Jump to content

Schimb ulei golf2


Gmk2
 Share

Postare recomandată

Am intrat de curand in posesia unui golf 2 diesel aspirat de 1.6 si as vrea sa stiu cat ulei trebuie sa iau :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CUm adica ma 3-4 litri MAX??? Frate, eu cumparam bidon de 4 litri plus inca unu mic de 1 litru pe care-l puneam aproape jumatate

Nu mai dati sfaturi aiurea ca-si strica oamenii masinile de pomana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 Litri + 1 Litru de completare pe parcurs. Tipul uleiului 10w40 sau 15w40. Totusi recomand 10w40. Ca marca iti recomand Castrol Magnatec. Daca tot faci schimbul nu uita sa schimbi si filtrul de ulei ca nu ai de unde sa stii cand a fost schimbat si ala. Ciao. B)

Modificat de _APoLLo_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoare pana in 1986 se pune 4l cu filtru si 3.5 fara filtru.

Dupa 86' se pune 4.5 cu 4l.

@Izotope :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai filtru mare(oc 51 mahle)intra aprox 3,800l

filtru mic (oc 47) intra aprox 3,300l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoare pana in 1986 se pune 4l cu filtru si 3.5 fara filtru.

Dupa 86' se pune 4.5 cu 4l.

De aceea recomand sa cumperi ori 4 ori 5 litri deoarece inevitabil vei avea un consum de ulei, este diesel si au 20 de ani vechime.Eu am un consum de circa 0.4 litri la 5000 de kilometri parcursi in regim mixt(oras +provincie) iar prieteni imi spun ca este parfum, sint situati cind haleste >1l la 1000 de kilometri si atunci trebuie sa te ingrijorezi.Fabricantul la diesel recomanda un consum de pina la 1 litru la 1000 kilometri in functie de regimul de exploatare(mai mare pentru carat marfa in oras si mai mic pentru plimbari in aer liber fara greutate).

Oricum din experienta familiei uleiul este baza motorului:schimbat regulat si de firma cit de cit.

drum bun. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok eu ma gandeam sa bag ceva 5w40 sa vad cum stau cu banii. Si o sa caut un filtru mare, si acum am unul de zici ca e de camion :Driver: Merg sa iau si o curea de distributie, sa vad ce gasesc, oricum caut ceva din germania ca cele din italia nu prea imi inspira incredere :Driver: Am vrut sa merg la service, din cauza ca nu prea am timp, si mi-a spus kitul e 1,5 mil si cu montaj ajunge pe la 3 :P . Ma gandesc sa o pun eu :), numai ca nu stiu cum e cu garantia atunci la curea :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pun 4 litri de ulei cu tot cu filtru, Aral 15w-40. Am avut Magnatec, dar din pacate nu mai este de calitate cel fabricat la noi. Am auzit ca este chiar de calitate inferioara si e prost tare. 5w-40 pt. un motor vechi de ani buni este un ulei prea subtire.

O sa ti-l bea repede.

Modificat de Imparatul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am interesat cit costa schimb de ulei la GII si pretul este:

-ulei Mobil 4 litri -1 milion.

-ulei Liqu Moly cu tratament pentru motoare uzate 5 litri-1.2 milioane.Liqu Moly fara tratament 4 litri 1 milion.

-filtru ulei mare Mann 400

-filtru motorina Mann 300

Total 2 milioane dar sunt componente de calitate made in germany.nu stiu Mobil unde este facut?

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are importanta unde-i facut cit are unde este imbuteliat ! Believe me !

De curind am avut ocazia sa folosesc un ulei "anonim" Divinol pe numele intreg, adus direct din germania.

Vreau sa spun ca a batut la fund toate castroalele si aralele pe care le-am folosit pina acum. Diferenta este

perceptibila bine de tot.

Asta m-a pus pe ginduri: oare nu poate cineva sa aduca de "dincolo" asa ceva, pentru toti care doresc asta ?

Ma gindeam ca poate are cineva drum pe-acolo si mi-e sa nu se-ntoarca cu mina goala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai da ce variaza la voi capacitatile de ulei la 1.6 :)...orice carte iti da 3 litri motorul si 0.5 filtrul! Eu sincer bagam undeva la 3,7. In diesel merge orice de la 10W40 la 20W50, cu 5W40 nu stiu daca-i indicat...daca-ti si consuma... :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacitatea e in functie de anul de fabricatie - pina-n 85 3,5L iar dupa 85 4,5L. Imi cer scuze ca-ntr-o alta discutie pe tema asta am zis exact pe dos. Cred ca-i raspundeam lui taz21.

Mai poate varia si daca pocnesti bine baia, adica s-o infunzi ca lumea.. Patit eu. M-am prins doar pentru ca m-am trezit cu joja aruncata afara, care joja refuza sa mai intre la locul ei...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai poate varia si daca pocnesti bine baia, adica s-o infunzi ca lumea.. Patit eu. M-am prins doar pentru ca m-am trezit cu joja aruncata afara, care joja refuza sa mai intre la locul ei...

Da ai dreptate eu era sa patesc la fel in bucuresti la o gura de canal intre blocuri, noroc dac se poate spune asa ca altcineva in locul meu care a trecut inainte pocnise baia acolo si erau urme. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambro, tu aveai SB, initiatorul topicului are JP. alta branza de motor.

nu vobiti aiurea, capacitatea uleiului are legatura cu aspiratia motorului, nu cu anul de fabricatie. poate pt ca motoarele turbo folosesc ulei pt ungerea turbinei...direct din baie.

pt aspirate 10w40, pt supraalimentate 15w40.

in aspirat intra 3.7l cu tot cu filtru.

