Jump to content

Firul buclucas


Gabi.B
 Share

Postare recomandată

Acum desi nu are nicio legatura cu masina omului eu imi reconditionez 1302-ul si am un fir verde din bobina de inductie care nu stiu unde mama lui merge.ca sa nu mai deschid alt topic aiurea imi ziceti si mie>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi de la ce papuc al bobinei vine? Ar fi bune si niste poze.

LA bobina din cate stiu eu sunt urmatoarele fire:

la + sau borna 15 ai alimentarea bobinei care de obicei vine de la + releu

la- sau borna 1(parca) ai un fir care se duce la delcou, la condensatorsi platina si mai poti avea un fir care ia semnalul pentru turometru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi de la ce papuc al bobinei vine? Ar fi bune si niste poze.

LA bobina din cate stiu eu sunt urmatoarele fire:

la + sau borna 15 ai alimentarea bobinei care de obicei vine de la + releu

la- sau borna 1(parca) ai un fir care se duce la delcou, la condensatorsi platina si mai poti avea un fir care ia semnalul pentru turometru.

pun o poza dar nu e de la motorul meu dar vad k are acelasi fir...l-am incercuit akolo.N-am cum sa ajung acum la masina asa k iti pun poza asta si oricum firul este acelasi :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cate imi dau eu seama, ala e firul care duce la delco

si nu uita ca tre sa fie in legatura cu condensatorul de la delco

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cate imi dau eu seama, ala e firul care duce la delco

si nu uita ca tre sa fie in legatura cu condensatorul de la delco

daca nu e, inseamna ca s-a rupt de condensator si cam trebuie sa faci buru-buru :D

daca condensatorul e bun, tot se mai poate face ceva pentru a-l salva - eu am salvat unul asa de curand

- se taie firele de la nivelul patratelului/rotundului care intra in delco - daca firul de la condensator devine prea scurt, il innadesti :D

- se foloseste ca jonctiune pentru ambele fire (cel care vine de la condensator la bifurcatie si cel care vine de la bobina la bifurcatie) un papuc mama, pe care il incalti cu un izolator de plastic; plasticul il scurtezi si il bagi fortat in gaura delco-ului si sa ramana acolo izoland electric bifurcatia de corpul delco-ului - in papucul mama vei infige papucul tata care vine de la platina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi topicul... http://vwforum.ro/index.php?showto...1&hl=etufar

da' eu vad in poza firul de la delcou (pare ca pleaca de la +), deci ar fi mai degraba plusul dupa contatct, de se duce la soc sau la electrovalva (etufar) daca si alea sunt alimentate poate este un fir care se duce in bord la turometru :) (asta pleaca din - bobinei si se duce si la delcou)

Modificat de niq_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici nush duminica ma duc...cine poate veni sa vedem despre ce e vorba si sa-i dam o porneala fak cinste :blink:

Modificat de Gabi.B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!