Jump to content

DSG sau manuala?


IF 86 TDR
 Share

Postare recomandată

Am facut eu test drive cu 7DCT pe noul Tucson cuplat la motor benzina 1.6 de 177cp, 4WD si pot spune ca se comporta la fel ca DSG-ul, in afara de o mica ezitare la decuplare la oprirea de pe loc dar nu deranjanta, raspunde bine la acceleratie, in sensul ca schimba mai sus sau mai jos in ture, are si modul sport dar avand in vedere ca masina are 177 cp in Bucuresti nu am avut loc sa il testez, in Drive nu mi-a parut sa subtureze motorul cum face DSG-ul, deci looking good in my opinion.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
cristiansen077

salutare, as dori sa achizitionez un golf gti dsg (2005, 2006 maxim 2007), am vazut ceva oferte pe la noi (masina vreau sa o iau de la noi). Intrebarea mea ar fi dc merita achizitionat un exemplar cu maxim 200 k si pana in 6500 e - cam acesta ar fi bugetul momentan. Este o masina pretentioasa? costurile ma gandesc ca sunt in media clasei si nu cu mult peste un g5 ca intretinere....nu am avut golf pana acum si initial vroiam un cooper s, maxim 2007...dar cred ca gti ul ar fi o alegere mai buna. Din grup am detinut doar octavia (3, 2 si 2 fl). Avand in vedere nr de km, sa aleg manuala? dsg ul poate crea pb la un nr. mare de km? adica pot gasi la 170-180 k...dar in realitate pot avea km mai multi

Modificat de cristiansen077
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La rulajul ala si vechime asa mare mai bine este sa-ti iei una cu manuala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul de 2.0 gti consuma ulei mai mult decat skoda 3 care ai avut-o.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

as accepta un litru, hai 1 litru jumate la 10.000...legat de automata imi imaginez ca riscul este mai mare, iar varianta manuala ar fi mai sigura, insa parca n as lua manuala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

DSG cu siguranta ptr mine, cutia manuala mi se pare de domeniul trecutului, nu prea ii vad sensul, eventual doar ptr masini offroad adevarat.

La cat cuplu are un gti nu trebuie sa iti faci griji. Schimba-i uleiul frecvent si n-ai treaba. Au devenit foarte ieftine , se gasesc peste tot la preturi mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum sa verifici daca o masina consuma ulei la achizitie. Eu spun sa nu te arunci la 2.0 tsi din perioada 2005-2012 pt ca aproape toate au sau au avut probleme cu consumul de ulei, unele consuma putin, altele consuma 1 litru la 2-3000km. 

 

Din ce am vorbit noi doi pe privat, tie iti trebuie o masina care sa nu consume ulei si care sa aiba suspensia mai buna decat octavia 3 (adica sa nu se auda cum lucreaza suspensia si sa amortizeze mai bine).

 

O masina cu putini km si an mai bun la bugetul recomandat de tine ar fi ford focus, insa cred ca doar break, hatchurile sunt mult mai scumpe.

 

Nu stiu daca te incadrezi la Hyundai Elantra.

 

Oricum nu poti comapara din toate punctele de vedere o masina ca si O3 cu un sh de 6500E, pt ca nu sunt din aceasi perioada. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

dar nu le compar...pentru masina mai noua (ca an de fabricatie nu dispun de buget), ford focus sau hyundai nu vreau. Skoda despre care am discutat in privat lua 1 litru la 500 km , cateodata si mai mult...dar asta nu era tot. Pe langa consumul de ulei mergea din cand in cand in 3 pistoane (prima data a fost o bobina, pe urma bujie...am pus noi, a mai mers putin si iar incepea in 3, gluma s a ingrosat cand dadea misfire pe acelasi cilindru...am schimbat inca o data bujiile, am incercat vreo 5 tipuri de ulei in 5000 k cat am tinut o si degeaba...de la motul, mobil, pana la un ulei produs in anglia cu nanoparticule nu imi aduc aminte cum se numea). Momentan am un peugeot 206 (pe asta vreau sa l inlocuiesc cu gti ul) si un megane 4 gt luat in decembrie. Daca gti urile din perioada invocata de tine halesc asa mult ulei, plus km...inseamna ca ar fi de evitat alea ieftine...care se afla in bugetul invocat de mine. Multumesc de sfaturi...ideea e ca nu iti poti da seama de ce consum de ulei are, pana nu mergi cu ea mai mult...

Modificat de cristiansen077
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 4/9/2017 at 6:35 AM, cristiansen077 said:

as accepta un litru, hai 1 litru jumate la 10.000...legat de automata imi imaginez ca riscul este mai mare, iar varianta manuala ar fi mai sigura, insa parca n as lua manuala

ahaha un litru la 10.000 ? iti manca ulei masina aia mai ceva de cartofii prajiti. daca mergi cu ea "incet" si nu te dai la ea, nu prea mananca ulei, dar daca dai in ea, iti mananca super mult ulei:)

On 4/9/2017 at 7:15 AM, racingparts.ro said:

DSG cu siguranta ptr mine, cutia manuala mi se pare de domeniul trecutului, nu prea ii vad sensul, eventual doar ptr masini offroad adevarat.

La cat cuplu are un gti nu trebuie sa iti faci griji. Schimba-i uleiul frecvent si n-ai treaba. Au devenit foarte ieftine , se gasesc peste tot la preturi mici.

100% de acord cu tine, prietenii ma tot streseaza cu vorba, ai dsg esti limitat, si eu le raspund mereu sa-mi arate gamba de la piciorul stang ( arata ok tinanad cont ca baietii o fac doar in traficul de la ora 6 =)) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O masina de tipul gti atat de veche este foarte probabil o gaura de bani daca nu stii istoricul ei clar (adica a fost a unui prieten, cunoscut samd).

Intretinerea masinii in sine este si ea peste medie fiind gti. Daca mai cumulezi si faptul ca are un anume rulaj mare impreuna cu un stil de condus cel mai probabil sportiv asociat cu tipul asta de masina si cutie dsg ... iti trebuie un foarte bun cunoscator al marcii si tipului de masina ca sa nu faci o prostie mare in a achizitiona o masina cu defecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gti din 2009 (Motor TSI cod motor CCZB) am eu si va contrazic ca nu mananca ulei daca rodajul a fost facut cum trebuie. Pana in prezent nu imi mananca de la schimb la schimb si vede cand trebuie si rosu. Poate modelele vechi pana in 2008, golf 5 gti, mananca ulei avand alt motor din generatia veche TFSI.

Sfatul meu, la banii aia numai manuala te sfaturi si sa fii pregatit cu ceva banuti pentru reparatii daca nu ii stii istoricul. Exact ce a zis si Shadowzz iti trebuie cineva care are deja un GTI si stie care sunt problemele specifice si la ce sa se uite.

Manuala ca si cutie e mult mai rezistenta vs DSG din toate punctele de vedere, eu avand aceiasi dilema cand am luat masina insa nu regret manuala si mai ales in combinatie cu un ambreiaj sport pentru cine vrea sa schimbe rapid si mult diferit fata de ambreiajul normal.

Modificat de blordc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau caută cu motor BYD, Edition 30, e cel mai puțin pofticios la ulei. :P Dar nu se încadrează în buget.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!