Modificat de danmoise
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma duc sa caut azi ulei de la Mobil si filtru+ garnitura baie ca vreau sa verific starea cuzinetilor. Mobil este facut in Anglia cred dar este de calitate din cate am auzit. Ce am folosit pana acum si stiu sigur ca e f. bun Valvoline 15w40, pe care l-am folosit pe un motor care a lucrat in foarte conditii foarte dure, iar acum are 5 ani si nu mananca ulei deloc, iar daca scot capacul de la supape totul luceste acolo ca la inceput, asa cum ar trebui sa arate la un motor intretinut. De asemenea am auzit ca o data ce iei un motor nou sau ii faci setul, este bine sa folosesti acelasi ulei o perioada indelungata si sa nu scimbi marca foarte des, fiindca difera aditivii si se poate sa spumeze, ceea ce ii reduce calitatea de ungere. Eu ma gandeam la 5w40 pt ca este sintetic si stiu ca e mai rezistent uleiul, dar voi pune 10w40 :) :P Problema cea mai mare acum este cu firma de inmatriculari, Timbi, care de trei saptamani de cand am masina nu au fost in stare sa faca rost de numere :P :Driver: Asta fiindca suntem in :P In curand o sa ii fac un topic cu poze si modificarile pe care le va primi. :P

Modificat de Gmk2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu folosesc Mobil, costa 920 de mii la Cora sau Carefour la 4 litri.problema este ca sunt de vinzare niste filtre de ulei mari de camion care seamana ca si al meu dar nu stiu daca sunt bune.Pina acum am cumparat la magazin de piese si ceream dupa catalog.Deci filtrul din cora este universal pentru golf II. Nu scrie pe el tipul de masini la care este compatibil.

La un golf td din 86 nu este normal ca filtrul de motorina sa fie cu sistem de incalzire a motorinei cind motorul este rece.La golful meu din 86 filtrul de motorina este cel clasic care se utiliza pe golfuri fabricate pina in 85.Are doar intrare si iesire.Nu cred ca este normal.O alta problema este ca am relantiul neregulat, sunt zile cin am turatie la relanti 900 de ture iar dupa 10 minute 1100.Nu am gasit mecanic sa rezolve problema. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu azi am schimbat uleiul si filtrul. Am pus ulei Valvoline 15W40 si filtru Mann mare. Au intrat aproximativ 4 litrii de ulei, si am mai pastrat un bidon de 1 l pentru completare. La prima masuratoare nivelul era la mijlocul "normalului". Dupa ce se mai aseaza cred ca o sa mai urce un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta cea mai relevanta masuratoare e dimineata inainte de pornire.Se scoate joja se sterge si se reintroduce in locas de doua ori ca sa fie relevanta. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu ieri uleiul. Am pus "obisnuitul" Valvoline 5w-40, in cantitate de 4.5 l si nivelul pe joja e putin de tot peste maxim. Nu stiu care e faza cu "il papa repede". La mine cam la 10.000km scade pana sub jumatate nivelul de pe joja, ma gandesc ca asta inseamna undeva la 0.6-0.7l, ceea ce mi se pare perfect normal pt motorul meu. In rest n-am avut veci probleme sa-mi curga pe ici sau pe dincolo fiindca-i prea subtire.

Ca idee, eu o data cu uleiul schimb si filtrul de ulei (doh!), motorina si aer. Combinatia duce la senzatii tari :), de fiecare data parca e o noua masina, cel putin in viteza a 3-a, acceleratia de la 50km/h la 90km/h ma baga in scaun bine de tot fata de inainte de schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat in manualul GII si spune ca uleiul trebuie sa fie standard API: CC sau CD.Pt un GII din 86 td de 1.6 e normal sa fie CC sau CD pentru ulei. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vobiti aiurea, capacitatea uleiului are legatura cu aspiratia motorului, nu cu anul de fabricatie. poate pt ca motoarele turbo folosesc ulei pt ungerea turbinei...direct din baie.

pt aspirate 10w40, pt supraalimentate 15w40.

in aspirat intra 3.7l cu tot cu filtru.

Eu am cartea originala a masinii in lb. germana si scrie 4L cu filtru si 3.5 fara filtru pt. motoarele diesel (turbo si aspirat), asa ca nu aiurez.

Mai am o carte cu Golfuri diesel de la ed. KSI in care scrie treaba cu 1L in plus dupa 86'.

In carte masinii mai scrie ca merge pus ulei de la 10W la 20W-50, in nici un caz nu apare 5W.

Pt. motorul aspirat trebuie sa indeplineasca minim specificatia API-CC sau API-CD iar pt. cel turbo trebuie sa indeplineasca specificatia API-CD si neaparat Specificatia VW 500 00 sau VW 505 00.

Cu astea cred ca am spus totul, si sa nu mai zica lumea aiureli.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect dar standardul API CD din 1994 sa transformat in API CF care se comercializeaza pe piata spre exemplu MOBIL SUPER S 10W-40. :D Apropo se pare ca la constanta este un magazin ieftin care comercializeaza uleiuri, Adresa

Strada Cumpanei, nr. 63, Constanta stii ceva de ei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!