se afla ceara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intrebam daca o fi fiabil, daca o raspunde bine ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cele originale erau ele insele arc insa tabla avea tendinta sa se rupa datorita deselor plieri si destinderi. asta cred ca este mai solid, vad ca ceara sete in tubul central care nu se cuteaza , deci nu se rupe, iar arcul are rolul de al stringe termostatul cand se raceste ceara si devine mai densa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca asta cu arc e mai fiabil si mai putzin fragil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper... am bagat deja comanda .... :geek:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e fff bine asa cum e noul termostat...ai vazut la mine cum se tocesc spirele alea... :mad:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar o fi tinut vreo 40 de ani ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

habar nu am cit a tinut...mie mi se pare mai rezistent modelul nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Boieri Dvs. !

Se intampla ca cineva dintre domniile voastre sa fi montat pe masina un termostat din asta model nou, gen arc ? L-ati fixat normal in suportul lui, sau ati modificat suportul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat.... am taiat suportul in partea de sus, pentru siguranta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru cei care au achitionat termostat model arc : se pare ca e mai inalt decat cel burduf si nu merge montat pe tija originala - trebuie scurtata tija, sau, cum a fost in cazul meu (n-aveam tija deloc), facuta alta tija mai scurta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de inf....tocmai am dat peste o tija la cineva....daca mai lasa din pret a ta e ca am pus deoparte mai multe chestii....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi la randul meu, dar, citeste mai bine : am zis ca mi-am facut alta tija, mai scurta ca e termostatul mai inalt decat ala "burduf" !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!